Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag meiden!
    Zo alles weer bijgelezen, huis aan kant, beddegoed zit in de was en boodsch binnen!
    Nu wachten op vriendlief want hij zou onverwachts vrij zijn.. hopelijk ff naar het bos ofzo :)

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

Even een gek vraagje, zijn er hier nog meer meiden die al als een gek lekken?? Ik loop alweer met die borstvoeding pads in me bh:(

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Frummel lekken niet maar ik kan 's avonds wel zien dat er wat opgedroogd zit. Als ik dat dan weg haal zit er de volgende avond weer wat. Dus er komt wel wat maar neit zoals bij jouw dat je met pads moet gaan lopen.

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    Frummel: hier geen lekken, had bij de andere 2 ook niet.
    Ik heb wel op mijn tepels in de melkkanaaltjes steeds wa wittige afscheiding zitten, komt elke dag terug.

Ik ben donderdag in het ziekenhuis geweest, mijn galblaas zit zooo vol met steentjes dat ze niet eens kon tellen hoeveel :(
    De grootste is 1,5 cm...
    Ze heeft meteen nog even naar de baby gespiekt, ze deed namelijk nooit zwangeren dus vond het zelf ook leuk :) Dat was wel even leuk :)
    Nu moet ik weer terug naar de HA om te bespreken hoe nu verder...
    Hoop dat ik naar een arts kan, misschien dat ze toch te vergruizen zijn. Operatie wil ik pas na mijn verlof, anders ben ik ziek me zo'n klein kindje thuis.

Mijn kids zijn beide ziek :( Hebben kroep, zware nachten dus.

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Waterpokken. geloof wel dat het heerst. mij is idd verteld dat als je het als volwassenen je het nog niet gehad hebt, je er idd goed ziek van kan worden. Maar dat geld schijnbaar ook dat als je onder de 1 jaar het krijgt, je er dan ook niet immuun voor word. dat je het dan alsnog een keer kan krijgen. en dan "heftiger". Maar weet niet zeker of dit klopt.

Paso. wij zitten op de main. tussen Frankfurt en Wurzburg. haha project van je man haha hoop dat je cavia niet "autoziek" worden

marleen. oooh lekker massage aan de rug. zo gek krijg ik mijn ventje niet vaak.

kikker beterschap voor je mannetje. leuk dat je kleine al in het "grote" bed mag slapen.

frummel. succes met je projectje kamers organiseren;) en doe maar rustig aan. wij lopen niet weg.
    lekken. ik lek wel al (ben pas 3 mnd gestopt met borstvoeding en toen al weer zwanger) maar nog niet heel veel. af en toe paar drupje.

Dasnitjuh vragen mag hoor. ik wil graag antwoorden. Onze woning is van hetzelfde formaat als een gewoon huis. Onze slaapkamers zijn over het algemeen wel wat kleiner. Wij hebben 3 slaapkamers. 1 hobbykamer van papa en mama;) en 1 meisjesslaapkamer, waar mijn 3 dochters slapen en 1 jongens slaapkamer. waar ons zoontje slaapt. Het buitenwerk doen ze hier niet. Daar vind ik ze te "klein"voor en is nog te gevaarlijk. (buitenboord vallen). Buiten hebben we wel een grote box zodat ze daar veilig buiten kunnen spelen. de rest is denk ik wel hetzelfde als gewoon jullie kinderen.

fightforlove. ik wist het niet maar gefeliciteerd. wat leuk zeg. veel plezier maandag maar dat zal vast wel lukken.

sjantalle wij hebben het nooit gedaan. (mannetje staat altijd om 4 of 5 uur op om te varen) dus die stuurt de kids dan terug naar bed. Maar je kan het toch proberen. vriendin van mij heeft het wel gedaan en daar werkte het goed. wat marloes zegt klopt ook! lijken mij erg leuk. en meer geschikt als je kindje nog klein is.

kimlee. jeetje vervelend zeg voor je vriendin. zal de moed wel in haar schoenen hebben zitten nu. zijn haar vliezen eigenlijk gebroken? Succes bij je echo. ben benieuwd.

mermaid fijn dat je weer wat opgeknapt ben.

schildje veel plezier met je nieuwe wieg. leuk dat je hem al op kan halen.

Morgen "de dag" dat zoontje naar het internaat moet.:( ppfftt zie er echt tegen op. Voordeel!!! is dat we woensdag weer vast komen te liggen. (main donau kanaal gespert). Dus woensdag of eventueel donderdag kunnen we al weer naar huis. Dus maar drie daagjes. en waarschijnlijk liggen we vast tot de week erop donderdag. Dus mag niet klagen. zoonlief heeft er wel al heel veel zin in. Morgen ook dochterlief jarig. maar vandaag aan boord met het gezinnetje aan het vieren. Morgen drukke dag voor de boeg. en moeten ca. 4 uurtjes rijden dus niet echt leuke verjaardag voor haar. Dus dan maar vandaag he. doei dames

6. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Belliebel hier wordt kibbeling ook zeker elke week gehaald meestal op woensdag :D dan is er markt met een viskraam 8)

Fightforlove veel plezier bij ballorig. En ga je trouwen maandag zo ja heel veel plezier!

Kimlee spannend zeg voor je vriendin, hopen dat het doorzet voor haar. Veel plezier bij de echo

Mermaid wat fijn dat je opgeknapt bent.

Schildje wat fijn dat de wieg binnen is! Leuk leuk!

Zonnebeertje jeetje wat is dat toch met die galstenen van jou. Hopelijk kunnen ze er wat op vinden! Ohh jee je beide kindjes ziek, beterschap met allebei! Mag ik vragen wat kroep is :)

Jac wat leuk zeg! Het lijkt mij zo bijzonder om op een schip te wonen! Ik zou alleen denk ik hartstikke zeeziek worden :D Gefeliciteerd alvast met je dochter. Fijne dag voor jullie!

@ hier .. weer eens bekaf :( ben blij dat het morgen zondag is! ik ga heerlijk uitslapen en nog eens slapen :)

Net hier bezoek gehad was erg gezellig :D Nu maar ff wat eten en dan weer klaarmaken voor de dialyse en vanavond gelijk door naar verjaardag van een vriendin!

Fijne dag meiden!

7. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb te maken met een overactieve hond en een man die hem probeert moe te maken. Hij heeft het flostouw van de hond onder de steun van de rolstoel geklemd en wordt nu door de hond door de kamer gerolt. :D

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Frummel: Wat leuk dat je het 9 maanden dagboek van Pauline Oud hebt gekregen. Dat zijn nog eens leuke cadeautjes!
    Nee, geen lekkende bombonella’s hier, bij Ayla ook geen last van gehad. Wel vervelend dat je er nu al last van hebt.

@ Jelisa: Pfff, ja ik zag het. Wat een nachtmerrie hè…

@ Zonnebeertje: Wat balen van die steentjes in je galblaas. Heb je er pijn van?
    Beterschap voor je kindjes.

@ Jac: Bijzonder hoor dat jullie op een schip/boot wonen.
    Alvast gefeliciteerd met je dochter.

@ Danitjuh: Dialyse? Heb jij iets aan je nieren? Sorry voor mijn brutaliteit overigens :).

@ Paso: Is de hond al moe?

9. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    bij Kroep zijn ze heeel erg benauwd, stomen helpt, en ik heb een puf gekregen.
    de jongste heeft nu ook koorts.

Ik heb nu geen last van de galstenen, maar is natuurlijk afwachten wanneer er weer 1 gaat schuiven, dan heb ik weer last

Jac: spannend hoor voor jullie zoon! zal wel heel erg wennen zijn voor jullie beiden! Is de Main niet de Maas in het nederlands?

fightforlove: leuk dat jullie gaan trouwen, alvast veel plezier!

10. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mermaid: ik heb manlief en de hond samen buiten gezet om daar verder te sjorren. De hond past namelijk tussen de meubels door en de rolstoel past niet overal.

@frummel: hier nog geen lekkage aan de voorkant, ik heb ook geen idee wat hierin normaal is. :(

@danitjuh: jij aan de kibbeling gezeten? Ik zat gisteren op het werk en kreeg ineens zwaar zin in haring. Dus ik mn moeder gebeld....eeh mam moet jij toevallig nog boodschappen doen? Dan neem voor mij haring mee, en papa lust er vast ook een...en dan kom ik die na t werk wel opeten :D Pap vond mijn plan geniaal (want die lust ook erg graag een haring) dus gister lekker samen aan de haring gezeten.

@ jac: aha, de main heb m ff gegoogled (maps) Hebben jullie een vaste vaarroute? of gaan jullie bv ook wel eens naar belgie?

@kimlee: al nieuws over je vriendin??? (ik ben niet nieuwsgierig of zo:p)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig nog geen last van,maar kan heel goed hoor rond dit termijn

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat is balen ! Maar vergruizen doen ze niet meer. Tenminste dat werd er 2 jaar geleden tegen mij gezegt, omdat in de galstenen vaak terug kwamen en tegenwoordig kunnen ze je galblaas er met een kijkoperatie uit halen.
    Zou zelf toch eigenlijk geen narcose en gepoer in mijn lijf willen hebben als ik zwanger ben.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, gelukkig een kort eerste weekje dan. Kunnen jullie beide wennen. Mooi dat hij er zelf wel zin in heeft. Scheelt toch al een hoop als dat je een kind achter moet laten dat mee naar huis wil

Paso haha filmen !

14. Rono

Rono Niet meer actief

Zonnebeertje: Het zit je niet mee meis! kinderen met de kroep en dan zelf nog galstenen! Hopelijk zijn je kindjes iig snel beter!

Frummel: Ik lek niet, bij noelle heb ik geen bv gegeven en toen kwam er maar heel af en toe een druppel uit.. meer echt niet.
    Nu hoop ik dat er wat meer uitkomt want nu wil ik het wel geven.

Jac: Heel veel succes morgen meid!

Net zijn mn ouders langs geweest ( jaja, de eerste keer in het half jaar dat we hier wonen ;) ) en ze hadden wel een heel leuk nijntje pakje mee voor de baby en voor noelle een leuke knuffel. Das dan wel weer leuk.

Daarna ff naar de stad een kadotje voor schoonzusje gehaald.. Een boxspiraal :) en ik had nog een jasje van nijntje liggen die noelle nooit heeft aangehad, eer dat zij em aan kon was t maart en toen was ie alweer te warm... en deze kleine krijgt em ook niet aan want das ook te warm haha. Dus die pak ik zo in er krijgt ze ook :)

Dus vanavond gaan we daar even op visite...

Wij hebben trouwens echt een meisje meisje... Mevrouw wordt boos als ze vieze handen heeft haha, en als ze buiten valt doet ze dr handen omhoog maar dan valt ze met dr hoofd op de grond.. maar zo zijn wel haar handen schoon.. Stommerd, lijkt net of ons kind mishandeld word.. elke week heeft ze wel een blauwe plek op dr hoofd.

15. Zonnebeertje

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    kaatje: weet idd dat ze vergruizen niet meer doen, maar misschien in de zwangerschap wel? dat doen ze zonder narcose. Opereren doen ze pas na de bevalling ja.

16. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@rono:Wat lief van je ouders.
    @jac: lekker een kort weekje!
    @frummel: nope hier geen last van..

hier: net terug van ballorig..we hebben het dochtertje (4jaar) van mijn beste vriendin ook meegenomen want mn vriendin heeft vandaag avonddienst. ze vond het leuk en levi ook. en ik ben nu echt moe..dus lig languit op de bank en vriend doet even alles lekker hoor!
    ja maandag trouwen haha meer zodat alles goed geregeld is hoor..maar tis wel leuk..

maandag willen schoonouders na het trouwen heel de dag levi meenemen ik had per ongeluk ja gezegd maar ik wil het helemaal niet wil levi lekker bij ons hebben en met zn 3tjes uit eten gaan..tis toch een kindvriendelijk restaurant waar we naar toe gaan maar afijn wie mag schoonmoeder weer gaan bellen jep ik dus grrr wil dat mn vent dat doet..heb geen zin om te bellen..tis zijn moeder haha..

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Rono, idd wel lief van je ouders. mag ook wel als ze nu pas voor het eerst komen

Zonnebeertje, als dat zonder narcose is zou het misschien nog wel een optie zijn

Fightforlover, zeg je dat toch gewoon tegen je schoonouders.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Rono: Voor het eerst in een half jaar langs geweest? Da’s niet al te vaak… Wel lief dat ze een cadeautje hadden meegenomen.

@ Fightforlove: Ik kan me voorstellen dat je Levi er liever bij hebt de hele dag. Is toch bijzonder dat jullie gaan trouwen en daar hoort hij ook bij. Wel balen dat jij nu je s.o. moet gaan bellen ;).

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou zegt Ferry net "ja mijn ouders beginnen het nu toch wel leuk te vinden dat je zwanger bent " Zo nu al ? Dan hoeft het van mij niet meer.
    Ze hebben het er sinds gisteravond dus wel met hem over ( maar naar mij is er nog totaal geen interesse )
    Dat ze voor ons en zichzelf hopen dat het een meisje wordt, dat er dan een stukje Milou in haar zit. Nou waar dat op slaat geen idee want deze baby is alles behalve een vervanging voor Milou.

Adem in Adem uit....

20. Frummel

Frummel Niet meer actief

Oef kaatje, ik zou moordneigingen van zulke mensen krijgen!
    Wat zegt je vent ervan??

Rono: fijn dat het goed ging bij je ouders!

De rest ben ik een beetje kwijt sorry..

Over het lekken: Ik hou het wel goed in de gaten. Bij Dex begon dit ook rond deze termijn en hoe meer harde buiken, hoe meer ik lekte. Dit is nu weer zo. Heb gemiddeld alweer zo'n 8 tot 10 harde buiken per dag die ook gevoelig beginnen te worden. Dus even een stap terug nemen en hopen dat het niet hetzelfde zal gaan want het begint er verdacht veel op te lijken:(

Deel Deze Pagina