Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ egopretje: check mijn hond met zijn mooie anti-krab-en-bijt-in-je-lies-pakje. Zowaar laat hij het nu wel zitten 's nachts :D

Meiden die morgen de echo hebben, veel plezier!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha cute !

Kimm, je website staat nu in 100 inboxen :D

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    bedankt meiden!!!!jullie horen t morgen ik heb m al om half 10 maar als alles goed is gaan we gelijk behang en alles kopen hihi dus weet niet of ik ff tussendoor snel met me mobiel wat kan sturen

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    Heel veel succes met de 20 weken echo's morgen, meiden!

MNM, nog gefeliciteerd met je verjaardag!!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Kaatje dank je wel :) hihi

@ meiden die morgen de 20 weken echo hebben....
    Heel veel plezier :)

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

O wat zijn mijn cocos theetje en warme chocolade koekjes heerlijk:D Vriendlief zit zelf mee te eten en zegt net; Ik geniet wel mee hoor van dat zwangere vrouwen gedoe hahaha. Dat mag hoor schat zolang je maar niet al me koekjes opvreet:D

7. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hahahhahaahahhahaha de mijne was al meer dan mij aan gekomen hij is nu op dieet:D

8. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Frummel, haha dat heb je hem tactvol uitgeledg ;p

Danitjuh, alles goed hier en daar?

Paso, hij ziet er idd erg lief uit in dat pakje, draagt ie dat met een speciale reden?

Ik ga hier nog ff secret story afkijken en dan naar bed. Morgen en disndag tot 6 werken en dan donderdag een lange dag... We hebben balans op het werk en ik moet dan werken vanaf 1 uur tot ...?
    Hoop stiekem optijd afgewerkt te zijn maar met een balans weet je dat nooit. *zucht*

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier de hele avond lekker met Ferry voor de tv gehangen. Hadden nog wat afleveringen van Lie to me op de schijf staan.
    Duik nu lekker mijn bedje in. Truste

10. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Dames die een 20 wk echo hebben vandaag succes en plezier.
    Ik hoef nog maar 3 wk te wachten dan ben ik aan de beurt.

Heerlijk geslapen hier maar om 5 uur was de oudste aan het roepen dat zijn neus dicht zit. Ingespoten en 10 min later roept hij weer dat het dicht zit. Toen werd ik dus een klein beetje boos. Hij weet dat hij dan even de zakdoek moet pakken en snuiten. Hij maakt zichzelf helemaal gek met zulk soort dingen.
    Dat is iets waar ik momenteel niet tegen kan op de vroege ochtend. Baaahhhhh.

Dadelijk brengt mijn moeder hem naar school dus dat is ook wel fijn. Hoef ik even niet zo te rennen en vliegen om alles klaar te hebben voor school. Vandaag rustig wat doen en dan zien we wel weer verder wat er allemaal gebeurt.
    Vanmiddag even borduren voor de babykamer. ik heb 1,5 week terug een borduurstuk gekocht van nijntje. Er zitten maar 8 kleuren in dus niet heel erg moeilijk. Wel weer leuk om te doen. Zo heb ik dit toen voor de oudste ook gedaan. Lekker ontspannend!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. Ik laat het goede achterwege want ben echt zo klaar met mijn schoonvader. Prima als hij zijn dag/nacht ritme om draait maar val daar geen anderen mee lastig.
    Hij smste ons vannacht om 03.00 uur wakker, dat Ferry zijn tel. maar over moet laten gaan als hij hier vanmiddag ( 14.30 ) niet op tijd is.
    Hebben beide daarna niet veel meer geslapen en begin nog ziek te worden ook.

Schildje, fijn dat je zoontje even naar school gebracht wordt !

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Hier heerlijk geslapen. Wel wat kort, maargoed ten opzichte van die nacht ervoor mag ik niet klagen hihi:p. Net de dokter gebeld voor manlief, hij heeft nog steeds last van verschrikkelijke hoofdpijn. Denk migraine ofzo! Die kan om 08.50 uur bij de dokter wezen!

Ga eens kijken of die kleine slaapkop al wakker wilt worden!

13. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Oh en natuurlijk alle meiden met de 20-weken echo HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER:D:D.

Ohja, ennuh, Ik ben op de helft WHOEEEHOEEEE, we mogen weer gaan aftellen:D.

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Kaatje hier zou ik ook niet vrolijk van worden!! Snapt hij dan niet dat andere mensen misschien slapen om die tijd! Of de telefoon gewoon helemaal uitzetten dan heb je daar ook geen last van.

Ja hij is net opgehaald en was ook helemaal blij dat oma kwam. is voor mij wel even lekker. Kan ik wat rustig aandoen.

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Meiden met de 20 weken echo! Heel veel plezier en succes :)

@ Kaatje: zo irritant zeg, zo n svader! Idd idee om geluid uit te zetten, straks gaat ie dit vaker doen..

@ schildje: lekker dat je nu even rustig aan kan doen...

16. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    *zwaai*

Alle meiden met de 20 weken echo vandaag heel veel succes en plezier!!!

17. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Dag dames!!!!
    Ik kan opgelucht adem halen t is nog steeds een meid hahahaha ennnnnn allllles is helemaal goed!!!
    We gaan lekker shoppen voor de babykamer heerlijk bmm is 4 cm en dicht dus ook top!

Andere meiden die vandaag moeten veel succes!!

18. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Goeiemorgen ladies,

Alles goed hier? Ga straks effe bijlezen en reageren, maar ik zag in de gauwigheid wel een buddy lijstje voorbijkomen en ehh ik, tja, hoe lief en leuk ik iedereen ook vind, ik geloof dat ik niet zo'n behoefte heb aan een buddy op zp, dus ik kan van de lijst. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat ik gezellig tot en met de bevalling van onze kleine kerel op de hoogte blijf en jullie op de hoogte houd van het zwangerschapsavontuur.

Laterrrr

19. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Angie, gefeliciteerd met je goede 20weken echo, wat fijn! En nu inderdaad lekker shoppen!

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier heerlijk geslapen en vandaag getrakteerd op het werk, dus al lekker taart gehad.
    Vandaag kom ik mijn werkdag wel door denk ik, al is het vrij rustig.

Iedereen die de 20 weken echo heeft, heel veel plezier en succes!

Deel Deze Pagina