Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Kan het me helemaal voorstellen dat je je bezwaard voelt. Ik vind het ook niet fijn om mijn collega's extra te 'belasten' door minder te werken en minder te tillen. Maar het is nu even niet anders, en gelukkig snappen ze dat.
    En die manager, ben wel klaar met dr, ze heeft wel vaker van dit soort acties. Ook beloofd ze soms dingen die ze niet waar kan maken.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nienke, heel veel sterkte!

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Pfff, als je schoonmoeder het zo goed weet, waarom helpt ze je dan niet een handje! Kan zo slecht tegen bemoeizuchtige mensen.

4. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha Dinand was echt op hol geslagen. MEt zijn tongetje uit zijn mondje kroop hij de katten achterna, en een lol dat hij toch had! Kleine schobbejak dat het is!:D

Maar die uitbarsting heeft er wel voor gezorgd dat hij vanavond bek en bekaf was hihi. Manlief is de hort op, kind slaapt, een heerlijk rustig avondje voor mezelf, wat wil ik nog meer:D.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeej weer een beebje erbij op de aarde:D. Vraag me soms wel eens af he, hoeveel vrouwen zullen er nu liggen te bevallen hihi. Ja weet het, nutteloos om over dit soort dingen na te denken.

Ennuh, als je een naam weet, let us know, misschien hebben we er wat aan:p.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. laatste stukje mijn kind is te dik kijken en dan douchen. Truste

7. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand heeft niet zitten eten maar zitten vreten van de hachee whaha. Tis echt een kleine vreetwolf, lust (nog) alles:D. Alleen verse hele sperziebonen vind hij niet lekker. Maar door een prakje weer wel. Mama bedonderd de boel wel hoor, dan maak ik er lekker een prakkie van voor hem whaha:p.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gelijk heb je hoor meid. Hier was ik ook erg bang voor de reacties van collega's. Maar aan de andere kant interesseert het me niets. Ik en beebje zijn belangrijker dan wat dan ook op werkgebied.

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Truste kaatje, oh en 17 weken wave voor jou:D.

10. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Nienke sterkte deze tijd. Daan* zaal over jullie schouders mee kijken! Dikke knuffel!

Miracle wat rottig zeg een infectie. Hopelijk slaat de kuur snel aan.

Belliebel hachee klinkt lekker :D Ik heb het in het begin gegeten alleen vonden mijn darmen het wat minder ;)

Zonnebeertje het is toch jullie huishouden! Laat er lekker lullen :D

Marleen ze vroeg veel dingen omdat ze het nog nooit gezien had hahaaha.. Maar wel heel bijzonder vondt ze het! Gelukkig komt het verstand met de jaren zeggen ze! Maar goed dat je manager zo gereageerd heeft

11. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Patriesja jammer maar helaas (voor je werk dan he, om misverstanden te voorkomen) jij komt op de eerste plaats. Hopenlijk gaat het straks beter met je rug. fijn weekend!

MNM leuk een meisje bij de buren. ben benieuwd naar haar naam.

mamatien heej hoe is het met je??

Kaatje. slim om toch even na te laten kijken. Heb in het begin van de zwangerschap ook blaasontsteking gehad, maar had ook geen klachten. Hoop dat de fotograag leuke foto's maakt van levi. en je weet dat jij en de kleine nu voorgaan he. Ook als je minder moet gaan werken. heel jammer. maar is niet anders. niet schuldig over gaan voelen hoor.

miracle lig je lekker? languit op de bank??

marleen normaal varen wij heel vaak op de moesel. maar ja soms lukt dat dus niet, en gaan we verder weg. (Dan is het max. 3.5 uur rijden.) Nadeel is dan natuurlijk dat je verder moet rijden. Elk beroep heeft zijn nadeel dit is de onze.
    fijn dat je werk er nu mee instemt. en je even je mening hebt kunnen zeggen. wie weet denkt ze de volgende keer eerst even na bij wat ze zegt.

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

Ik zwaai even voorbij! Weltruste meisjes!

Angie: ik mag om 10:45:D en de bmm om 11.30 bij de gyn;)

Spannend he! Nog een paar daagjes!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Beginnen jullie ook al zenuwachtig te worden voor de 20 weken echo?

14. Frummel

Frummel Niet meer actief

goedemorgen:D

Bellie ik ben bloednerveus! Wanneer mag jij?

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    ja heb m "pas" over 2 weken,de 20 weken echo.
    Maar stiekem denk ik al dat ik weet wat het word..
    ik zou volgende week met een vriendin naar 9 maanden beurs gaan.had dr zo zin in! ze belde gister dat ze daar geslachtsbepaling ging doen..ik gelijk jaloers natuurlijk:D

heb alles wel gelezen..maar er is eigenlijk niet zoveel blijven hangen :) zal vanmiddag nog een keertje terug lezen..

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.567
    3.068
    113
    ben gister weer bij vk geweest, alles was weer goed.
    Ze kon me ook geen antwoord geven op de vraag hoe het kan dat ik nu al harde buiken heb. Maar moet maximale rust houden (ja gaat echt goed met een druk kind thuis) en had gevraagd voor rolstoel..die kan ik ophalen maar mag daar maar max. 1 uur in zitten. We wilden volgende week met jamelie's verjaardag naar zo'n indoor speel paradijs gaan, maar daar mag ik ook maar een uurtje heen:x
    Vind het belangrijker dat jamelie een leuke dag heb,hoeveel pijn ik dan ook heb. En kan daar toch ook gewoon zitten..
    Ben nu 3 kg aangekomen in 7weken tijd. maar nog steeds 8 kg onder mn normale gewicht.

17. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier weer heerlijk geslapen.
    Gisteravond een gezellig avondje gehad met vriendin, zus en mams.
    Alleen sinds gisteravond wel verschrikkelijke bandenpijn. Ik stond er vanmorgen gewoon weer mee op. Dat is wel een aantal weken geleden dat het zo pijnlijk was.
    Nu op het werk.

18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik mag woensdag! Spannennnnd:D.

19. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, ja hier ook enorm zenuwachtig voor de 20 weken echo. Vooral als ik in bed lig heb ik de ergste scenario's.
    Hopelijk is het snel 21 februari, dan mag ik.

MamaChantal, fijn dat alles goed was bij de vk. Maar wel klote dat ze niks aan die harde buiken kunnen doen. Inderdaad bij dat indoor speelparadijs op de stoel gaan zitten, dan heb je ook rust.
    Je gewicht is nog netjes in ieder geval.

goedemorgen Frummel!

Jac, vanmorgen hing er nog geen naam bij de buren. Ben ook zoooo benieuwd. Neia zei net: zullen we even bij de baby gaan kijken mama? Haha nog even wachten schatje.

Kaatje, moeilijk inderdaad om je ziek te melden of halve dagen te gaan werken in je zwangerschap. Er heeft altijd wel iemand iets van te zeggen. Dat vind ik altijd zo irritant. iemand anders kan toch niet voelen wat jij voelt? Maar jij gaat inderdaad voor het werk.

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    aftellen!!! :d

Deel Deze Pagina