JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Misschien zeeman? Hema?
    Beterschap!

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hema heeft ze Chantal!

Pas je op met shoppen.... Er is zoveeeel leuks voor die kleintjes :)
    Ik ga vanmiddag ook weer even haha
    M'n laatste dag verlof vieren :)

Welke maat zit Viën nu?

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    #2043 MamaChantal, 3 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2012
    Shoppen uitgesteld naar volgende week .. De wc is vandaag mn beste vriend..

Dan maar poetdag..

Vien zit in maatje 68..

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal. zeeman heeft ze idd ook. o.a. met rinkelende schaapjes er op

Goedemorgen trouwens ! Twee keer er uit vannacht. Gisteravond is er een mede sept. mama bevallen. leuk :d Ik hou van babynieuws

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Gefeli kaatje
    hoe gaat t met dat kindje met hersenvlies ontsteking?

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Gelukkig helemaal goed. Bleek uiteindelijk het noro ? virus te zijn met als zeldzame bijwerking ontsteking van het hersenvlies.Gelukkig gaat nu alles weer goed met haar en is ze al weer een tijd thuis.

7. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Zwaai!

Was spannend gister. Dani, ismail en papa; beterschap!

8. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Jeetje dames, schrik me wild. Denk kom weer even spieken hier, na een rondje frankrijk. Ben gewoon van de wap ervan.

iig Heel veel beterschap voor ismail!!!!!!!!!!!!!

Heb ik nog meer dingen gemist dames???

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, ehh even denken.Geloof niet echt hele erge dingen. iig een hoop kids en moeders met griep. diaree en niet fit dus.
    Viënna trekt om de haverklap haar sonde er uit. Chantal is sinds van de week weer aan het werk en denkt er over om een second opinion aan te vragen voor Viënna.
    Verder hebben Elin en een paar anderen de waterpokken gehad en tijgert Fleur ( van mamatien ) rond om inktpatronen op te eten ;)

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hello jac !

11. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje haha mooie update ;)

Chantal ik heb ze bij de zeeman vandaan!(hier spelen de katten er echter liever mee dan dat fleur doet)

Jac hoe is t bij jou?

Kikker leuk dat je ook weer eens voorbij zwaait, hoe is het bij jou?

Hier vanmorgen de fotosessie gehad die ik voor mn verjaardag gekregen heb. Met vriendlief en fleur. Het was echt super leuk! Fleur vond het prachtig al die lampen haha! Over 2 weken kunnen we de fotos komen kijken en uitzoeken wat we willen! Denk dat er een paar super leuke tussen zitten! Nu ff bedenken wat we willen.. 1 grote, paar grote, allemaal kleintjes.. Die fotos moeten we extra bestellen (en krijgen ze niet op cd mee helaas) dus zal wel weer een duit extra kosten :(, maarja..

Net de vlonder op mn balkon gepoetst en zit nu ff te ontspannen op mn balkonie :) de zon schijnt wel niet, maar de temperatuur is echt aangenaam!

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Zo..half uurtj liggen heeft me goed gedaan.
    Wilff naar buiten maar kinderwagen ligt in auto.. Beetj jammer.

13. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Kaatje. Bedankt voor de update. ooh vervelend de waterpokken. is ze er erg ziek van geweeest?

Mamachantal. OOh weer aan het werk. poeh he. dat zal wel heel heftig zijn denk ik zo. Denk aan jezelf meis.
    Voor wat betreft wil je een second opinion? voor de reflux?
    Zou toch eens vragen of jullie niet zelf die sonde kunnen leren om er terug in te doen. Elke keer naar het ziekenhuis of wachten op de thuishulp zal jullie rust ook niet echt ten goede komen.

voor alle zieken Beterschap!

mamatien. hmmmm inktpatronen. Waren ze lekker??????:D:D;) Zal wel een lekkere bende geweest zijn.

Hier gaat alles zijn gangetje. N doet het super goed. Zit al aardig rechtop. ( nog wel een voedingskussen erachter voor alle zekerheid) en teigert al lekker rond door de woonkamer. Werkt wel mee dat het laminaat is. hihi. Hoeft ie niet zo hard te werken. In de stuurhut ligt ie ook wel eens op de grond, maar daar gaat ie niet zo hard vooruit. hihi. Daar ligt vloerbedekking.

14. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat gaan ze toch hard, die kindjes van ons.

Mees is nu heel gericht aan het terug zwaaien als er iemand weg gaat, of hij naar bed. Zo lief.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jac, ja had er goed last van.zaterdags tot 03.30 met een gillend kind gezeten.En maar schuren met haar billen over het matrasje.

Jullie kids gaat hard.Elin vind het zitten wel leuk.echt los op de grond gaat nog niet,laat staan tijgeren.en ook nog steeds tandloos.

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Maar elin is ook nog klein toch?

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ehh laatste keer was ze 64 cm en bijna 7 kg haha. Mag over twee weken weer.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Straks haalt vien dr nog in..die is nu 63 cm.. 6200 gr ongeveer

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Even nog hier naar gekeken. Staat dat ze minimaal 500/600 ml opvolgmelk moeten drinken op een dag. Emma krijgt 3x 180+6. Alles wat ze laat staan van alledrie de flessen komt bijna neer op 1 fles! Dus ze krijgt niet genoeg melk binnen :( Heb alleen geen idee wat ik er aan kan doen. Ze heeft gewoon niet genoeg honger om ze iedere keer leeg te drinken. Tussendoor drinkt ze nog zo'n 100 ml roosvicee. Ze plast wel prima.

20. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi allemaal!

Chantal, ohhh balen!!! :(

Hey Jac!!

Jeetje Mees gaat echt hard :D Maar die is natuurlijk al 1 van de oudste hier, toch?

Hier lekker geshopt voor Juul vanmiddag! Echt weer zulke leuke dingen gekocht! Mag toch als je je niet goed voelt??? :D

Morgen eerste dag werken... vind het vreselijk!!! :(:(
    Zit elke keer te twijfelen of ik mn baan op ga zeggen... Heeft voor en nadelen. Helaas wegen de nadelen nog ietsje zwaarder dan de voordelen. Nog meer eens goed overdenken dus.
    1 voordeel dat ik weer aan het werk ga, heb zeeeeen van tijd om hier te komen reageren.

Deel Deze Pagina