Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Spannend zonnebeertje! Is het trouwens echt nite mogelijk het met een ruggeprik te doen? Of heeft dat t zelfde effect op de baby?

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Spannend zonnebeertje!

Rono, hihi leuk he als ze knopjes e.d ondekker :p

Ohh wat stom.... Lees net op het doosje van de meds. dat je om de 12 uur 1 capsule in moet nemen, laat ik nou net vanmorgen om half 11 1 capsule tijdens een bammetje hebben ingenomen en mag ik er dus pas weer een om half 11 vanavond. Grappig is dat erbij staat tijdens het eten (?)

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    oooooh meiden!!!!!!
    moet ff wat kwijt misschien zijn er hier meer die t ook voelen..

onze dame heeft ineens vanaf gisteren iets nieuws heel leuks NOT....

ze trapt vollop richting/tegen mn baarmoeder mond aan volgens mij auwwwwwwwwwwwwwwww gisteravond was ze heel druk en nu zit ik en ze begint gelijk weer dit is niet nou ik voel je lekker hahaahahaha

4. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal jeetje vervelend allemaal zeg. maar misschien gaan de harde buiken toch nog wel weg. Ik had bij de 2e zwangerschap ook heel veel harde buiken, zelfs voorweeen. Maar ik ben pas in geleid bij 39.5 weken. Het wil dus niet perse zeggen dat je te vroeg bevalt. Al kan ik wel snappen hoor dat je alles al geregeld wil hebben. voor alle zekerheid.

belliebel hihi nog even geduld. dan weet jij het ook.

Jodie fijn dat de echo zo mooi was. Hihi ben benieuwd. Mijn gevoel zegt dat er een meisje in mijn buik zit. Ik denk dat als nu blijkt dat er een pielemansje in zit, ik ook weer ff aan het idee moet wennen. Volgens mij niet meer dan normaal.

Marloes 08 o jeej. Wanneer weet je nu wat er moet gaan gebeuren (suiker)?

miracle hihi mijn moeder zou dan zeggen dan heb je de slaap nodig gehad. Ach moet kunnen toch. Hier hetzelfde met mijn mannetje. Tijdens zwangerschap is het minimaal (is al nr 5 hoor. weet het allemaal nu wel) maar zodra het geboren is, is hij om. De eerste zwangerschap was zijn inbreng echt bijna nul komma nul. Hij zei zelfs na de bevalling van ooh die pijn tijdens de bevalling valt nog wel mee hoor . Totdat mijnmoeder en zijn moeder het hoorde haha. Daarna heeft ie het nooit meer (durfen) zeggen.

Frenzy en geslaagd tijdens het shoppen?

Kaatjeo jee toch een blaasontsteking. Nou ja gelukkig maar dat je het dan toch nog even gecontroleerd heb. Hoop dat het kuurtje aanslaat. beterschap meis.

marloes 80 gefeliciteerd. leuk nog een dagje efteling.

Zonnebeertje. jeetje spannend hoor. Gaat vast allemaal goedkomen. dikke knuf.

angiebaby haha nou niet gaan klagen he. je voelt de kleine. Dat wou je toch?? (grapje) nee vervelend voor je meid.

ega ik baal als een stekker dames. Zijn vandaag aan de reis gekomen. Helaas niet een reis waar ik erg blij mee ben. We moeten van straubing naar Basel (zwitserland). Wat dus betekend weer 3 weken elk weekend heel lang in de auto. En het ergste (vind ik dan he) Ikmoet alleen naar de 20 weken echo. Baal echt als een stekker. Misschien dat we nog iets kunnen regelen zodat ie toch mee kan. maar de kans is echt klein. En ja om nou 6.5 uur heen terug en weer heen te rijden voor een echo. is misschien nou ook wel een beetje overdreven.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahaahah ik KLAAG nietttt ik zeg alleen dat ze nu wel erg sterk begint te worden wowwww ik heb t idee dat ze heel laag ligt joh gister zei ik ja klaar nu heb ik je wel genoeg gevoeld voor vandaag hihi ik lag op me rug en kon niet eens opstaan!!

;):D

aaah sterkte meis:(

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Spannend Zonnebeertje... maar je bent dan wel van je pijn af!!!

rono, heel handig he, die knopjes... succes met afleren ;)

Lekker logisch Miracle... morgen maar vroeg ontbijt op bed ofzo.

Jac... hopelijk kan je man iets regelen, zodat hij toch mee kan!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zonnebeertje, las het op hyves. Spannend meis ! Gelukkig geen risico's voor de baby

Miracle, hier net ook mijn eerste pilletje in genomen. Zal vast niet op die paar uur aan komen hoor. Ik neem er één bij mijn ontbijt, en één na mijn avondeten.
    Wel met een melkproduct ;) nog nooit van gehoord

Angie, auw !

Jac, ahh dat is balen zeg :( Misschien kijken of je ergens in de buurt van het schip een pretecho kunt regelen zodat hij toch nog even een blik op zijn kind kan werpen ?
    Zolang rijden voor een echo is idd wel veel moeite

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, ja ik neem hem zometeen ook gewoon in, dadelijk lig ik om half 11 al te pitten en dan mis ik een pil. Idd met een melkproduct, haha stond wel ff te kijken of ik het goe dgelezen had.

Angie, ohh hahaha dat word nog veel erger meid ;) Hier trapte Jaimy ook regelmatig down under en dat word steeds vervelender..

Jac, wat balen zeg!

Haha vriendlief was hier bij Jaimy ook niet zo betrokken, wel op dingen kopen en de echo's e.d Maar voelen oid zat er toen ook niet in. Hij heeft gelukkig geen commentaar gemaakt over de pijn tijdens de bevalling, had ie dan ook niet moeten doen LOL!

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    En net weer een nieuw buikfoto'tje gemaakt :D

18 weken en 2 dagen!

10. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ooohh spannend meisss alles komt goed!!!knuf

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

mooi buikjeeeee dit is de mijne van vandaag!!

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    mooie buikjes, dames!!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MnM Vandaag gaat het redelijk met de pijn, maar heb ook alleen vanmorgen gewerkt. Merk wel dat ik weer erg moe ben, maar niet meer zo kapot als de afgelopen 2 weekenden.
    Haha, ja je conditie is vast niet meer zoals het geweest is. Hier net zo, al had ik al niet heel veen conditie ;)

Marloes O wat leuk zeg dat je dat gewonnen hebt! Zo kun je zien dat je helemaal geen ingewikkelde foto hoeft te maken om iets te kunnen winnen.

Rono Wat lief dat je dat pakket kleertjes krijgt!

Zonnebeertje Jeetje wat spannend zeg, en ook al heel snel, volgende week.
    Fijn dat er wel wat aan gedaan kan worden, zo hoef je niet nog weet ik hoe lang met pijn rond te lopen.

Angie Dat zal vast niet zo lekker voelen nee....

Jac Ik kan me voorstellen dat je daar flink van baalt!
    Vraagje: varen jullie voor een baas? of voor jezelf? Gewoon de opdracht gekregen om die kant op te varen?

Zag ook weer mooie buikjes voorbij komen!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mooie buiken meiden ! Ook nog zo lekker strak in het velletje :D

15. BB10

BB10 Niet meer actief

Ik moet telkens zo lachen om de berichtjes van Jac (niet lullig bedoeld;))
    Als je over jezelf schrijft zet je er ega voor, ega=echtgenoot en geen ego=egoistisch over jezelf lullen.

Verder heb ik al 3 dagen knallende koppijn. Dus reageren komt er niet van maar lezen gelukkig wel. Ben vandaag maar even langs de ha gereden om mijn bloeddruk te laten controleren maar die was gelukkig goed. Hebben jullie een idee waar die hoofdpijn vandaan kan komen? Hormonen?

16. Rono

Rono Niet meer actief

Misschien dames met intresse?

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Ducky beau vest maat 74

Jurkje lake side 68 maar valt heel klein

Setje baby barb maat 62/68 valt jurkje en broekje vallen heel klein

Bruin jasje baby barb maat 74
    Noppies bodywarmer maat 68 maar valt klein

4 broekjes maat 62

Hema setje maat 68

Lief! shirt maat 62
    Noppies broek maat 62

Noppies Blazer maat 62
    Lief! blousje maat 56

Noppies blouse maat 68

Esprit tshirt maat 62

Lief! jurk maat 56

Lief! jurk maat 56

Boxkleed

Babybarb setje maat 68 valt heel klein

17. Rono

Rono Niet meer actief

Ik had het wel even meoten strijken haha, maar het komt regelrecht van zolder af!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nog 2 weekjes, daarna heb ik misschien interesse haha

19. Frummel

Frummel Niet meer actief

Dag dames!

O wat een mooie buikjes allemaal:D

Jodie: dat is duidelijk een meid hoor hahahaa Gefeliciteerd!! Ook natuurlijk dat alles goed was!

Mannen: Hier is hij net zo meegaand als met Declan moet ik zeggen.. Hij praat al vanaf 8 weken tegen me buik haha. Zodra ik thuiskom krijg ik een kus en ook de buik:) zo lief! De naam heeft hij gevonden en daar heeft hij echt een aantal avonden voor zitten zoeken.. Als ik naar mijn omgeving kijk dan zie ik wel dat dit vrij uniek is hoor bij mannen.. Meestal word het pas tastbaar als de buik enorm is en de baby er bijna uitkomt of er zelfs al is;)

Verder is er heel erg weinig blijven hangen.. O toch wel! Marloes: weet je al wat er verder aan de te hoge suiker moet gebeuren??

Danitjuh: Wat vervelend die situatie met die vrouw. Ik denk dat ze op de dialyse afdeling ook niet echt gewend zijn dat er mensen sterven..

20. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marloes ben benieuwd wat er gaat gebeuren nu. Gefeliciteerd met je 20 weken! Mooie foto trouwens! leuk dat je gewonnen heb!

Frenzy leuk zeg babyshoppen! Ennuhh shopze weer :D

Kaatje hopelijk werkt de AB-kuur snel

Zonnebeertje dat is snel! Gelukkig ben je er dan vanaf! Heerlijk vooruitzicht lijkt mij

Jac wat balen joh! Kan er als je man niet kan niet iemand anders mee?

Miracle mooie bescheiden buikje hoor!

Angiebaby jij ook een mooie buikje hoor!

BB10 drink je genoeg? Dat hoor je wel vaker namelijk.

Zo weer bij!
    Stond ik vanmorgen met goede zin klaar om me ramen te lappen. Emmertje erbij Amoniak erin, stoel klaar om erop te staan. Kan ik mijn wisser nergens vinden :x Dus dan maar van de week ramen lappen!

Deel Deze Pagina