Kaatje; spannend!! Hier de dag alweer begonnen! Gelukkig laatste ochtendje, dat went nooit zo vroeg m'n bed uit! Morgen overdag lekker vrij en dan nog 2 nachtdiensten. Gister voor het eerst sinds maanden ook weer paardgereden! M'n oudtje deed het lekker! Die heeft ook zwangerschapsverlof gehad haha. Vandaag maar weer een poging wagen. Nu ik weer werk heb ik weer tijd, ben om 14u klaar en kan Juul pas om 16u ophalen van de crèche. Las op FB dat Ismail stabiel is en dat ie nu weer moet gaan herstellen! Hoe gaat het eigenlijk met Martje? Al een tijdje niet gezien hier! Zwaai naar Senso, ook al vroeg hier! Fijne dag allemaal!
Ik ben helemaal blij. Vanavond 10-min gesprekken gehad van Rick en hij heeft veel voldoendes en ruim voldoendes. Er was zelfs een test gedaan met sommen. Moesten hun binnen 1 minuut zoveel mogelijk van de 100 sommen maken. Rick had er 99 gemaakt. Hij was 1 van de weinigen. Wat ik zo zag op het blaadje van de juf waren er maar 3 of 4 die ook hoog zaten of alles hadden. Nu gaat ze hem andere sommen geven een niveau hoger. Hoeft hij niet veel sommen te maken maar wel wat moeilijkere sommen. Kijken wat hij van die uitdaging vind. Het pilletje doet heel erg goed zijn werk. Hij is een stuk rustiger en er komt meer uit zijn mouwen dan daarvoor. Hij kon/kan het wel maar het uitte zich toen niet en nu met de medicijnen wel. Kunnen jullie je voorstellen dat wij hier heel erg blij mee waren om dit zo te horen!!
Goedemorgen Elin wordt weer verkouden.Was te merken vannacht. Om 09.40 met Levi naar de ha, terug naar huis om Ferry op te halen en dan de basisscholen bekijken.Ben benieuwd. Ennas, dat is idd vroeg je bed uit ja. Wel lekker dat je nu weer tijd voor paardrijden heb. Schildje, fijn he dat een pilletje zoveel kan veranderen ! Zwaait terug naar Senso
Schildje; dat is zeker goed nieuws! Goed hoor! Kaatje; slechte nacht gehad? Succes op de basisschool Ja is wel weer lekker even paardrijden. Anders bestaat het leven echt alleen nog maar uit werken, boodschappen, Juul halen, koken, Juul naar bed, ik naar bed en dan weer alles overnieuw.
Ik moet toch even wat kwijt. Ik ben helemaal op. Ik zie het niet meer zitten momenteel. Vanmorgen heb ik weer een flinke aanvaring gehad met Rick en ik kan merken dat het mij veel pijn doet zoals het af en toe gaat tussen ons. Ongemerkt word ik dan zo boos op hem. Ik kan nu alleen maar huilen en huilen. De tranen rollen nu over mijn wangen. Ik ben zo moe moe moe. Ik ben blij dat wij vanaf april de curses hebben en ik hoop er ook snel wat aan te hebben. Het vergt zoveel energie het gevecht wat ik met Rick heb. Komt bij dat Rick en Bart elkaar niet met rust kunnen laten en dat komt er dan ook nog bij. Door het hele gedoe van vanmorgen ben ik zijn pilletje vergeten. Wilde naar de stad maar zoals ik mijnu voel blijf ik fijn thuis. dan ben ik alleen maar opgefokt en daar help je niemand mee. Dan maar proberen te genieten van ons mooie meisje die nu heerlijk in de box ligt te kletsen
Schildje, dikke knuffel meid! Ik heb er totaal geen ervaring mee, maar het lijkt me ontzettend zwaar! Je doet het echter fantastisch en dat is ook te merken aan hoe goed hij het doet op school. Nogmaals, dikke knuffel!
Knuff. Misschien met iemand gaan praten ? Bah heb geloof ik buikgriep. Na drie dagen buikpijn zit ik nu al de hele ochtend op de wc. En dan moet ik zo naar de ha en basisscholen. Wordt nog wat.Gelukkig is er bij beide een wc
morge dames, Kaatje succes bij de basisscholen. Hoop dat degene die je voorkeur heeft, ook goed bevalt. Schildje. Wat fijn te horen van het goede 10 min gesprekje. En voor nu een hele hele dikke knuffel meid. Ennas. lekker paardrijden. In mijn hele jonge jaren heb ik dat ook gedaan. Moest ik dus mee stoppen toen ik ging varen. Maar zelfs nu lijkt het me nog leuk. Dochters zitten al te zeuren of ze op paardrijden mogen. Helaas is dat (nog ) niet mogelijk. Geniet van het rijden. Het werken heeft dus ook voordelen. hihi. zwaait naar Senso. OOh ja en wat een heerlijk nieuws van ismail!!!!!! hier gaat het allemaal lekker. Mag meedenken voor een verjaardagscadeautje voor mezelf van manlief. Nou ik heb wel wensen. Zijn alleen erg duur hihi. Leuke is dat als ik mijn streefgewicht bereik (ca nog 1 kilo) dan kreeg ik nog een cadeautje. Als ik een beetje mijn best doe valt dat gelijk hihi. Ga je geld maar vast tellen manlief. haha
Beteschap. Is neit fijn als je de hele tijd naar de wc moet. Ik wil eerst de cursus afwachten. Want ik merk wel dat bij Rick het meeste zit van alles. Ook dat het voor mij toch zwaarder is dan dat ik dacht met 3 kids. Dus Anna echt knap hoe jij het doet zonder man er nog bij die jouw kan helpen.
schildje : knuff !! hoop dat de cursus wat oplevert.. ennas : die dagindeling was hier ook toen ik werkte hoor.. was het opstaan,jaim klaarmaken, naar de oppas brengen, zelf werken, jaim ophalen, boodschappen doen, eten, jaim naar bed en ik huishouden doen en naar bed..
Hoi hoi, Effe reageren.... ben druk, maar nu even pauze. Mamachantal: en mamachantal-man? Doet die niets in huis dan? Schildje, ahh wijffie, het zal ook echt niet meevallen af en toe met een kereltje thuis die veel aandacht nodig heeft. Ook met man is het gewoon zwaar om 3 jonge kinderen te hebben. Je moet dan wel een erg goed geoliede machine zijn om dat allemaal een beetje relaxed te kunnen bolwerken. Respect hoor! En af en toe bij de pakken neerzitten mag best. Ik hoop dat de cursus veel goeds brengt. Kaatje, he bah buikgriep. Beterschap!!! Hup Ismail, snel weer beter worden mannetje! Jac, goed man, nog maar 1 kilo te gaan, knap! En superleuk dat dat Jac-man dan een kadootje voor je heeft. Ik heb zelf met juudman afgesproken dat ik een marlies-dekkerssetje krijg als ik op mijn streefgewicht ben, maar heb nog wel een aantal kilo's te gaan.... Hier gaat het ondertussen weer wat beter, was toch voornamelijk heel erg moe. mag ik eindelijk doorslapen van Rein, kan ik niet meer slapen, pffff. Vanacht ging het wel goed in ieder geval. Rein heeft trouwens ook last van de poeperitis. Dit weekend al 4 keer alle kleren moeten vervangen omdat het tot in zijn nek zat en gisteravond tot halverwege zijn rug en ook nog langs zijn broekpijpen naar beneden, wat een gedoe. Tandjes misschien? Of door de andere melk? (heb nu kruidvat ipv friso). Verder is het zo'n lieve blijerd en hij begint goed te oefenen voor het kruipen, het lukt hem al om op handen en knieen te zitten, maar komt nog niet vooruit. Ik schrok vanaochtend trouwens! Ik ging even kijken, want hij was nog niet wakker om 6.45 uur, ik loop zijn kamertje in, ligt ie op z'n buik, face-down, ai, echt met zijn neus in het matras. Ik vond dat een heel eng gezicht, dus ik draai 'm voorzichtig om en krijg vervolgens een hele dikke smile te zien!! Niets aan de hand dus, maar wat doen jullie met buikslapers? Op de creche draaien ze babies tot 9 maanden terug op de rug...
Goedemorgen dames! jeetje, kom ik net weer inhaken, schrik ik me lam van kleine Ismail, maar gelukkig is hij nu weer stabiel? Danitjuh, veel beterschap en ik duim heel hard mee! Kaatje, is het goed gegaan met de bezoekjes aan de basisscholen en de wc? Schildje, het valt ook niet mee. Kan me er weinig bij voorstellen met alleen Noor, maar 23 is al zwaar en dan ook nog eentje die extra aandacht en zorgen vraagt... Dan mag je best een keer uithuilen! Ha Juud, een marlies dekkers setje, goede deal! Ik was goed bezig, maar toen gingen we naar Tallinn... daar word je niet dun. Gelukkig is er ook niets bij... Jac, ha jij ook lekekr verwend! Klintk goed Iemand iets gehoord van Martje? Ha Senso! Lutje, al iets gehoord van het uitzendbureau? Hier en leuk weekend achter de rug, eindelijk ook eens lekker rustig aan, tijd voor ons zelf en voor vrienden (in plaats van geren en gejakker) en dat doet ons goed. Noor eet nu alleen de boterham zelf,. ze heeft echt geen zin meer in een mama die zich er mee bemoeit... Zag trouwens dat de boven tand niet haar grote snijtand is, maar die ernaast... vond het al zo ver uit het midden staan...zal wel goedkomen...
Nog geen uitzendbureau nieuws. Kan nog tot vrijdag... Hier terug van tripje huisarts. Had een waslijst aan dingen om te bespreken Resultaat: morgen gaat m'n spiraal er weer uit. En nee, we gaan niet voor een 2e Ik kan totaal niet tegen die hormonen. Droog enorm uit en wat mij betreft mag sex verbannen worden. Dus morgen dat ding er maar weer uit laten halen. Aangezien ik hier al zo op reageer zijn alleen condooms en koperspiraal een oplossing. Koperspiraal is afschuwelijk, dus dan maar condooms voortaan. Haar advies: vooral veel zaaddodend middel gebruiken als je voorlopig geen 2e wil Vind het toch stiekem wel heel aantrekkelijk om dat te vergeten... Terwijl we het nu echt niet kunnen gebruiken een 2e erbij! Verder Emma's fles drink gedrag besproken en hoef me totaal niet druk te maken dat ze de richtlijn van 600 ml op een dag niet haalt. Zolang ze goed eet en groeit is het prima. Daarnaast heb ik al bijna 8 jaar zo nu en dan spanningshoofdpijn. Fysio had het over foto's, maar dat is niet nodig. Ik kan er eventueel migraine pillen voor gaan slikken. Dat is alleen iedere dag een pilletje. Zit daar ook niet op te wachten. Dus blijf het houden op paracetamol en een warm bad Ze is wel een hele goeie arts. Ik had het in het begin van het gesprek over dat ik zo'n 9 uur slaap 's nachts. Begon ze aan het eind even over. Of het wel goed ging en of ik niet depressief was. Dus daar even over gehad (en over m'n werkloosheid). Werd duidelijk dat ik het zelf goed in de gaten hield en er niets was om zorgen over te maken. Maar vond het erg prettig en goed dat ze er zelf op door ging.
Dank jullie wel voor al jullie lieve woordjes ect! Dat kan een mens goed doen ook al kennen we elkaar niet persoonlijk. De artsen zijn tevreden. Ze hebben zelfs de drukken van de beademing naar beneden gesteld om te kijken of hij het trekt. Tot nu toe gaat dat perfect! Maar hij heeft wel de beademing nodig. Hij kan nog niet zonder helaas. Hij is wat wakkerder en pakt dan onze vinger en knijpt erin. Het zijn kleine stapjes maar gaat goed! Schildje dikke knuffel! Kaatje beterschap!
Danitjuh, goed te lezen dat hij vooruit gaat! Veel beterschap voor kleine Ismail en dikke knuffel voor jou!
Lutje, dat klinkt eigenlijk best goed! Wat fijn om op zo'n ontspannen manier advies te krijgen en te horen dat je het goed doet. Mag ik even een domme vraag stellen: waarom is een koperspiraal verschrikkelijk? Heb hier net overleg gehad over een nieuw project, daar wordt dan weinig tijd aanbesteed en wordt er helemaal doorheen gejakkerd... De coördinatie ligt grotendeels bij mij, maar het moet zo snel mogelijk worden afgehandeld... of afgeraffeld, daar ben ik nog niet over uit... Voel me lekker belangrijk...
net met mn werk gebeld.. morgenmiddag werken, van 12-6. voorlopig dus 1 dagdeel in de week. pre-logopedie is geweest en moet haar ook drinken aanbieden met een cupje. (zo'n difrax cup alleen dan in t mini) verder papieren groot gedeelte uitgezocht.. misschien vanavond nog even verder, moet eerst 2 mappen halen. nu even naar de stad, even kleertjes voor kids (en mezelf als ik wat leuks zie) shoppen. jaim groeit niet snel meer gelukkig maar draagt nu nog dingen van vorig jaar.. ben er best wel op uitgekeken dus mag wel wat nieuws hebben. vien moet shirts hebben en ff kijken voor zomerjasjes. vien heeft het altijd hardstikke warm (romper+shirt+broek+sokjes en winterjasje) haar haar er bezweet uit altijd. dus even kijken voor een vest/dunner jasje. moet ook nog ff bellen voor de kapper en dan ist weer klaar voorlopig hihi gister met de baardagamen nog bij de dierenarts geweest,en hebben nu een ander oogzalfje. verder geen nieuws denk ik.. wil eigenlijk een nieuwe telefoon.. maar k ben echt zooo veel is nie leuk meer... heb nu sim only 550 minuten en red ik het al niet mee.. erg he .. nu weer rekening van boven de 100 terwijl abbo kosten maar 35 zijn.. waardeloos !
Marlous, ervaring is dat je bij een koperspiraal veel heftiger gaat vloeien en stevigere krampen kunt krijgen. Vriendinnetje had zo'n ding en die verging iedere maand van de pijn. Aangezien ik normaal al dat heb, wil ik het dus niet erger maken. Zelfs huisarts raadde het me af