Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ohhhhhhhhhhhhh dat meen je niet wat vreselijk voor jullie:(:(:x:xwil jullie heel veel sterkte wensen meis

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net ook tegen Ferry staan schreeuwen en huilen omdat ik vond dat hij me expres liep te treiteren etc. En hij maar lachen om mijn hormoontjes :x

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gelukkig dat alles er goed uit zag. Whaha en als eerste een piemeltje in beeld, hoe leuk:D.

Das een grote voorsprong dan die 21 weken! Houden ze dit nog extra in de gaten? Weet niet of het erg is, maar moet altijd als ik hoor dat kinderen te groot zijn voor het aantal weken, aan zwangerschaps... (ja shit, ben het woord kwijt...had het net nog in me hoofd...even denken hoor...) oh ja gevonden hihi:p... Ik bedoelde dus zwangerschapsdiabetes. Nu zal dat wel niet zo zijn hoor, anders hadden ze er vast iets over gezegd.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja hier voel ik die kleine ook de hele dag door. Behalve als ik druk bezig ben en geen minuut stil heb kunnen zitten(zoals zaterdag met de verjaardag van onze kleine man) dan kan ik me wel zorgen maken als ik hem/haar daarna nog niet voel. Lang leve de angelsound denk ik dan maar.

Maargoed, vind het zo'n bizar verschil met de zwangerschap van Dinand. Die voelde ik ook vrij vroeg in de zwangerschap al, maar hij kon soms ook heel rustig zijn. Manlief voelde Dinand voor het eerst met een week of 22/23, en nu heeft hij het gewoon met 18 weken al gevoeld. Wel gezellig hoor zo'n klein spartelaartje:D

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @kaatje, voor jou ook een dikke knuff meid!

@marloes, gefeliciteerd een jongen!

@baby voelen, hier ook meestal een paar keer per dag :)

We hebben het boek (mama, wat heb je in je buik?) gekocht vandaag en het valt goed in de smaak :D we hebben het al een aantal keer gelezen!

Jeetje het nieuws van Nienke blijft maar door me hoofd spoken :( vind het zo erg! Wat is het soms toch oneerlijk he...

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijn dat je bij de gyn mag blijven Rono.

Ennuh, wat een enorm gaaf kamertje zeg. Zag dat je bij 1 foto had geschreven dat je stam van de boom te dik vond, vind het wel meevallen hoor! Maare wat een creabea ben jij hihi:p.

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    KAn me voorstellen meid dat dit hard aankomt. Bij jullie is het geloof ik rond het zelfde termijn mis gegaan he?

Vind het echt verschrikkelijk, denk je te kunnen genieten, dan opeens dit. Wat mij ook heel erg lijkt is dat je alle mensen die het weten moet gaan vertellen dat het kindje niet meer leeft. Blehg, krijg er gewoon een brok in mijn keel van. Dit gun je echt niemand!

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oooh dat is dus zo gemeen he, dat ze je dan gewoon nog staan uit te lachen ook! Kan ik ook heul slecht tegen:x. Normaal kan ik echt heel wat hebben, maar deze keer zijn mijn hormonen echte hormonsters!

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

pret echo was goed, houden t geslacht een verassing!
    weet ook waar mn bloeding weg komt heb een voor de uitgang liggende placenta, hoop dat dat nog omhoog gaat trekken want wil heeeel graag thuis normaal bevallen, maar goed ga geen onnodige risicos lopen!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nina, veel plezier morgen.

Marloes, wow een jongetje!!
    Jeetje wat een lange ochtend in het zh zeg, maar wel fijn dat ze alles proberen. Heerlijk over 2 weken nog een keer. Zo jullie manneke groeit goed dus.

Schildje, wat fijn dat hij morgen waarschijnlijk naar school kan. Mijn meiske helaas nog niet.
    Ja slim om alles morgen even aan te geven en te bespreken.

Zonnebeertje, ik voel hem echt wel minimaal 1 x per dag nu. Maar vandaag voor het eerst de hele dag, tot 5 uur ofzo. Echt een prachtig gevoel.
    Hihi nu al een eigenwijs meisje.

Rono, wat fijn dat je gelijk een super gyn had en dat je toch mag blijven. Zo he 3 kilo eraf. Mag je nu wel meer afvallen nu dat je zwanger bent?
    Spannend woensdagavond.

Kaatje, kan me voorstellen dat het voor jou extra zwaar is. Dikke knuffel!
    Jij ook al zo last van je hormonen.

Jac, druk dagje dus morgen. Maar wel lekker naar de vk.

Bellie, goed zo dat je je cheffie hebt gebeld. Succes morgen bij de bedrijfarts,
    Hihi lachen met je mannetje. Ik denk ook vaak achteraf: mmm had ik misschien beter niet of op een andere manier moeten zeggen haha, maarja hormonen he.

Patriesja, oooh wat leuk dat het boek zo goed in de smaak valt.

Bapsie, aaaah fijn dat alles goed was.
    Oja logisch dan die bloedingen. Hoop het ook voor je.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Belliebel. Hier is het idd met 14.5 week mis gegaan. Kwamen er met 18 weken pas achter.

Heb ook de deur voor zijn neus dicht gegooid en hem uit gescholden als k*tjong. Hoezo last van mijn hormonen :(

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff moet de hele tijd aan nienke denken.
    Mijn eerste mk heb ik met 13 wkn gehad, na een aantal goede echo's, dat was zooooo verschrikkelijk omdat je al je hele leven met een kindje ziet, en dan is het opeens voorbij.
    Laat staan als je nog verder bent.........
    Zou willen dat ik iets voor je kon doen Nienke!!!
    Heel veel sterkte de komende tijd!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    bellie; ik moet vrijdag een glucose test doen... maar de 1e was 8 pond, de 2e 9 pond... en ze hebben gewoon een goed huisje.
    Ik ben zelf ook heel groot hoor (bijna 1,90) en krijg gewoon grote kindjes...

bij de vorige moest ik 1x per maand een dagcurve laten prikken, maar dat was altijd goed.

14. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    groot gelijk

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Zo ben weer bij!

Nou, ziekenhuis was helemaal toppie. Eerst een echo van zijn hart gemaakt. Vond meneer niet zo leuk en heeft lekker liggen blehren. Op sommige punten mocht hij even niet huilen om alles te meten en moesten we hem dus echt afleiden met rare geluidjes. Is helemaal goed gegaan whaha.

Daarna is er een ECG gemaakt, werd gemeten en gewogen. Scores: 10,8 kilo en 77,5 cm lang. ECG was ook huilen, maar dit duurde een stuk minder lang dan de echo.

Daarna weer naar de wachtkamer toe en wachten op de kinderarts. We waren gelukkig vrij snel aan de beurt. Hij was heel erg tevreden over hem. De echo en ECG zagen er echt perfect uit. Omdat er bij deze afwijking ook een 2 kleppige afsluiting (waar je normaal gesproken dus 3 hartklepjes hebt zitten) zit, is hier ook naar gekeken. En de klepjes lekken niet! Dus al met al allemaal supergoed nieuws! We hoeven pas over een jaar terug te komen:D. Ik = blij.

Daarna maar even een lekker kopje koffie gaan drinken met schoonmoeders met een lekkere appelflap erbij. Had me toch een trek zeg! Daarna weer richting huis gegaan. Moest nog wat boodschapjes halen dus ook dat meteen maar gedaan.

Dinand ligt nu lekker op bed. Hij was echt verschrikkelijk moe.

Tjee, ben ook echt ondersteboven van het nieuws van Nienke. Heb met haar te doen!

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    fijn dat je dat in ieder geval weet

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ze zeggen inderdaad vaak dat hoe verder de zwangerschap vordert hoe meer de placenta omhoog kan kruipen. Hopelijk kan je alsnog gewoon lekker thuis bevallen.

18. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    aaaah wat fijn en weer een hele opluchting dat hij er weer een jaar tegenaan kan.

19. Vinora

Vinora Niet meer actief

Nienke, héél veel sterkte meid! :(

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Woow, jij bent inderdaad groot hihi:p. En ik maar denken dat ik lang was met mijn 1,80:p.

Deel Deze Pagina