Kaatje, jeetje wat belachelijk zeg om midden in de nacht te smsen. Klote ook dat je niet lekker bent. Bellie, wat naar zeg voor je mannetje. Dat doet zo'n pijn. Hoe was het bij de ha? Jaaaaaa jij alweer 20 weken, wat een mijlpaal. GEFELICITEERD!!! Schildje, fijn dat je even rustig aan kunt doen. Mamatien, goedemorgen. Angiebaby, yoehoe alles goed. Ik ben zoooo blij voor je. Nu lekker gaan shoppen ja. Geniet ervan! Patriesja, ik was gisteravond een beetje aan het bijlezen en zag inderdaad dat wij heeel veel overeenkomsten hebben. Leuk hoor. Hihi jij ook bijna 30. Wordt het een groot feest?
ha dames, ik ben er weer. foutje waren laptop vergeten mee te nemen naar huis. heb alles bijgelezen. maar ga niet op alles reageren hoor. haha dat is me teveel. ik zag weer mooie buikjes voorbijkomen! marleen. Wij varen voor onszelf. Eigen baas. Maar ja je moet natuurlijk wel varen waar er werk is. (en natuurlijk waar het beste betaald word, na onze 2 weken vertraging, wat bergen met geld kost) Sherry sterkte meid vandaag. Lijkt mij heel moeilijk voor je moeder en jou. dikke knuf. umizoomi dikke knuf meid! (als je dit toevallig nog leest) zonnebeertje. fijn dat je zo snel geholpen kan worden. Spannend hoor! kaatje hoe is het met levi? frummel wat leuk dat declan loopt! hij is wel snel he. wat een vreemd verhaal van die bekeuring. akelig idd wiegendood. moet er ook niet aan denken. mnm nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik moet nog een maandje wachten, en dan geef ik een feestje samen met mijn tweelingzus. Heb er zin in. angienbaby jeej alles goed! GEFELICITEERD Dames met de 20weken echo vandaag veel plezier, en ik verwacht mooie echo's foto's!! ego (zo goed bb10?) Hier beetje moe. en last van mijn rug. Maar ja dat zal wel komen van die 5.5 uur in de auto zitten gister. Vannacht om 1.30 weer aan boord. Maar heb mijn kindjes weer gezien! Daar doen we het voor. Gister mijn moeder gevraagd of ze meekan naar de 20 weken echo. Maar zit er niet in denkt ze. Heel mijn familie vaart. Dus ja ze moeten dan ook maar net in de buurt zijn. Maar goed heb al wel bedacht dat de echoscopiste maar op een kaart moet schrijven wat het word, zodat manlief en ik er tegelijk achter komen wat er in mijn buikje zit. Nu hopen dat ik het volhoud om te wachten totdat ik weer aan boord ben om in de kaart te kijken. (geduld is niet mijn sterkste kant.)
Ja, tis niet leuk zo'n hoofdpijn. Hij zei een uur geleden: heb het gevoel dat me ogen eruit ploppen. Kon me lachen niet inhouden hihi. Hij zei meteen: je vind dat ik me aanstel he? Nee hoor schat dat zeg ik niet! Hoofdpijn is niet fijn!! Probeer nou maar te slapen. Zo maar even een glaasje jus persen voor hem! Bij de HA was het goed. Hij heeft naproxen mee gekregen, hopelijk werkt dat een beetje. Na een half uur ei hij: nou dat spul werkt ook voor geen malle moer. Schat, heb je de gebruiksaanwijzing gelezen? Nee hoezo? Jij wel dan? Nee dat niet, maar die zooi werkt echt niet binnen een half uurtje hoor! Hoe weet je dat? Tja forums en google he. Hij de gebruiksaanwijzing gepakt, staat bij werking: Dit middel gaat binnen enkele uren zijn werk doen. Whaha, die kop van hem. Mja hij slaapt nu eindelijk, hopelijk is het straks wat minder!
Angie, gefeliciteerd met jullie goede 20 weken echo. En nu shoppen maarrrr!. Weet iemand hoelaat frummel haar 20 weken echo had? Zucht, ik kan nu zeggen: overmorgen heb ik mijn 20 weken echo! Whaaa spannend! Tis rustig hier trouwens!
ga straks alles terug lezen. wou even zeggen dat ik zo met spoed naar de vk moet. Vanacht op een of andere manier bloed verlies en vanmorgen na druppen zeg maar. ze wouden me toch even zien! Als ze twijfelen sturen ze me gelijk door naar het ziekenhuis voor een echo.... zucht dat heb ik weer... ben zo bang dat ze gaan zeggen RUST houden... blaat... tot straks
@ Kimm: Oei, bloedverlies is niet fijn. Ben benieuwd wat de vk ervan zegt. @ Bellie: WOEHOE! Bijna de 20-weken echo. Spannend! Willen jullie weten wat het wordt? @ Jac: Niet zo verwonderlijk dat je een beetje moe bent na 5,5 uur in de auto en pas om 01.30 uur in je mandje. Jammer dat je moeder niet mee kan met de 20-weken echo. Je gaat dan dus alleen begrijp ik. Tjonge, ik heb donderdag een sollicitatiegesprek bij een makelaarskantoor bij ons in de stad waar ik begin februari gesolliciteerd had. Ik had het nooit verwacht en vind het rete-spannend. Temeer omdat ik niet in de brief vermeld heb dat ik zwanger ben. Kom ik daar aanzetten met mijn dikke buik.... Nog even een verontschuldiging: Ik vind het zo jammer dat ik er de tijd niet voor kan vinden om hier alles goed bij te houden. Voor mijn gevoel plaats is alleen maar ego-berichtjes, mis ik alle belangrijke dingen en kan ik maar op de helft reageren. SORRY!!!!
Oei kimm, das niet zo mooi! Hopelijk is er niets aan de hand. Misschien toch teveel gedaan gisteren? Duim voor je dat het niets is!
Ach meid, dat geeft toch niets dat je het gevoel hebt hier alleen maar ego berichtjes plaats. Vind het overigens wel meevallen hoor! Je hoeft je echt nergens voor te verontschuldigen! Ja we willen weten wat het wordt. Manlief wilde het in het begin niet weten, maar nu het zo dichtbij komt toch wel hihi. Ben zo benieuwd wat er in mijn buikje huist! Maar het belangrijkste is dat alles goed is met beebje! Succes donderdag met je solli. Ze zouden je niet af mogen wijzen op een zwangerschap. Helaas weet ik dat het nog vaak genoeg gebeurd. toi toi toi!
@ Bellie: Lief van je! Ben benieuwd of het een jongen of een meisje is. BLEGH maagzuur! Hier ook last van. Nee, afwijzen omdat ik zwanger ben zou niet mogen, maar ja, wat doe je eraan. Ach, ik ga mezelf gewoon super-goed verkopen donderdag . Het is een hele leuke functie én dicht bij huis, dus zou het echt balen vinden als ik word afgewezen. Nou ja, we zien wel wat het gaat worden...
@ Kimm: Fijn dat er nu niets ernstigs uit kwam.. Nou maar hopen dat het niet vaker gebeurt! @ Mermaid: Oh spannend zeg, nu nog soll zover in je zwangerschap! Ben benieuwd wat eruit komt! @ Belliebel: Achhh zielig ventje heb je toch ahah! @ Hier: nog 1 gesprek met leerling en dan ga ik lekker pleiten.. Eerst nog even iets kleins kopen voor manlief, chocoladehart ofzo, vind het toch altijd wel leuk om er iets aan te doen hihi... Morgen heerlijk naar de sauna en savonds mn 25e verjaardag vieren
belliebel. beterschap voor je mannentje. En succes alvast voor woensdag. Ben benieuwd. kim. ooh wat fijn dat alles nu goed is. Hebben ze een vermoeden waar het vandaan kwam?? doe rustig aan meid. Ook al wil je dat niet. Je hebt veel op je bordje hoor. mermaid. haha nee niet gek he dat ik een beetje moe ben. en ja helaas ga alleen naar de echo. Aah zal ook wel goedkomen, maar is niet wat ik hoopte natuurlijk. Isde eerste keer dat mannetje niet meegaat. Wil je nog even veel succes wensen voor donderdag. Zal voor je duimen. Hoop dat het lukt. Hihi en ach die dikke buik, beetje veel gegeten misschien?? En maak je niet druk hoor. Gewoon reageren wanneer je tijd hebt.
Kim wat eng!! Goed aankijken! Mermaid succes!! Angiebaby! Jeeee de baby heeft geen piemel gekregen haha! Gelukkig is alles goed! Frummel:Hoe was t bij jou? Verder ben ik alles vergeten! Goedemiddaaaaaaag! Hier lekker wezen fietsen met Noëlle... normaal pakte ik altijd de auto.. maar de fiest is net zo makkelijk en nog sneller in de stad ook!
Ben ook benieuwd naar frummel. Weet iemand hoelaat ze haar echo had? Ga wel even terug zoeken! Oh en fightforlove had hem vandaag ook! Spannend!
Mijn baas en collega hebben vandaag een gesprek gehad met een mogelijke vervanger voor mij. Helaas bleef mijn baas toch bij de datum 16 mei (tot 3 oktober). Dat betekent dat ik 4 weken vakantie op moet nemen. Ik heb al aangegeven dat ik dat niet wil, maar ze 'verplichten' me wel dus, ook al mag dat niet. Nouja ik wacht wel af of dit rond komt en of en wanneer ze een gesprek met mij aangaan. Maar leuk is anders..............
Aah gevonden, frummel had hem om 10.45 uur! En om 11.30 uur de bmm! Waarom willen ze dat je 4 weken vakantie opneemt dan? Als jij het er niet mee eens bent dan hebben ze toch zelf een probleem. Wat je zelf al zegt, ze mogen het je niet verplichten!
Oh, beebje is DRUK. mijn hemel, Dinand was nooit zo druk in de buik. Nu heb ik het gevoel dat het oorlog is van binnen hihi. Het mindere is, is dat de maagzuur alweer begint op te spelen. Mja om nu weer een bak vanillevla te gaan eten, bewaar het wel tot na het eten. Heb nog gaviscon liggen, mja ben niet zo van de medicijnen innemen met een zwangerschap!
Jac, haha wat moet je zonder een laptop. Leuk samen een verjaardag vieren. Wordt het een groot feest? Ah jammer dat je moeder niet mee kan. Hihi ben benieuwd of je je geduld zal bewaren. Bellie, ah wel zielig voor hem. Maar dat moet inderdaad gaan werken, en als hij heeft geslapen dan werkt het ook vaak goed. Ik hoop het voor hem, en voor jou. Oooh spannend overmorgen. Ik precies over een week. Ah bah maagzuur, had ik vorige week ook 2 dagen, is echt vervelend. Kimm, jeetje wat schrikken zeg, hoop zo dat alles gewoon goed is. Oh gelukkig is voorlopig alles goed. Rust nemen hoeft niet? Mermaid, nee hoor is niet zo, ik kan ook niet alles bijhouden, maar ik zie jou toch af en toe voorbij komen. Oh spannend zeg het sollicitatiegesprek. Ben benieuwd of het iets gaat worden. Mamatien, oh leuk ook bijna jarig. Geniet samen van de chocolade vanavond! Rono, ah heerlijk fietsen. En zal je meisje ook wel leuk vinden of niet?
Oh dan hoop ik dat ze snel tijd heeft om de plaatsen dat alles goed is. Omdat ik dan ook ziek kan zijn, en er moet echt iemand hier zitten anders kan de organisatie niet verder draaien. Maarja ze mogen het inderdaad niet, maar de manier waarop is niet leuk en ben ik niet van ze gewend, ze geven ook het idee dat ik er niks over te zeggen heb, al is dat formeel natuurlijk wel zo. Fijn voelt het niet in ieder geval.