Ennas, lastig he. Heb me bij Levi ook twee weken beroerd gevoeld. En dan was hij nog gewoon thuis bij papa. Wordt echt minder. knuff Mijn oma, Elin en ik
en je moet perse middagdiensten draaien Ennas? Mag niet 4 ochtenden? na ja maakt weer niks uit, want dan slaapt ze ook niet thuis natuurlijk... Lastig meid, maar het went! Jula zal het vast en zeker heel gezellig hebben op het kdv en leerzaam is het ook
Ja is ook zo inderdaad, maar zie er zo weinig! Ze is meer bij andere dan bij mij. En natuurlijk zorgen ze allemaal heel goed voor der maar toch... Nou gelukkig nog 1 nachtje en dan is ze weer een nachtje thuis Kaatje; wat een poppie is Elin ook Hier weer fijn aan het werk. Lag al om 21u in m'n bed gisteren haha breekt best op, om 5u uit bed! Van 6 tot 8 valt er hier nooit wat te beleven dus ga maar even lekker m'n boek lezen
morge dames, Kaatje wat sneu van je oma zeg. Lijkt me heel akelig om te zien. Wel een hele leuke foto. Ennas. dikke knuf meid. Is niet niks om Jula zo vaak weg te brengen. maar denk idd ook wel dat zoiets (enigzins) went. Leuk is het natuurlijk nooit. Maar waarschijnlijk krijgt Jula het er wel naar haar zin daar met al die vriendjes en vriendinnetjes. Gisteren lekker naar de griek geweest. Idee van de kindjes. Ze wouden wat leuks gaan doen. Nou zeg het maar. Met zulke goede ideeën gaan papa en mama wel mee. hihi. Smaakte erg goed. Daarna kindjes weer weg gebracht. Afscheid ging dit keer iets minder goed. Zoon had behoorlijk moeite dit keer. snik snik.
Gisterochtend dachten wij met ons 4-ren te zijn want Bart zou bijm ijn ouders logeren. Maar zaterdagavond om 8 uur belde mijn moeder op om te zeggen dat ze een klein huilend mannetje in huis had die heele rg graag weer naar mama wilde en in zijn eigen bedje wilde slapen. Ik heb mijn schoenen aan gedaan en heb hem opgehaald. Mijn moeder deed de deur open en daar kwam Bart al huilend aanlopen. Mijn hart brak toen ik dat zag. Hij had echt heimwee naar ons. De jas aangedaan en fijn naar huis en thuis is hij als een blok in slaap gevallen. Gisterochtend heeft Ad wat moeten bekijken van het riool want er is na een wasbeurt waterschade bij ons. Nu blijkt dus, dat heb je schijnbaar hier met oude huizen, dat net dat stuk riool aangesloten is bij de buren. Net het huis wat dus al 5 jaar leeg staat. Daar zit een verstopping en nu ga Ad bellen met de makelaar dat hun dit kunnen oplossen ivm waterschade bij ons en hun. Dus kan niet wassen zonder water te gaan dweilen in de kelder. :x
Jac; Gezellig, lekker wezen eten! Dat zijn idd wel goede ideeën! Wat sneu dat je zoontje moeite had het met afscheid Hoe oud is ie? Ja, ze heeft het ook wel naar der zin hoor op de crèche! Maar het voelt gewoon raar Schildje; oei, klinkt heel vervelend!! Hopelijk lossen ze het snel op! Arme Bart, gelukkig heb je 'm weer lekker opgehaald en kon ie lekker in z'n eigen bedje
Goedemorgen meiden! Haak hier weer even in Weekend was vermoeiend. Flink gesprek gehad met vriendlief o.a. over geld en de situatie met m'n werkloosheid. Had er flink in gehakt en had het behoorlijk hoog zitten allemaal. Daardoor was ik erg moe. Maar wel opgelucht dat we er even over gepraat hebben. Emma is van het kreunen/grommen Zodra iets niet lukt, iets niet naar d'r zin is of iets haar tegen staat, dan raakt ze zwaar gefrustreerd en gaat grommen/kreunen. Moeilijk te omschrijven hoe het klinkt, iig klinkt het erg gefrustreerd Aangezien ze het er telkens niet mee eens is op het moment (lijkt wel alsof ze aan het puberen is bijna), hoor ik het echt constant. Verder kan ze al best stevig staan, alleen heeft ze (geurig) nog niet door dat ze zichzelf ook kan optrekken aan dingen. Op de buik liggen is nog steeds een probleem. Dat vind ze gewoon echt totaal niet leuk. Zitten, zitten, zitten is het enigste wat madam wil momenteel. Deze week hoor ik meer over die functie via uitzendbureau van tijdje terug. Geloof er niet echt in, maar hoop het wel
@kaatje Leuke foto hoor! Naar om te zien hoe iemand minder kan doen. @ennas Werkse! Het is denk ik ook een kwestie van wennen hoor. @schildje aaawh... fijn dat hij goed heeft geslapen in eigen bed @wiebenikvergeten Sorry @lutje Ik duim heel hard voor je! Fijn dat het gesprek goed ging met vriendlief
Hallo allemaal, Wat een naar nieuws van Ismail, 30 cm, en dat in zo'n klein buikje. Ik hoop dat hij snel weer opknapt! Marloes80, nog bedankt voor de tip! Gisteren met Noor naar de Sprookjesboom film geweest, ze vond het hartstikke leuk!
Charadium Juud! Krijg net een sms'je, schijnt de Nederlandse versie te zijn! Die andere ken ik de meeste woorden niet van haha
Oh, is er ook een nederlandse versie? Ik ben net begonnen, en speel nu in het engels, maar dat is geen probleem (moet heeeeel veeeel engels praten op/voor mijn werk). NL versie zou wel wat handiger zijn. Maar dan heeft het dus geen zin om je uit te nodigen? Of heb je op de engelse versie wel een account? Er is ook een topic in de lounge met heel veel namen, maar vind het een beetje gek om mensen uit te nodigen die ik helemaal niet ken... Zag wel marloes80 er tussen staan, Marloes, mag ik je uitnodigen?
Nou doe er eigenlijk weinig mee omdat ik veel van die woorden niet ken. Ga nu de Nederlandse doen Daar is m'n naam Sanneve
ja ik!!!! Marloes80 edit: Leest even door en heeft nu door dat we al tegen elkaar spelen. Ik vind Engels wel handig... haalt je kennis weer wat op
Ik wil ook een telefoon met internet Nog een paar maandjes wachten... Morgenochtend rondje basisscholen doen. hoop dat de school die onze voorkeur heeft in het echt ook leuk is en dat Levi zich er op zijn gemak voelt. Tot morgen