Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jeetje Nienke, wat een vreselijk nieuws. Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen met dit verlies. Had een tijd geleden al de tranen in mijn ogen staan bij het verhaal van Kaatje en nu bij jullie ook zo'n verhaal... :(

Sterkte ook morgen, een bevalling zou iets moois moeten brengen, dat is helaas voor jullie het tegenovergestelde... Dit is echt heel oneerlijk... :(

2. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.562
    3.064
    113
    zo, vandaag *eindelijk* is een keer een redelijk goede dag! misschien door het zonnetje? heb nu wel zin in het mooie weer! wil nieuwe plantjes in mn tuintje en lekker naar buiten met de kleine meid!
    Denk dat ik donderdag aan de verloskundige ga vragen of ik niet een rolstoel of iets zou kunnen krijgen..is dat raar? dan kan ik tenminste nog ergens heen!
    ik ga straks zelf lasange maken..ben ik dus wel even zoet mee!
    en denk maar dokter bellen voor dochterlief die hoest zich snachts kapot..arm kind.. overdag niks aan de hand! alleen heel erg verkouden,af en toe hoesten maar niet zo erg als snachts.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Gelukkig ging het vanmorgen met mijn meiske weer wat beter. Ze heeft zelfs weer even wat gespeeld. Ben benieuwd vanmiddag als ze wakker wordt.
    De fysio ging ook erg goed. Ik hoef nu voortaan nog maar één keer in de week, echt super fijn!

4. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    vk denk dat het aan het te weiing drinken ligt , ik kan echt geen 2 liter drinken op maar moet het toch gaan proberen dus dat zullen nog wel meer slapeloze nachten worden.

als de hartkloppingen aan houden moet ik even naar de ha.

@mamachantal fijn da thet vandaag beter gaat.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @aankomen hier bij de eerste ook 25 kilo aangekomen nu pas 2 kilo dus hopelijk gaat het meevallen.

zag ik het karwei krantje zon boom staan voor 30e geloof ik.

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ga nog ff van het heerlijke weer genieten!!:):):)

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    MamaChantal, jeetje wat heftig zeg. Gelukkig mocht je gelijk komen en was alles goed. Maar kan me voorstellen dat je nu wel onzeker en angstig bent.
    had je dat bij je dochtertje ook en is zij ook vroeger geboren?
    Dikke knuffel.
    Oh ik lees dat je er de vorige keer geen last van had. Maar waarom was ze vroeg geboren?
    Hebben ze naar je baarmoedermond gekeken?

Frummel, ah nee he jij ook al. Wat verschrikkelijk zo vroeg al.
    Heeeeel veel sterkte. Ik hoop zometeen goed nieuws van je te lezen.

Juud, jij ook al harde buiken. Ik had het bij mijn vorige zwangerschap heel regelmatig vanaf de 20 weken. Toen moest ik stoppen met werken.
    Werk jij nog?
    Moet stiekem wel lachen, teletubbie. :D;) Maar kan me voorstellen dat je ervan baalt. Gelukkig maakt de vk zich geen zorgen, dus komt vast goed meis.

Kaatje, heerlijk uitgeslapen dus en naar je ukkie geluisterd. Jeetje heftig zeg een verzakking.
    Ai puistjes, echt balen, duid toch op een meisje. :D

Marloes, wooooooooooow wat een prachtig reusje zeg! ;)
    Gelukkig hoef je voor die test niet in het zh te blijven.

Bulldog, neeee niet stofzuigen hoor als je pijn aan je rug hebt. Zo te horen blijft het echt aanhouden bij jou, hopelijk kan de vk je helpen.

Schildje, gefeliciteerd met je goede controle weer. We hebben dezelfde bloeddruk, prima dus.

Rono, echt knap zeg 13 kilo afgevallen. jaaaa spannend morgen!

Zonnebeertje, jeetje toch nog een operatie. Dat is heftig. De anathesist zal je wel inlichten hierover. Misschien doen ze het onder ruggenprik?

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Juud, zo te horen neemt je vk je nergens serieus in. Ik zou het toch een keer aangeven hoor dat je je zorgen maakt.

Kaatje, daar heb je gelijk in, bij mij ook veel vocht en in de laatste 10 weken ofzo.

Wupje, dat meen je, wat zielig zeg. krijgt hij daar ook een ab kuur voor?
    Hopelijk zal de kno arts iets voor hem doen.

Marleen, leuk van die jonge ouders. Jaaaa heerlijk tenerife, zo'n 22 graden, ik kan niet wachten!!!
    Slim om minder te gaan werken als het zoveel pijn doet. Aaah heerlijk even drukke ukkie gehoord.

rono, kookze. Ik ken het niet.

Mamachantal, ja ik word ook helemaal vrolijk van het weer. :cool:
    Een rolstoel is helemaal niet raar hoor, heb je recht op. Zal vast lekker zijn als het straks echt mooi weer wordt.
    Och arm meiske.

Bulldog, ja goed drinken meis. Zet het alvast in de koelkast klaar, dan weet je hoeveel je nog moet.

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Nog niks van frummel dus, hoop echt dat alles goed is.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kwam idd ook spieken of er nieuws van Frummel was

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames,

Nou, bloed zweet en tranen, maar de deadline is gehaald!!! Eindelijk geen dikke stress meer en weer tijd voor mezelf. Wat een K** klus zeg!
    Heb geprobeerd af en toe mee te lezen, maar het is me maar half gelukt. Vanaf nu ben ik er weer wat meer bij en heb ik ook tijd om te reageren. :D

Wat heb ik een boel harde buiken en pijn gelezen, zeg. Klinkt echt helemaal niet fijn! :( Dikke knuff voor jullie allemaal!!

MNM, wat heb je een nette lijst gemaakt, in plaats de quotes :p Maar dit heb ik wel gemist, wat is er met Frummel? Toch niets ernstigs?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marlous, wat doe je voor werk ?

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik doe de marketing en communicatie bij een juridische uitgeverij. Voor morgen moest er een hele website ge-update en aangevuld worden. Bleek dat de inhoud totaal niet logisch was geplaatst, de teksten minimaal waren en alles eigenlijk aangepast moest worden. Binnen dezelfde termijn van de originele klus natuurlijk. vandaar dat ik de laatste dagen heel erg afwezig was :)

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
  15. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hoi meiden

Mamachantal, gelukkig voel je je vandaag redelijk!

Frummel, hoop dat er niks aan de hand is!

Mnm, mijn zoontje is niet 'te laat'geboren maar juist met 37w5d dus erg groot voor het termijn!

Hier net bij de gyn geweest en helaas heb ik weer zwangerschapsdiabetes mijn glucose test was afwijkend! Kon ook direct bij de diabetesverpleegkundige langs en heb nu zelf een bloedsuikerapparaat gekregen!
    Dus niet zo mooi! Verder wel alles goed met ons ukkie!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat was even behoorlijk aanpoten dus

17. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Vind aanpoten niet erg, maar dit kwam er allemaal even bij toen ik begon met de aanpassingen. Was meteen terug van vakantie... ;)

Jeluna, hoe werkt dat met zw suiker? Heb er geen verstand van... Wel fijn dat het met uk goed gaat!

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Kom even kijken of er Frummelnieuws is? Ik hoop dat alles goed is en ze nu lekker met haar voeten op de bank ligt.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog geen frummel nieuws?

Ga de hond ff snel uitlaten nu Levi nog ligt te slapen

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Goed gedaan Marlous!!! Fijn dat alles af is!

Jeluna, balen meid...
    Hoef je nog geen insuline te spuiten? Ik heb de test vrijdag.Moet je veel van dat spul drinken, of gewoon 1 bekertje?

Deel Deze Pagina