Goedemorgen. Danitjuh, maar bij jou is het dan natuurlijk ivm cultuur overwegingen. En zou het idd ook gewoon in het ziekenhuis laten doen Frummel, haha geen ervaring mee. Heb alleen ervaring met die van Ferry Nog een beetje kunnen slapen ? Klein beetje dus.Hier komen nu ook alle 4 de verstandkiezen door.Af en toe best pijnlijk
goedemorgen... even een sanitaire vraag gister weer een halve bevalling mee gemaakt jeetje kwam zwetend van het toiltet...ik drink veel eet genoeg vezels fruit en dat soort dingen..en nog beval ik van een half baby hoofdje iemand nog tips zodat het wat makkelijker gaat
Is helaas vrij normaal in deze periode. Je darmen worden weker/slapper om meer ruimte te geven voor je baarmoeder. hierdoor werkt hij minder goed en wordt je ontlasting harder. Hier ook regelmatig drama op de wc. Sowieso veel drinken, en verder zou je ook roosvicee laxo kunnen proberen.
Hier heb ik ook last van me kies, al 2 dagen! Overdag gaat het goed, maar 's avonds begint hij te zeuren. Verstandkiezen zijn het niet, die zijn er allemaal uit getrokken. Mja, de pijn die ik 's avonds heb is nog wel te overzien. Verstandskiezen doen meer pijn. Maar als het zo'n pijn doet mag je gewoon een paracetamol innemen he!
Hier ook een hekel aan de tandarts. Werd vannacht ook wakker van pijn, maar is nu weer weg getrokken. Pfff Waarom hebben we tanden hihi?
Dat is hier ook zo. Weet ook niet wat ik er tegen moet doen. Moet over 1,5 week naar de vk, ga het daar ook maar eens vragen.
Moguh allemaal! Men what a hell of a night. Net toen ik wilde gaan slapen gisteravond werd Dinand wakker. Niet een klein beetje wakker, maar klaarwakker. 's avonds voordat we gaan slapen kijken we altijd nog even bij hem. Hij is een verschrikkelijke draaikont in bed en gaat altijd bovenop zijn dekens liggen. Ligt kennelijk veel lekkerder dan zijn matras. Mja, om hem nou zo te laten liggen vind ik dus helemaal niks. Ik moet hem dus optillen, omdraaien en dekens over hem heen leggen. Komt mevrouw kat binnen wandelen, zegt 1 keer MIAUUUW, en ik zie zo die oogleden van Dinand wijd open gaan. Afijn, bedankt kyra voor je miauw. Ik wat drinken gegeven, maar helaas. Heb hem op een gegeven moment maar even laten huilen. Nouja, het hele spelletje heeft geduurd tot half 3. Was bek en bek af. Manlief overigens ook hoor. Mja, die had ook nog eens 12 uur gewerkt gister. Vandaag dus een lekker brak dagje op de bank doorbrengen!
Zo heerlijk geslapen. Wel eventjes wakker geweest maar gelukkig gelijk weer in slaap gevallen! Ga weer verder aan de schoonmaak
Goeiemorgen meiden @mamachantal, mooie buik! @danitjuh, ja mirandabad ben ik vroeger wel een aantal keer geweest, maar dat is alweer lang geleden. Ik heb hetzelfde 9 maandendagboek, best leuk is die Ja nog wel wat leuke kleding gekocht en schoenen voor Celeno! @frummel, auw verstandskiezen @lindaatje, balen is dat he, misschien activera (heet dat zo?) voor je stoelgang. @belliebel, ah balen, ja soms zijn ze ineens klaar wakker, idd dan vandaag maar lekker op de bank hangen! Hier weer lekker uit kunnen slapen en de mannen staan nu samen onder de douche Vandaag is het een stuk beter weer, dus we gaan zo even lekker naar buiten! Fijne dag iedereen!
Hoi allemaal! Effe snel want ben druk bezig met grote schoonmaak beneden.. Wat een bende Wilde even reageren op de dames met stoelgangproblemen! Ik heb ook heeeeeeeel vaak last van moeilijke stoelgang, en vooral de laatste 3 weken. Wat bij mij heel goed helpt is verse jus d'orange drinken! Ik drink elke dag sowieso 1,5 liter water en daarnaast zo om de dag 1 à 1,5 liter jus en het gaat echt een stuk beter nu! En het is natuurlijk lekker gezond met al die vitamientjes Oh ja, wel mét vruchtvlees erin, anders is het effect minder Zo, ik ga snel de kleine man in zijn bed leggen en poetsen
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hebben Levi net in een bad met biotex gekregen ( samen met zijn boot en tig visjes en eendjes haha ) en hij vond het nog leuk ook. Goede hoop dus voor de toekomst Zal zijn piemeltje dan vanzelf schoonweken als hij in bad zit ? Wil eigenlijk zo min mogelijk aan zijn voorhuidje zitten ( daardoor gaat hij het badje misschien ook weer eng vinden ) Kimm, doe je rustig met kasten sjouwen ! Belliebel, oe brakke nacht. Gelukkig is het vandaag zondag en hoefde je niet te werken Donkie, 1.5 liter jus ? Geloof dat ik er dan gelijk een doos rennies bij mag gaan halen haha
@frummel en bellie, oh wat naar! verstandskiezenpijn is geen pretje. Ik ben er al 3 kwijt, de 4e kondigt zich gelukkig nog niet aan. @bellie, poeh gebroken nachtje dus ook nog! lekker bankhangen en vanmiddag op je gemakje een frisse neus halen buiten, ik knap daar vaak wel van op. @obstipatie, ik moest voor mijn lage hb roosvicee ferro drinken en sinds die tijd ben ik mijn ontlasting zo kwijt. En kiwi's eten werkt bij mij trouwens ook erg goed. Als je echt zeer verstopt zit gewoon een eetlepel lijnzaad door een kommetje yoghurt of vla heen roeren en dat 2 keer per dag, dan ben je er ook zo vanaf. Straks even met de hond en mn hubbie een stukje wandelen nu mag ik een rolstoel duwen ipv een kinderwagen.
Ik ben ook al 2 verstandskiezen kwijt. Die kwamen volledig haaks door maar nooit echt veel last van gehad.. Maar dit, mijn god zeg! Heb gister maar een pcm genomen voor de nacht Bellie helaas ook kiespijn en ooo wat een nacht heb jij gehad! Danitjuh: alles lekker schoon inmiddels? Paso: Kun je alvast oefenen voor met de kinderwagen straks Hoe gaat het nu met je man? en vooral ook met jou natuurlijk? Kaatje: Jeeeh hij is in bad geweest Om het echt schoon te krijgen moet je het voorhuidje wel een stukje naar achter krijgen maar dit hoeft niet perse in bad hoor.. Kan ook gewoon daarna of tijdens het verschonen met een watje en water.. Stoelgang: hier gelukkig geen problemen. Pruimen misschien? Zo hier is alles weer spik en span Vanmorgen al gedaan toen vriend en kindlief nog op bed lagen. Nu staat vriendjelief boven de was te doen en te strijken en zit mama lekker met haar benen omhoog op de bank Net iets vreemds gehad. Vriend was heel even met de auto weg is hij aangehouden door de politie. Heeft een boete gehad omdat hij onverzekerd rondrijd??! Hij heeft gezegd, ik ben gewoon verzekerd bij fbto.. Net alles nagekeken en ja hoor we zijn gewoon nog steeds verzekerd bij fbto! Vind het erg vreemd.. Ga maandag maar is bellen
Goedemiddag meiden, Ben paar dagen niet op dit forum geweest, dus haak hier weer in @ Frummel: hoe kan dat dat hij boete krijgt terwijl hij wel verzekerd is? De verzekering di ejullie hebben staat wel op dat kenteken?
Frummel Je kunt toch ook vragen bij de tandarts of ie je wil doorsturen naar de kaakchirurg? Als je dat fijner vind. Heeft je man gevraagd dat een identiteitsbewijs van de agent? En in wat voor auto reden ze? Er zijn namelijk ook nepperts actief. Je kunt ook even bij het bureau langsgaan met je papieren en aangeven dat je bent aangehouden. Mamachantal Ben zelf niet zo gek van de naam Jente/Jenthe. Ken een jongetje en een meisje die zo heten en bij het meisje heb ik een beetje een naar beeld om het zo maar te zeggen. Mooi buikje hoor! Sjantalle Wow wat word je opa al oud!! Ik hoop dat die van mij zo oud word, dan heeft ie nog bijna 20 jaar te gaan Paso O lekker zeg, snickers icecream.... Lindaatje Misschien Roosvisee laxo proberen? En anders hebben ze bij de drogist vast ook wel van die laxerende middeltjes. Bellie En als je dinand nou eens niet onderstopt wanneer je hem op bed doet, maar wanneer je bij hem gaat kijken? Dan hoef je hem niet op te tillen ed, maar ligt hij wel lekker warm in de nacht. Of een extra dekentje of zo... Vanmorgen samen even de bedden verschoond, was gedaan en opgeruimd. Fijn om dat met zn 2-en te doen, en Jara struint wel om ons heen Mijn vader komt zo de hond weer ophalen, die heeft een nachtje bij ons gelogeerd omdat mijn paps mijn moeder en zusje naar schiphol moest brengen. Ze gaan lekker een weekje naar de canarische eilanden (1 van de...) En aangezien we van hier uit niet zomaar op schiphol zijn en het hondje toch moet plassen.... En Jara is dol op de hond, echt 2 handen op 1 buik.
@frummel, wat raar van die bekeuring daar zou ik het ook niet bij laten zitten. Had je man wel de verzekeringspapieren bij (groene kaart oid) Wat betreft mij en mn hubbie...we redden ons wel. Door de week is volle dagen werken voor mij wel erg zwaar (meer mentaal dan fysiek want ik heb een kantoorbaan) en het feit dat het verzekeringswerk niet opschiet nav het ongeluk knaagt ook een gat in mn hoofd. Hubbie verveelt zich ondertussen de pleuris, en kan daardoor net een vervelende kleuter zijn die gaat uitdagen. Soms is dat moeilijk, met name als ik net thuiskom van mn werk en aan het koken ben en hij gaat zitten flauwekullen. Dan gaat hij door tot dat ik bijna knap van irritatie. Laatst was ik daardoor genoodzaakt om het eten maar gewoon weer van de kookplaat af te halen, te zeggen:' je ziet maar wat je vreet vandaag' en toen ben ik in bad gaan zitten. Sindsdien is hij wat subtieler. Ik snap dat het voor hem ook heel moeilijk is om de hele dag tussen 4 muren te zitten maar ik ben niet iets om je op af te reageren!
Frummel, zou zeker fbto bellen en een bezwaar aantekenen op de boete met daarbij een kopie van de verzekerings papieren
ja staat gewoon op het goede kenteken.. heb net internet bankieren nog gecheckt en 3 febr is de autoverzekering weer betaald voor deze maand.. Hij reed in een politieauto en heeft zijn papieren laten zien.. Echt heel vreemd. Ga het maandag allemaal even nabellen want dit is echt absurd! Paso: groot gelijk meid! Het is voor hem moeilijk maar hij mag jou zeker niet vergeten.. Jij staat voor hem klaar en niet lullig bedoelt maar zonder jou is hij niet veel op dit moment toch? Waardering mag dus wel