Nou ik hoop maar dat de operatie gewoon weer iets verlaat is want 45 min. op een operatie tafel kan vast niet veel goeds betekenen
Man, wat hebben hun een pech, al zoveel ellende omdat ie zo vroeg geboren is, al een tal van zkh opnames. Vind het ontzettend sneu voor ze! Ik hoop dat hij zich ook hier doorheen vecht!
Moest de hele dag ook aan hem denken. Arm ventje! En arme danitjuh en man. Is zij eindelijk weer thuis na ziekenhuis opname, hebben ze dit. Kaarsje staat hier iig te branden! Ennas, dank je Zo, ben hier druk aan het haken geslagen Wil voor twee zwangere vrienden als kraamcadeau een dekentje haken. Weet niet wat ze verwachten, dus moet twee met roze en twee met blauw gaan maken Heb er de tijd gelukkig voor.
Hoop dat hij weer op de ic.. Hoop ook wel beetje dat hij in t amc ligt..dat is echt een "fijne" ic! Zit elke keer mn fb te vernieuwen voor nieuws Gaan we trouwens nou eens meeten... ?¿
ik lees mee hoor dames... heb een weekje de oudste 2 niet gehad en ik vond het even heerlijk... (van mij mogen ze nog wel een week langer weg blijven *bloos*...) Heb 2 leuke jurkjes gemaakt voor Ivy. (zal zo foto plaatsen voor de mensen die geen fb hebben)... Morgen is het gezin weer compleet... compleet zonder me ex dan. Merk dat ik zelf nog niet lekker in me vel zit. Merk dat alles een beetje te veel word... Vind het heerlijk dat ik bezig ben met handwerk... verstand op 0 en creatief bezig zijn... maar goed... ik hoop toch zo dat het goed gaat met Ismail... @chantal Hoe gaat het bij jullie? Trek jij het zelf allemaal wel een beetje?
Hmm..... Trekken.. Tja, gister voor t eerst gewerkt..werk als cassiere in.supermarkt in een buurtsuper. Dus je hebt je vaste klanten. Dus heb echt 40-50x t verhaal kunnen vertellen..daar had ik wel veel.moeite mee. Ik zat huilend achter mn kassa.. Volgende x zal t vast beter gaan. En ik kan niet meer nadenken.. Niet tellen.. zat serieus 5 min naar een id kaart te kijken of hij 16 was.. Toen gaf ik t maar op..haha
Zag op Danitjuh haar fb een adres langs komen.dus mocht iemand een kaartje ofzo willen sturen. VU Medisch centrum Ismail Sow kinder i.c. Postbus 7057 1007 Mb amsterdam
Terug van de o.k. Zijn dunne darm zo'n 30cm is afgestorven. Dit omdat zijn dikke darm zijn dunne darm afknelde. Nu op naar het herstel. Mannetje je bent mama en papa's kanjer!!!!!
Zag het.. Pff best veel..30 cm.. Hoop dat hij geen verklevingen krijgt als vien.. kaatje thnx voor t adres!
Lieve Ismail.Mannetje wat laat je ons schrikken.Gelukkig waren de artsen er op tijd bij. Je bent een toppertje en vecht je hier weer uit. Danitjuh.knuff !
Goeiemorgen! K word ziek ook buikgrieppie& hoest me kapot.. Als t droog is ff naar de stad lopen.. K moet schoenen hebben.. En voor vien kleding kijken/halen. Manlief moet al vroeg weg en heeft avonddienst. Verder as usual..die stomme was doen vraagje.. Weet iemand waar je speelsokjes o.i.d. Kan halen/bestellen? Dus sokjes/slofjes waardoor ze uitgedaagd word haar voeten te pakken..