JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik moet wel heel eerlijk bekennen dat ik ook afspraken een maand vooruit moet plannen... Of het is spontaan en moet direct Nu gebeuren, of we zijn een maand verder. En helemaal als we met meerdere of stellen afspreken.

Heb nu bijvoorbeeld een verjaardagsetentje (ze was 1 jan jarig) op 11 feb staan... en anderen waar we echt al 100 jaar mee af moeten spreken, komt er ook maar niet van. Dus misschien ben ik wel net zo erg als jouw vriendinnen... En als ik vanuit mezelf kijk is het geen kwade wil, maar hebben we het 'gewoon' druk.

Denk dat je dan toch een maand vooruit moet plannen...

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, ik plan ook gerust maanden vooruit hoor! Helaas worden ze dan toch weer vaak afgezegd. Ik snap ook wel dat mensen het druk hebben en niet alles laten vallen omdat ik langs wil komen :) Dat het altijd vanuit mij moet komen is vooral vervelend. Alsof niemand met mij bevriend wil zijn oid. (Wat niet zo is hoor, maar zo voelt het soms wel)

3. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ik vind het lastig, zeg! Ik heb vanaf dat ik ging studeren en in een nieuwe stad ging wonen mijn kont overal in het sociale leven gedraaid. Ik begon opnieuw (was de enige die ver weg ging wonen en oude vriendinnen hebben me flink in de steek gelaten) maar wilde dus ook een flinke frisse start maken.
    Door in de horeca te gaan werken is me dat toen goed gelukt. Maar ik vind een afspraak met een vriendin nog altijd heel belangrijk en als het niet doorgaat, plan ik direct opnieuw.

Als ik het zo teruglees geloof ik dat ik je weinig kan helpen...

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik wist tijdens mijn studietijd al dat ik ging verhuizen en dan maak je toch wat minder vrienden. En eenmaal hier was het direct 40 uur werken en voor het eerst samenwonen. Sociale leven schiet er dan eventjes bij in.

:D hihi :D Je hoeft ook niet te helpen. Moest even m'n frustratie kwijt (en dat is gelukt :p :D).

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Is mijn reactie toch nog ergens goed voor! :D Het klopt hoor, dat je in je studietijd zo veel makkelijker vrienden maakt dan in het werkende leven. ik heb leuke collega's, maar is toch niet hetzelfde. :)

6. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemiddag!!

Ff ego:
    Ik ben nu aan het werk terwijl fleur btje ziekjes op de kdv zit :( Vind het echt heel naar! Vanmorgen had ze lichte verhoging (37.8) maar extreme rode wangen en ze was best zielig.. Ik heb haar wel weggebracht en gezegd dat ze moeten bellen als het niet gaat. Ik heb om 11.00u gebeld en toen gaven ze aan dat ze al 2 uur sliep. Ze vonden haar er erg zielig uitzien, maar ze was verder wel vrolijk. Normaal wordt ze rond 16.00u al door vriendlief opgehaald en precies vandaag heeft hij spoedklus tussendoor (die niet verzet kan worden) dat hij pas 17.30u op kan halen... Maar tot heden hebben ze niet gebeld dus zal wel goed met dr gaan..
    Dit vind ik echt heel lastig aan werken en moeder zijn hihi!!

Pff lutje dat is vervelend dat gevoel!

Ik ben een hele hechte vriendengroep kwijt geraakt toen mn relatie met mijn ex overging (4,5 jaar geleden). Toevallig maandag afspraak met 1 van die meiden van toen, maar zij heeft fleur pas 1x gezien en zij heeft mij nooit zwanger gezien, dus zegt wel iets over onze band hihi....

Verder heb ik 2 zeer goede vriendinnen bij wie ik altijd terecht kan, en mn zusje en moeder ook! Ook heb ik paar gezellige meiden die nu net kind hebben/zwanger zijn en dat we daardoor band hebben en regelmatig koffieleuten. Maar met problemen ga ik niet naar hen toe..
    Verder heb ik hier veel kroegvrienden/manliefsvrienden, maar dat zijn geen mensen waar ik mee afspreek, maar waarmee ik het in de kroeg wel gezellig heb (zijn ook meer mannen hahaha)
    Ohja heb ook nog 3 studievriendinnen, wij lunchen 1x in de 2-3 maanden met elkaar.

7. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    mee eens, ik heb mijn beste vrienden ook ontmoet in mijn studietijd, en daarna komt er best een tijd niet zo veel meer bij. Maar toch heb ik een paar ex-collega's die ik wel echt als vrienden beschouw, en heb tijdens zwangerschapsgym van Noor 3 hele leuke meiden leren kennen die ik regelmatig zie, maar we vinden het alle4 heel bijzonder dat wij "op onze leeftijd" nog zulke goede nieuwe vrienden zijn geworden.

Lutje, je bent veel te onzeker en daardoor neem je het allemaal zo persoonlijk op, helemaal nergens voor nodig. Ook al moet jij vaker initiatieven nemen, als je met je vriendinnen hebt afgesproken is het toch wel ook gezellig? Misschien moet je gewoon accepteren dat jij wat vaker de eerste stap zet, maar het resultaat is een leuke avond, toch?

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Weet je wat ik trouwens zo wonderlijk vind... dat er zoveeeeel meiden op ZP rondlopen en dat ik er nog nooit een bekende tussen heb gezien. Lijkt wel of ik de enige ben uit Utrecht, statistisch gezien is de kans toch best groot dat iemand bij zit die je -al dan niet viavia- kent?

9. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Gek he, maar als je niet weet wie er achter de nickname zit, wordt het lastiger... Heb ook niet het idee dat er anderen uit Nijmegen zijn, alleen paso woont heel dichtbij, maar die houdt meer van groen om haar heen dan wij :D

Skatje en Alessandro kennen elkaar toch?

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Juud, ik heb pas iemand ontdekt die ik ken!! Maar verder idd nog nooit gezien...

11. Rono

Rono Niet meer actief

Hier ook, ben 3 keer verhuisd en ben toen ik 18 was al gaan samen wonen dus een heel ander leven als mijn toenmalige vriendinnen.

Ik ken dr hier ook een hoop op t forum hoor :p

Angel, Marilouise, Rose1982, Muis82, en Amfy oja en natuurlijk kleindraakje ( mn schoonzusje :p )

12. Rono

Rono Niet meer actief

Ohhh sorry zonnebeertje niet te vergeten die is hier al 2x geweest :p

13. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    voor mij tot nu toe het "bekendst" was een meisje dat ook zwanger was in het julimama forum (kreeg helaas een miskraam) en werkte bij het kruidvatfiliaal waar ik regelmatig kom. Heb ook wel eens om me heen gevraagd, maar al mijn vriendinnen kennen deze site niet eens....

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Maar er zijn er ook best veel. en ik ben zo'n trouwe hond, als ik me ergens fijn voel, dan blijf ik ook :D

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lutje; Ken je gevoel wel... Hier ook met verschillende.
    1 heeft Jula nog nooit gezien, ander 1 keer, en weer een ander 2x. Nou dat zegt wel weer genoeg denk ik.
    Ik ga ook niet meer bellen, vind het wel goed. Als ze niet willen, ook goed!
    Opzich wel jammer, want zo wordt m'n (toch al niet zo grote) vriendengroep steeds kleiner. Al kun je dat soort mensen maar beter missen.. als ze toch geen interesse hebben.
    En dan woon ik ook nog eens in zo'n uithoek... zat al eens bij de clubjes hier te kijken.. maar is allemaal verweg :)

Even een vraagje over de babycook... Ik heb net witlof gemaakt met wat appel. Maar nou is het zo dun als soep!! Wat kan ik daar aan doen? Of is het gewoon hopeloos mislukt? :D

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Misschien moet je dat toch duidelijker tegen ze zeggen....
    Misschien iedereen een mailtje sturen aangezien je ze toch niet allemaal bij elkaar kunt krijgen?
    Een mailtje is wel wat onpersoonlijk, maar dan kun je het wel allemaal zeggen en niemand die je onderbreekt of zo.

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Haha inderdaad! Ik schijn hier de enige uit friesland te zijn....

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Dat heb ik ook! Bovendien, als ik alle forums af moet lopen dan heb ik helemaal geen tijd meer.

Trouwens ik heb wel een vriendin van hier overgehouden aan de zwangerschap van Jara!
    We zijn toen met een aantal meiden overgestapt naar hyves, waar we nu met een hecht clubje verder kletsen over werkelijk alles.
    Jammer genoeg woont zij op 1,5 uur rijden maar aan die hyve heb ik nog 3 vriendinnen over gehouden die in de buurt wonen. Daar spreek ik regelmatig mee af.

Ik heb trouwens ook weinig vriendinnen hoor. In ieder geval weinig vriendinnen waar je zomaar binnenstapt, alles kunt vertellen en midden in de nacht kunt bellen. Ze zijn op 1 hand makkelijk te tellen....
    (nou moet ik zeggen dat ik nooit veel vriendinnen heb gehad)

19. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Ennas Heb je rijstebloem oid in huis?

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    uhhh door een zeefje??

Of misschien wat rijstebloem (geen vanille haha) er doorheen pleuren?

:D

Hier een kind dat geen gepureerd of geprakte kost lust. Erg fijn. Oh en hij zit verstopt ;) Van broodkorstjes, boontjes en liga?!?!

Wat moet ik dan doen, olie geven? Das toch vet zielig en viesssss?

Deel Deze Pagina