Met rond deze termijn bedoel ik dat het zoveel werd Ik lek al vanaf 8 weken haha. Maar verslijt nu zo'n 6 zoogcompressen per dag
Frummel, ik zou zeker even een stap terug zetten ! Ferry zegt er niet zo veel van. Hij en zijn moeder zijn twee handen op één buik (daar krijg je pas moordneigingen van). En hij denkt geloof ik dat het zo is dat zijn ouders bang zijn dat het weer mis gaat en daarom maar afstand nemen ofzo ? Prima maar ik geloof daar niet in. Mag ik even trots mijn mannetje komen showen ? Hij kan zelf een koprol Levidoeteenkoprol.mp4 video by fotokaatje - Photobucket
Volgens mij heb je ook wel van die speciale wekkers..... Of je kunt de wekker af laten gaan zodat ze weet wanneer ze uit bed mag komen.
Hihi, ik ook niet heel vaak hoor, maar nu ik zwanger ben gaat het een stuk beter. En zeker nu ik elke dag last van mijn rug heb. En het werkt echt wel een beetje En heel veel succes morgen, kan me voorstellen dat je er tegenop ziet.
Fightforlove Leuk joh, trouwen! Kan me voorstellen dat je het goed geregeld wilt hebben. Alvast veel plezier!!
Ja ik ga ook zeker veel rustiger aandoen meiden Dit voelt iets te bekend.. Bij Declan zocht ik er niet zoveel achter(stom) en toen bleek ik al 1 cm ontsluiting te hebben.. 14 februari heb ik weer een meting van mijn baarmoedermond maar ben er best angstig voor moet ik heel eerlijk zeggen! Wil niet 14 weken plat moeten met een kleintje erbij, maargoed alles voor deze uk natuurlijk Ik ben vandaag ook weer veels te druk geweest.. heb heel de gangkast uitgeruimd zodat nu de kinderwagen+tweelingwagen er in past Plus gestofzuigd en alles toen vriendlief boven was. Gelukkig had hij heel de was al gedaan en alles gesopt maar ik kreeg flink op me donder toen hij beneden kwam Ik moet gewoon is leren wat rustig aandoen betekend Declan is uiteindelijk met 37+3 geboren maar door wee activiteit/veel harde buiken kan ook de borstvoeding op gang komen, dus dit is wel een signaal Kaatje: Ik snap dat je daar moordneigingen van krijgt ja!! Maar goed al zijn ze bang dat het misgaat, dat is geen reden om zo te doen hoor! Dan doen ze maar meelevend enzo.. Milou is niet te vervangen, wat een onzin zeg.. Je kunt een kind nooit met een ander kind vervangen en dat horen hun als ouders te begrijpen! Wat knap van Levi zeg!! Wat een lekkerding is het toch ookhe Jac succes morgen met je zoontje!
Niet zo eigenwijs naar naar je vriend luisteren jij ! ( en vooral naar jezelf ) Ja lekker ding is Levi he Vooral nu ( hij ligt heerlijk te slapen haha )
hahaha ja dex ligt ook heerlijk te slapen Dat maakt ze soms nog extra leuk Ja ik ga luisteren haha, zit al heel de avond rustig op me kont te eten
danitjuh. heel erg maar op de grote open watervlaktes kan ik ook zeeziek worden hoor. maar zo op de rivieren bewegen de schepen niet veel. word je dus ook niet zeeziek. Hopenlijk heb je een gezellige avond bij je vriendin. mermaid dank je wel. zonnnebeertje nee de main is een rivier in duitsland. mijn zoon vind het idd wel een beetje spannend worden. maar toegeven doet ie dat niet hihi. sterkte vannacht. hoop dat het meevalt. paso. wij varen in principe overal heen. Maar voornamelijk duitsland en Frankrijk. Moesel (rivier) vinden wij het fijnste. maar soms dus ook donau ofzo. kaatje dank je wel voor je medeleven. Hoe is het met jou? blij dat deze (spannende) week voorbij is? jammer dat je souders zo reageren op je zwangerschap. manlief die ouders verdedigd. ken het. lekker laten gaan meid. al is dat zo makkelijk gezegd. rono. hopenlijk lukt de bv dit keer dan wel. lief van je ouders die kado'tjes. en veel plezier bij je zus. zijn het de eerste kado'tjes die ze krijgt? omdat ze zwanger is. (of heb ik het nou mis, zwangerschapsdementie he) fightforlove. ze snapt het vast wel. dat je de levi bij je wilt houden. (hoop ik voor je) frummel jeetje al zo vaak een harde buik? tijd om rustiger te doen meid! echt doen hoor. geen tijd om eigenwijs te zijn. marleen. toch lief van je man. zal morgen er niet zijn. drukke dag voor de boeg. tot maandag dames.
voor de dames die geinteresseerd zijn. hier een kaartje van duitsland. waar ik de main rood gekleurd op heb. en nog wat enkele dingetjes. Dan hebben jullie een beetje een idee hoe of wat waar ik vaar. Vragen zijn welkom.
kaart is groot genoeg om te zien dat jullie ver weg zitten!! is dit jullie vaste vaargebied of veranderd het steeds?
Jac, ja blij dat deze week voorbij is. Nu ik de kleine de afgelopen dagen veel voel en kan horen met de angelsound ben ik er ook wel weer rustiger onder Kan het kaartje niet uitvergroten en ben heel slecht in topografie etc haha. Scheepvaart zou sowieso niets voor mij zijn. Vind af en toe een dagje weg met de boot leuk maar wil als het even kan wel vaste land onder mijn voeten hebben haha. Maar is denk ook net waar je mee opgroeit Misschien kun je hem groter uploaden via bv tinypic en dan gewoon de link plaatsen hier
hoi meisies, hier ben ik dan. Ondanks alle voorspellingen van een jongen krijgen wij krijgen een MEISJE Dus iedereen zat ernaast ik zei al vanaf het begin het is een meisje maar heel mijn omgeving gilde heel hard het is een jongen. (tja moederinstinct) Mijn vriendin is gestript vanmiddag en dat heeft niks geholpen ze zat toen pas op 1,5 cm. 3x lekkere warme douche genomen en dat heeft geholpen toen de vk om 6 uur kwam zat ze op 5 cm alleen waren de weeen gestopt en konden ze de vliezen niet breken omdat de baby niet goed ingedaald was en dat een risico is ivm met de navelstreng. Ze mocht om half 8 naar het ziekenhuis waar ze de weeen gaan opwekken en de vliezen willen breken. Als het voor 12 uur niet is geboren wordt ze overgedragen aan de gyn., die dan eventueel nog kan gaan beslissen dat het een keizersnee wordt als de baby nog niet indaald. Dus ik duim voor dr dat ze voor 12 uur mama is. groetjes kim
Navond dames! Heb bijgelezen, even kijken wat er is blijven hangen. Kaatje: oooh zo dan, grrr, kan niet tegen zulke mensen! Natuurlijk willen jullie milou* niet vervangen. Waar slaat dat op... Heb trouwens verschrikkelijk moeten lachen om het filmpje van Levi. Hihi leuk ventje dat het is. Helemaal trots dat hij een koprol kan maken. Ennuh, zegt je man nou: duwen duwen duwen? Whahaha het lijkt wel alsof hij met een bevalling bezig was. Klonk goed hoor hihi, misschien moet hij maar eens na gaan denken over verloskundige worden hihi. Frummel: lekker doe ik hier ook wel, maar vrij weinig. Meer dat als wat de andere hebben, dat opgedroogde. Bij Dinand heb ik er ook verschrikkelijk veel last van gehad, al begon dat toen rond de 25 weken pas, en het gekke was dat het alleen 's nachts was! Overdag ging het eigenlijk wel. Maare, doe jij maar lekker rustig aan! Je kan beter nu een stap terug doen en dat je gewoon lekker kan blijven rondlopen, als dat je dat niet doet en straks weer met vervroegde weeën activiteit in het ziekenhuis ligt. Wist trouwens niet dat dat zo was, dat je borsten gaan lekken van harde buiken. Heb hier ook best wat harde buiken, geen pijnlijke weliswaar, maar toch baart het me soms best zorgen. Nu zei de vk al dat het bij een 2e eerder gebeurd als met een eerste. Jac, jij heel veel succes/sterkte morgen met je zoontje naar het internaat brengen. Oef dat lijkt me moeilijk zeg! @hier: Ben kapot. Heb vannacht verschrikkelijk rot geslapen. Had voordat ik ging slapen een verhaal gelezen over iemand die een hersenbloeding kreeg, jakkie bah, dat bleef echt in me hoofd rond spoken en voelde mezelf verschrikkelijk naar worden. Was dus een kort nachtje met een hoop gedraai en gewoel in bed. Vanmiddag de stad in geweest, moest echt een broek erbij hebben. Geslaagd bij de H&M, verder hadden ze er barweinig. Verder erg leuke schoenen bij van haren gekocht: Laars met veter - Schoenen - Dames - vanHaren Schoenen en dat was het whaha. Nouja goed moest nog een cadeautje kopen voor me moeder, die is dinsdag jarig, maar vierde het vandaag. Zou eerst vanavond gaan, maar bij nader inzien zijn we vanmiddag maar gegaan. Ik ben moe, kleine man heeft last van ontstoken oogjes. Gister begon de 1, vandaag is de ander mee gaan doen. Ziet er zo zielig uit al die gore zooi bij zijn oogjes. Net werd hij wakker, heel zijn oogjes onder de rotzooi, snot uit zijn neusje. Heb zijn oogjes maar weer schoon gemaakt met gekookt water, een ander middel weet ik er niet voor. Als het maandag nog niet over is, dan bel ik de huisarts wel ffies, hijs donderdag jarig, vind het zo zielig. Bedje staat op te warmen, had per ongeluk het raam de hele dag open laten staan, nu is het daar echt ijs en ijskoud. Ga zo dus lekker het bed in!
@ Kaatje: Nou ja zeg, wat een achterlijke opmerking van je s.o. . @ Frummel: Het is al gezegd, maar idd .take it easy. Wat voor duowagen heb je? @ Kimlee: JEUJ, een meisje, leuk! Gefeliciteerd. Jeetje, het zit je vriendin niet mee. Hopen dat de weeënopwekkers hun werk doen. @ Bellie: GIL! Wat een leuke laarsjes. Een soort van die western-booties. TE leuk. Ik ga van de week even naar Utrecht, dus dan ga ik ook zeker even langs de Van Haren.
Kimm, leuk een meisje ! Er zit dus eindelijk een beetje schot in bij je vriendin. Belliebel, ow nu moet ik heel hard om jou stukje lachen.Mijn man roept idd duwen duwen duwen op dezelfde manier als een vk. Ik opperde het net,maar hij kon er niet om lachen Ik val om van vermoeidheid dus ga naar mijn bedje. truste
Goede smorgens Kimlee: leuk een meisje, gefeliciteerd! Mermaid: Ik heb de babideaal duo. Is een tandem model achter elkaar. Hij duwt heel licht, alles is wasbaar, klapt heel makkelijk in. Maar wat ik het belangrijkste vond is dat ook het voorste stoeltje in ligstand kan Zo kan Dex ook nog een dutje doen!