JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Hoe gaat het met Ismail?

2. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danitjuh; waar is die zon dan? :p heb 'm hier nog niet gezien! Jij ook een fijne dag, en als je tijd hebt horen we weer van je! Dikke knuffel!

Ennas; Tot nu toe 2 paardjes in heumen overleden, nog 3 in een 'broek' hangend aan het dak. Nog 5 in de stro stallen gemaakt in de binnenmanege. Er zijn er ook al heel veel weer opgeknapt en aan het revalideren. Dus het gaat de goede kant op.

Marleen; jep blauw, dus ik heb Jim zijn tube groene vsm zalf ingepikt :) Ach Romee ziek, beterschap! En al 4 tandjes! Wow Jim moet de 1e nog krijgen!

Zwaait naar Mamachantal!

Juud (alias Biatch); haha, goedemorgen!

Mirena; nou ik was net een loopse teef met dat ding :) hubbie werd soms gek van me.

Schildje; beterschap voor je mannen!

Kaatje; knap dat Elin kan tijgeren! Vooruit of achteruit? :D

Hier alles rustig, mijn lijf is in staking en het is net of mijn benen een eigen leven leiden. Vanmiddag komt de fysio weer aan huis voor Jim en morgen wordt mijn tattoo van Jim gezet.

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Nou ik heb net Rick van school opgehaald. Om 10:45 belde de juf op om te zeggend at het toch niet ging met Rick. Hij probeerde het wel maar nu zat hij alleen maar wit te wezen in de klas. Dus heb ik nu alle kids thuis en ligt Rick met koorts 38,8 op de bank. Bibberde net in de auto met ophalen. Dan heb ik zo'n spijt met mijn kinderen als ze zich zo voelen.
    Met Bart gaat het gelukkig wat beter. Een klein beetje verhoging maar dat is alles. Ik denk dat afgelopen nacht ook veel goed heeft gedaan.

Zo nu ga ik even naar mijn zieke kerel hij wil gekunffeld worden door mij.

4. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Schildje; hoezo spijt??

Paso; oh kijk, gaat wat vooruit.. Gelukkig!!

5. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ennas zo noemen ze dat hier wel eens ipv dat je het zielig vind dat je kids zich zo voelen.

6. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Schildje; dat zeggen ze hier ook. "spijt hebben met iemand" Ik vind dat ook altijd zo sneu. Eigenlijk dat gevoel van machteloosheid. Heel veel knuffels voor je zieke mannen!

Ennas; ja gelukkig wel!

7. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    zwaai zwaai
    ff druk geen tijd om ter reageren

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    Vannacht weer een goede nacht gehad. tweede nacht op een rij dat ze doorslaapt tot 06.00. Heerlijk !
    Kdv maakte er geen probleem van om Levi zijn ontlasting op te vangen. Ideaal ! Hebben wel een gelijk plons wc dus leister had er een bordje in gezet haha. Bordje trouwens wel weg gegooid hoor ;)
    En we hebben een oppas ! Zocht nog iemand zodat we niet steeds mijn smoeder of zusje hoeven te vragen. Eerst contact met 17 jarig meisje maar die reageerde niet meer toen ik een uurtarief voorstelde. Kreeg vandaag de ingeving dat ik ook Kim kan vragen.Kim loopt stage op de kdv groep van Levi en Elin en zijn beide helemaal gek op haar ( Levi zelfs verliefd ;) ) dus net gewoon lekker brutaal gevraagd of ze nog een oppasadres kon gebruiken en ze zei ja. Super ! Nu nog even een bedrag afspreken. wat betalen jullie de oppas ?

Marleen,gelukkig is Romee weer opgeknapt

Paso, Elin tijgert netjes vooruit

Danitjuh, zag op fb doet Ismail het goed doet. super !

Schildje,ahh Rick ook ziek.beterschap

9. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; Ik betaal ong. 5,- per uur...

10. mamatien

mamatien Niet meer actief

Kaatje hier ook 5 euro per uur!

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Net de rol en swing bal van Vtech besteld voor Juul... ben benieuwd wat ze er van vind :D

Schildje; Ohh vandaar :) Dacht al... haha. Kom jij zelf uit het buitenland? Je schrijfstijl valt me op :D

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vind het wel lastig hoor. De ene helft roept 3 euro per uur, de ander 5. Denk dat ik er maar tussen ga zitten emt 4 euro ( als zij het daar mee eens is iig ) zal vooral de avonden zijn en dan liggen de kids op bed en kan ze gewoon lekker tv kijken en chips eten.

13. mamatien

Kaatje, Hoe oud is ze dan?? Bij mij past een meisje van 17/18 jaar op, die gaat echt niet voor minder dan 5 euro oppassen.. Deed ik vroeger trouwens ook niet! Ook al werden die kids 9 vd 10x niet wakker...
    Maar miss heb jij geluk en doet ze het daarvoor!
    (maar t blijft veel geld..)

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier komen ze ook niet voor 3,- ben ik bang :)

Oeps... Tik net Juul de naam in op Google met ZP erbij... Krijg ik allemaal reacties te zien die ik heb gepost en waar haar naam in staat.. Niet echt handig van me... Wist niet dat dat via Google te vinden zou zijn!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Via google is alles te vinden ;)

Ze is 20. Kreeg zelf vroeger volgens mij 5 gulden.zou dus op 2.50 uitkomen.

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hmm ja maar is natuurlijk niet te vergelijken met nu :) Alles is minimaal verdubbeld.

Zou gewoon vragen wat ze zelf in gedachten heeft.. wie weet zegt ze wel 4,-....

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb haar even gemaild en 4 euro voorgesteld.Zie dan wel of ze het daar mee eens is of niet. Levi slaapt sowieso de avond door, Elin wordt wel iedere avond rond 19.30 wakker,maar na een kwartiertje bij je op schoot kan je haar weer terug leggen en slaapt ze door.

18. mamatien

5gulden is tegenwoordig hetzeldfde als 5 euro. Tuurlijk als je het officieel berekend niet, maar alles is duurder geworden waardoor het helaas wel gelijk is...
    Als je oppas al 20 jaar is en ze moet tuurlijk op 2ki djes passen, zou ik persoonlijk eerder een hoger bedrag dan lager dan 5 euro geven...

Net ff topic over 'beledigd door kindjes' gelezen, echt hilarisch zeg!!

19. mamatien

Oh je hebt t al gemaild, dan heb ik niets gezegd! :)

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Ennas nee ik kom niet uit het buitenland. :) Ik ben een mix van mijn ouders die uit het westen van Nederland komen en van het dorp waar ik nu al bijna 28 jaar woon. Wij zijn hier naar toe verhuisd toen ik bijna 7 jaar was.

Hier was Rick een paar keer wakker vannacht. Flinke koorts en vanmorgen was hij te gulzig met water drinken en dat kwam er net zo hard weer uit.
    Als rick ziek is heeft hij altijd heel veel zelf medelijden. Af en toe word je daar gek van. Maar voor vandaag laat ik de heren zeker nog thuis. Bart heeft weer goed geslapen maar heeft nog wat verhoging.

Deel Deze Pagina