Valt opzich nog wel mee met me brakke dag hihi. Had verwacht dat ik echt gesloopt zou zijn, maar dat valt me best mee. Ben wel moe, maar niet zo moe dat ik de hele dag op de bank lig!
Inderdaad gewoon naar de plicie gaan! Hebben ze wel het juiste kenteken genoteerd op het kopietje van de bon? Ik werk zelf bij de plicie, dus weet er wel wat vanaf! Misschien dat ze met het nakijken een cijfer of letter verkeerd gezet hebben. Zo'n fout maken ze namelijk nogal snel. Komt vast goed!
Ik mag wel een opslagplaats huren voor alles wat er op zolder staat! Jemig zeg! Heb nu al het spul voor de baby in 1 hoek gezet. En de rest wat uitgezocht moet worden ligt in de opening en dat moet nog uitgezocht worden. Kan denk ik wel 2 winkels vullen met alles wat er ligt! Echt mega veel...
Huh? Controle in het ziekenhuis i.v.m. een eerdere keizersnede? Dinand werd ook via een ks geboren, maar hoef niet extra voor controle naar het ziekenhuis!
hier is het zo dat je in het begin van de zwangerschap een keer bij de gyn komt voor controle en dan vanaf 35 weken.
Gefeliciteerd meid!!!! Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad en een heleboel mooie kado's!!! Hoe voelt het nou om 30 te zijn??? Over 2 maandjes moet ik er ook aan geloven
@mnm, wel grappig allebei 30 en qua zwangerschap lopen we ook bijna gelijk! En allebei de tweede, jou dochter is van mei 2008 en mijn zoontje van juni 2008!
Kimm, heb je veel van je spullen op je site op voorraad dan ? Kan je website anders wel even door mijn hyves lijst heen gooien. Wie weet wat je er aan klanten bij krijgt
Kaatje, astrid had een jongen voor me gependelt. Ben benieuwd, is de enige pendel die ik heb op het moment.
haha nou als hij uit komt en ik krijg een meisje kan ik ook mooi kleding met jou ruilen Ga de ovenschotel uit de oven halen. lekker !
@Patriesja, ja origineel is het zeker. Mijn schoonzus was ook nu zeker blij met zijn keus van kado. Hij had een groene ketting uitgekozen. @Mnm gefeliciteerd met je verjaardag. De rest niet gelezen het waren een beetje veel pagina's Hier gaat alles weer een beetje beter.Mijn man heeft gisteren nog wel een terugslag gehad. ziek thuis en overgeven enz. De jongste heeft gisteravond nog een heel klein beetje gespuugd. Kan waarschijnlijk ook zijn van te veel snoepen op de verjaardag gisteren. Dadelijk de jongens naar bed en dan is het weer avond. Morgenochtend gaat mijn moeder de oudste naar school brengen omdat waar zij werkt bij iemand vlakbij school ligt. Scheelt mij weer even stressen met hem in de morgen.
Zo buikje zit weer vol ( kon ik dat maar over die van Levi zeggen... ) Schildje, griep is nog niet helemaal over dus bij jullie
zo mama is weer helemaal fris en fruitig uit de douche heerlijk gescrubt en even alle cremetjes en zalfjes uit de kast getrokken Kan een mens goed doen! Morgen de 20 weken echo en ik begin hem nu wel te zweten hoor!
@schildje, fijn dat de kadootjes ook nog in de smaak vallen @frummel, oh spannend zeg morgen je echo!!! Hier nog een week wachten.. Zo vandaag een relaxt dagje, tja... daar is het zondag voor
@ kaatje Heb alles op voorraad en kan ook zo dingen maken die een speciale keuze hebben lief dat je dat wilt doen @mamachantal Startpagina @ovenschotel wat voor oven schotel klinkt nu al lekker haha @schildje beterschap met je (halve) zieken @Frummel ik wens je heel veel plezier morgen Geniet er maar lekker van @ego zo de kindjes op bed ik lig met me beentjes omhoog... pannenkoek staat zachtjes op het vuur... en stronge medic nog wat staat aan op de tv
frummel ja spannend he??ik heb er al die weken zo tegenop gezien en nu moet ik eerlijk zeggen dat ik me er op verheug om onze meid weer te zien. en t moet gewoon goed zitten daar gaan we nu maar eens positief vanuit hiihi.. mnm gefeliciteerd!!!