Hoi allemaal, heb niks terug gelezen kom ff binnenvallen. Vandaag gaan we het kinderkamertje en wagen kopen ik heb er zin in. groetjes kim
Nou zeg je zal het eruit moeten persen pffffffff. Die kan toch niet via de natuurlijk weg gekomen zijn(ja erin wel ,maar eruit niet) Zo wordt je wel bang voor de bevalling met die horrorfoto`s hahahaha.... groetjes kim
alles bijgelezen!! Het heeft me wel 2 dagen gekost om op dit punt te komen. Helaas blijft niet alles hangen.. Meelezers: meelezen is niet erg hoor! wel heel fijn dat jullie aangeven wie jullie zijn. zwangerschapsdementie: t lijkt wel of hubbie er deze week last van heeft. eerst voetbalkaartjes kwijt..alles afzoeken en natuurlijk krijg ik op mijn donder terwijl ze in zijn auto lagen. Eergisteren was hij zijn usb stick kwijt, niet alleen vraagt hij het mij 5 keer, maar ook aan dochterlief. Lag het gewoon op de gebruikelijke plek in zijn kast. vanmorgen lig ik heerlijk met m'n laptop op de bank, voel ik eindelijk weer lichte trapjes. Werd gewoon zenuwachtig van het weer wegblijven van dat gevoel. Beeb zal gedacht hebben: wat is dat voor een 'zwaar' en warm ding op die buik.. Kom maar op beebje: begin maar met trappen!! (behalve tegen m'n ribben...)
@ foto; Tering, dat zal toch geen normale bevalling geweest zijn?! Hier heb ik sinds gisteren buikpijn. Ik weet niet of het door de stress komt maar ben ergens wel blij dat ik maandag naar de VK moet. Gisteren ook al vrij vroeg naar bed gegaan en mijn buik maar gemasseerd in de hoop dat het minder zou zijn. Het is nou minder maar alles rommelt van binnen.. Maandag middag komt de dierenarts het paard van mijn moeder het laatste spuitje geven. We hebben haar al 21 jaar (ze is nu 28) en ik ben er mee (en op) opgegroeid... Omdat ik niet meer in staat (gezondheid) was om voor mijn eigen paard te zorgen en het voor mijn moeder moeilijk was om voor 3 paarden te zorgen kwam er op het juiste moment een meid van 16 langs om te vragen of ze een paard mocht verzorgen. Dus ik dacht mooi! Heeft hij toch beweging! Toen mijn paard moeilijk liep (mijn moeder dacht kreupel.. en wij waren met vakantie) zei ze tegen die griet: je mag op die ouwe wel naar buiten. Wel alleen stappen en niet naar beneden!!! Maar een buitenrit langs de dijk vind ze ook geweldig! Blijkbaar is ze met het paard aan het water gaan lopen (eerst moet je een hoop stenen trotseren die als dijk versterking hun rol doen). Met het naar beneden of naar boven klauteren is er een pees afgescheurd Ze zei dat ze niet naar beneden was gegaan maar een vriendin van haar wel. Ik ken dat paard door en door en het is een kudde dier en je kan mij dus echt NIET wijsmaken dat ze daar heeft staan wachten. Maar dit kwam een week later pas aan het licht... Dat was in augustus.. Na zware medicatie gaan zo langzaam alle organen er ook aan dus maandag is DE dag :'( Het ergste vind ik dan nog dat ze overkwam als iemand die jaren lang op een paard heeft gezeten. Wedstrijden had gereden en vervolgens wordt je via via op verschillende fora gewezen waar ze gewoon bullshit verkondigd en eigenlijk niks waar blijkt te zijn. Sorry moest het even kwijt!
Paso ja dat krijg je he als je zwanger bent dat je broeken niet meer dicht kunnen Een bescheiden buikje heb je hoor! Frummel haahahaha ja hier ook een glazenwasser voor de buitenkant. Die zal wel terug komen als de steiger weg is De binnenkant doe ik liever zelf want manlief kan niet ramen lappen Belliebel lekker een dagje voor jullie zelf! Heerlijk! Angiebaby die foto Paso leuk een nieuw foontje uitzoeken! Hier regent het ook al vanaf vannacht ofzo Kimlee veel plezier met het geld uitgeven Sherry wat een kutmeid! Gadverdamme dat je zo met iemands dier omgaat! Nu inslapen jeetje dat zal ff moeilijk zijn sterkte! En dan gaan we nu echt aan de schoonmaak! In ieder geval de woonkamer gaat vandaag schoon! Sjantelle hahaaha hier ook hoor die dingen die kwijt zijn en dan zeg ik schat maar het ligt gewoon voor je neus
@danitjuh, ja bagger die broeken die niet meer passen, maar volgens mijn bestaan er geen zwangerschapspaardrijbroeken... dus dan maar creatief @sjantelle, haha mijn hubbie moet ook vaker plassen dan ik dus hij is ook een beetje zwanger voor mij. Wat betreft die dementie: een teiltje voor de afwas vulllen en dan naar boven lopen voor een theedoek om vervolgens de afwas te vergeten en boven de was op te ruimen.... @Sherry, Tjongejonge wat een meid. Tja ik ken ken wel, bij ons op stal gebeurd het ook. Wij leren ze altijd aan dat als ze een paard in de stal poetsen of opzadelen dat de staldeur helemaal open moet of helemaal dicht. Sommige staan te poetsen met de deur op een kier waar het paard net met zijn hoofd tussen kan en laatst bedacht zich dus zo een van de paarden dat hij door die opening wel naar buiten kon. Resultaat: snee in zn buik en een jaap over zijn achterbeen. Tegenwoordig ga ik ook nooit meer af op wat kinderen/jeugdigen zeggen over wat ze kunnen. Als ze de sterren van de hemel rijden dan krijgen ze een pittig paard om uit te proberen, en na 3 keer flink bokken piepen ze vaak wel anders en vertellen ze alsnog de waarheid over hun rijkunsten. Ik wens je heel veel sterkte maandag! En het zal mij niks verbazen als jouw buikpijn daar onbewust toch iets mee te maken heeft. Van stress houdt je buik lucht vast en dat kan heel pijnlijk zijn. Als je het toch niet vertrouwd VK bellen. Dikke knuffel voor jou!! @Kimlee, heel veel sjop plezier!
@ Paso voor het kamertje met glow in the dark is mooi. er is van die glow in de dark verf en op een lichte ondergrond is dat heeel erg mooi... (ik zal foto zoeken heb dat gehad op de oude kamer van ticho ) @ me buikje als ik dus 1 zwangerschapsbroek aan heb is het te zien. trek ik me eigen kleren aan is er niks te zien zo apart @mamatien leuk joh al zoveel kleertjes gekregen nog wel scheelt zelf ook weer wat kopen @ terug lezen vanaf pagina 93 Broodjes in de oven. Ivy zit te kijken in een boekje van luuk die een broertje heeft gekregen en ticho kijkt naar de engelse dora (afstandsbediening kwijt) @jac Hier gaat alles goed Het is elke week erg druk met school. heel veel huiswerk en heb mezelf voorgenomen om het nu zo veel mogelijk bij te houden. maar het is wel veel werk hoor! door de weeks erg druk dus en weinig tijd om mee en bij te lezen dus dat doe ik maar in het weekend @slapen volgens mij krijg ik een kindje dat de hele nacht wakker is en stelt me lichaam zich er nu al op in. jemig me nachten worden steeds korter. @vandaag 19 weken! de tijd die vliegt @pagina 100 (A) @nienke Nogmaals een dikke knuffel @hormonen de laatste 2 dagen heb ik er last van dat ik me ook irriteer aan mezelf!. kan niks hebben en reageer erg chagarijnig op alles en iedereen. werd gisteren knetter gek van het gejammer van de kinderen aan tafel tijdens het eten. @mamachantal balen van de harde buiken! @kaatje ik ben nu een krater geworden :O vreselijk! @zonnebeertje balen dat je een galblaas operatie krijgt! @bapsie ik heb facebook... kimm pieters moet je maar even opzoeken @ berichtje van mijn buddy unizoomi Ze is tijdelijk even afwezig vanwege privé omstandigheden. zaken lopen niet zo goed en privé ook niet. maar ze zijn er hard voor aan het knokken. ze zegt hoi vanaf haar kant en zodra de gelegenheid er is komt ze een kijkje nemen @gut... wat wou ik nou typen... uhm... owjah.... Jongens in de meerderheid! @kaatje onderrugmassage werkt hier ook... helaas niet iemand die dat elke 2 dagen voor me komt doen hihi @frummel dat is wel even schrikken zeg. kindje al met de hoofdje in je bellen. gelukkig dat alles goed is wel goed rust houden dus @belliebel stoffer en blik.... haha de kat van me moeder heet Sambal @rono de top 30 met foute namen is wel grappig! @stille meelezers Hallo @heb hier nu broer en zus ruzie geweldig broer huilt en zus zit te lachen. ze zitten samen op de bank en met de voeten tegen elkaar aan te schoppen... ik zet de tv uit en nu zit de oudste te huilen omdat de tv uit is gezet. hij is niet tevreden hahaha @rono wat een verschil zeg qua afvallen! @pagina 140 @iedereen die het geslacht weet veel plezier met shoppen @zonnebeertje zo'n s.moeder heb ik ook gehad. die was aan het zeiken over de huishouding tijdens zwangerschap van ivy. ik mocht niks meer tillen en langer staan dan 10 minuten deed me al zeer. maar ik MOEST alles maar alleen in huis doen omdat haar zoon (mijn ex) werkt! en die hoeft dan niks te doen! gewoon een keer flink tegen uit vallen (A) @bellibel kan niet echt zeggen dat ik zenuwachtig ben voor de 20 weken echo. heb over het algemeen niet echt een zwanger buikje. ben erg druk met school en verbouwing in huis en met de kinderen natuurlijk ook. de tijd vliegt zo snel voorbij dat voor ik het week de 20 weken echo heb! @mamachantal kan me voorstellen dat je baalt dat je man zo weinig interesse erin heeft. @miracle leuk dat heen en weer gezwaai @ kleine kapsalon staat een kleine kapster achter me op de bank @jac een hele dikke knuffel voor jou! @angiebaby dat kan je toch geen baby meer noemen :O:O:O
Middag allemaal, Ik zag een foto voorbij komen van een geboren baby!!!! Dat lijkt mij geen pretje om zo'n bevalling te hebben. Hier weer een goede nacht gehad. Het hoesten is ook steeds losser dan maakt het je leven gelijk weer wat beter. Vanmiddag hebben wij de verjaardag van mijn schoonzusje. Net nog een kado gekocht samen met de jongens. Hun willen.....nou de oudste wil nu graag zelf helpen uitkiezen voor iemand. Wel grappig om te zien wat hij dan kiest. Vorig jaar december had hij voor mijn schoonmoeder een mini-lantaarntje met kaars, haarlak, speciale thee van kneipp en zoals hij noemt lippensmeer en dan camille. Het gezicht van haar toen zij het uitpakte was wel leuk om te zien. Ga nu even eten en dan tot morgen dan maar.
Frummel Haha, zo zou ik er ook bij lopen hoor als ik net uit bed kom kijken wie er herrie staat te maken! Frenzy Marcel gaat bijna elke x mee naar de vk. Hij heeft wisselende diensten en en kan dus vaak mee. Als ie een 'gewone' van-9-tot-5-baan had ging ie misschien wel minder vaak mee. Paso Arme hond! haha! Angie Moet je toch niet aan denken dat je zo eentje er uit moet werken he? Sherry Wat verdrietig van je paard zeg. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent. Ik heb absoluut niks met paarden, maar kan me wel voorstellen dat het net als een hond of kat net familie is/kan zijn. Kimm Groetjes en sterkte voor umizoomi!!
Goeiemiddag meiden @danitjuh, ben gister naar Hilversum geweest om te shoppen was ook erg leuk! Maar zwemmen is idd ook wel een leuk idee, om weer eens te gaan doen. Wat naar idd dat daar net iemand overleden was.. @jac, ja als ik goed geslapen heb is de rugpijn s morgens altijd wel weg, maar vaak komt het in de avond wel weer terug, als ik teveel gedaan heb helaas. Hopelijk kan je man nog iets regelen, zodat hij toch mee kan naar de echo! balen idd! @mamavanchantal, mannen zijn vaker minder geinteresseerd, ze maken het gewoon niet zo mee, als wij dat doen. Mijne wil wel graag mee naar alle echo's maar naar de andere controles hoeft niet zo, maar dat vind ik zelf ook niet echt nodig en als ik het vraag gaat hij wel mee. Wel voelt hij wel vaak aan mijn buik en denkt gelukkig wel mee. @jodie, mooie echo's!! @kaatje, ja ging goed met me rug, maar tegen de avond wel weer pijn, nu na een nacht slapen is het weer weg. @marleen, ja zo denk ik ook, doe nu liever wat rustiger aan, dan dat ik straks plat moet. @mnm, jij loopt ook bij de fysio, ook voor je rug/bekken? @marloes, leuke foto! en super leuk dat je gewonnen hebt natuurlijk! @zonnebeertje, oh spannend zeg dat je binnenkort geopereerd wordt! Sterkte! @miracle, mooie buik! @angiebaby, jij ook een mooie buik! @bb10, balen van je hoofdpijn, misschien meer drinken idd? @paso, jij ook een mooie buik! aah arme hond, ja idd net als kinderen, ze verzinnen wel iets om het uit te krijgen @frummel, hahahah dat verhaal over de glazenwasser @belliebel, gelukkig is hij weer lief verder gaan slapen! @angiebaby, die foto heb ik idd weleens gezien OMG!!!!! @kimlee, oh wat leuk veel plezier vandaag! @sjantalle, hihi onze mannen zwangeren gewoon lekker mee hier ook een die op te gekste momenten zin heeft in de vreemdste dingen haha ach ja.. dan zitten we s nachts gezellig aan het ijs! @sherry, jeetje meis! vervelend allemaal, hopelijk gaat de buikpijn snel weg. @kimm, ook weer even bijgelezen @schidje, hahaha je krijgt wel originele kadootjes Zo ik ben ook weer even bijgelezen Hier gaat het af en aan met de rugpijn, heb al een paar nachten heerlijk geslapen en dan is het s morgens helemaal weg, maar als ik op een dag maar even te veel doe, dan heb ik in de avond wel weer last. Nou ja.. maar rustig aan blijven doen he en vanaf volgende week fysio en dan halve dagen werken. Hebben jullie ook af en toe zo een pijn aan de onderkant van je ribben?? Ik weet nog dat ik dit bij Celeno aan het eind van de zwangerschap had, omdat hij toen hoog lag, maar nu heb ik er ook al steeds last van Maandag gelijk maar even vragen aan de fysio.
Goeiemiddag!! Kimm, 19 weekjes voor jou! Gaat hard he Haha, ik zwaai trouw elke keer naar je terug Umizoomi, dikke knuff voor jou en we zien je wel weer wanneer het rustig is.. Angie, soowwwheee! Dat is een mega baby! Krijg al pijn als ik er allleen al aan denk dat uit te persen.. Zo, wij zijn net terug van de grote boodschappen doen, huisje is aan de kant en allesopgeruimt. We zijn weer klaar voor vandaag!
Ben ik weer Ben niet heel lang bij wiebel biebel geweest. Was super druk en had/heb knallende koppijn. Levi ging helemaal los en klom met een beetje hulp van het meisje dat mee was zo naar boven. Alleen van de glijbaan etc. Ging helaas wel 1x mis. Ze hebben daar een hoge stelling vol elastieken, zag hem dus opeens boven uit die buis komen en de elastieken opgaan. Eerste twee lagen gingen goed en toen viel hij 4 lagen naar beneden. Daar bleef hij hangen om vervolgens heel hard huilend mama te roepen. De vriendin die met me mee was is toen naar boven geklommen om hem naar beneden te halen. Daarna hier nog even een bakkie gedaan en de kids samen gespeeld. Belliebel, volgens mij hadden wij vanochtend last van hetzelfde vliegtuig :x Dacht dat hij hier mijn woning in kwam vliegen Angie, had hem idd al eens gezien. wat een reus he haha Sherry, jeetje wat erg Sterkte maandag Hou je je buikpijn even in de gaten. Zit het hoog of laag ? Patriesja, die pijn onder mijn ribben heb ik idd ook. Denk zelf dat het mijn dikke darm is
Ja misschien idd mijn darmen, zal zelf ook al te denken, dat het komt omdat alles omhoog gedrukt wordt ofzo, maar irritant is het wel iedergeval! Oh arme Levi, durfde hij daarna nog?
Ja hij ging nog wel overal heen maar even duidelijk gemaakt dat ze niet meer naar de netten mochten. laptop doet het weer ( maar voor hoe lang ? ) dus heb het lijstje weer voor de meiden die nog een buddy nodig hebben Juud74 27 juni Mermaid 1 juli Ryanne 5 juli Marleen4683 7 juli Frenzy 9 juli Belleke06 10 juli Patriesja 13 juli Sjantalle 19 juli Bulldog 24 juli Mamachantal 28 juli
Ik heb met de kinderen zeepjes gemaakt voor valentijnsdag voor papa (ondanks dat hij al 5 weken niks van zich heeft laten horen). Kreeg ik eerst de kinderen niet aan het kleuren of Ivy heeft de tekening verscheurd. nu krijg ik geen leuke woorden op papier (Lieve papa, hopelijk vind je het lekker en gooi je het niet weg. Al die moeite voor niks genomen voor een glimp op de zeep. Groetjes, Ticho en Ivy)... moet zeggen dat wat ik uiteindelijk heb toch wel iets socialer is...
Misschien is het handiger om haar te koppelen aan iemand die nog geen buddy heeft anders blijven er meiden over