Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Meid en sucre heb ik er vanaf..

Deze zien we hier niet meer en volgens mij praat sucre met een ander clubje juli mama;s

Meiden, als jullie er weer op willen geef maar een gil hoor :) probeer alleen de lijst up 2date te houden!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Tja, wij moeten hier ook aan de kamer gaan beginnen. Toen ik bij Dinand zo ver was als nu wassie al bijna af hihi:p. Mja, opruimen is aan manlief besteed, hij gebruikt die kamer het meest, dus vind dat ook wel een beetje zijn pakkie aan hihi:p.

Vinden jullie de tijd ook zo snel zijn. Herinner me als de dag van gister dat ik misselijk in de auto zat en dat ik dacht: nee kan niet zwanger zijn. Mja doe thuis wel een test, heb er nog 1 liggen. Binnen 10 seconden stond er een 2e streepje. Mijn hart bonkte als een gek en heb verwilderd manlief opgebeld en ben in janken uitgebarsten, was er best van geschrokken.

En nu, nu ben ik maandag alweer 18 weken. Bijna op de helft. Kleine man wordt volgendeweek alweer 1 jaar, vorigjaar was ik hoogzwanger en hobbelde ik nog rustig de stad in! Wat kan een mens toch bizar veel meemaken in een jaar tijd zeg!

Kga zo me bed opzoeken. Heb een heerlijk productief dagje achter de rug qua poetsen! Heel me huis heb ik gedaan, als beloning had manlief lekker kibbeling gehaald vanmiddag.

En nu zit ik aan de kleine soepstengels met smeerkaas, men ik (vr)eet wat af de laatste dagen! Beetje jammer dat ik zo als ik in bed lig last krijg van maagzuur.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier vind ik ook dat de weken voorbij vliegen. Zeker omdat ik me zo goed voel en veel bezig ben met Levi. Bij Levi was ik zo beroerd dat de dagen echt 2x zo lang duurden.
    Bij Levi was het kamertje ook af met 20 weken. Nu is het behang eraf, en wachten we op de 20 weken echo. zodra we het geslacht weten is het een kwestie van behangen en aankleden.

4. Rono

Rono Niet meer actief

frummelke: is petra jouw gastouder? ( wat een kutnaam, zo heet mn schoonma hahaha ) Kreeg een respect van haar, ik dacht huuhhhh wie is dat dan... zag ik declan staan ;)

5. Rono

Rono Niet meer actief

Oja en door haar achternaam zit ik nu de hele tijd met een liedje in mn hoofd.

Petra ( pieter ) post, pieter post met zn poes, verdient de kost haha

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tot morgen meiden

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemorgen iedereen op deze koude zaterdagochtend...brrr

vriendlief zou vandaag gaan leren op de kraan is die man er niet dus hij was weer vroeg thuis..en ik kon niet meer slapen om 6 uur dus we hebben bedacht wat we gaan doen vandaag..we gaan zo naar ballorig toe met levi ga hem zo wakker maken tis echt een slaapkoppie..

dus nu lekker lang weekend want vriendlief is maandag ook vrij en dan mag ik hem mijn man noemen haha dat klinkt echt zo raar..
    savonds gaan we dan lekker uit eten..

dus ik ga nu ff mn laptoppie uitzetten en de kleine wakker maken eten geven en in bad stoppen..

8. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    Goede morgen!!

Alles weer gelezen helaas geen puf omte reageren.
    Heb een meisje dat nu nog steeds niet echt besef heeft van de nacht. Met regelmaat beslist ze om midden in de nacht of wel heel vroeg in de ochtend om lekker te gaan spelen. Lamp aan en maar rondrennen, zingen en spelen met wat speelgoed.
    Tja...dan slaap ik dus echt niet meer..
    Nu zat ik te denken om een digitale wekker op haar kamer te zetten, de minuten af te dekken zodat ze alleen de uren ziet en met haar afspreke dat ze pas uit bed mag als de 6 is geweest. (ze kent de cijfers tot en met 12..)
    Zou dat werken? Iemand anders nog een idee?
    Thnx

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen meiden!

Belliebel, vind het hier ook heel vlug gaan, de weken gaan me net iets te snel soms.

Kan me nog goed herinneren dat ik bijna 14 weken geleden om half 5 s'ochtends wakker werd en me raar en anders voelde, een kwartiertje later me bedje uitgekropen om te testen. ( ja om 5 uur sochtends, haha ) Heb hubbie daarna heel zachtjes wakker gemaakt, hij was helemaal door het dolle heen totdat ie besefte hoelaat het was :p

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    sjantalle, je hebt ook van die wekkers met een plaatje... een slapend konijntje of een wakker konijntje. ... zal eens even zoeken

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gister deed ik pas om 01.30 mijn licht uit. Veel te laat natuurlijk.

Sjantalle, ze is ruim 3 dus dat moet ze wel snappen. Zou het zeker proberen met die wekker

12. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    goedemorgen allen,

ff een update van mijn vriendin:
    ze heeft gisteravond 2 uurtjes geslapen en verder niet meer
    en heeft nog steeds om de 7 min. weeen dus zet niet echt
    door:(
    VK is gisteravond nog geweest maar ze had nog maar 1 cm
    ontsluiting dus conclusie was dat het nog ff kon duren...
    Hoop voor dr dat het doorzet vandaag want slapen komt er ook
    niet van...

Strakies hebben wij de geslachtsbepaling ik ben benieuwd....

Fight for love: begrijp ik nu dat je maandag gaat trouwen?
    Of heb ik het mis?(dan zijn het mijn hormonen;))

groetjes kim

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    kimm, ow ervelend zeg voor je vriendin :( lijkt me echt slopend. Hoop dat ze thuis kan blijven en niet uiteindelijk naar het ziekenhuis moet omdat ze uitgeput raakt

Veel plezier straks

14. Sjantalle

Sjantalle Actief lid

17 feb 2010
    375
    0
    0
    leerkracht bo
    marloes: dank je. Deze kende ik al, maar het geeft licht in het donker. Dochterlief is gewend om zonder licht te slapen, met een beetje licht wordt ze al wakker.

Maar in ieder geval bedankt voor het meedenken!

Kaatje: lijkt mij ook...

Kimlee: ooo wat heftig voor je vriendin! Zorgt een warmbad ook niet voor enige verlichting? Succes voor haar!
    Jullie veel plezier bij de echo!

15. kimlee82

kimlee82 Actief lid

18 aug 2010
    327
    0
    0
    zuid-holland
    Mijn vriendin wilt graag in het ziekenhuis bevallen maar mag pas
    gaan geloof ik als de VK zegt dat ze mag....
    Ze heeft geen bad,ik heb ook al gezegd dat dr man een opblaasbadje moest vullen en ernaast gaan zitten met een rietje
    dat ze dan lekker in het bubbelbad kon hahaha....
    Vond ze een goed idee!hahaha

Ik hou jullie op de hoogte,ik ga op weg naar mijn echo.

groetjes kim

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Fightforlove: Ga je trouwen maandag? Leuk zeg!

@ Kimlee: Jeetje zeg, jullie worden wel in spanning gehouden door de beeb van je vriendin.
    Veel plezier bij je echo.

Ik ben gelukkig weer helemaal opgeknapt, alleen nog wat slapjes. Was schijnbaar een heftig, kort buikgriepje.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    KimmLee, o ze wil dus sowieso naar het ziekenhuis. misschien een hete douche ? Daarvan willen de weeën nog wel eens door zetten

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Wupje, ik ben er inmiddels achter waarom hij niet wilde eten. Gister middag haalde ik hem uit bed en warm dat hij was. Temp gemeten en ja hoor 39.29. De hele middag is hij zo warm gebleven. Ik dacht van laat ik hem een sinaspril geven maar hij stopte hem in zijn mond trok een heel vies gezicht en haalde de helft er weer uit. En maar roepen (v)ies (v)ies.

Hij lag om 6 uur ook bijna te slapen op de bank. Nog een hlaf uur gewacht en toen hebben wij hem naar bed gebracht. Hij heeft heerlijk geslapen maar hij is nog niet helemaal in orde. De koorts is gelukkig weg.

@Waterpokken heb ik al gehad samen met mijn man en de oudste. Gelukkig maar want 2 kids uit zijn klas hebben dit nu.

@Kikker1, soms mis ik ook iets voor mijzelf maar dan heb ik mijn kleding naaien dan weer voor. Hier kunnen wij ook niet veel gekke dingen doen maar we redden het goed. Wel zit ik nu steeds meer te de om evt eind dit jaar of anders begin volgend jaar toch wat te gaan zoeken voor 2 dgn. Of ik wacht nog even tot dat de jongste dadelijk 4 is. dan heb ik er 2 op school zitten en dan kan ik dit misschien makkelijker regelen. maar eens even zien. :)

@Pufclubje of zo iets, dit is iets dat heb ik niet gedaan. Hier in de buurt is alleen maar van die roddeltantes en ik ben was/van mening als de bevalling begint dat het allemaal vanzelf gaat. Bij de oudste heeft de vk mij gezegd hoe ik moest blazen en meer niet. de rest ging vanzelf. Wel heb ik veel gezwommen met mijn moeder. die vond het wel leuk om mee tegaan. :D

@Kimlee veel plezier met de echo. Hopelijk kom je thuis en heeft je vriendin dan het nieuws dat ze al veel ontsluiting heeft.

Ik werd gisteren gebeld door prenatal doetinchem dat mijn hoge wieg binnen is. nu moet ik alleen even met mijn moeder overleggen of zij deze week een middag kan oppassen op de jongens. Ik en de 2 jongens, een buggy en dan een doos ophalen van zeker 1,20 meter lang. Dat gaat niet werken. Dus dat moet ik even alleen doen. Mijn man is vandaag weg met een vriend anders had ik hem nu al opgehaald. Mijn ouders komen vandaag weer terug van wintersport dus dan a.s. week maar. Maar ik ben heel erg blij dat ik hem heb!!! :D

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

hoi dames:D

Rono: Ja petra is mijn gastouder:) Is echt een schat joh:D

Je had trouwens gelijk over fbto! Kreeg gister een pakket binnen, brief dat mijn aanvraag voor het kraampakket was ontvangen, gefeliciteerd en het 9 maanden dagboek van pauline oud!! LEUK LEUK LEUK! Heb gelijk alles overgeschreven want ik vind deze veel leuker als die ik had:D

Fight for love: Maandag trouwen? GAAF! Geniet ervan meid!

Wekker: Moet ze kunnen snappen denk ik hoor:)

Kim: Vriendin met weeën: Klinkt bekend:( Bij mij begon het vrijdag ochtend met om de 10 a 7 minuten.. Zondag om de 3 minuten maar ook nog steeds 1 cm(ergerde me kapot!) Toch naar het ziekenhuis omdat de weeën regelmatig waren en om de 3 minuten.. Uiteindelijk maandagochtend ingeleid omdat ik niet steeds geen ontsluiting had! drama joh.. Totaal niet geslapen maar toen ze me vliezen braken was hij er een uur later al:D 8 cm in 45 min haha en 3 minuten persen:D Heel onwerkelijk! Ik hoop dat het bij je vriendin sneller gaat!

Hebben jullie het gelezen van jelisa? Erg he:(

Deel Deze Pagina