JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin gaat om de dag in bad,anders droogt haar huidje uit,maar het ruikt zeg maar een beetje naar een smetnekje. ( die geur ken je wel toch ? )

2. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Ja, die geur ken ik wel.... hm, misschien even een tijdje zonder luier, dat het daar goed kan drogen? Heb je al in haar liezen gekeken, misschien dat het daar aan het smetten is?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hier ook om de dag in bad ivm huidje.

4. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Volgens mij, als je baby een erg droog huidje heeft is om de dag al te vaak, water en zeep droogt de huid alleen maar meer uit, of gebruiken jullie dan olie? Rein gaat maar 2 keer week in bad... (zou wel meer willen, maar heb er geen tijd voor, erg eigenlijk he)

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Ik doe met badolie, en was met zeepvrije wasgel.
    Soms wel met badzeep met eucalyptes geloof ik

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ik neem Mees een paar keer per week mee onder de douche. (als we allebei thuis zijn). Lekker makkelijk en snel.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin gaat meestal met natusan wasgel, en om de zoveel tijd in olie.
    Liesjes zijn trouwens schoon. Nou ja van smet dan.Nog aan het herstellen van waterpokken

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Is er nog nieuws over Ismaïl?

Ik kan zo opzoek naar een nieuwe koelkast. Onze (pas 6 jaar) heeft een of ander gaslek ofzo... krijg je allemaal ijs aan de achterkant en hij blijft maar draaien. Helaas niet te repareren dus...

gaat goed hier... eerst de vaatwasser, daarna de magnetron en nu de koelkast...

vind dat we nu klaar zijn :D

9. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

goedemiddag!

ik wil danielle even heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat jullie kleine man weer snel beter word.

voor de rest gaat alles goed hierzo!

isa drinkt nu 2/3 flessen op een dag (soms 3 omdat ze dan groente weigert) sochtends krijgt ze een ontbijtpapje wat een fles vervangt dan dr fruit en dan brood voor de rest diksap of afgekoelde thee.
    en dan dr groente en wat yoghurt..en als tussendoortje wel eens een liga.

isa kruipt achteruit. ze zit dus echt goed in de kruiphouding. ze staat nu wel stabiel als ze aan de tafel staat. rollen van buik naar rug doet ze niet meer..zitten gaat ook steeds beter..en voor de rest brabbelt ze de oren van je hoofd;)

met levi gaat ook alles goed. hij gaat meer praten sinds hij op de peuterspeelzaal zit. tis alleen jammer dat er een jongentje daar is wat levi dus steeds doet krabben. hij komt elke keer thuis met krauwen in zn gezicht. de juf zegt dat ze het kind wel waarschuwd.
    ik weet nu niet wat het beste is om te doen..tis namelijk elke keer raak. ik vind het zielig voor levi. misschien dat ik als het zo doorgaat vraag of hij een andere ochtend kan dan zit hij nog maar 1 keer samen met dat kind. dat jochie is 3,5 maar die weet echt wel wat hij doet. hij krabt echt gemeen ook laatst bij allebei zn ogen en in zn oor :(

en van mn schoonouders word ik gek:D
    als we daar zijn of ze komen hier zijn wij overbodig alles draait alleen maar om levi levi levi..heel de tijd voorlezen aan levi. wij zitten dan maar een beetje om ons heen te kijken. zelfs op mn verjaardag flikte ze me dat tot dat er andere visite kwam.
    ze las ook steeds hetzelfde boekje..dus na 1000 keer hetzelfde verhaal te hebben gehoord vroeg ik of ze ook nog andere boekjes had toen zei ze nee en begon weer in het boekje toen deed ik eens diep zuchten en ja hoor ze kon zo een ander boekje vinden:D

en mn stiefschoonvader zingt heel de tijd levi moet gaan slapen levi is moe ook al is het smiddags. mn man vroeg of hij geen andere liedjes kende..maar ja die gaat gewoon door..

dus word een beetje simpel van ze en gehersenspoeld:) heb er ook geen zin meer om langs te gaan als het niet veranderd.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Laatste update van Ismail op fb van 6 min. geleden:

Lieve mensen. Hij heeft zo'n last van zijn buik dat de chirurgen hebben besloten om in zijn buik te gaan kijken. Het is nu wachten op de operatie. Lieve klein mannetje van mama en papa laat ons niet in de steek. Je bent ons wondertje! Vecht! We houden van je!!!

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    He bah, het kippevel springt op m'n armen, kom op Ismail!! :(

12. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Oh, wat een akelig nieuws weer. Is hij opeens zo ziek geworden, of speelde er al wat, ben een tijdje niet geweest, dus misschien heb ik wat gemist.

Kom op Ismail!!

13. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Wat ik begrepen heb heeft ie het RS virus Juud!

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ohh arme arme smail! Heel veel sterkte danitjuh :(

Bad/douche: hier ook maar 2(soms 3) x per week ivm droog huidje (en ik moet eerlijk zeggen dat ik op de 3 dagen dat ik werk niet weet hoe ik haar badje moet inplannen haha, dus gewoon washandje dr gezichtje en billetjes :))

Ik heb net een spiegelreflex camera gekocht!:) ben helemaal happy met mn nieuwe gadget hihi

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Gaaf mamatien!! :)

Ik heb net een mooi fiets gezien, die ik wil en nu voor maar 500!
    Helaas helaas helaas heb ik dat nu even niet, volgende maand pas. Hopelijk is ie er dan nog, maar die mazzel zal ik wel niet hebben.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier is op de dagen dat ik werk ook alles achter elkaar. 17.00 thuis.Eten klaar zetten. kids ophalen,koken, eten. 18.30 naar boven.Kids in bad en naar bed. 19.30 rust !

Nu maar eens op zolder gaan kijken of Ferry al op schiet met zijn fotostudio.

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, wauw! Mooie prijs! Toevallig een online shop? :p

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Danitjuh: heel.veel succes met wachten!!

19. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Laatste nieuws;

We wachten nog steeds op de operatie. Volgens de artsen wordt hij binnen 19.30 en 20.30 geopereerd. Wachten is slopend.....

Lutje; Jep, ga je zo even pb-en! :)

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    #2020 Ennas, 2 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2012
    ...

Deel Deze Pagina