Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, wat fijn dat je manager toch nog een beetje is bijgedraaid. En dat ze haar excuses heeft aangeboden.
    Ik hoop dat het gewoon gaat werken zoals jij het voorgesteld hebt.
    Knap van je dat je voor jezelf bent opgekomen.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    MNM vervelend die bandenpijn he! Ik had het gistere ook weer, maargoed het is uit zichzelf weer over gegaan gelukkig.

mamachantal. Wat rot dat je totale rust moet houden. Is dat tot het einde van de zwangerschap dat dat moet?

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Ik heb afgelopen nacht zo heerlijk geslapen. Dit is met de ziekenboeg hier al 1 week niet echt gebeurt. Ik heb zelf ook niet gehoest en werd opeens wakker van gezing van de oudste.
    vanmiddag moet de oudste weer naar zwemles en dan is het weekend voor ons allemaal.
    Morgen verjaardag van szus. Zij is zelf ook zwanger. Zij is vandaag 21 wk en ik heb haar al even niet gezien dus ben wel benieuwd naar haar buik. Volgens haar zou het flink gegroeid zijn.

Ik moet nog 3 wk wachten tot de 20 wk echo. Eerst hebben wij de zondag daarvoor dan een nachtje weg dat wij van mijn ouders hebben gekregen. als wij dan maandag terug komen dan hebben wij 's avonds de echo. Ook wachten wij nu even met namen tot wij weten wat er in mijn buik zit. zo het zelfde met kleertjes enz enz.

Dadelijk maar eens even stofzuigen hier. Dit is al meer dan 1 week niet gebeurt. Met 2 jongens in huis valt het allemaal nog wel mee wat er op de grond ligt. Nu ik mij weer wat beter voel mag het weer een keer. hihi

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

@marleen, jij gaat ook de helft minder werken, hier nog een, heb je ook last van je rug? of iets anders?
    Vervelend als mensen van die stomme reacties geven, net alsof je het verzint ofzo..

@kaatje, vervelend dat er collega's zijn die het niet begrijpen,maar dat doe je waarschijnlijk pas echt als je het zelf hebt meegemaakt.
    Voel je niet bezwaard meid, jij gaat idd voor!

@jac, ja precies wil ook nog wel een beetje kunnen genieten van mijn zwangerschap en niet alleen maar pijn hebben.
    Met jou alles goed?

@belliebel, hihi ja hier ook al zenuwen, nog een dikke week wachten en wanneer moet jij? Oh ik lees het al, woensdag, dat is al bijna idd!! hier 22 febr.

@mamachantal, wat vervelend dat het zo slecht gaat, hopelijk gaan de harde buiken snel weg, want dit is ook niks voor je..

@mnm, vervelend dat je last van je banden hebt, hier af en toe ook behoorlijk last.

@schildje, fijn dat je weer goed geslapen hebt en dat iedereen weer een beetje beter is!

Hier is de rugpijn na een goede nacht gelukkig weer weg, vandaag maar even rustig aan doen.
    Hopelijk helpt het om halve dagen te werken.
    Is kijken wat we vandaag zullen gaan doen :) heb wel zin om even weg te gaan, alleen een beetje jammer van die regen steeds..

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Schildje heerlijk zeg een goede nachtrust! Dat doet een mens goed he ;)

MamaChantal waarom mag je max. maar 1 uur in de rolstoel zitten? Weet daar niks van af sorry voorals ik het vraag :) Al druk bezig met de voorbereidingen voor Jamelie's verjaardag?

MNM bandenpijn ja soms om de paar weken heb ik dat ook. Dan lig ik dubbel in bed ;) Ik heb nu een paar dagen een conitinu spierpijn in me buik alsof ik 300 situps heb gedaan :) Volgens mijn gyn was dit gewoon de welbekende bandenpijn.

Patriesja heerlijk zeg die rugpijn weg! Tja wat te doen vandaag??? Das een goeie! Kan je niet lekker gaan zwemmen?

Zo ik ga een tosti ham-kaas naar binnen werken en dan beginnen met de keuken schoonmaak! Wel rustig op mijn eigen tempo anders zit ik vanavond met rugpijn :)

Gister wel een naar iets op de dialyseafdeling :( Ik werd op een bed gezet waar de tv het niet deed. Ja ik ga geen 4 uur uit een boek liggen lezen :) Dus ik zo ja mag ik daar dan liggen? Hun een beetje moeilijk doen maar het mocht toch. Het is tegenover de acute kamer zoals ze dat noemen. Toen ik daar lag had ik de hele tijd kriebels dat er in die acute kamer wat gebeurt was. Er liepen ook elke keer mensen in en uit. Wat blijkt nou. Ze hadden me express op dat bed waar die tv het niet deed gelegd omdat er rond 2 uur iemand overleden was :( Dus dat was wel ff schrikken. Zodra die mevrouw die overleden was was opgehaald door het mortuarium gingen die kriebels bij mij ook weg. De verpleegsters waren wel ff van slag. Gelukkig worden deze goed opgevangen.

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames

mamachantal jeetje wat vervelend allemaal zeg. Hoop dat het met rust iets minder word. maar ja hoe je dat moet doen met de kleine meid? geen idee. Maar ja zo'n vk kan ook moeilijk wat anders zeggen he. dikke knuf meid.

mnm oooh vervelend he die bandenpijn. heb er ook last van. ff rustig aan doen dan he.
    haha leuk van je dochtertje dat ze niet kan wachten om te kijken bij de baby. alsvast een goede oefening voor straks he. Ik ben nog wel benieuwd naar die naam hoor! Wie weet he?

schildje fijn eindelijk weer een normale nacht. Voelt altijd een stuk beter. ook leuk wakker worden met een liedje.

Patriesja. ja hoor hier alles goed. doe vandaag ff lekker rustig aan. Wel super dat je rugpijn weg is vandaag.

Danitjuh ooh dat is idd akelig zeg. brr.

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik wordt ook liever wakker met een liedje dan dat ze gelijk beginnen te huilen of te zeuren om iets op de vroege ochtend. Daar kan ik gek genoeg in de winter helemaal niet tegen. Zomers is heel wat anders dan ben ik zelf altijd opgewekt en kan ik zo mijn bed uitkomen.

Wakker worden zonder rugpijn is goed.
    Nu moet ik toch echt even wat gaan doen hier anders blijft het een zooi in huis.
    Tot later!!! ;)

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    *zwaai vanuit school*

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, pfff ja doet echt pijn die bandenpijn. Hopelijk gaat het bij mij ook snel vanzalf over.

Schildje, ooh heerlijk dat je zo goed geslapen hebt. Dat kon je wel hebben.
    Succes met stofzuigen.

Patriesja, heerlijk dat je rugpijn wat minder is nu.
    Ja echt jammer die regen dan.

danitjuh, de bandenpijn zal vast niet ernstigs zijn, maar het doet echt flinke pijn. Zit niet echt fijn op mijn werk zo.
    Jeetje wat erg zeg van die vrouw. kan me voorstellen dat je er helemaal naar van werd.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Jac, ja ben ook heel benieuwd naar die naam, we hebben nog geen meisjesnaam ;). Maar hun zoon heet Stan (wel leuk vind ik), dus ik verwacht niet iets heel origineels.

Schildje, de zooi in huis zal vast mee vallen. Succes.

kimm, succes met je schooldagje vandaag.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    volgens de gyn en vk kan het nog weg gaan..maar daar ga ik zelf niet echt van uit eerlijk gezegd..maar zou rust moeten blijven houden tot de harde buiken weggaan. dus kan ook tot einde van de zwangerschap zo zijn.vanaf 24 weken mag ik weeen remmers dus zowiezo 8 weken rust (als de harde buiken blijven)
    Mag maar 1 uurtje in rolstoel omdat ik daar ook harde buiken van zou kunnen krijgen als ik er te lang in zit ofzo.. snap dr ook niks van:)

tosti, lekker! ik zit aan een boterham oude kaas, kindlief en manlief zijn weg hele middag, manlief werken tot vanavond laat en kindlief bij oppas,die word rond half 7-7 uur thuis afgeleverd.
    Zo toch maar heeeel eventjes naar de stad denk ik,valentijnskadotje kopen ;)

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.568
    3.068
    113
    zijn jullie mannen ook zo ongeinteresseerd?
    ik blijf maar tegen mn man zeggen dat ie over namen moet gaan nadenken..en t enige wat hij zegt : Ik heb toch al een naam bedacht. "giovanny" (maar dat vind ik niks..)
    en meer komt er ook niet uit... En voor de rest interesseert het hem ook vrij weinig..kamertje enzo..
    baal er wel beetje van

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Is heel normaal hoor. Ik probeer hubbie erbij te betrekken. Als de kleine schopt en nu goed van buitenaf te voelen is, leg ik automatisch zijn hand op me buik. Vooral als we in bed liggen. Hij zegt dan: Jeeutje, als ik die kleine zo goed voel, hoe voel jij het dan. Nou eeeeeh alsof het oorlog is in me buik whaha. Maar das ook het enige hoor. Als ik voor de zoveelste keer een leuke naam tegen kom, dan sms ik ze en krijg ik terug: Neeeeh vind ik niet leuk, ja wat vind je dan wel leuk? Zo heb ik al gesmst: Marijn, Florien, Amber en nog een paar namen, maar deze zijn blijven hangen whaha.

Weet nog goed dat het bij Dinand ook zo was. Ik kon geen genoeg krijgen van kleertjes kijken enz. En hubbie had zoiets van: ja het zal wel. Tot ik een week of 34 was. Toen zei hij opeens: Schat wanneer zou die kleine komen? Hoezo?? Nou ben zo nieuwsgierig naar dat kleine kindje wat in je buik zit, ik ben er klaar voor. Toen had ik zoiets van "Ah, daar komt opeens de interesse!" Mannen hebben gewoon echt die 9 maanden nodig om eraan te wennen. Ook hier zijn we nog niet aan het kamertje begonnen hoor, terwijl hij bij Dinand rond dit termijn al klaar was whaha. Komt allemaal best goed meid!

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Hier gelukkig een man die het wel wat doet. Met nr.2 was hij wat minder geïnteresseerd maar nu denkt hij helemaal mee.
    Namen bedenken, hoe wij de kamers gaan doen in huis (dus niet alleen de babykamer), behang, meubels enz.

Zo ik heb gezogen in huis en het ziet er al weer wat beter uit.
    MnM het huis is vol zooi. Volgende week zal ik eens beter schoonmaken in huis. Een griepje als je zwanger bent hakt er wel in. Mijn man waarschuwde mij al dat ik rustig aan moet doen.
    Maar goed ik heb dan het idee dat er weinig zal gebeuren in huis als ik niks doe. Man lief werkt de hele week en kan alleen wat doen in het weekend. Vandaar dat ik zelf het behang heb gehaald. Ik zal ook zelf behangen omdat wij maar de onderkant van de muren doen en daar kan ik makkelijk bij zonder op de strap te gaan staan. De muren sousen dat zal mijn man wel doen en de rest doe ik.

15. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hey meiden!

In het begin heb ik hier meegeschreven, maar later alleen bijlezen af en toe (jullie gaan zo snel) Was even benieuwd hoe het met iedereen ging! Een paar meiden herken ik qua nickname nog wel, een aantal ook niet, jullie mij misschien ook wel niet.
    Ik ben inmiddels 20 wkn en 5 dgn. Heb afgelopen woensdag de 20wkn echo gehad, was erg nerveus, maar alles was helemaal goed. Ik dacht dus dat het een jongen zou worden (wist ik vrijwel zeker) maar wat blijkt? Het wordt een meisje! Ik ben zo blij, maar ook onzeker omdat ik echt even van dat jongensgevoel "af moet " snappen jullie? Slaat misschien nergens op...Had ook gelezen dat Frummel een meisje zou krijgen maar nu toch een jongen....

Zal mijn banner veranderen, met de termijnecho ben ik namelijk 2dgn terug gezet ;)

(scanner weigert dienst, dus moest een foto van een foto maken....waarbij nog komt dat het scherm van de camera ook stuk is en ik dus niet kon richten)
    Het geslacht:

16. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    En nog even een mooi plaatje!

17. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wat fijn jodie dat alles goed is met beebje. Ken jou nog wel van het begin. Je bent officieel een juni mama geloof ik he?

Oeeeh hou op over geslachten. Ik wil het zo graag weten, maar aangezien ik denk dat dit een kleine eigenwijs is die in mijn buikje huist, heb ik al gedroomd dat ze het geslacht niet zullen zien woensdag. Laat ik nu een kaartje hebben voor de 9 maanden beurs. Als ze het woensdag niet kunnen zien, ga ik vrijdag denk ik wel naar de 9 maanden beurs toe. Sowieso wel leuk om heen te gaan, maar dan kan ik daar nog eens een geslachtsbepaling laten doen (mits het niet te druk is hihi:p.)

Maargoed, het gaat er niet om wat erin zit, als het maar gezond is!

18. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Mamachantal: Ik vind mijn man ook minder geïntresseerd dan bij de 1e. Hij is meer met de verbouwing en verhuizing bezig dan met de zwangerschap. Moet wel zeggen dat nu de 20wkn echo geweest is dat hij wel meer erover praat en ook eindelijk over de namen wil praten.

19. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Belliebel, ik herken jou ook nog hoor. Vind je de 20 wkn echo ook extra spannend? Ivm wat je allemaal hebt moeten doormaken met je zoontje?

20. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Wat vinden jullie van de geslachtsfoto?
    Belliebel ik heb een echobon gewonnen, ik had me ingeschreven voor de site Berichtje uit je buik, is van moedersvoormoeders dacht ik....en dan loten ze 1x per maand onder de nieuwe aanmeldingen. Had ik gewoon gewonnen! Een echobon t.w.v. 50 euro!!! Heb net gebeld, wou zo graag het geslacht nog een keer zien. Die man zei als je je niet nog een paar wkn kan beheersen kom dan donderdag even om het geslacht te bekijken en rond de 25 wkn voor de pretecho, dan is het kindje wat boller en is het mooier. Ik moet er een half uurtje voor rijden, dus ik ga me beheersen, ga nu op 11 mrt..... Ik mocht de echofoto mailen en hij zei ik zie niks anders dan dat het een meisje is...

Deel Deze Pagina