Kan me goed voorstellen dat het niet goed voelt. Vooral omdat je zoiets niet van ze gewend ben. Hopelijk komt alles goed! Probeer je je niet al te druk te maken he!
Rennie ga ik sinds deze zwangerschap van over me nek. Gaviscon is ook niet lekker, maar is beter te doen dan rennie. Warme melk gruwel ik van, brrr. Nou, kindlief is nu weer rustig, dus maagzuur zwakt ook weer wat af. Wat gaan we vanavond eten dames? Hier boerenkool met worst.
bedankt!!!! nee het had nog steeds een pluisje haahahahahahahhha. we hebben lekker veel geshopt voor de babykamer echt wijs joh. heb niet zoveel mooie fotos t was nog maar de vraag of ze alles konden bekijken want ze was natuurlijk weer eigenwijs en lag dus wat ik al zei heel diep. toch stukje bij beetje alles kunnen bekijken en t was allemaal perfect
Aaah mooi angie. Ben blij voor je dat alles goed is. Vind die 20 weken echo's maar niks whaha. Ze kunnen zoveel zien! Begin het echt behoorlijk ecg te vinden!
Ik ben al thuis Normaal is het stressen op maandag op het werk maar waren dus om 15.30 al klaar en mochten naar huis. Kwam thuis en stond een mooie rode roos op tafel. had ik van Levi gehad. Erg lief ! Was vandaag met een collega mee gereden dus Ferry had de auto en had dus grote boodschappen gedaan. Super ! smsje vanacht: uitzetten is geen optie aangezien het ook Ferry zijn wekker/werktelefoon is Angiebaby, super ! Mooie foto's Juud, ik haal je zo even van de buddylijst af Jac, dat was dus afkicken het weekend haha. Met Levi alles goed. Nu een paar keer in biotex badje geweest. vanavond even kijken hoe het er uit ziet Als je dichterbij had gewoond had ik met je mee gegaan ! Toch leuker om de pret gelijk met iemand te delen Kimm, ow jee dat is schrikken, hoe was de vk ? Aankijken dus. Hoe gaat het nu ? Voel je de kleine wel ? Mermaid, spannend een solli gesprek !
Maagzuur, alcala help prima maar ik heb geen idee waarje het kunt halen. Verplicht je vakantie op moeten nemen kan niet hoor! Anders even de bond bellen of zij iets voor je kunnen betekenen. En er zeker niet intrappen!!!! Ben benieuwd naar de 20 wk echo's. Eentje al langs zien komen! Jac ego en zonder laptoppie. Balen dat jullie zoveel verlies lijden als je stil ligt. Lijkt me ook een hele opgave telkens zo ver te moeten rijden maar zoals je zegt je bent niet anders gewend. Bellie druk beebje. Hier voel ik geen schoppen maar het is wel een draaikont. Kan niet wachten tot ik meer voel. Vandaag weer knallende koppijn. Ik heb het idee dat het te maken heeft met cola drinken. Zodra ik een dag geen cola heb gedronken heb ik de volgende dag hoofdpijn. Ik ga gewoon proberen iedere dag 1 glas cola te drinken, koffie mag ook dus dit ook neem ik aan. Ik had een zwangeremutsen actie. Ik moest even mollen gaan halen want ik hield het niet meer en ze hadden hele leuke riemen. Nu dacht ik er staat 1,99 op dus ik er 2 meegenomen. Kom ik thuis blijken ze 7,99 te kosten. Maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ze terug te brengen. En ik heb wel de goede maat dus ik kan ze nog de hele zws dragen. Donderdag naar onze draaikont kijken. Ik hoop echt dat die rare streng geen kwaad kan.
nou ik moet ook eerlijk zeggen vond dit ook geen leuke echo t ging er ook echt serieus aan toe en ze was al zo groot dat je geen donder zag hahaha
Dames, ik heb nog steeds bijgelezen maar de echo was helemaal goed!!! Ventje is door de keuring heen Helaas was onze echoscopiste niet echt het gezellige typje
Fijn die goede echo's die voorbij komen, krijgen we ze ook nog te bewonderen???? Jammer dat de echoscopiste niet gezellig was Frummel.
Ook ik meld me hier Ik ben Tamara 24 jaar uit Apeldoorn mamma van Joey van 5 jaar. Vandaag precies 20weken zwanger van een meid tenminste das voor 90% zeker maar dat zullen we woensdag hopelijk nogmaals te zien krijgen bij de 20weken echo. Heb helaas last van bekkeninstabiliteit zo irri kon vrijdag niet eens mijn auto uitstappen Zijn er nog meer die nog steeds zo'n last hebben van overgeven sochtends?:xwordt er echt gek van:x