Jemig wat een monsterkind zeg hahaha! Hier vanmiddag de kleertjes opgehaald.. Echt een verhuisdoos vol met kleding! Echt super leuke kleding van Lief! en Noppies en z8 Ik hoef zelf tm maat 62 niks meer te kopen haha
Oee, ik krijg gewoon kriebels als ik lees dat sommige al bezig zijn met de babykleertjes e.d Ik ga hier morgen mooi maar eens met hubbie de berging in, kan iig alvast de dozen met kleertjes naar boven halen en uitzoeken. Zodra we weten wat het word kunnen ze of in de kast of terug naar de berging ( wel nadat ze grondig zijn uitgezocht hahaha )
BB10 en Patriesja, heb jullie als buddy's op de lijst gezet. Rono, super toch zo'n doos vol leuke kleding ! Miracle, hier ook hoor. alles ligt al soort bij soort, maat bij maat etc uitgezocht op zolder. Gaat dus of in de kast, of op marktplaats ( of ik ruil het met Rono haha )
ik ga pas weer shoppen als ik het kamertje klaar heb en ik de kleertjes wat ik nu heb, heb uitgezocht hihi
Hoi dames Hier een heerlijke verwen dag gehad! Mama mocht uitslapen, huishouden was al gedaan. Daarna zijn we heerlijk gaan winkelen en hebben we wat spulletjes voor de baby gekocht en mama heeft zich uitgeleefd bij de hunkemuller. Papa heeft nog wat spellen gekocht bij de free record shop en daarna ffies de boodschappies. Weet niet wat hier is gebeurd maar Declan brabbelt ineens de oren van ons hoofd en hij stapt!! Zo onwijs trots op mijn mannetje. Hij is helaas wel gelijk een blauwe plek rijker Op dat mega monster na is er niets blijven hangen haha. Tjezus 6600 gram. Nou van me leven niet dat ik daarvan zou bevallen.. Ze doen met 36 weken nog een groei echo en alles was ze boven de 9 pond schatten mag met een keizersnee
haha kaatje heet hij tegenwoordig Duclan O blauwe plekken heeft hij al genoeg hoor Kind klimt overal op..
o haha sorry foutje Maandag even met Levi naar de huisarts. Hij zeurt al een tijdje over pijn aan zijn piemeltje met schoonmaken, afdrogen etc. Kreeg vandaag de tip om eens onder zijn voorhuidje te kijken. Is dus ontstoken ofzo. Erg rood iig.
ik wordt volgende week vrijdag (18e) geopereerd! dinsdag naar de anesthesist! Vandaag naar Sproojesdroom geweest met dochterlief! soort van musical. was wel leuk!
@babykleertjes, ik heb er ook al helemaal zin in, maar ik wacht nog even een week tot de 20 weken echo idd alles uitzoeken. @frummel, wat gaat het vaak ineens snel he, zo leuk als ze beginnen te lopen en praten @kaatje, oh vervelend voor Levi, idd even langs de ha Zo hier een rustig dagje gehad vandaag en idd het valt nu reuze mee met de pijn in me rug. Houden jullie trouwens een zwangerschapsdagboek of straks een babyboek bij? Hier wel, bij Celeno ook gedaan en is nu erg leuk om bij de 2e zwangerschap terug te lezen. Een babyboek lijkt me voor hem ook erg leuk voor later
@frummel, oh knap van Declan! Leuk om die eerste wiebelige losse stapje mee te maken! Zolang het bij blauwe plekken blijft zal de schade wel meevallen De kleine van mijn zus rende voor het eerst buiten over het stoepje, struikelt, valt voorover maar vergeet haar handen uit te steken. Die had me toch een ei op haar voorhoofd! @Rono, oh wat een boel kleertjes al! leuk ik wil ook zo graag sjoppen maar moet even wachten op de 20 wk echo anders wordt mijn hele collectie geel/groen neutraal van kleur. @Kaatje, succes bij de huisarts met Levi maandag. Vervelend plekje om pijn te hebben. Ik heb vanmiddag mn nieuwe foontje uitgezocht. Eindelijk weer iets met ook toetsen, dat touchscreen werd ik gek van, ik bleef maar uitlijnen en nog werkte het maar half. T is een Nokia geworden. En ik heb mn Felicitas box opgehaald. Zitten hubbie en ik samen er in te graaien komen er 2 ieniminie pampertjes tevoorschijn. Hubbie zit me vol ongeloof aan te kijken..."gaat dat wel passen? dat is wel heeeeeel erg klein" toen moest ik meteen aan die foto van vanmorgen denken het op het forum dus ik zei: "nou ik hoop van wel!"
Paso: leuk een nieuwe telefoon! Geloof me die luiers zijn straks nog fors op zo'n klein babylijfje Net als die kleine sokjes, dat is ook bijna niet voor te stellen dat het gaat passen Zo lief! Kaatje: O dat is zielig voor Levi Je kunt met in bad doen het voorhuidje zo ver naar achter doen als het gaat en dan stukje schoonmaken. Niet forceren Hier doet vriendlief hem in bad maar dat is toch echt mijn taak haha. Hij vind het maar eng zo'n klein piemeltje en dat voorhuidje zijn excuus, ik heb te grote handen, jaja vast wel Zonnebeertje: sterkte met je operatie meid! Je word gelukkig wel al snel geholpen! Ik heb beloofd vanavond gezellig met vriendlief te gamen hahaha we gaan iets spelen wat ik ook leuk vind dus wish me luck! Hij zit al een half uur BEN JE KLAAR Net een klein kind hihi
Badje met biotex had ik ook overal al gelezen. Helaas krijg ik levi met geen mogelijkheid in een bad. Hij is namelijk al groot en wil alleen nog maar douchen Dagboek Bij Levi had ik een zwangerschapsweekboek. Vond ik wel leuk maar iedere week kreeg je zowat dezelfde vragen. Nu heb ik een dagboek van anne geddes ( moet er morgen maar weer eens in schrijven )
Hooooi!! Nou had een lekker dagje vandaag.... Vanmorge boodschappen gedaan in de regen. Eerst in de stad, daarna langs de supermarkt. En aangezien ik niet meer een krat kan tillen, moet ik alles ook zo'n beetje een voor 1 in de auto zetten. Leuk, in de regen met een meisje in de kar die het niet makkelijker maakt. Nou eenmaal thuis natuurlijk de helft vergeten (dat krijg je als je het boodschappenlijstje vergeet....) en natuurlijk lekker nat. Vanmiddag nog maar even langs de buurtwinkel, sleutels nergens te vinden! Tsja, dan moet je ze niet in de deur laten zitten, aan de buitenkant. En eenmaal bij de kassa kom ik er achter dat ik mijn beurs vergeten ben! Gelukkig is de winkel hier op de hoek, dus was met 5 minuten ook weer in de winkel, maar voelde me errug dom....
@frummel, succes met gamen! Wel winnen he! @babyboek, dat wilde ik eigenlijk wel, maar door hubbie zijn ongeluk is de start er van in het honderd gelopen. Om er nu halverwege weer mee verder te gaan...tja...waarom wel/ waarom niet. @zonnebeertje, succes met je operatie!! veel sterkte.
Whahahaha, marleen wat een dag zeg! Om te gieren! (dat zal voor jou op het moment vast niet zo grappig geweest zijn) dit zijn nou van die dingen waar je achteraf enorm om moet lachen. Morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen
Marleen, een baaldag dus Paso, ik heb bv dit boek : bol.com | Mijn zwangerschapsdagboek, Anne Geddes | Nederlandse boeken Dat gaat per kwartaal ipv per dag/week. misschien makkelijker om dan terug te denken en in te vullen ? Heb die van Levi en Milou ook nog, en af en toe toch best leuk om terug te lezen. Nu denk ik bv bij deze zwangerschap "wanneer was dat zo bij Levi" en kan ik het vaak wel terug vinden