Fijn fightforlove dat je kat terug is! Hou er ook niet van als ze zolang weg blijven! En tja wat betreft contract, begin ook wel steeds blijer te worden dat ik daar straks weg ben! Niet om me collega's hoor, want ik zal sommige echt wel gigantisch gaan missen, maar ook een aantal mensen die ik totaal niet zal gaan missen whaha. o.a. me cheffie! Ach, komt wel goed! Er komt vast iets leuks op mijn pad terecht als ik na mijn verlof weer aan het werk moet. Oh, er is een kleine man wakker, hij is zijn bed in elkaar aan het timmeren hihi. Ga hem er maar uit halen.
Juud Jara was er ook nog niet zo mee bezig hoor, een paar weken terug heeft ze 1x een plas gedaan op het potje, en daarna wilde ze niet meer. Vorige week heb ik haar 2 avonden de luier afgedaan en gezegd, als je moet plassen, dan snel op het potje! Ik dacht, als het misgaat dan voelt ze wel hoe vervelend dat voelt. Maar het ging eigenlijk meteen goed, op 1 ongelukje van zaterdag na. Als we ergens heen gaan (peuter bijvoorbeeld) dan doe ik haar nog maar wel even een om, maar als we thuis zijn dan gaat ie af. Misschien kun je ook haar onderbroekje onder de luier doen? Dan voelt Noor de nattigheid ipv dat het meteen opgenomen word door de luier. Wie weet helpt dat ook om haar op het potje te krijgen! Succes en Jara is best redelijk op tijd hoor, dus Noor heeft nog wel even de tijd Marloes Ja een beter dag vandaag dan van de week Kon ook bijna niet anders! Bellie Lullig zeg dat er werkoverleg was! Maar je hebt in ieder geval lekker een taartje mee kunnen pikken MnM Succes vanmiddag! De volgende x maar daar heen, dan hoef je de rommel ook niet op te ruimen! Fightforlove Fijn dat de kat weer terug is! Marlous Wauw, wat fijn zeg dat ze zo begripvol zijn op je werk!
Had ik ook niet verwacht hoor! Ben er natuurlijk wel heel blij mee, maar durfde er niet op te hopen! We hebben een wisseling van directeur gehad afgelopen jaar en zo hier en daar zijn er toch wat dingen veranderd. En mijn bazin is ongeveer het tegenovergestelde van een kinderwens, dus ik verwachtte maar weinig...
Hey meiden Kom even gedag zeggen en ga zo even spieken wat jullie allemaal hebben geschreven (tientallen pagina's vol Met ons gaat het goed, sinds drie dagen voel ik wel elke dag de baby actief schoppen. Ben wel erg vermoeid en nog een week tot de 20 weken echo. Ben zo nieuwsgierig wat het wordt Voor de rest valt mijn werk enorm tegen en heb ik het gevoel soms niet te trekken door de situatie die er nu is. Kijk daarom enorm uit naar de zomer en zwangerschapverlof! x
Marleen; dank je voor de tips. Ga ook maar 's onderbroekjes kopen dan. Denk overigens niet dat het nog heel lang gaat duren hoor, want ze vindt wc's, potjes, onderbroekjes ed reuzeinteressant, maar als ik vraag of ze op het potje wil zegt ze nee en ik wil het ook niet te veel pushen. Bovendien heb ik het idee dat ze het oprecht nog niet echt voelt aankomen, ze kan het wel ophouden dus, maar dan laat ze het toch opeens los, voordat ze kan zeggen dat ze moet. Nah ja, ik zal me er iets actiever mee gaan bemoeien dan maar.
Juud Als ik tegen Jara zeg dat ze maar even op het potje moet dan zegt ze ook nee, maar gelukkig stribbelt ze ook niet zo tegen als ik haar er wel op zet. En vervolgens zegt ze heel blij: ja, daar komt ie! En dan komt er een grote plas. De onderbroekjes en hemdjes waren hier in Harlingen bij de Hema met korting. En er zijn ook weer kortingsstickers bij de Hema, misschien heb je er nog wat aan!
Marlous een dubbele meevaller dus Missx, denk je wel aan jezelf. als je het niet meer trekt kan je in overleg met de vk minder gaan werken he
Fightforlove, jij ook lekker genieten buiten. Kaatje, ai dat klinkt pijnlijk zeg. Gelukkig is het na de douche wel gezakt. Marlous, wat goed zeg op je werk, kijk zo kan het ook. Moet vast een fijn gevoel geven. Marleen, nee daarheen ga ik al helemaal niet, vind het daar altijd zo vies, dus ga er echt alleen heen met verjaardagen. Miss X, pfff het klinkt nu al zwaar jouw werk. Als je het niet volhoudt, ziek melden hoor.
Ik heb heerlijk gedouzeld, en neia heeft lekker 2,5 uur geslapen. De visite is onderweg, dus ik ga me klaarmaken.
MNM, veel plezier en succes met de visitie. Ik ga lekker naar huis, de zon is weg dus ik ben vrij... ga maar eens een stukje lopen met de hond, vindt hij vast niet erg
Ben lekker rundvlees aant maken yummieLekker met sperziboontjes en aardappels. Wat eten jullie vandaag? Ik had vanmiddag even opt winkelcentrum wat boodschapjes gedaan maar merkte meteen al dat t teveel vant goede was gelijk harde buiken en een uberdrukke baby @kaatje dan heb je in elk geval geen buikpijn door de blaasontsteking want die buikpijn moet met de Ab echt na 2 dagen wel weg zijnAls je niet vertrouwd echt dokter bellen hoor
Goedemiddag!! Ben weer terug uit de sauna, voel me herboren Wel btje moe, heb ik altijd na zoveel ontspanning hihi.. Nu ff op de bank en straks visite xxx
goedenavond dames heb alles wel gelezen maar zal zometeen reageren als kleine meid op bed ligt. heb t niet meer onthouden dus ff 2 venstertjes openen.. kleine meid is denk ik ziek hele dag heeft ze al au buik .. en heeft over de hele dag maar 2 boterhammen op zonder korstjes, 2 speculaasjes en net 1 hapje op van dr eten. niet echt super dus.. en ze wilt nu al naar bed toe.. dus zo maar gelijk temperaturen en zetpilletje erin tegen de buikpijn,denk dat ze anders niet slaapt. arm kind ze mag niet ziek worden,ze is bijna jarig!
mamatien: gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik heb mijn 20wk echo verplaatst, kan nu morgen! alleen kan mijn man nu niet mee Anders had ik een paar dagen na de operatie gemoeten, lijkt me een beeje pijnlijk! Ik hoor donderdag pas hoe laat ik geopereerd wordt.. Moet 1 nachje blijven. Narcose kan geen kwaad voor de baby! Bel morgen nog even de vk om een afspraak voor een echo te regelen voor zaterdag, aangezien de baby heel rusig kan zijn de dagen na de operatie, is het voor mijn gemoed wel fijn om te zien dat ze het nog doet, hihi