Oh, jij gemenerd, ik wil ook een aardbei kwark gebakje hebben. Ben een beetje taart verslaafd geworden geloof ik. Alles wat lekker fris smaakt zoals dus kwark, gaat er meer dan goed in bij mij. Hmm, hopelijk is het positief wat je morgen te horen krijgt! Zal voor je duimen!
Ik heb een PIEMELTJE in de buik echt geweldig! Ik lig al dubbel vanaf het moment dat we in de auto zaten! Had echt een meid verwacht!
Marleen, dat moest ze even met kantoor overleggen ? Je gaat gewoon gedeeltelijk de ziektewet in, geen overleg nodig. Heb mijn shirt nog aan
Iemand die me gerust kan stelle dat een toetsenbord van laptop gemaakt kan worden snik snik Rono leuk een jongen
Rono Jeeeeeej, een piemeltje! Kikker Nou ja zeg, zelf moeten bedenken hoe de post bezorgd word... Wat zei je: nou door een ander natuurlijk!
Rono gefeli met je piemeltje! Weer een jongen! Mermaid ze hebben een soort extra streng op de echo gezien waarvan ze niet weten wat het is. Ze kunnen ook niet zeggen of het bloedverlies dat ik heb daar vandaan komt. Dus ik moet me rustig houden en volgende week donderdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis in Maastricht omdat daar de deskundige zitten en ze daar betere apparatuur hebben. Dus vandaar mer de voetjes op de bank.
zo... 30 pagina's vol gekletst... goed gedaan dames! Ga ze deze keer niet allemaal terug lezen. Is er nog nieuws van Nienke?
Mijn buik krimpt naarmate ik vaker zwanger ben haha http://94.100.114.35/1230750001-1230800000/1230756201-1230756300/1230756222_5_l18S.jpeg Ik ga off.truste
@ Rono: Leuk ook een jongen! Gefeliciteerd! @ BB10: Ah vandaar. Nou hopen maar dat het allemaal goed is volgende week.
Bij een vriendin van me heeft er een keer een kat over gekotst. Die heeft toen online een nieuw toetsenbord besteld en er in gezet. Alles doet het weer Dus denk dat geen probleem zal zijn
Belliebel ze zijn aan het renoveren hier. Maar de bouwvakkers zijn niet zo erg voorzichtig! Er is bij verschillende buren al schade waargenomen en daar vallen wij dus ook onder helaas! Vandaar de klachtenbrief Miffy wel fijn dat je buikgriep over is. En lekker joh dat je de kleine al zo vaak voelt! Sommige mensen hebben inderdaad een "sensor" met wat je krijgt voor baby Gefeliciteerd met je meid! Hier hebben ook verschillende mensen al vanaf het begin gezegd een jongen hihi Wat een schattige foto van je dochter! MNM jeetje spuiten. Hopelijk kunnen ze wel mee op vakantie! Jeetje je vader heeft wel al behoorlijk wat voor zijn kiezen gehad! Sterkte de kommende tijd Mamatien hmmm tosti's lekker.. moet ik ook maar eens maken vande week Bernie welkom als meelezer En gefeliciteerd met je zwangerschap! Angiebaby gefeliciteerd met de 20 weken Kikker jeetje je bekken! Hopelijk kan de fysio wel wat voor je betekenen. Donkies welkom hier en gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Mermaid gefeliciteerd een jongen! En wat leuk dat je man het gevoeld heeft! Marlous wat lief zeg van die vrienden! Een halve kinderkamer kado Rono wat een verschil zeg. Je ziet het inderdaad goed op de foto's Ohh gefeliciteerd een jongen! Kimm wat goed zeg dat je op de opleiding mag blijven. Zal wel een geruststelling zijn. Kaatje wat leuk zeg die babygym! voor de lijst ik krijg ook een jongentje Blondi jij ook hier Meeschrijven jij! hahahaahaha nee hoor meid als je kan dan kan je en als het niet lukt dan niet toch Sherry leuk behang hoor! Marleen wat kunnen mensen toch raar reageren he als je zegt dat je minder moet gaan werken i.v.m de rust die je nodig heb. Hmmm aarbeien kwark taartje je brengt me op een idee hihihi Zo jeetje ik moest echt ruim 20 pagina's terug lezen hahaahaha maar goed ik ben weer op de hoogte! Vanmiddag heerlijk getukt van half 5 tot half 7 Maar kruip nu toch wel me bed weer in!
Goedemorgen.Levi ligt nog lekker te slapen dus dacht even rustig bij lezen voor mij. is alleen niets om bij te lezen haha Danitjuh, staat erop !
Mermaid, rono: leuk eeen jongen!!! Miffy: gefeliciteerd een meisje!!!! Heb je het toch goed gevoeld Kimm:super gefeliciteerd dat je op de opleiding mag blijven meid!! Danitjuh: irritant zeg die bouwvakkers! @hier: Snotverkouden(alweer) en motivatie aan het zoeken om me aan te kleden.. Zoonlief is naar schoonmoeders en ik ga een dagje werken. Zit daar ook heel de dag op me reet Het enige verschil is dat ik thuis me eigen koffie/thee moet zetten