Juli 2011 mama's DEEL 3!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rono, 26 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

Goedemorgen! gister hele dag weg, waren allen echo's goed???

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet niet of iedereen zich al gemeld heeft,maar degene die zich wel gemeld hebben hadden een goede echo

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    goeiemorgen dames :D

slapeloze nachten..pff.. lig soms hele nacht wakker. meestal word ik wakker van nare dromen of omdat ik naar de wc moet. en lig dan gelijk paar uur wakker. soms word de beeb dan ook wakker,dan vind ik het niet erg om wakker te zijn.
    net werd ik wakker en beeb ook ik zeg tegen me man..beeb is wakker.. legde die zn hand erop bewoog beeb gelijk nie meer :(
    maar hij heeft hem/haar al een keer gevoeld..2 weken terug ofzo al.. soms schopt beeb echt hard..
    ik ben echt benieuwd wat het geslacht zal zijn.. moet toevallig nog gyn bellen voor afspraak voor deze week(als dat kan) en hoop dat ze het dan al kan zien..
    mag geen geslachtsbepaling doen van manlief :( vind ie zonde omdat ik over 2 weken al 20 weken echo heb.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    mamatien, gefeliciteerd!

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Mamatien, gefeliciteerd met je verjaardag! Een mooie leeftijd om een kindje te krijgen!

Ik slaap ook onrustig maar dat is altijd al zo dus ben geen goede peiler. Weet wel dat mijn dromen in zwangerschap zo raar zijn
    Ik probeer om na 21uur niks meer te drinken, drink 's avonds meestal aanmaaklimonade of thee en dat loopt snel door, hoef er vaak niet uit om te plassen als ik op tijd stop met drinken

Hier een kort nachtje. Elin sliep pas na 22u en besloot dat het vanochtend om 6.15u wel weer genoeg was geweest. Ze slaapt nog minder dan veel studenten was de reactie van mijn man;).
    Ik laat haar dan wel tot na 7 uur, uiterlijk half ach.t in bed liggen. Ze huilt altijd als ze wakker wordt maar pffff...dan ga ik wel een kopje thee drinken beneden.
    Heb haar net maar weer in bed gelegd want ze was erg moe.

Lief, alle reacties op mijn foto. Ik laat haar normaal best makkelijk zo rondlopen hoor maar vrees dan toch de reacties van andere mensen. Mijn schoonmams is nogal een pietje precies.

Kennen jullie trouwens het boek 'momzilla's'? Een chicklit? ik hou daar helemaal niet van maar dit boek vind ik echt grappig. Erg herkenbaar en vermakelijk. Voor alle andere dames op bed of met een paar uurtjes over een aanrader.
    Kreeg van Manlief een boek met kerst, een thriller(hou ik dus ook niet van) waarin in het eerste hoofdstuk een 4maand zwangere vrouw werd doodgeschoten...Heb hem hartelijk bedankt voor het cadeautje maar voor de volgende keer een boekenbon ge-eist!

Goed, ik ga eens een kopje thee maken.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier heerlijk geslapen.
    Vanmorgen mijn meiske weer naar de psz gebracht, ze gaat er met zoveel plezier heen.
    Hier druk aan de strijk, even een pauze nu.

Mamatien, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! En een fijne dag gewenst.

Zijn er nog 20 weken echo gangers vandaag?

7. BB10

BB10 Niet meer actief

Mama10 gefeliciteerd met je verjaardag en heerlijk naar de sauna dat zou ik ook wel willen! Geniet ervan!

Verder lees ik veel slechte slapers:( Ik slaap de laatste nachten zeer vast en hoef er gelukkig nu weinig uit om te plassen maar ik was vanmorgen wel vroeg wakker van een buurman die met een moker de zoldermuur eruit aan het slaan is, ook goeiemorgen!
    Maar beter nu dan dat er een beeb ligt te slapen denk ik maar al was ik flink boos.
    Nog echo's vandaag?

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Goeie morgen allemaal!

@sjantalle, hier valt het slapen nog wel mee, moet af en toe weleens s nachts plassen, maar ik slaap nog aardig (nog wel ;))

@mamatien, gefeliciteerd!! 25 jaar! (denk dat ik dit jaar maar weer 25 word ;))
    Veel plezier vandaag!

@marlous, er wordt hier wel goed gekletst he :D
    Ah jij ook 30, ik begin april :$ slik

@angie, leuk het babykamertje klaar maken :)

@schildje, heerlijk af en toe een dagje helemaal niks!

@kaatje, het schiet nu op he, hier nog precies een week!

@mamachantal, ja wat kunnen 2 weken dan lang duren he, maar voor mannen is dat toch vaak anders.

@kikker, momzilla's, je had ook een tv programma bridezilla's, dat was best grappig :) waarschijnlijk net zo iets.
    Tja.. een thriller over een zwangere vrouw die dood wordt geschoten ;) misschien niet zo'n beste keuze nee!

@mnm, fijn dat je dochter met zoveel plezier gaat, je ziet ook weleens anders.

Zo het lijkt hier erg mooi weer :D word er gelijk vrolijk van!
    Dan kunnen we lekker naar buiten straks!

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Danitjuh, idd niks aan te doen als je dialyse uit loopt, maar wel balen voor je plannen.

Marleen, geniet van je dagje vrij vandaag.

Kaatje, mmm jammie kwarktaart.
    Hopelijk laat jullie kleintje over 9 dagen het geslacht zien.

Sjantalle, dat heb ik ook met 9 van de 10 nachten, gelukkig vannacht wel een goede nacht gehad.
    Hihi genietze van het peuterzwemmen.

Marlous, ooh een heerlijke nacht. Slimme hond. ;)

Angiebaby, ooooh gaaf al zoveel gekocht, ben echt jaloers.
    Heerlijk die voorbereidingen.

Schildje, een dagje niks doen doet je soms erg goed.

Goedemorgen Bapsie.

Mamachantal, hopelijk kun je deze week nog een echo krijgen.

Kikker, ai elin slaapt wel heel kort ja. Hopelijk kan ze nu een paar uurtjes pakken. haha die man van jou, goed uitgezocht dat boek. ;)

BB10, grrr het klussen van de buren komt nooit goed uit.

Patriesja, jaaaa mijn meisje komt binnen in de klas en zegt: goedemorgen kindjes ik heb zin om te spelen hahaha. Lekker ding.
    Ja hier ook een zonnetje geniet ervan.

10. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames.

ik had keurig gereageerd op iedereen. maar toen ik op snel reageren duwde was mijn verbinding weg. Dus alles is weg nu. Probeer het vanmiddag nog wel een keer.

Mamatien fijne verjaardag vandaag

en dames met een goede echo gisteren gefeliciteerd. Super al die goede echo's

tamara. Welko,! wat vervelend zeg BI. Rustig aan maar meid.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kikker, levi liep hier gistermiddag ook heerlijk in een joggingsbroek rond hoor ;)
    Nog nooit van het boek gehoord. ga hem eens op zoeken

12. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Zwaaai zwaai! ga straks "even" bijlezen!
    Dalijk eerst even langs de dermatoloog, heb door die hormonen weer vreselijk last van eczeem. Inmiddels nachten geen minuut geslapen van de jeuk, het bloed staat op mijn armen :(. Gisteren dermo gebeld, even tel. overleg en voor mezelf recept geschreven wat zij me aanraadde. Maar ze wilde het toch nog even zelf zien, dus dalijk met Juul even naar haar toe.
    Daarna denk ik even zomerjasje scoren voor mijn kleine dame. Ik heb een leuke gezien en dan kan ik niet wachten ;)

Hoop dat alles goed is met iedereen, hopelijk zijn de echo's allemaal mooi!

Zag even een foto van Kikker met Elin voorbijkomen, wat een heerlijke foto!

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Pfff de strijkwas zit erop..............

Jac, klote is dat als alles opeens weg is.

Miffy, jeetje je eczeem klinkt wel heel erg zeg.
    Hopelijk helpt het spulletje snel.
    Aaaah leuk zomerjasje kopen!!

Ik ga neia ophalen.

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Patriesja en MnM, ik vind het ook heerlijk. Nu ben ik de jongste al eten aan het geven en tegelijk aan het puzzelen. Het is momenteel een ramp met eten. Dus samen aan tafel met brood en een puzzel van cars.
    Bij ieder stukje dat nu goed ligt, ligt hij helemaal dubbel van het lachen dat het past. Zo leuk om te zien en horen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  16. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, heerlijk zeg, Celeno mag in mei naar de psz, ben heel benieuwd! Jazeker genieten van he zonnetje, misschien regent het morgen wel weer.

@jac, ah dat is zo irritant he, dan heb je een hele tijd zitten typen en alles weg...

@miffy, oh wat balen van je exceem, hopelijk kunnen ze wat voor je doen.

@schildje, ja dan kun je alles een beetje op je gemak doen, hier hebben we dat ook een tijdje gehad met eten, dat ging dan het best met een tekenfilm aan ;)

@kaatje, zal even je andere topic lezen.

Zo ik ga zo lekker naar buiten even van het weer genieten, kan Celeno ook even zijn energie weer kwijt :D

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
  18. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jeeeeuj jaja de 20 weken grens:D, Altijd wel een een leuk punt in de zwangerschap:D.
    Man had zondag en gister verschrikkelijke hoofdpijn. Zo erg dat hij zei: Ik heb het gevoel dat me ogen er zo uit gaan ploppen. Whaha. Maar gistermiddag ging het opeens weer een stukje beter! Gelukkig maar, vond het maar niks zo'n klagende en zuchtende man op de bank whaha:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb het ook hoor, ik word minimaal 1 keer per nacht wakker. Meestal ergens tussen half 4 en half 5. En waarvoor, tja als ik het zou weten! De dromen vallen nu gelukkig weer mee! Droomde gisteravond dat er toch echt een jongetje in me buik zou zitten i.p.v. een meisje. Terwijl ik me in gesteld had op een meisje was ik hevig teleur gesteld in die droom. Moest er vanmorgen wel even aan denken, waarom zou ik teleur gesteld zijn, het gaat erom dat het gezond is!:D

20. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Happy B-day!:D

Maak er een fijne dag van meid!

Deel Deze Pagina