Hoi Nou rondje basisschool gehad. Elin werd laat wakker,moesten toen nog wat eten etc. Kwamen dus pas om 10.50 aan ( kijken zou tot 11.30 zijn ). Kregen een rondleiding van de directeur van een uur ! Dit was de basisschool waar onze voorkeur naar uit ging en het voelde goed.Niet alleen voor Ferry en mij,maar ook voor Levi.Die ging al snel zitten spelen. Op een gegeven moment werd hij het wel zat. Maar geef hem eens ongelijk, hij was moe en een uur rond lopen. Maar goed morgenavond nog info avond van hun. Helaas geen tijd meer gehad om op die andere school te kijken,dus gaan daar vrijdagochtend even heen Juud, hoop dat je snel weer een goed slaapritme hebt. Levi is ook een buikslaper. Heb hem op een gegeven moment maar laten ligge want was niet tegen op te draaien.Vond het ook niet echt eng meer omdat hij toen sterk genoeg was zijn hoofd opzij te draaien en zelf om te rollen Marlous, haha makkelijk een kind dat zelf haar brood eet. Zou Elin geloof ik ook wel willen maar die zit nog in de wipper ipv kinderstoel. Lutje, is de cerazette pil niets voor je ? zitten geen hormonen in. Ik kan daar ook heel slecht tegen,maar met deze pil dus geen last Danitjuh, fijn dat Ismail zo goed hersteld ! Chantal, is het dan echt nodig zoveel te bellen ? of hebben jullie geen vaste huistelefoon? Ik ben per maand maar 6.75 kwijt ( heb dan geen in ternet op mijn mobiel )
Kaatje, nee de ha verwacht dat ik op het hormoon progestageen dat daarin zit ook zal reageren. Maar vond het slikken van een pil iedere dag afschuwelijk Dus gaan lekker voor condooms. Ook geen gedoe met rommel voor mij achteraf
ik heb ook geen internet op mn mobiel.. doe altijd via wifi internetten. zo ze hadden leuke dingetjes bij de zeeman.. vind het meestal niks daar maar nu wel leuke dingen. moest er zijn voor die speel-sokjes en dus gelijk maar t een en ander mee genomen. bij v&d voor jamelie 2 shirts en een rokje meegenomenn en we hebben een poppen hemel-bedje gekocht, ze had 10 euro voor haar verjaardag gehad,en ze had 5 euro van mij gehad van de week, dus ze kwam een heel eind hihi verder niks gehaald geloof ik...zit ff te denken... ohja een map en tabbladen..
@schildje het klinkt heel erg herkenbaar hoor. Het is ook erg lastig soms en de strijd die je hebt met Rick. Ik hoop dat je veel uit de cursus kan halen. Dank je wel voor het compliment! Ik denk dat jet aan de cursus nog veel zal hebben! In ieder geval de tips. Ik zit eigenlijk te wachten dat Ticho ADHD bij zijn lijstje mag schrijven. Dikke knuff!! @juud Ik laat Céan gewoon slapen op zijn buik. Zodra ik hem omdraai dan ligt hij binnen 1 minuut weer op zijn buik. @lutje Fijn dat morgen het spiraal eruit gaat. Ik hoop dat je, je snel wat fijner voelt. @danitjuh Wat fijn dat het iets beter gaat met Ismail @kaatje wat fijn dat jullie voorkeur school in de smaak valt
Pfff heb ik een heel verhaal getikt druk ik op vorig onderwerp ipv op versturen... Grrrr Nou dan maar even snel, Schildje; Lastig Sterkte Lutje; klinkt aardig je HA! Hoe is het met je kleine meid? Uhmmm nu weet ik het dus al niet meer! Ego; vanmiddag om 14u Juul lekker op gehaald Om 1700 ging ze naar bed en kon ik even snel gaan paardrijden, zusje paste op. Heerlijk even gereden, lekker in het zonnetje. Toen weer snel naar huis
Ennas en Marlous (en de rest natuurlijk ook) Ik ben er nog hoor, lees nog steeds mee...maar heb het druk met m'n werk, loop weer wat achter doordat ik een week weg ben geweest. Daarnaast ben ik voor iemand een geboortekaartje aan het ontwerpen, dus even niet zoveel tijd... Gaat verder goed hier, Senna is maandag weer voor het eerst naar school geweest na drie weken (laatste week had hij vakantie) en dat ging hartstikke goed. Hij voelt zich ook hartstikke goed, alleen nog wat moe...vermoed dat hij al langer niet helemaal lekker is geweest. Hij is nu volgens mij de schade aan het inhalen, want hij eet...niet normaal. Het eerste wat hij 's morgens zegt is "Mam ik heb zoooooooo'n honger" en dat gaat bijna de hele dag door. Met Mika gaat ook alles goed, doorslapen doet hij nog steeds niet. Hij is helemaal verslaafd aan de borst en gebruikt die dan ook het liefst als speen, volgens manlief moet hij in therapie voor z'n verslaving Wil ook geen speen meer en ook geen fles. Slapen gaat een stuk beter, heb hem overdag toch een keer wat langer laten huilen en dat heeft geholpen. En hij ligt nu op z'n buik te slapen, vindt hij ook prettiger heb ik het idee. Verder is hij hartstikke vrolijk, ook hij heeft zich achteraf al poosje niet lekker gevoeld. Ik hoop dat ik snel wat meer tijd heb, dan kom ik weer gezellig meekletsen!!
Jac O heerlijk zeg, zulke ideeen van de kids! Schildje Ach je arme ventje wilde graag thuis slapen. Wel lief! Hopelijk kun je snel weer wassen zonder te hoeven dweilen. Wat fijn dat het op school zo goed gaat met Rick! Goede beslissing dus de medicijnen! Balen dat je jezelf er zo naar onder voelt. Hopelijk heb je veel baat bij de cursus! Juud Ik ben gister begonnen met Draw Something Bij ons op het kdv draaien kinderen soms ook op de buik. Wanneer het om kinderen gaat onder de 1 die niet slapen op de rug, moet er een verklaring worden getekend door de ouders. Maar kinderen van 8/9 maanden zijn over het algemeen sterk genoeg in hun nekje om hun hoofd op te kunnen tillen. Afvallen Ben nu 5 kilo kwijt. Mijn beloning als ik op mijn streefgewicht ben: een borstverkleining Ik ben vanmiddag bij de plastisch chirurg geweest en de formulieren zijn ingevuld Lutje Welke medicijnen zou je dan moeten slikken voor je migraine? Ik heb voor mijn migraine tabletjes en zetpillen die ik gewoon kan slikken bij een aanval. En dus niet elke dag!! Danitjuh Wat fijn dat de artsen tevreden zijn over Ismail! Hij is er nog niet, maar het gaat de goede kant op! Martje Fijn dat alles goed gaat met jullie! Kaatje Hoe was het op de scholen? Wij gaan donderdagochtend kijken op een basisschool. Beterschap!! Hier alles prima. Vanmorgen boodschappen gedaan en vanmiddag dus mijn afspraak bij de plastisch chirurg. Daarna de meiden weer bij mijn moeder weghalen. Jara wilde graag bij mijn ouders eten dus die heb ik vanavond nog een keer opgehaald. Ze was ook in bad geweest (hebben wij thuis niet) en ze had een nieuw ringetje gekregen vann mijn moeder. De vorige was als weer te klein
Marleen, het is geen migraine en daardoor kon dat niet. Weet niet welke het waren, maar zou het toch niet doen. Zit nu bij andere fysio. Wellicht dat die me wel kan helpen ermee. Ennas, met m'n kleine meid gaat het super ze eet bijna alles wat ik haar voor zet. Verder is het een lekkere giechelaar en sinds het weekend vind ze staan helemaal geweldig. Ze kan ook al heel stevig blijven staan. Alleen snapt ze nog niet hoe ze zelf omhoog kan komen En hoe is het met jouw mooie lachebekkie? Is ze alweer helemaal beter? Was je eigenlijk nog naar de ha gegaan vorige week?
Haha leuk Lutje!! Heerlijk he zo'n makkelijke eter Ja ze is weer helemaal beter gelukkig Was idd nog wel even heen gegaan, was een virus dacht ie! Ze heeft nu door als ik een foto wil maken... Gaat ze lachen of een gekke bek trekken, erg leuk hahaha
Goede morgen, Nou hier gaat alles weer iets beter. Jammer genoeg kreeg ik gisteravond toen ik "the big bang theory" aan het kijken was migraine. dus lag er vroeg in maar omdat ik ging slapen was het gekke van mijn ogen ook zo over. Alleen is het wel zo dat ik nu een gek hoofd heb. dat is altijd zo als ik migraine heb gehad. Nu rustig aandoen en dan komt het weer goed met mijn hoofd. Rick straks naar school brengen en ik ga met Bart en Fleur even naar de stad. Vanmiddag gaat Rick met een vriendje spelen en dat vriendje wilde dat Rick bij hem kwam spelen dus dan ben ik alleen met 1 heer en dame. Zo nu ga ik Fleur pap geven.
Molguh iedereen!! Pff voel me hier ook al paar dagen erg down. Alsof het in de lucht hangt?! Continu moe, last van opgeblazen buik, zeer snel geirriteerd, nergens zin in 'blegh-gevoel'. Zit nu op werk en heb ook hier geen zin in! Vanavond komt de film 'de gelukkige huisvrouw', heb ik nog nooit gezien dus zal wel zwaar janken worden tijdens die film, volgens mij is dat wat ik net nu nodig heb, ff alles eruit gooien dmv een film
Goedemorgen dames! De nacht is goed gegaan, maar de avonden zijn onrustig. Hebben jullie dat ook dat ze 's avonds een keer of 2/3 paniekerig wakker worden, alsof ze heel eng gedroomd hebben of zo? Na even knuffelen en daarna jengelen slaapt ze de hele nacht door...? Mamatien, zo voel ik me ook! Geen zin, moe, blegh, niet helemaal lekker, maar ook niet ziek. Had me ook al voorgenomen vanavond lekker film te gaan huilen (kijken komt er niet van.) Manlief heeft dienst, dus heb alle tijd voor mezelf en de tissues... Martje, fijn even van je te horen en goed te horen dat het met Senna en Mika goed gaat. We zien je vanzelf weer terug! Anna, hoi! Jij ook fijne dag!
he dames, Migraine. pfft. praat me er niet van. Heb er ook last van. Gelukkig nooit zo heel heftig, als ik maar snel genoeg m'n pilletje inneem en ga liggen. (lekker handig met kids hihi) Heb het 1 keer zo ernstig gehad dat ik naar het ziekenhuis ben gegaan. Nou kon echt niks. bleef maar spugen, kon niks verdragen. Was hel. In ziekenhuis schrok de arts ook ontzettend van hoe ik liep. die heeft een paardenmiddel via infuus gegeven en toen zakte het iets. Eigenlijk wou hij me toen onder een scan leggen. Maar dat heb ik toen afgeslagen aangezien we in duitsland waren, en ik liever in ned naar ziekenhuis ga. (voor het geval dat het ernstig was) Nou dat mocht dan, als ik beloofde dat als het ooit weer zo heftig werd, ik gelijk naar het ziekenhuis ging, en scan liet maken. Gelukkig is dat nooit meer gebeurd. geloof marloes. Borstverkleining, pfft lijkt me ook best heftig. Hoeveel moet je nog afvallen dan? Rare vraag dames! Ik zit er aan te denken om een buikwandcorrectie te gaan doen later. zijn er nog meer die hier aan denken?? Mijn buik is na vijf zwangerschappen een beetje veel uitgelubberd. En kan doen wat ik wil maar dat krijg ik dus niet weg. Heel charmant zo'n blubberbuik dat over je broek hangt. Wat me tegenhoud is de tijd erna. nog maar even over denken dus.