Ooh spannend he meid! Hier morgen de 20 weken echo, en begin nu toch echt wel zenuwachtig te worden. Herken het zo van bij Dinand! Toen dacht ik: oooh gaaf, lekker kleine spieken! Totdat ik me besefte dat er wel eens hele nare en erge dingen aan het licht kunnen komen. Zeker de ochtend zelf dat we daar zaten te wachten zat ik met harde buiken van hier tot gunter. Begin nu ook al last te krijgen van de bekende zenuwen, hopelijk slaap ik een beetje vannacht! Hier hopen we ook morgen het geslacht te weten, anders wordt het vrijdag toch naar de 9 maanden beurs en daar een geslachtsbepaling te laten doen! Wil het zo graag weten hihi.
Mamatien Gefeliciteerd met je verjaardag! Nachten Wat mij betreft mag die voorbereiding voor de slapeloze nachten nog wel even wachten hoor! Ik word ook steeds wakker en dan vooral omdat ik om wil/moet draaien. Miffy O dat lijkt me naar zeg, zulke heftige eczeem. Ik hoop voor je dat het middeltje wat werkt! Bellie Mannen zijn natuurlijk al snel heel zielig. Als ze verkouden zijn dan zitten ze erbij alsof ze doodziek zijn Maar fijn dat de hoofdpijn weer minder is, Is erg vervelend als het zo veel pijn doet. Kaatje Bij twijfel bellen! Daar zijn ze voor toch!? Vanmorgen iets te veel gedaan, we hebben Jaar haar nieuwe kamer wat opgeruimd. Het was een soort opslagplek geworden. Veel kan weg en de rest gaat naar zolder. Maar merk het wel meteen aan mijn rug en een zwaar gevoel in mijn buik. Volgende week echo!!! Ben er wel aan toe moet ik zeggen, wil graag weten of alles ok is daar binnen. Zo voelt het wel als uk lekker druk is. Gisteravond schopte hij/zij zo hard dat ik er van schrok
Goeimiddag, tis echt bijna niet bij te benen hoe hard het gaat met schrijven hier.... Paar reacties: Mamatien: Gefeliciteerd!!! 25 jaar, een prachtige leeftijd! Marleen: ooh, ik ben echt jaloers dat jouw dochtertje al op het potje gaat!!! Zij is even oud als Noor (20 nov) en Noor maakt nog weinig aantalten. Lullige is dat ze wel al vaak droogblijft 's nachts, en ook overdag haar plasjes heel lang ophoudt om vervolgens een heeeele grote plas in haar luier te doen die dan 4 van de 5 keer meteen doorlekt omdat zelfs pampers niet bestand is tegen zoveel plasgeweld... ik loop nu 30 keer per dag te vragen of ze op het potje wil, maar mevrouwtje heeft daar momenteel helemaal geen trek in. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen???? 20weken echo's: iedereen met goede echo's, wat heerlijk!!! Gefeliciteerd! BB10: jij zei iets over baby voelen. Ik vond dat herkenbaar! Noor was ook geen schopper, maar een "woeler", wat jij een draaikont noemt volgens mij. Heel frappant want van deze smurf krijg ik juist de hele tijd schopjes, beweegt echt anders. Slapen: zonder uitzondering moet ik er elke nacht minstens 1 keer (meestal 2 keer) uit om te plassen. Of word wakker van snrukende Juudvriend of gekke dromen. Misschien dat we zo alvast getraint worden voor de gebroken nachten na de bevalling? Verder weet ik het niet meer....
Bij de zwangerschap van Dinand heeft mijn man hem ook niet heel veel gevoeld. Als ik dan zei: ja kom snel, hij beweegt! Dan legde hij zijn hand erop en was het compleet stil in me buik! Vond het balen, want bijna niemand heeft het gevoeld. Nu daar en tegen is deze kleine plurk zo verschrikkelijk druk dat manlief zegt dat het oorlog is in me buik! Is voor mij ook een aparte gewaarwording, ben dit helemaal niet gewend. Dinand was altijd vrij rustig! En meid, ook ik wilde 2/3 weken voor de 20 weken echo toch nog een geslachtsbepaling laten doen. Dat was toen omdat er hier steeds meer meiden wisten wat er in hun buikie huist. En ik ben zo nieuwsgierig wat er bij mij in zit! (zal je zien dat die kleine morgen eigenwijs is!) Maar ik heb me in weten te houden (was verschrikkelijk moeilijk) en hoop dat we het morgen weten! Niet teveel aan proberen te denken en gewoon lekker je ding doen! Dan vliegen die 2 weken zo voorbij!
@kaatje hoe lang heb je de ab nu? Ik zou voor de zekerheid gewoon even bellen hoor, toen ik zwanger was van Joey en de ab moest voor mijn blaasontstekingen was de buikpijn met 2 dagen eigenlijk al weg En even bellen/langsgaan bij Ha kan nooit geen kwaad ben jij in elk geval gerustgesteld, en hoef je je geen zorgen te maken over wat het zou kunnen zijn Slapen doe ik op de bank het beste voor de tv hahaha hoef maar tegaan liggen of ik ben weg erg gezellig voor mijn vriend Zodra ik in mijn bed lig is het een en al draaien en steeds wakker worden om vervolgens weer lastig in slaap te komen
Lijkt me vermoeiend kikker, een meisje wat zo vroeg wakker is. Maar het ging nu al veel beter toch? Ach, weet je, over 18 jaar krijg je ze waarschijnlijk het bed niet uit omdat ze willen uitslapen! Dan denk je er aan terug en moet je er waarschijnlijk om lachen! Momzilla's heb ik wel eens van gehoord. Ben sinds 2 dagen ook weer eens een boek aan het lezen. Te leen van een collega gekregen. HEt heet single en sexy. Dacht echt dat het een enorm saai boek zou zijn, maar daar en tegen is het echt wel hilarisch leuk geschreven! Heb er in 2 dagen tijd 130 pagina's doorheen gejast hihi. Aj, nee thriller, bah. Normaal gesproken hou ik juist van spannende films en boeken, maar nu even niet. Komt ook deels door die depressie dat ik er een beetje gevoelig voor ben geworden, maargoed, ik schuif ze nu dus ook aan de kant!
Kaatje kwarktaart hmmmmm wat voor smaak Wat fijn dat het biotexbadje een beetje helpt bij Levi! Sjantelle ik gooi mijn dekbed er in de nacht van me af Alleen me voeten liggen er dan onder Dan komt manlief lief me toedekken maar daarna ligt het erweer af Mamatien gefeliciteerd met je 25e verjaardag Miffy succes bij de dermo! Niet veel te melden eigenlijk verder... Ga lekker nu uurtje op de bank liggen voordat ik me weer moet melden in het ziekenhuis. Noem het eigenlijk me 2e huis omdat ik er zo vaak ben Ben trouwens nog steeds in me nopjes met de schoongemaakte woonkamer.. hahaah. heerlijk....
Hmm, heb het even gelezen, maar als je het zelf niet vertrouwd zou ik toch echt even de vk of huisarts bellen! Beter het zekere voor het onzekere!
Poe he, nou ben aardig bij Nu jullie nog, want ik heb nu ook een hele lijst haha! Ben begonnen op pagina 158, hoop dat jullie nog begrijpen waar ik het over heb... @Kimm, je bent goed bezig, heel druk, maar zelfs in het weekend aan het huiswerk! Zeep voor papa, al die moeite terwijl je met je ex overhoop ligt. Vind het echt knap hoe je daar mee om gaat. Lekken als een gieter, heb ik nog niet meegemaakt. Schrok op vakantie van een paar druppen, maar dat is ook het enige geweest... Oei vannacht bloedverlies, klinkt niet goed, weten ze waar het vandaan komt? @umizoomi sterkte ermee, we zien je wel weer verschijnen, thuisbasis is belangrijkste! @kleertjes, hier nog heel weinig ,maar we hebben het ook echt heel druk gehad. Komt vanzelf goed! Ben zaterdag jarig, dus verwacht veel cadeautjes voor het kind ipv voor mij, haha! @manlief is niet echt van het vasthouden, wel van het af en toe praten tegen mijn buik. Hij gaat elke keer mee naar de vk, maar hij zwangert niet zo mee als ik hier ook langs zag komen. Er is bij mij ook nog weinig te voelen aan de buitenkant, dus het zal wel komen. Ik zag een kleuter van 6600 gram, dat is monsterlijk! Kun je ook meteen al die kleertjes op marktplaats zetten, wat een vetzakje! @sherry, wat een kleregriet die jullie paard zo heeft behandeld. Zal wel even heel verdrietig zijn. Sterkte ermee. @ Frummel, ik begon bij het verhaal om de glazenwasser, whahahah! Een onvergetelijke indruk laat je achter! Waar laat je trouwens al dat eten? Komt die kiespijn door al het snoepen??? Dat onverzekerd bekeurd worden is raar! maar met je bewijs bezwaar aantekenen, komt het zeker goed. Declan stapt! geweldig! Ik ben mijn verstandskiezen al sinds mijn 15e kwijt, na alle beugel-ellende was er ruimte om door te komen, die hebben we er maar meteen uitgehaald. @rugpijn, veel sterkte meiden! @Schildje, zo krijgen de jarigen bij jullie wel originele cadeaus haha! borduurwerk, wat ijverig! Zonnebeertje, veel succes vrijdag. Komt zeker goed, zal voor je duimen! Marleen, vandaag een betere dag?? Jeuj, jara op het potje! Grote stap vooruit! @Lindaatje: heb al jaren last van lastige darmen, wat bij mij helpt: Een peer op de nuchtere maag, veel water drinken (zeker 1,5 liter per dag) en ALLES volkoren en met veel vezels. Ik heb zelf geen baat bij Activia, maar het schijnt mensen te helpen en kan geen kwaad. Heb ook geen goede ervaring met laxeermiddelen, maar het werkt wel. Was bij mij dat op het moment dat ik moest, ook echt moest. Dus bij de kassa in de supermarkt, 's avonds in een restaurant met maar 2 toiletten en een rij, verzin het maar. Snoepen? pruimen, rozijnen, alles wat laxeert Succes! Angie en Frummel, hoe was de 20 weken echo? Mooie plaatjes gezien? Ah, ik zie dat het goed is gegaan bij Angie, gefeliciteerd met jullie meid! Wat een mooie foto's! Frummel, geen gezellige echoscopiste, wij hadden ook zo'n serieuze. De grapjes hebben we maar in de auto gemaakt... Fijn dat alles goed is! mamachantal, mooi buikje, zo rond! Ik vind jenthe wel leuk, maar zou bij ons niet passen. Bulldog, fijn dat je onder controle blijft bij de gyn, zou me wel vertrouwen geven Danitjuh, goed gepoetst! Kaatje, arme Levi, kleine tuimelaar! Ben je al bij de ha geweest? Wat een streek van je spa, ben je ondertussen een beetje bijgeslapen? Bij ons doet de wekker het ook op stil, helpt je dat iets? MNM Gefeliciteerd! 30, hoe voelt dat, ga er zaterdag aan geloven Jouw werkgever mag je tot niets verplichten! Wat vervelend dat ze zo 'meegaand' zijn... Jac wat vervelend dat je de 20 wekenecho alleen moet doen. Dat zijn toch wel vervelende bijwerkingen van het varen... Bellie succes met je zieke man, is de naproxen aangeslagen?? Oh nu zelf last van maagzuur... is het al wat gezakt? Ik had gister ook boerenkool. mmmmm Mermaid, geeft niet, gewoon op je eigen manier meeschrijven wanneer jij tijd hebt! Succes met je soll. BB10, klinkt als een caffeine verslaving, vandaar dat het verdwijnt met een glas cola of koffie... Niet dramatisch, maar soms wel lastig. Morgen de echo, kunnen ze dan ook zeggen wat die rare streng is? Succes alvast! Wij gaan eind september trouwen, dus het kind wordt eerst erkend bij de gemeente, dan 3 maanden doen we niets en bij ons huwelijk krijgt hij gewoon alle rechten. Hij is immers al aangewezen als vader. Voor zover ik weet hoef je dan niet naar het kantongerecht. Oh, je bent ondertussen al op de hoogte. Nou dan kan het niet misgaan! Dunjatamara: welkom! lastig die BI, en dan ook nog misselijk... sterkte ermee. Bij ons zag de echoscopiste het vooral! Wij zochten nog naar het piemeltje, die we niet konden vinden. (waren we toch van overtuigd, haha!) Ryanne, kom maar langs als je wel tijd hebt, het blijft geen verplichting he! Mamatien, leuke buikband! Frenzy, vandaag 20 wk echo, veel succes!!! Fightforlove fijn dat je echo goed was! Heb je de kat al teruggevonden? Kikker, wat een schattige foto! Leuk, zo'n boek cadeau *ondertussen eindelijk bij vandaag aanbeland* Miffy, wat ellendig je eczeem! Hopelijk straks en werkend smeerseltje... Kaatje, ik lees zo je topic. Je bent nooit klaar op zp Haha Juud, klinkt als een eigenwijze dame. Succes met het potje trainen Nou dat was het zo'n beetje, denk dat ik de hele pagina wel kan vullen... Jullie hebben echt al veel geweld in de buik zeg! Ik kom nog niet verder dan wat plopjes en gepruttel. Placenta ligt ook aan de voorkant, dus dat werkt als een goed stootkussen... Ik wil ook getrappel... Veel leesplezier, ga ik nu weer eens werken!!
Rustig aan he meid! Nu lekker met de benen hoog! Ja, mannen zijn al snel zielig, maar vond het nu toch wel sneu voor hem. Hij zat als stevie wonder op de bank met zijn zonnebril whaha. Moest er wel om lachen, maar daarna is het eigenlijk rap beter gegaan!
Hier ook weer bij! Vanmorgen tot 9 uur lekker geslapen, ben nog wel moe, mja wat wil je als je al dagen lang achter een kleine aan loopt te rennen, een zieke man heeft die ook om aandacht vraagt, eten moet koken, het huishouden wilt doen enz. enz. enz.. Maargoed, manlief is vanmiddag nog lekker vrij, hoeft alleen vanavond 3 uurtjes te werken (jaja hijs weer beter). STraks richting mijn ouders, blijven we eten. Is even profiteren van ze whaha. Deze dag gaat echt te langzaam! Tis pas 1 uur, al heb ik het gevoel dat het half 5 is! Zit alleen maar met me gedachte bij morgen. Man kijkt er ook naar uit! Hij zei gister al: op een of andere manier ben ik er nu veel minder bij betrokken als de vorige zwangerschap bij Dinand. Hij is er niet zoveel mee bezig. Weet nog wel dat het bij Dinand ook kwam na de 20 weken echo. Toen besefte hij het opeens van: er groeit echt een kindje in haar buik. Neem het hem niet kwalijk hoor, vind deze zwangerschap ook heel anders als die van Dinand. Maar dat komt puur doordat ik weet wat me staat te wachten! Maar kijk zo uit naar dat kleine hummeltje! Ohja, ben vanmorgen een bakkie wezen doen op me werk! Nouja letterlijk en figuurlijk een bakkie! Cheffie had vorigeweek gevraagd of ik vanmorgen een bakkie wilde komen doen. Prima, kom wel een bakkie doen hoor! Kom ik daar, staat me collega met papieren te zwaaien. Vraag aan hem: Eeeeh is er werkoverleg? Jaa zeker! Nou fijn is dat, kom ik dus voor niks hierheen! Fijn dat ze dat ook even meld dat ze dat vandaag hebben. Nu heb ik er dus 10 minuten gezeten, een stuk taart naar binnen gepropt (collega was jarig), en weer weg gegaan! Jaaa ik mocht er van cheffie wel bij komen zitten! Nou dat dacht ik dus even niet he! Ik kwam hier voor een bakkie koffie, niet voor werkoverleg! Nee ga inderdaad maar weer lekker naar huis toe! Krijg toch de klere! Dit zijn dus die momenten dat ik haar kan afschieten!
Schildje, hahaha aaaah wat heerlijk dan zo'n lachebekje. Kaatje, ik zou sowieso de ha bellen, dat kan nooit kwaad. Maar een oordeel van de vk is ook wel handig, ben benieuwd wat ze zeggen. Patriesja, oh spannend voor Celano naar de psz. Ik vond het ook ontzettend spannend voor neia omdat ze geen kdv ofzo gewend is. Maar vanaf dag 1 vindt ze het fantastisch. Bellie, fijn dat het wat beter gaat met je man. Hihi die naproxen heeft toch na een paar uurtjes geholpen. Hoelaat moet je morgen? Marleen, de rest van de dag even rustig aan dan. Oooh ja dat had ik laatst ook zo hard, kan ik me van neia helemaal niet herinneren, dus ik belde gelijk mijn vriendin op haha. Juud, je meiske krijgt vast en zeker zelf interesse in het potje. Neia is nog ouder en heeft een hele tijd op de wc geplast, nu totaal niet meer, ze wil er niet eens meer op zitten. Dus ik ga maar niet pushen, het komt vanzelf. Tamara, heb je wel een fijne bank dan om daar de hele nacht op te liggen? Danitjuh, heerlijk dan he dat je kunt genieten van een schone kamer. Marlous, zo he wat een lijst hihi. 30 voelt niet veel anders, maar ik vind het zo oud klinken. Werkze!
grrr wat een ***wijf zeg, ongelofelijk maarja des te eerder was je weer thuis met een lekker gevulde maag haha ja echt spannend morgen, was het maar alvast zo ver alles moet gewoon goed zijn Heerlijk straks bij je ouders eten, hoef je er zelf mooi niet voor te zorgen.
Neia heeft het weer fantastisch gehad op de psz. En de strijkwas is klaar. Nu even uitrusten want straks komt mijn broer met mijn neefjes. Neia vindt het altijd super leuk, ze noemt hun haar vriendjes haha. Ik kan niet zo goed met mijn broer en ze maken altijd zo'n tering bende, maar ik doe het voor mijn meiske.
Goedemiddag Heerlijk weertje man is vanmiddag 3 uur thuis ga dan lekker maar buiten toe denk dat Levi meegaat op z'n driewieler M'n kat is terug vanochtend om5 uur moest ik naar de wc en toen stond ze voor de deur Heb al wat gepoetst ga zo verder maar ben echt zo moe bah dacht dat het minder zou worden Belliebel spannend morgen je echo Miffy hoop dat er iets gedaan kan worden Zo ik ga weer verder met poetsen Levi ligt nu te slapen Kan geen oorloogde meer zien vanochtend 3 luiers
Volgens mij ligt de baby op mijn been spier/zenuw :x Al ruim een uur pijn in mijn rechterbeen.Dacht eerst doorstroming vanaf mijn bekken,maar ging net even luisteren met de angelsound en baby ligt heel diep achter mijn schaambot. Buikpijn nam ook af onder de douche, dus denk dat ik nu gewoon last heb van de baby die super laag ligt ( geloof dat ik dooronder net een schopje voelde haha ) dus kijk even hoe het over een paar uur is. kwam er net onder de douche trouwens achter dat het lekken begonnen is. Hopen maar dat het voorlopig alleen nog onder de douche is belliebel, had het bij Levi dus helemaal niet he. Dacht toen alleen maar.Leuk even spieken, heb er toen ook echt niet bij stil gestaan dat je slecht nieuws te horen kan krijgen. is nu wel anders Je krijgt vast een super echo morgen ! Had idd ook niet bij het werkoverleg blijven zitten. marleen, rustig aan meis. Tamara, sinds vrijdagavond. Danitjuh, aardbei Lijkt me toch wel vervelend hoor zovaak naar het ziekenhuis te moeten. Heb je daar nog wel mensen met wie je een beetje kan kletsen onder tussen ? Marlous, Levi zijn piel ziet er al beter uit dus kijk het aan tot vrijdag met 2x daags een biotex badje. Ga idd wel even aan Ferry vragen of zijn geluid uit kan snachts. Hier ook alleen nog maar plopjes en lichte trapjes. maar placenta ligt denk voor en baarmoeder is gekanteld. wel jammer
Ah, fijn dat het beter gaat met Levi, is toch lastig plassen voor het manneke. Denk dat we nog wat meer geduld moeten hebben voor de echte trapjes. Kunnen we daarna klagen dat we bont en blauw worden geschopt, haha! FFL, fijn dat je kat weer terug is! Ik wil vanmiddag ook wel naar buiten, maar pff zit achter de pc.... MNM succes vanmiddag met de zooi... Had goed mijn best gedaan he, is een mooie lijst geworden Bellie, ik zou als ik jou was steeds blijer worden dat je contract niet verlengd wordt! Wat een ellendig ding zeg, die chef van jou! Ik heb gisteren gesprek gehad over hoe het komend jaar gaat lopen en moet zeggen dat het heel goed is gegaan. Bij het verlof houden we een slag om de arm, 4 weken tenzij anders, je weet nooit hoe die laatste periode loopt. Ik mag na het verlof ook naar 32 uur, maar ook weer terug als ik meer zou willen. Ze waren echt heel erg meegaand, zelfs gezegd dat ik me niet druk moet maken over hoe het op het werk gaat, maar dat ik mezelf voorop moet zetten. Liep echt positief verbaasd de deur uit!