Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

@ Frummel hahaah ja dat wordt een lastige.. De naam die we hebben vinden we beide echt super mooi. alleen is het een naam waar wel een opmerking over gemaakt kan worden door kinderen, geen erge of vervelende opmerking, maar wel een opmerking waar je op een gegeven moment gek van kan worden.. Dat is een beetje mijn punt met de naam die we nu in ons hoofd hebben.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja, dat valt mij ook op over die meelezers.

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik ken een Sam die Bal van zijn achter naam heet:S En een Kevin Bouter..

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha, bizar toch. Zo wilde manlief onze katten eerst stoffer en blik noemen, ook wel erg lachwekkend:p.

5. mamatien

Ik zal even een voorbeeld geven met een andere naam: als je je kind Roos noemt dat je dan opmerking krijgt: 'oh ben je geen tulp' of 'bloemetje' ofzoiets
    Zo'n soort opmerking gaat het die over de naam die wij in ons hoofd hebben gemaakt kan worden.. Dus geen hele nare opmerking, maar wel een opmerking die iedereen kan verzinnen, dus vaak gezegd kan worden.. Snappen jullie m nog?

6. mamatien

@ Belliebel haah ik vind dat wel lachwekkend voor katten! Onze katten heten Piet en Toos :p

7. mamatien

@ Frummel: hahaah ik lees nu pas SamBal hahahaha. Daar zal die wel vaak opmerkingen over krijgen en die Kabouter ook ;)

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whahaha piet en toos, ook geweldig. De onze heten kyra en noucka.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    ohja, ben gisteren naar de bedrijfsarts geweest. Heb nu verplicht 2 weken rust, en daarna zullen we gaan kijken hoe nu verder. Hopelijk worden die 6 uur verkort naar 4 uur ofzo. Dat zie ik beter zitten dan die 6 uur.

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik snap hem mamatien. Daar hebben we bij Dinand ook wel opgelet. Nu krijgen we vaak te horen: oh das de zwanger van kane. Ja die ja! Als dat het enige is hihi:p.

11. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier weer zeer goed geslapen. het hoesten heb ik nog wel maar het komt gelukkig los. Alleen zijn de jongens nu ook aan de beurt. Ze zijn wat verkouden en hoesten ook dus hun krijgen nu hoestdrank.
    Mijn man is er slechter aan toe. Hij heeft begin dit jaar een virus in zijn keel gehad en hij is daar net 2/3 wk vanaf en nu begint hij weer met hoesten. Voelt zich niet lekekr enz enz. Is nu wel op zijn werk maar ik denk dat ik hem wel vanmiddag eerder thuis zal zien.

Net even mijn haar gekleurd en dat was hard nodig. Er kwam al veel grijs haar doorheen en daar vind ik mij toch iets te jong voor. :D

12. Rono

Rono Niet meer actief

*haalt schaamnaam top 30 tevoorschijn* :D

1 Con Domen
    2 Piet Saman
    3 Justin Case
    4 Klaartje Komen
    5 Metje Hol
    6 Douwe Schat
    7 Truusje Spetter-Kwak
    8 Jos Thie
    9 Dick Sack
    10 Donald Duk
    11 Connie Moeleker
    12 Mensje van Steen
    13 Mevrouw Post van Gisteren
    14 WC Pot
    15 Ben Naaktgeboren
    16 Coby Potappel-Stroop
    17 Alco Liest
    18 Dies Groot
    19 I.C. Notting
    20 Bas Sillen
    21 Peter Celie
    22 Kenny Boeijen
    23 Willie Wortel
    24 Patty Koot
    25 Connie Vroegop
    26 Geurtje Tabak
    27 Tukkie Tuk
    28 Hans Schoen
    29 Anti Kip
    30 Philip Heynen

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, wat leuk zeg die site. Hihi wie weet kom je door je moeder nog de perfecte naam tegen. ;)
    Ik dacht gelijk: ooooh leuk wie weet zit daar wat tussen, maar nee helaas.

Frummel, ik dacht al dat je het zo uit zou spreken. Bij ons zeggen ze vaak nija.
    Laatst op de psz zei een moeder tegen neia: hoe heet jij? dus zij: neia. Hoe? neia: neia. Zegt die moeder tegen mij: sorry ik kan het niet verstaan. Zegt neia: ja ik heet gewoon neia hoor. Haha ik lag helemaal dubbel, voor haar is het zo normaal dat ze zo heet.

Mamatien, ja sommige meiden vinden het blijkbaar interessant om andere te volgen, of gewoon dingen over zwangere meiden te lezen.

marlous, die harde buiken komt van de inspanning.
    Fijn dat jullie al uit de namen zijn.

Bellie, jaaaa de tijd vliegt voorbij. Hier nog 1,5 week wachten op de 20 weken echo.
    Oooooh K. Anker, dat zou niet moeten mogen.

14. Rono

Rono Niet meer actief

Hier zenuwachtig voor geslachtsbepaling vanavond haha! om 8 uur zijn we pas aan de beurt!

Heel pedagogisch verantwoord mevrouw beets voor de tv gezet met teletubbies on demand met een snee brood haha

15. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, je haar kleuren, ik wil het ook vaak doen, maar als ik dan voor de schappen sta weet ik nooit welke kleur ik moet nemen. Dan laat ik het altijd maar zo als het is. Vind die uitgroei altijd zo vervelend.

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Haha Stoffer en Blik.
    Ik zag gister in de lijst dat er jongetjes zijn die Nasi en Blaas zijn genoemd. :$

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Mamatien, zolang het geen vervelende opmerkingen zijn, zou ik er niet zo mee zitten. Als je het dan maar een hele mooie naam vindt.

Bellie, oja sorry vergeten, gister de bedrijfsarts. Fijn nu 2 weken rust. Zijn toch weer mooi 2 weken minder werken.
    Moet je dan over 2 weken weer terug komen?

Schildje, fijn dat je je wat beter voelt.
    aaah nu je mannetjes ziek. Eigenlijk moet je man nu even goed uit gaan zieken. Balen zeg.
    Hihi nee grijze haren zijn we te jong voor, gelijk wegwerken.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend Rono. Wil ook weten wat er in mijn buik groeit! Maar nog een weekje geduld, dan weten we het!:p

Beebje is druk vanmorgen! Voel 1 en al getrappel!

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Rono, ik lig helemaal dubbel om die lijst. Echt geweldig!!!
    Maar ongelofelijk dat die mensen ook echt bestaan. :$
    Oooh spannend vanavond, nog even wachten inderdaad tot 8 uur.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    oooh heerlijk!!!

Deel Deze Pagina