MnM: hj heeft idd geen kinderen. Wl ze wel maar hij valt op mannen en zonder vaste relatie valt adopteren niet mee. (heeft ie ook geen geld voor trouwens..) zonnebeertje: dan heb je idd een psychisch probleem. Vervelend voor jullie ook.. Kimm: fijn dat je in bad mag bevallen! Mij lijkt dat helemaal niks..maar ieder zijn ding. Gelukkig goed nieuws bij de vk! Schildje: beterschap voor jullie allemaal!! Bellie: alles goed gegaan in het zh? Ik zag het al. Fijn! En het valt ook niet mee met al die rare plakkertjes op je lijfje Kaatje, vervelend is dat, de kleine aan de diarree. Drinkt ie nog wel genoeg? Sherry: klinkt herkenbaar. Wanneer wij onenigheid hebben dan ligt dat ook aan mijn hormonen en niet aan hem. Ik zou pissed zijn geweest en zelfs zonder zwangerschap! Fightforlove: lekker actief geweest vandaag! Wanneer mag je bloed gaan prikken? Wupje: beterschap voor Kiano! Nienke: hè bah nee!!! Da's verschrikkelijk!! Ik wens jullie heel veel sterkte in deze moeilijke periode en de tijd die komen gaat. Knuf! Rono: fijn dat je zo'n vriendelijke gyn hebt! Ik zou ook niet meer terug gaan naar de vk-praktijk Kaatje: Jij ook een dikke knuf! Lijkt me heel moeilijk om die situatie weer iets te doorleven. pffff...weer bij.. baby voelen: ik voelde de kleine met 11 weken wel eens kriebelen. Hoe verder ik vorder, hoe meer ik twijfel of ik het wel voel. Komt ook doordat ik nu weer meer darmklachten heb en mijn medicatie laat mijn buik zo lekker rommelen, ik voel af en toe mijn darmen gewoon bewegen. (Ben rechts ook iets dikker dan links.) Ik probeer het naast me neer te leggen en wacht braaf nog 2 weken voordat ik terug kan naar de vk. Intussen hopen we maar dat de kleine lekker met de darmen meedoet, of lekker slaapt op het gerommel. (Dochterlief vond dat geluid van de darmen ook heerlijk toen ze net geboren was, sliep er heerlijk op..)
Belliebel. gelukkig goede uitslagen Sjantalle, ja hij drinkt gelukkig wel gewoon goed Grappig hier was ik bij Levi rechts ook dikker als links, en nu weer. Deze zwangerschap trouwens ook ( helaas ) veel last van mijn darmen.
Wat heb je met je darmen dan? Je al het vast wel eens verteld hebben, maar ben het vergeten! Tja zwangerschapsdementie he! Om gek van te worden. Dat je dochter het lekker vond om op je buik te slapen kan ik me voorstellen. Het geluid is vertrouwd he! Dinand was ook altijd erg rustig als hij op mijn borst lag en mijn hartslag hoorde.
Over lastige darmen gesproken. Ik ervaar nu dat het of erg lekker doorloopt en het tegen de dunne kant is, of lekkere obstipatie. Tja liever geen van 2e natuurlijk, maar dan kies ik toch voor de iets dunnere kant. Men obstipatie is vervelend. Heb er nu ook last van, vind het zo irritant om niet gewoon naar de wc te kunnen.
Ja erg he. Hier in het in het begin van mijn zwangerschap zo dat ik de ene dag leeg loop, dan 3 dagen niet naar de wc hoef en daarna kan ik dus mooi niet meer ( en dat gebeurd altijd om mijn werk waar je ook niet even ongestoord op de wc gaat zitten )
Hey meiden, Lappie is even kapot geweest en een weekendje weg geweest dus bijna een week niet geweest! Maar hier ben ik weer! Nienke,meid wat een vreselijk bericht, heb er een brok van in mijn keel! Heel veel sterkte! Marloes, gefeliciteerd met jullie 3e jongen! Jij dus ook grote kinderen, ik ben benieuwd wat die van mij gaat wegen aangezien mijn zoontje ook 9 pond was! Sorry verder weet ik het even niet meer, ben geloof ik een beetje van slag van het berichtje van nienke
Nienke meid wat een rot bericht zeg. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en kracht om dit verlies te verwerken! @ behang: jeetje wat ziet dat er leuk uit zeg! Sjantalle wat een heerlijke meid heb jij toch hahaahaha Mamachantal wat balen joh dat je nu thuis zit van je werk! En met harde buiken nog wel. Wij weten wel wat het wordt hoor en iedereen mag het weten Zonnebeertje jeetje meid dat moet ook inderdaad een shock voor jullie zijn geweest. Je hebt echt rare mensen op de wereld die alles doen om maar aandacht te krijgen. Kimm wat goed zeg alles bij de VK! En heerlijk dat je in bad mag bevallen! Schildje wat fijn dat het weer wat beter met je gaat! Nu de rest van je fam nog! Sherry dat is 1 van de reden dat mijn man meestal op de bank in slaap sukkelt en dan pas als ik diep in slaap ben naar bed komt Fightforlove wat fijn dat alles goed was bij de VK! Marloes gefeliciteerd met je jongen! Wel een lange dag zo in het ziekenhuis! Rono wat fijn dat alles goed was en woensdag weer een echo Babsie ook een goede echo! Heel fijn. Belliebel wat fijn dat het met Dinand goed is! Zooo ik ben het echt helemaal zat met de bouwvakkers :x Vanmorgen om 7 uur stonden ze al binnen met gereedschap en hopppa binnen noo-time de ramen eruit. Was ongeveer 11 graden bij ons thuis Dus toen ik terug kwam van de dialyse had ik zoiets van jaaaaa toedeloeeeeeee hier ga ik echt niet in zitten! Dus ik me moeder gebeld en zijn we naar het winkelcentrum geweest Moest toch ff naar de bibliotheek boeken lenen op mijn moeders pasje Toen ff naar Deen geweest melk gehaald Die is morgen toch weer op 1.5 liter Toen langs Hans Textiel daar zagen we schattige sokjes met BOY erop dus me moeder die gekocht voor mij Door naar de Etos naar de Avent flessen gekeken. Door naar Bentex daar 2 leuke shirtjes gekregen van mijn moeder! In blauw en grijs voor 6 euro, was namelijk afgesprijsd En toen naar me moeders huis ff op internet gekeken voor een muursticker die ik weer gezien heb Door naar mijn oma daar lekker koppie thee gedaan Dus ik dacht om kwart voor 5 laat ik eens naar huis gaan de bouwvakkers zullen wel weg zijn. Nou dat waren ze ook maar die sukkels hebben gewoon vanaf half 4 de voordeur open laten staan :x Dus iedereen had gewoon naar binnen kunnen wandelen en alles weg kunnen halen:x Ze hadden toch de deur kunnen dichtdoen of zie ik dat nou verkeerd! Grrrrrr ze krijgen dit morgen ook echt te horen van mij! Zo nu heerlijk op de bank en vroeg naar bed hahahahahahaa
Danitjuh: Lijkt me idd vreselijk irritant wanneer bouwvakkers iedere ochtend vroeg op de stoep staan. Laat staan wanneer ze vergeten om de deur dicht te doen! En idd...dochterlief is een heerlijke meid maar o zo gehaaid!! Jeluna: heerlijk zo'n weekendje!! Belliebel: ik heb Colitis Ulcerosa, gelukkig niet in zo'n hevige vorm als laatst bij "je zult het hebben" in de uitzending voorbij kwam. Al was er veel wel herkenbaar... Ik heb zelden echte verstopping in de darmen..Maar vaak heb ik zo'n opgeblazen buik, helemaal gespannen, alsof je ±20-30 wkn zwanger bent zeg maar... Maar goed..heb het al 16 jr dus ik weet mijn weg meestal wel te vinden.
net bij wehkamp vlug een tankini besteld en een broek. Samen maar 32,50!! (excl verzendkosten..) Volgende week ben ik aan de beurt om met de peuters het zwembad in te gaan, een te kleine tankini is dan ook wat vreemd. (voor mijn eigen gevoel, die kindjes zitten er niet mee)
Bekijk bijlage 128032 even weer een update van buik als dit zo door gaat dan rol ik straks over straat @Nienke heel veel sterkte jeetje wat erg
Ik kom alleen even voorbij gewaaid, ben kapot en ga lekker naar bed. Nienke met tranen in mijn ogen lees ik je bericht. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de aankomende tijd...
heb gelezen heb niks onthouden... ben nogal moe... stedelijke commissie vergadering was net een cabaretvoorstelling!
@nienke; Jeetje, ben er gewoon sprakeloos van.... Heel veel sterkte de aankomende tijd!! Heb je dan ook dat er mensen aan je vragen; goh, hoe lang moet je nog?! (ik had dit namelijk wel... en nou ben ik zwanger en nou ziet niemand het ) En ik las ergens iets over lengte... Weet iemand hoe het zit als je vent erg lang is? Indien dat ook ontzettend veel invloed heeft schijt ik nou al voor de bevalling Misschien een erg rare vraag... Maar zijn er hier meer die een erg kleine blaas hebben? Als ik al moet niesen dan moet ik oppassen dat ik niet in mijn broek zeik... Of als ik gehurkt zit om schoenen uit te pakken dan voel ik iets borrelen en heb ik 5 tellen om naar de wc te rennen ander ben ik gewoon te laat..
Babsie gefeliciteerd met de goede echo. en fijn dat er een reden voor de bloedingen is. zal je toch wel weer een gerust(er) gevoel geven denk ik zo. Hoop voor je dat je placenta idd mee omhoog schuift. belliebel. wat fijn dat alles goed is. sjantalle. vervelend zeg dat je zo last van je darmen hebt. danitjuh. idd niet erg handig van de bouwvakkers om de deur open te laten. lindaatje. mooi buikje hoor. sherry een echte zwangerschapskwaal hoor! helemaal niet gek. misschien je bekkenbodemspieren oefenen? dames die ik vergeten ben sorry. Morgen ben ik er niet. word een dagje in de auto zitten voor ons.
Sherry, ik heb het bij Dinand heel erg gehad. Nu lijkt het mee te vallen. Bij Dinand was het zo erg datik een keer al piesend in me broek over straat liep. GElukkig had ik een donkere broek aan en viel het niet op! Bekkenbodem trainen (blaas dus aanspannen alsof je je plas ophoudt) en goed uit plassen, ook als je denkt al klaar te zijn! Ga maar eens staan en dan weer zitten, je verbaasd je soms wat er nog uit kan komen! Ik ga het bedje in, maar eerst nog even een stuke appelkruimeltaart eten whaha. Oh en met slagroom whihi. Jummie! Slaap lekker allemaal!
Poging gedaan tot bijlezen maar ben gestopt bij het bericht van Nienke Meid ik kan hier niets opzeggen wat het beter maakt of de pijn enigzins wegneemt.. Wel wil ik je laten weten dat ik het echt vreselijk voor jullie vind Ik wens jullie heel veel sterkte toe met dit enorme verlies. Voor woensdag heel veel sterkte met de bevalling
@MnM, Rick wilde eerst nog thuis blijven om mee te gaan naar de babydokter maar ik heb met hem afgesproken om een keer af tespreken op een middag met de vk. Ik heb wel goed geslapen maar ik wordt nu een beetje moe van het hoesten. Wel fijn dat ik de kleine voel. de afgelopen week iets meer dus dat vind ik wel fijn. kan haast niet wachten tot je het ook aan de buitenkant kan voelen.