Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @kimlee spannend altijd leuk als er een baby geboren ga worden.
    veel plezie rmorgen met de echo!

@bellie hier ook altijd een lagebloeddruk ben het wel gewent om dizzy te zijn.
    ik zou die 2,5 week dan ook nog wel ff wachten ik moet e rnog 5 wachten haha.

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zo ben weer ff beetje bij

ga ik nu boodschappen doen

fijn weekend !!!

3. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Mermaid altijd lief he moeders :D Hier wilt mijn moeder alles regelen maar daar ben ik het niet mee eens 8)

Kimm wauw wat een mooie dingen maak jij toch!

Kimlee oeehhh spannend :D

Miracle hoe was de vakantie?

Zo ik heb neet boodschappen gedaan en afgewassen en nu doet me rug auw :) maar ik wil snel nog eventjes schoonmaken 8)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hallo :) WEEKEND !!

Marloes, mijn zusje komt vanavond dus zal wel niet vroeg worden. Tenzij ik het echt niet meer trek. iig een weekend vrij :)

Jac, jee je hebt ons weer gevonden :D
    Lekker weer met het hele gezin compleet dus. Fijn dat je schildklier etc goed werkt

Kimlee, en al babynieuws ?

Miracle, welkom terug :) Leuke vakantie gehad ?

Kimm, leuk !

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kimm, gaaf !!

Hier hebben we een heerlijke vakantie gehad! We hebben echt genoten! Toch wilde ik op een gegeven moment naar huis..

Vorige week zaterdag naar de verjaardag van mijn jongste broertje geweest, natuurlijk even met hem en mijn kleine zusje geknuffeld en gekust. Afgelopen woensdag belt mijn vader op dat mijn kleine zusje de waterpokken heeft en hij vond het toch wel belangrijk dat ik hiervan op de hoogte was aangezien ik nu dus zwanger ben. Dus ik daarna VK opgebeld en gevraagd hoe en wat, het kan geen kwaad als je de waterpokken al gehad hebt. Oke, alleen ik weet niet of ik die al gehad heb! Dus mijn moeder gebeld, die durfde het niet met zekerheid te zeggen ( is toch 20 jaar geleden en ze is inmiddels drie kinderen verder waarvan 1 in het zh loopt ), daarna mijn pa terug gebelt die dacht van wel en ook mijn Oma dacht dat ik ze al gehad had..Alleen aan denken van wel nemen we geen genoegen dus de VK heeft me naar de HA gestuurd om bloed te laten prikken op antistoffen, dit kon alleen pas vandaag :/ Nu kan ik dinsdag bellen voor de uitslag. Moet wel zeggen dat dit het moment was dat ik zoiets had "Oke, nu wil ik naar huis..."

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    kim wat leuk zeg wat je gemaakt heb. super. lekkere creabea die je bent

kimlee ooh wat leuk voor je vriendin. spannende dag zo. duurt nog even maar wij mogen straks ook allemaal weer of voor de eerste keer. (hoe lang zal het duren voordat je denkt o ja zo zeer doet dat)

wupje. keuken weer gepimpt. leuk hoor.

bulldog pff 5 weken nog. kom op meid.

danitjuh. rustig aan doen meid.

kaatje fijne avond alvast. zal wel gezellig worden. en alvast fijn weekend.

miracle fijn zo'n leuke vakantie. Oei de waterpokken. nou duim voor je mee hoor op een goede uitslag.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, ow dat kan ik me idd wel voorstellen. Hoop dat je de waterpokken al gehad hebt en je ze niet nu krijgt. Ik zou trouwens ook niet weten of ik ze ooit gehad heb, heb alleen de pech dat ik het niet kan navragen bij mijn ouders

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kaatje, vaak kun je dat soort dingen ook navragen bij je (oude) huisarts.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Waterpokken: Ik heb nog nooit de waterpokken gehad, dus ik wacht met angst en beven op de dag dat Ayla ze gaat krijgen. Als volwassene schijn je er namelijk hondsberoerd van te worden...

@ Miracle: Nu dus even in spanning tot dinsdag.
    Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

Nou, ik voel me alweer wat beter. Heb niet meer gespuugd, maar mijn darmen zijn nog wel helemaal van slag af. Durf ook niet zo goed iets te eten, heb vandaag welgeteld 1 beschuitje met suiker op ;). Morgen zouden we bij mijn s.o. erwtensoep gaan eten, maar ik sla maar even over. Mijn man gaat wel en ik zal wel vragen of hij dan Ayla ook meeneemt, kan ik even lekker relaxen als zij weg zijn.

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag meiden!
    Het is rustig hier!
    @ Miracle: Oh hoop dat je de waterpokken al gehad heb :(
    Ik heb ze vroeger wel extreem gehad haha, heb de foto['s er nog van :)

Ik heb vanmiddag nieuwe telefoon gekocht (alvast voor mn bday van mn vriend) Samsung Galaxy S. Dat ding is echt fantastisch, ben dr helemaal verliefd op :):)

11. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal,

mijn vriendin nog gesproken en heeft nog steeds om de
    7 minuten weeen dus ze was maar gaan computeren hahaha
    om de tijd te doden....
    Ik vind het spannendddddddddd

groetjes kim

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd spannend!

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kimlee, idd spannend!

Wat betreft de waterpokken, ik weet zelf ook niet meer 100% zeker of ik ze nou wel of niet gehad heb. Wel ben ik er vaak genoeg mee in aanraking geweest, mij zusje heeft ze gehad en zo ook mijn oudste twee broertjes. Een daarvan zelfs al 4x waarvan 1x was terwijl ik 37 weken zwanger was van Jaimy. Maar dat wil dus blijkbaar niet zeggen dat je ook de antistoffen hebt, je moet er echt ziek van geweest zijn.

Mijn hoofd loopt dan al heel ver vooruit en ik ben iets te negatief :/ Want wat als ik geen antistoffen heb? Maar goed, ze zeggen dat 80% al immuun is zonder besmetting en 90% immuun met besmetting. Ik kriegel alleen bij het idee dat ik natuurlijk net bij die overige procenten zal zitten, slecht he?

14. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kimlee: oh spannend, bevalt ze thuis ?

@mermaid: vervelend joh buikgriep. Wel genoeg blijven drinken, thee of boulionsoep met een beschuitje. Erwtensoep lijkt me iets te veel gevraagd voor je maag en darmen ;) beterschap!

@mamatien: altijd leuk een nieuwe telefoon :) ik mag over 3 weken een nieuwe uitkiezen... kan niet wachten!

@ bulldog: Ik moet ook nog 5 weken wachten. Ik mag pas 7 maart voor de 20 weken echo. Samen op het wachtbankje :p

@waterpokken: nou die heb ik gehad, mijn moeder heeft ze uitgebreid op foto vastgelegd ;) geen gezicht!

@danitjuh: knuffel voor je pijnlijke rug!

@jac: ach, de kids lekker een dagje vrij, en jij geen dagje pendelen dat lijkt me wel de meest fijne oplossing. Waar varen jullie nu ergens?

@kaatje: veel zussenplezier vanaaf!

@wupje: oh ik wil ook een vaatwasser! Baal er nog steeds van dat we die er niet meteen in hebben gezet... zeker nu er een kleine komt. Zo'n kookplaat is berehandig om schoon te houden, helaas is het wel heel erg wennen als je gas gewend bent.

Ik ben blij dat het weekend is!! Vandaag op het werk zo gruwelijk de slappe lach gehad om iets wat zo stom is dat ik het niet eens uit kan schrijven. Mijn buik deed er gewoon mega zeer van! :D t was gewoon een heel verkeerd gemaakte dubbelzinnige opmerking die niet dubbelzinnig bedoel was en daarom des te meliger was.

15. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mermaid Beterschap meid!!

Kimlee O spannend zeg, is ze al bevallen??

Jac Fijn dat jullie weer verder kunnen varen!

Miracle Fijn dat jullie vakantie fijn was! Ik hoop voor je op een goede uitslag dinsdag. Gelukkig heb ik de waterpokken al gehad!

Ook ik ben blij dat het weekend is, vanavond echt vroeg op bed!!
    Ben echt op, last van mijn rug en giga moe. Gelukkig wil Marcel straks mijn rug even masseren :D

16. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Hallo allemaal,

gister even niet meegekletst, heb een zieke man thuis en had even geen zin in de laptop. (zielig he, zieke mannen!)
    Het bijlezen viel me gelukkig nog wel mee, hihi!

@Kimm, wat een gaaf ding heb je gemaakt zeg!
    @ Bellie, hier ook een chronisch lage bloeddruk in zwangere tijden.
    @Wulpje, lekker hoor, nieuwe apparatuur in je keukentje
    @Kimlee, spannend hoor....!

Verder...weet ik het even niet meer.

Ik werk ook niet, studeerde nog deeltijd en werkte daarnaast maar we hebben besloten dat ik voor onze dochter zorg en we het dan maar wat krapper hebben. Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk alleen mis ik soms wel iets van mijzelf. En moet zeggen dat ik het ook wel luxe vind om gewoon thuis te kunnen blijven ondanks dat het financieel niet heel makkelijk is.

Mijn fysiotherapeute heeft mij aangeraden om zo snel mogelijk wat aan zwangerschapsgym te gaan doen als ik dat doen wil omdat ze denkt dat ik tegen het eind van de zwangerschap mijn mobiliteit verloren ben. Ik twijfel nog. Heb de vorige keer yoga gedaan maar die vrouw is inmiddels terminaal ziek dus kan niet terug naar haar....

Elin ligt nu voor de tweede nacht in haar grote kindjes bed. Leuk hoor! Ze heeft vannacht onrustig geslapen maar wij hadden er ook niet echt bij nagedacht dat het traphekje bovenaan nu dicht moet, voor het geval ze zelf de gang op loopt. De katten gaan aan het hekje hangen als ze naar boven willen en dat maakt wel wat lawaai, ik denk dat Elin daar last van had (ik in ieder geval wel, ben een belachelijk lichte slaper)
    Nu ligt ze weer te slapen, weer zonder huilen....mamma hoopt op betere tijden!

Schoonmams heeft aangeboden morgen in huis te komen helpen, erg lief en fijn...ik ga het maar eens serieus overwegen.

17. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    #117 paso, 28 jan 2011
    Laatst bewerkt: 28 jan 2011
    @ lage bloeddruk: mijne was 88/61, dat is ook niet echt hoog als je t mij vraagt. (ben ook snel flauw)

@Kikker: spannend voor Elin, zo in haar grote bed. Die katten van jou zullen ook wel niet zo blij zijn met het "extra obstakel" :D

Mijn 2 cavia's moeten sinds dat hubbie in de kamer slaapt elke nacht de gang op. Eerst kon ik het nog tillen, daarna werd het over de grond sleuren. Daarstraks was ik het beu en ben ik bij de bouwmarkt 6 ieniemienie zwenkwieltjes gaan halen en een rol supersterke dubbelzijdige tape en nu gaan ze op rolletjes door de kamer :D
    Hubbie zag er al gelijk een nieuw project in, en wil er een motortje aan maken zodat hij ze zelf de kamer in en uit kan rijden! ;) tja wat verveling al niet voor een ideen te weeg brengt.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dames ik heb bijgelezen maar heb niet de puf om te reageren sorry ben kapot.. Vandaag me een stuip gelachen om mijn baas.. Hij zegt tegen een werkneemster; word jij weleens serieus genomen? De klemtoon viel alleen erg verkeerd waardoor het heel vreemd overkwam! Zij antwoorde heel droog; naar mijn idee niet vaak genoeg:D Ik ging bijna dood van het lachen:)

Hoef morgen niet te werken, gelukkig want ben kapot! Eerst ffies bijkomen en da beginnen met de logeer/rommelkamer leeg te ruimen.. Zal nu toch echt moeten want ben alweer bijna 18 weken.. Dex gaat naar die kamer. Dus op nieuw alles schuren, verven, laminaat leggen en behangen. Vervolgens Dex zijn kamer veranderen voor de nieuwe beeb.. Ben benieuwd! Laten we eerst maar eens beginnen met opruimen en de garderobe kast naar zolder verhuizen.. Weet nog steeds niet waarom we dat kreng ooit hebben gekocht aangezien we een mega inloopkast hebben. Maargoed, hij is handig voor de rommeltjes:) Alles erin flikkeren en het staat weer netjes:D

Sorry dames, ik ga echt wel weer op jullie allemaal reageren maar ik moet echt weer even wennen aan de combi werken en kind plus huishouden na een jaar thuis te zijn geweest!

19. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Miracle jeetje meid wachten tot dinsdag! Dan duurt wachten ineens lang vindt je niet?

Jac wat doen jullie allemaal aan boord met de kinderen? Helpen ze mee of zover dat kan? En waar slapen ze? Sorry ben een leek wat dat betreft maar wel heel nieuwsgierig ;)

Mermaid ze zeggen dat kippensoep ook vaak goed is als je maag van slag is. Kan je niet cup a soup nemen of zo? Of lekker een verse pan voor jezelf maken :)

Mamatien kijk dat zijn leuk kadootjes :D

Paso ja ik kan ook zomaar ineens in een deuk liggen om rare dingen hihi.. Ik heb dit vaak als ik tv aan het kijken ben tijdens de dialyse. We hebben dan een eigen tv met koptelefoon en dan lig ik helemaal in een deuk en dan zie je iedereen kijken van wat heb die nou weer :D

Marleen handig zo'n man :D die van mij moet ik daarnog in trainen ;)

Kikker wat fijn dat Elin lekker in het "grote" bed ligt!

Frummel een fijn weekend meis!

20. Rono

Rono Niet meer actief

pfff heb vandaag totaal niet de fut om te reageren sorry meiden! Ik lees wel trouw mee!

Ik heb weer even de site bijgewerkt met meiden die ik hier nooit meer zie...

Deel Deze Pagina