Paso; Bij jullie was toch Rhino??? Komt hier nu ook heel dichtbij, op 20 minuten afstand is het geconstateerd Geen idee welke variant trouwens, de abortus of de neurologische.
jurkje lief! | lief! lifestyle Kimberly Wit - Marine - Jurkjes Babyface meisjes zomerjas roze - Babyface - Merken Babyface meisjes t-shirt donkerroze - Babyface - Merken Welcome! | kleertjes.com MINI ADINE CHINO DENIM PANT= Volgens mij was dat het
leuk!!! k was ook in shop-stemming haha kan online eigenlijk nooit wat voor jamelie halen,ze moet t echt passen.. vien moet ik ook zien of t niet te groot is kan hier ook geen noppies ofzo krijgen..beetje jammer
Ennas, alle wedstrijden in het land zijn afgezegd en er is een negatief reisadvies. Het is erg serieus dus! Ik duim dat de manege niet het krijgt. Dan duim ik dat geen enkel paard het krijgt, maar dat zal helaas niet helpen. Lekker geshopt dus!
Ja las het al Lutje Zijn tot nu toe een paar besmette stallen. Nou gaat het gerucht dat het hier ook vlakbij is, maar dat is niet bevestigd. Hoop echt dat het weg blijft, beide varianten! Hebben 5 drachtige merrie's staan. Ja lekker geshopt!! Word ik altijd weer vrolijk van, echt even nodig! Zat er gister echt even doorheen. Morgen weer werken, Juul vaak weg brengen. Bah, was niet op m'n best. Toevallig belde een vriendin.. die had mazzel. Kreeg het hele verhaal met al mn frustraties angsten enz enz Zei al, je had een goede timing haha. Ik vind via internet ook lastig shoppen, al weet ik nu wel van bepaalde merken hoe het valt. Maar wil het eigenlijk wel even voelen Kan zo vertekenen op een plaatje. Hier in de stad is weinig tot niets te krijgen. H&M en wat Name it. Maar in Schagen (20 min met de auto) is het echt een wahalla Name It, Noppies, Babyface, Beebielove, Lief, Z8 enz enz
Voor mezelf shop ik niet zo vaak meer, alles gaat naar Juul haha. Hier alweer 2 uurtjes aan het werk. Had best even wat op start problemen vanmorgen om 5u toen m'n wekker ging Maargoed, nog 6 uurtjes en dan zit het er weer op voor vandaag Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen nogteeds ziek ik zit beneden met kids en manlief slaapt. Als hij wakker word ga ik weer mn bed in. Vanmiddag naar zwemles en pannekoeken eten.
Jep, bij ons is Rhino. De stal in Berg en dal is inmiddels al een week koortsvrij en gaat alles de goede kant op. De manege waar ik soms les geef is er slechter aan toe. Late editie Hart van Nederland In Woubrugge (stal Horse zone) is de neurologische variant bevestigd. In Driel de abortus variant, en er wordt gespekuleerd over een stal in de buurt van Almelo /Wierden met de abortusvariant.
Ja zag net vanmorgen idd op hvn! Brrr nou hoop echt dat het ons bespaard blijft. Er wordt zoveel gespeculeerd dat je op een gegeven moment niet meer weet wat nou waar is en waar er echt rhino is. Wel apart eigenlijk dat beide varianten uitgebroken zijn!
Ennas; abortus variant en neuroligische zijn beide EHV1, de verkoudheidsvariant is EHV4. Ik kan je er heel veel over vertellen, ben er dagelijks mee in de weer, daarom ook zo weinig hier op t forum. Als je meer wil weten stuur me maar ff een Pb.
Zo, net de bugaboo omgebouwd. Eigenlijk vond Mees het nog wel prima in de bak, maar werd nu wel een beetje krap.
Hey meiden Vandaag met mijn zusje en Elin bij mijn oma geweest.ben erg van haar geschrokken.Afgelopen half jaar is ze veranderd in iemand die heel erg is afgevallen ( en volgens mij ook 20cm gekrompen ), schuifelt door huis, kan niets optillen omdat ze geen kracht in haar handen heeft. Vergeet steeds meer. Hoorde van mijn zusje dat ze 'savonds laat mijn ouders wel eens op belt om te vragen hoe de verwarming ook alweer uit moet. Ze durfde Elin ook niet vast te houden, bang haar te laten vallen dus zijn met zijn drietjes op de foto geweest. Ze was wel helemaal weg van Elin. Ennas, hoe ging het werken ? Chantal,beterschap
Paso; Ohh vandaar!! Dacht dat het echt 2 verschillende varianten waren Sterkte.... Kaatje; Ach wat sneu voor je oma Werken opzich ging wel goed.. maar voel me echt vreselijk momenteel. Baal er zo van dat ik Juul zo vaak weg moet brengen Zit al de hele tijd te huilen (misschien een beetje overdreven maargoed ) Mis der gewoon nu al, en dat is pas de 2e nacht. Heb er vanmiddag wel gezien van 1430 tot 1830 en toen moest ik er weer meegeven want ze moest naar bed. Maar tjee wist niet dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben. Beloofd wat voor de toekomst, dit is pas week 1... en zo gaat elke week. Bah
Heb 2 ochtenden (6/14) 2 middagen (14/22) en 2 nachten (22/6) en dan 4 dagen vrij. Maar op alle dagen dat ik werk is ze dus uit logeren... anders zou ik er of smorgens om 5u uit moeten halen om weg te brengen of als ik om 22 klaar ben weer op moeten halen. Das ook geen doen. Veel te vroeg en te laat. En met mn nachtdienst moet ze zowiezo uit logeren natuurlijk. Bij bv de ochtenden haal ik er wel zelf op van de creche, en breng ik er rond 1830 weer weg zodat ze naar bed kan. Met de middag breng ik er zelf naar de creche om 1300 en haal der smorgens om 8u weer op bij mn schoonzusje. Bij de nacht ben ik om 6u klaar en ga dan gelijk naar mn bed. Dan neemt mn zusje der mee naar de creche (daar zit ze op de groep) en haal ik er om 1330 weer op. Breng er dan om 1830 weer weg.
Kaatje Wat naar om je oma zo te zien.... Ennas Hopelijk went het de komende weken wat om Jula weg te brengen. Even doorzetten, Jula vind het vast allemaal prima! Ze zal misschien wel eens huilen bij een afscheid, maar dat zijn (gelukkig) fases en geen teken van dat jij een slechte moeder zou zijn. (anders hebben we veel slechte ouders die hun kids naar het kdv brengen ) Hier een rustig dagje gehad.