Hoi Weekend ! Was ik hard aan toe. Morgen even met Levi naar de huisarts.Heeft al een tijdje last van bultjes in zijn knieholte.Begon als een soort warmteuitslag maar zijn inmiddels een soort wratjes geworden.Als dat snel klaar is even aan de HA vragen of ze even naar Elin wil kijken. Sinds die schimmelinfectie in lies en nekje ruikt het niet zo fris daar beneden. Weet niet of het uit haar vaginaatje komt ofzo maar zie iig niets. moeders van meisjesruikt het bij jullie meiden ook wel eens zo raar ? Zaterdag gaat Ferry de zolder afmaken en zijn fotostudio inrichten Zondag ga ik naar mijn oma.Al een half jaar niet geweest.Dus kan haar nu eindelijk eens met Elin op de foto zetten. Mamatien,schrikken ! Kan ze al tijgeren dan ? Chantal, dan misschien gewoon proberen steeds wat minder voeding te geven ? Zodat ze daar langzaam aan went en dan uiteindelijk dus een voeding minder Hoe ging het werken ? Ennas, lekker zo'n huisarts Juud, hoop dat je snel weer wat beter in je velletje zit. knuff Zag idd op facebook dat Ismail in het ziekenhuis aan de zuurstof ligt.Hoop dat hij snel weer thuis is
Zie net een update over Ismail op fb. Danitjuh.sterkte ! Lieve mensen. Met ismail gaat het niet goed. Hij is nu met spoed naar de O.K. Voor beademing daarna wordt hij over gebracht naar het AMC
Kaatje, ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zit niet vaak met m'n hoofd in die regio Ismail, hij heeft het rs-virus en krijgt idd extra zuurstof. De foto die ze op fb heeft staan brak ook echt m'n hart. Je kon goed zien hoe beroerd dat ventje zich voelde. Ik hoop dat ie zich snel beter gaat voelen! Meiden, vraagje. De laatste twee weken is iedere keer de laatste fles een geworstel. Ze wil hem gewoon niet drinken. Ik ben al blij als ik er 60 ml in weet te krijgen. Tot nog toe slaapt ze wel goed door. Alleen krijgt ze nu niet te weinig te drinken gedurende dag? Krijg bijna het gevoel namelijk dat ik hem zo'n beetje weg kan laten. Ze lijkt totaal geen honger te hebben.
Danitjuh O meid wat naar! Hopelijk gaat het snel weer goed met Ismail. Kaatje geen idee wat dat kan zijn... Misschien morgen toch de ha even vragen, je bent er dan toch! Vanmiddag ben ik met Romee naar de KA geweest voor controle. Het piepen is nog steeds niet helemaal over maar dat kon geen kwaad. Verder klonk ze goed. Als het weer mooi weer word en de virusjes en verkoudheden uit de lucht zijn mogen we de pufjes afbouwen en proberen te stoppen. Kan best wezen dat ze ze volgend jaar wel weer nodig heeft... Zien we dan wel weer.
Lutje En als je nu gedurende dag wat meer diksap oid geeft? Romee heeft nog maar 1 echte fles, tussen de middag. Die drinkt ze ook amper leeg. Voor de rest eet ze alles zo'n beetje op (behalve dr brood) Dus ik vind het prima.
Lutje, haha ik stop mijn hoofd er ook niet in,maar met luier verschonen, afdrogen na douchen etc komt die geur echt om hoog. Als je die avondfles laat vervallen,op hoeveel flessen zit ze dan ?
Kaatje, ja fleur tijgert nu een paar weekjes, maar er zit met de dag meer tempo in! Super leuk maar wel opletten hihi Marleen, fijn dat t goed was bij de ka! Kaatje,nee sorry nooit opgevallen dat fleur raar ruikt..
Ze krijgt nu 3x een 180+6 fles en ongeveer 130ml roosvicee op een dag. Ben alleen bang dat als ik hem helemaal weg laat, ze hem gaat missen en dus slechter gaat slapen.
Geen idee haha. Weet dat ze max. 1 liter melkvoeding mogen. Na googlen kwam ik hier op Ouders Online: Vraagbaak kindervoeding- archief
Het laatste uur geen nieuws meer over Ismail dus (ik zag het ook op fb)? Wat eng en verschrikkelijk zeg! Wij duimen dat alles goed mag gaan, en Danitjuh dat jullie eindelijk een goede weg in kunnen slaan. Heel veel sterkte vanavond en vannacht! Wij denken aan jullie!
Nee geen nieuws Weet alleen dat hij t rs virus heeft..(stond op hyces) Ik ga verder slapen. Hoop op goed nieuws!
Ik lees nog steeds mee, kom snel weer mee kletsen. Wilde Danitjuh even heel erg veel sterkte wensen met Ismail!!!
Dit is de laatste update over Ismail: Ismail ligt op de kinder ic van het VU. Heeft ondertussen 2 diepe lijnen gekregen. Ligt aan alle toeters en bellen. Lieve schat van mama waarom ben je nou zo ziek. Mama en papa willen graag dat je vecht!!! We houden van je!!!
Goedemorgen. Bah wat een rotnieuws over Ismail. Brand hier een kaarsje voor hem. Veder een baggernacht gehad. Kon er weer 3x uit. Gelukkig vrij vandaag. Zou met Levi naar de dokter gaan maar die heeft vakantie. Verder beetje rommelen in huis en weekendboodschappen halen.
Goedemorgen. Zo..jamelie weer naar school. Vien is wakker dus zo maar pap maken. Vanmiddag komt pre-logopedie langs. En jaim moet naar de oogarts. T weekend geen plannen..mn man heeft avonddiensten.
goedemorgen.. Jeetje, wat een slecht nieuws van Ismail, snel beter worden kleine kerel!!! Chantal, heb je nog nagedacht over een second opinion in het WKZ? Ik voel me vandaag wel iets beter, ben gister om 10 uur naar bed gegaan (en 2 wijntjes gedronken) en ben volledig in coma geraakt (was ook zooooo moe) en werd uit mezelf om 6 uur wakker, 8 uur geslapen. Wow, dat is echt maanden geleden. Marlous, neee, nog steeds de sanadome niet gedaan! Moet dat echt nou eens gaan plannen, vind het alleen een beetje duur. Het arrangement dat ik het liefste wil kost alles bij elkaar bijna 300 euro, pfff, das echt veel geld. En moet het ook zo plannen dat ik niet ongesteld ben, en ben het best onregelmatig de laatste maanden. nah ja, smoesjes, ik moet het gewoon gaan doen! Kaatje, nee ik ken dat niet echt... heb het wel eens gehad dat als noor een paar dagen niet in bad was geweest dat het een beetje ongewassen ruikt, maar niet echt stinken. Het lijkt mij dat ook kleine meisjes al een infectie kunnen krijgen daar, dus ik zou het zeker even melden bij de huisarts.