Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee had idd ook op haar hyves gekeken maar ben geen vriendjes dus kon geen www etc zien.
    Je zou toch denken dat als er niets aan de hand is ze dat tussendoor wel even had laten weten. heb er dus niet zo'n best gevoel over

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

wie is haar buddy? kan die niet fe smse?

3. Rono

Rono Niet meer actief

op hyves is ze niet meer geweest :( heb al gekeken...

4. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Wat raar zeg....duim voor Frummel dat alles goed is, moet er toch steeds aan denken!!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle08 is haar buddy,maar die moest werken vandaag. Ze is nog niet online geweest bij de sept. mama's of op msn. Heb geen 06 van haar dus kan haar ook niet bereiken

6. Rono

Rono Niet meer actief

Ze laat ons wel flink in spanning! Misschien moest frummel daarna werken?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dat hoop ik dan maar.

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Nienke Jeetje meid, dat is heel naar nieuws. Heel veel sterkte!

Kaatje Thanx, dat had ik inderdaad gemist. :(

Mamachantal Jeetje meid, fijn dat het nu ietsje beter gaat, maar nog steeds is het geen doen lijkt me. Ik hoop dat je inderdaad een rolstoel oid kan krijgen, dan voel je je misschien wat vrijer.
    Sterkte!

Jeluna O bah, zwangerschapssuiker! Hoop dat je er niet te veel last van hebt! Had je dat de vorige keer ook?

Martje Gefeliciteerd met je piemeltje :D

Frummel Waar ben je???? Je houd iedereen wel in spanning zeg!

De fysio was het vanmiddag helemaal met de vk eens dat ik maar wat minder moet gaan werken.
    T is niet anders, nog 20 weken zo doorgaan is ook geen optie.
    De massage voelde niet zo fijn, maar toen ik naar huis fietste voelden mijn spieren al een stuk beter aan!
    Helaas is er weinig te doen aan de pijn bij mijn schaambotje....

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Marleen, heb je een onderrug massage gehad ? Had ik de laatste 10 weken bij Levi ook. Kon daarna weer 2 dagen soort van pijnloos dingen doen.
    Hier is deze keer idd ook de pijn in mijn schaambot killing. Alsof er tig messen in gezet worden en er een vuurtje onder gehouden wordt.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marlous, haha ben je trots op me met de mooie lijst ipv de quotes? ;)
    Fijn dat je rotklus gedaan is.
    Leuk die voorbereidingen voor de wedding. Was het wat?

jeluna, ah nee he dus toch zwangerschapsdiabetes. Klote meid. Wat moet je nu doen?
    Jeetje echt groot ja voor een dikke 2 weken te vroeg.

Martje, wow waarschijnlijk ook een jongetje, gefeliciteerd.

Zonnebeertje, leuk dat jullie een naam hebben.
    Heerlijk weer mooi gemaakt dus.

Marleen, wat klote dat er weinig te doen is aan die pijn. Ga je nu halve dagen werken?

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Shit zeg nog steeds geen nieuws van Frummel.
    Ik begin me nu echt zorgen te maken, vooral ook omdat ze zo abrupt gelijk moest komen. Hopelijk komt haar buddy snel online en weet zij meer.

12. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff vanmiddag even flink boos geweest.
    Ons nichtje werd vandaag 1 jaar. Zondag hebben ze het gevierd maar toen was onze kleine meid nog zo ziek, dus is alleen mijn mannetje gegaan.
    Als het met neia zou gaan na het slaapje zou ik komen, oma zou ook rond half 4 gaan. Dus wij waren er rond half 4 en was er niemand en namen de mobiel ook niet op. :x Dus doorgereden naar oma maar die was niet thuis bleek dus ook daar aan de deur te staan.
    Rond half 5 werden we pas gebeld dat ze naar huis reden. Nou dat vind ik echt niet kunnen, vooral ook omdat neia zoooo weg is van haar nichtje en helemaal blij was dat ze toch naar het 'feest' mocht.
    We hebben dus letterlijk haar kunstwerk en een klein cadeautje gedropt en zijn toen weer gegaan. :x:x:x

13. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik ben thuis lieverds:) bedankt voor alle lieve bezorgdheid. Er is inderdaad activiteit. Kindje lag volledig met het hoofdje in mijn bekken. In de loop van de dag is hij gedraait nadat de wee activiteit afnam. Gelukkig is mijn baarmoedermond nog lang genoeg:) Ik mag nu thuis blijven onder voorwaarde dat ik direct contact opneem als het weer gebeurd.. Ze kunnen nu namelijk toch nog niets remmen en zelfs voor een ctg is het te vroeg.

Voel me nu goed, geen harde buiken of pijn meer en zoonlief zit vrolijk te bewegen gelukkig!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig alles dus nog goed met jou en de kleine.
    Neem aan dat je niet meer mag werken etc ? En wat zijn de verwachtingen qua kans op vroeggeboorte etc?

15. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Oh gelukkig Frummel, was echt bang dat het niet goed was!!!
    En nu rustig aan doen hé!!!

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    fijn dat je er weer bent Frummel!

17. Frummel

Frummel Niet meer actief

O lieverds sorry dat ik zoveel paniek heb veroorzaakt! Echt heel erg lief van jullie:) Vriendlief is nu voor me aan het zorgen:)

Eerst in het ziekenhuis konden ze het hartje niet vinden dus voor spoedecho, direct allerlei kweken en bloedonderzoekjes. Dat was gelukkig allemaal schoon. Paar maal een baarmoedermondmeting gehad maar die is gelukkig hetzelfde gebleven 3,2 cm gelukkig. Het was inderdaad geen groeipijn. Gyn heeft een tijd met de hand gevoeld(geen pretje) zowel aan de buitenkant van mijn buik als binnenwaarts onderzoek. Ze kon duidelijk voelen dat er iets bezig was. Later zakte het weer volledig af.. Ik woon op 2 minuten van het ziekenhuis en binnen 15 minuten van het sophia. Zoals ik al zei met deze termijn kunnen ze nog geen weeën remmen, enkel rust, rust en nog eens rust.. Dus dat doen we dan maar. Ik ben echt pas net thuis en sorry maar ik heb geen internet op mijn mobiel, vandaar de late reactie.. Voel me echt schuldig tegenover jullie:(

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben je gek ! Hadden de hoop dat je misschien je buddy een sms had gestuurd. Gelukkig is alles goed en dat is het belangrijkste

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Kaatje: Ik mag nog werken, enkel zittend. Maar dat deed ik al. Wel minder uren en nu even een aantal dagen rust. Op mijn werk zijn ze gelukkig heel meelevend. Maar ik moet wel zeggen dat het daar rustiger is als thuis met de kleine:) Ik doe zo rustig mogelijk:)

De kans op vroeggeboorte nu kon ze weinig over zeggen.. Vooral omdat de baarmoedermond nog lang genoeg was. Er was duidelijk activiteit maar zonder verder effect gelukkig! Bij Declan was dat wel anders.. Toen had ik rond deze termijn een baarmoedermond van 14 mm en bij 23 weken 1 cm ontsluiting.. Voor alsnog ziet het er hoopvol uit dus.. Zeker omdat toen de activiteit afnam de kleine weer vrolijk draaide. Ik moet zeggen dat ik het wel heel spannend vind hoor en ook best eng! Nu elke week een meting van de baarmoedermond lengte. Dat vind ik wel erg fijn want dan zien ze het vroeggenoeg als er iets veranderd. Ik mag ten alle tijden bellen of langskomen en als ik het niet vertrouw zal ik dat ook zeker doen

20. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    eindelijk nieuws!!

Frummel:
    ten eerste: wat goed dat je de vk direct gebeld had!
    ten tweede: wat een spanning heerste er hier. We zaten allemaal toch wel vol met spanning
    ten derde: en da's het belangrijkste: wat fijn dat het goed met je gaat!!!

Ik hoop dat je beeb nog heel lang mag blijven plakken!! Kom op kleine frummel!!

Deel Deze Pagina