Zo, last-minute opeens toch ff half uurtje bij vriendin langs geweest Schildje, heerlijk he? Hier ook ha, ha, ha en gillen. Zodra ze een boekje ziet gaat ze enorm gillen
Weekend ! Man wat een brakke nacht zeg. Elin is verkouden dus had weer 4 korte voedingen vannacht. Om 06.00 was iedereen wakker, en toen kreeg Levi het geweldige idee om zijn vinger ( met bitex op zijn nagel ! ) in Elin haar mond te stoppen. Kreeg ik mooi een voeding over me heen. Jac, als je voor een buikwandcorrectie gaat, doe dan aub goed navraag over het ziekenhuis/chirurgen.hoor er de laatste tijd zoveel slechte verhalen over Lutje, fijn je spiraal er weer uit ! Jammer dat je geen eerste keus bent geworden L
Borstverkleining, dat was ik Op zich ben ik nu genoeg afgevallen om goedkeuring van de zorgeverzekeraar te kunnen krijgen. Nu nog zo'n 5 kilo afvallen, dan zijn de risico's kleiner. Ik kan me voorstellen dat je die buikwandcorrectie wilt! En dat je tegen de tijd erna op ziet. Ik mag na de borstverkleining ook 6 weken weinig doen... Mag in ieder geval niet werken, misschien daarna ook nog niet. Even kijken hoe het gaat. Daarom wil ik het pas ook eind september, dan kan ik rustig herstellen zonder in te zitten over het werk en mijn vervanging. Op zich niet zo'n probleem, maar dat is in de vakantie niet heel handig, het liefst staan we met 2 vaste krachten op de groep. Trouwens, wat heb jij heftige migraine dan zeg! Ik neem ook een pilletje als ik het op voel komen, dan heb ik er het minste last van
Hallo lieve allemaal, hoe gaat het hier? Ik lees vaak nog wel mee maar die laptop...ik was de aan/uitknop bijna kwijt. Hier gaat alles zo zijn gangetje. Mannetje nieuwe baan, Elin een volledige woordenschat en Lotte gaat geweldig. Wilde toch even reageren. Lutje, wij doen het voortaan ook met alleen condooms om dezelfde hormonale reacties 'uit te sluiten'. Dan maar wat aanklooien(en geen vieze bende meer, achteraf) Ik heb Dani op facebook ook maar even opgezocht van de week. Had het weekend een kaarsje voor Ismail branden, nu blijf ik zelf ook wat op de hoogte. Dus @Danitjuh, mocht je je afvragen wie je toch toevoegde...me. Dames, wat worden de meiskes al groot he. Lotte zegt Mama, kruipt (nog steeds alleen) achteruit en trekt zich in de box al flink op. Van staan is het gelukkig nog niet gekomen. Ze is al maanden benauwd en daar blijkt een term voor te zijn; Happy Weazer. Niks aan de hand en het mag maaaaaanden duren. Vrolijk is bij haar helemaal geen graadmeter maar het klinkt wel lief. Lotte lacht echt werkelijk altijd, zelf tussen krijsbuien door. Nou, zal het egoberichtje niet te lang maken. Pronk nog wel even met ons ding. Bekijk bijlage 229012 Zwaai naar iedereen!
Kikker Wat een lekker bekkie!!! Romee is ook een Happy Wheazer.... Zit m vast in het 'bouwjaar', Er zijn wel meer kindjes om mij heen, van dezelfde tijd die daar last van hebben.
Marleen. Gelukkig was het die heftige migraine maar 1x. Maar dat was echt niet meer grappig. Heb het nu nog wel migraines. Zijn vervelend, maar als ik op tijd slik, is het goed te doen. ooh vijf kilo dat is wel te doen toch voor september. Spannend hoor. gaat vast helemaal goed. Heb je wel hulp in je herstelperiode?? Kikker leuk om je weer te horen. En wat fijn dat het zo lekker gaat. knappe meid hoor die lotte. lekker aan het lachen. Van happy weazer heb ik nog nooit gehoord. klinkt heel grappig. Heeft ze er niet teveel last van? zo ga lekker naar beneden, Op de bank hangen. Onze jongste dochter heeft gisternacht zonder luier geslapen, En doet dat nu dus weer. Ben benieuwd of ze vannacht ook droog blijft.
Jac Ja die 5 kilo er af is wel te doen. Ben onder controle bij een dietist. T gaat wat langzaam, maar het gaat er wel af. Zowiezo in het eerste jaar na een zwangerschap is afvallen moeilijker en gaat het er minder snel af (schijnt) In de weken na mijn operatie heb ik genoeg hulp! Mijn man kan waarschijnlijk wel wat vrij nemen en ook mijn moeder/ouders en mijn zusjes kunnen me helpen. Ook mag ik 'alles' doen wanneer ik mijn ellebogen in mijn zij houd, haha! Knap hoor van je dochter! Hoe oud is ze nu? Jara is ook bezig met 's nachts zindelijk worden. Ga van de week maar eens proberen of ze ook zonder luier kan 's nachts.
Hier ook even een berichtje van mijn kant Ik heb niet meegelezen de afgelopen tijd. Heb het erg druk gehad met werk en hier in huis. Ook ontzettende pijn in mijn rug (BI) en kan amper mijn bed soms uitkomen. Als ik eenmaal sta en bezig ben heb ik nergens last van... totdat ik ga zitten... Dus ik blijf maar in beweging Met Sophia gaat alles goed! Fysio voor haar nek gaat goed en we mogen nou over 3 weken terug om te kijken of ze zo goed blijft gaan Ze groeit nog steeds erg hard en morgen mogen we weer voor de keuring naar het CB Ook is er 1 tand door en nr. 2 is ook flink aan het klieren onder een dun velletje. Dus d'r humeur is soms om te spetteren... Hier even spam van net voordat ze naar bed ging
Wat een moppie Sherry!! Zo, hier weer aan het werk. Ben moeeee! Lag er vanochtend om 6.10 in en was om 9.15 al wakker!! Nog wel blijven liggen tot 11u maar slapen lukte niet echt! Nu dus helemaal gesloopt... Nja nog 6 uurtjes en dan mag ik weer lekker naar m'n bed
Goedemorgen. Zo hebben al ontbeten en Levi is al gedouchd. 08.20 bij de huisarts zijn Kikker, wat een heerlijk vrolijk meisje. Heb idd wel eens van Happy Weazer gehoord. Hoop dat het iig geen maanden duurt Sherry,ook al zo'n mooie meid Ennas, de nacht overleefd ?
morge dames, Marleen. fijn dat je zoveel hulp krijgt na de operatie. Mijn dochter is 2.5 jaar. WE gaan het gewoon proberen. Ze was al vijf nachten achter elkaar droog, maar dan met luier. Gisteravond is het fout gegaan. helaas pindakaas/ sherry. oei dat klinkt niet goed die Bi,. sterkte ermee. Fijn dat het goed gaat met de kleine meid. wat een moppie zeg ennas succes vandaag met wakker blijven. mamachantal. goede morgen!!!!!!! zo ben weg. moet weer van boord kindjes halen!
Zo terug van de huisarts. Levi wilde natuurlijk niet mee naar binnen haha. Dus eerst Elin in de behandelruimte gezet, terug naar de wachtkamer. Levi onder mijn arm en hup naar binnen. Gelukkig een hoop herkenbaarheid daar bij andere moeders. Ze nam het gelukkig wel serieus. Vooral met oog op Ferry en de ziekte van Crohn, al denkt ze daar niet aan ( wij ook niet trouwens ) omdat hij gewoon goed eet en zelfs een kilo is aangekomen de afgelopen tijd. Bloedprikken wil ze nog niet doen omdat daar vaak niets uit komt maar wel een trauma kan opleveren. Nu dus poep verzamelen. 3 dagen lang en dan volgende week dinsdag, woensdag en donderdag inleveren. Even kijken of ik woensdag en donderdag later kan beginnen dus. Ze gaan dan onderzoeken op wormen en bacteriën, en dan nagaan of als ze wat vinden dat ook voor die klachten kan zorgen,anders zoeken we verder naar bv eetpatroon etc Ferry komt over een half uurtje thuis en dan gaan we nog bij die andere basisschool kijken.
Goedemorgen! Bijna weekend en de zon schijnt, jeuh! Lente! kleine update... Rein kan inmiddels op handen en knieen zitten, maar hij staat nog in z'n achteruit, haha, moet hem dus regelmatig onder een stoel of bank vandaan vissen. Hij is verder wel supervrolijk, kan goed zitten nu en dat is natuurlijk veel leuker met spelen in de box. Bijna 9 maanden issie alweer, wat vliegt de tijd! Gisteren naar de HA geweest en Lutje en andere ervaringsdeskundigen, ik ga juist wel een mirena laten zetten. Wel met een beetje tegenzin, want wil eigenlijk die hormonen ook niet, maar ik ben na mijn 2 bevallingen zo verschrikkelijk erg ongesteld dat dit misschien wel een goede oplossing is. Vriendlief is er ook blij mee hoewel hij heen echt probleem heeft met condooms (en ik geen vieze bende achteraf). Als het ding niet bevalt haal ik hem er wel weer uit. Ook een verwijzing voor de fysio. Ik wist het eigenlijk al, maar ik heb toch wat verzakkingen door de laatste zwangerschap/bevalling opgelopen, dus nu naar de bekkenbodemfysio. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik zag trouwens dat iemand naar Tallinn is geweest, was jij dat Marlous? Hoe is het daar???? Speel ik trouwens ook met jou drawsomething? Ik vind het zooooo leuk, echt verslavend! Ben nu al bijna door de woorden heen, wordt tijd voor een update! ga nu weer even werken, straks meer...
Juud, dat was het enige wat ik zo fijn vond aan de mirena. Geen ongesteldheid meer. Ik vloei ook enorm veel, deed ik altijd al. En de pijn was iedere keer hel. Maar ik heb een geschiedenis met vaginisme en als ik de mirena had gehouden dan was het weer terug gekomen. Want wat plezier voor 2 had moeten zijn, was dan iedere keer plezier voor 1 en een ramp voor de ander. Een woestijn had meer vocht zeg maar Ik hoop dat je niet zoveel last van de hormonen gaat krijgen! Gelukkig hoor ik ook wel positieve verhalen erover Stuiter, stuiter! Heb gesolliciteerd op een functie die ik gewoon wil hebben! Lijkt me op dit moment een echte droombaan. Ik hoop dat ik ervoor in aanmerking kom en in ieder geval op gesprek mag komen. Het is als medewerker bij de planning afdeling van een (streek)ziekenhuis. Een vriendin van me werkt er ook en dus weet ik dat het een hele fijne werkgever is. Gaan jullie voor me duimen?
Lutje, ik ga zeker voor je duimen!! Klinkt hartstikke leuk! En nu hopen op de uitnodiging voor een gesprek!! @mirena, ik had vroeger de nuvaring en dat werkte ook niet super voor mijn libido. We zullen zien wat de mirena gaat doen, als ik nog minder zin in sex ga krijgen dan ik nu al heb wordt het helemaal sub-zero in onze slaapkamer.... Vind ook het idee dat er iets in mijn baarmoeder zit zo gek. Moest daar bij de nuvaring ook aan wennen dat er altijd iets "in" me zat, maar dat ging na een tijdje wel goed.