JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussion in 'De mama's' started by paso, Jan 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    Ik zou ook 5euro geven

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Aan de vorige oppas had ik voorgesteld 4 euro als ze slapen en 5 als ze wakker zijn. Kijk eerst even wat deze reageerd.

Goedemorgen trouwens :) Drukke dag voor de boek. Zo poep in leveren van Levi. gelijk door boodschappen doen. 11.10 gaatje vullen bij de tandards. In de middag Levi aanmelden op de basisschool en daarna bakkie doen bij iemand.Wordt een hoop gesleep met de kids dus.

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @schildje
    hoe gaat het met je jongens?

@kaatje
    Hier word vaak al gauw 5 euro a 7,50 gevraagd.
    Succes vandaag!

@ego
    Hier al 2 weken 's nachts om 3 uur klaar wakker! Céan is ZO aan het spoken tussen 3 en 7. Slaapt weinig (lees: niet!) en is onrustig. Dus ben ik klaar wakker! *gaap*
    Ben echt moe

4. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna met Bart gaat het stukken beter nog wel verhoging maar hij is weer ondeugend dus dat zegd genoeg. Maar Rick is echt ziek nu. Hoge koorst, 39,3 , en wit zijn, heel erg moe en stil liggen op de bank. Heel zielig om te zien.

5. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Hoi, wij betalen 6 euro aan onze oppas, ongeacht of ze wakker zijn of slapen en of het 1 of 2 kindjes zijn.

6. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

Today is my birhtday. Dus zal wel druk dagje worden met telefoontjes. Helaas geen verjaardagsvisite voor mij. Van het weekend ga ik een heerlijk romantisch weekendje met manlief weg. Kindjes gaan naar opa en oma.

oppas betalen! Ik zou het echt niet weten. Hebben nooit oppas. Hihi durf een jonge griet geen vijf kinderen onder haar hoede te geven. Als we de kinderen wegbrengen dan is het naar mijn ouders. of eventueel mijn zussen. Maar het komt zelden voor. Ja 1 x in het jaar proberen manlief en ik weg te gaan voor onszelf. Dan gaan de kids weg.

7. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Gefeliciteerd jac!! :D

8. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Jac gefeliciteerd met je verjaardag!!

9. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    Gefeliciteerd Jac!

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

Dec 23, 2008
    1,469
    0
    36
    Happy birthday to Jac!!! :)

11. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Jac gefeliciteerd!

Onze dochter is weer goedgekeurd door het cb! Ze is 71 cm en 8245 gram, wat een lang end! :D

Ook mogen we terug naar 2 flessen, de fles aan het eind van de middag gaat eraf. Ze mag dan water of thee drinken. Dat komt goed uit, want onze kieskeurige dame vindt maar weinig aan zo'n fles melk! Gooide er zelfs af en toe roosvicee doorheen om haar dat spul maar te laten drinken...

Manlief had nog aangegeven dat hij zich toch zorgen had gemaakt over de grootte van haar hoofdje, bleek er niets aan de hand te zijn. Vorige keer lieten ze ons aardig schrikken, was het gewoon een meetfout van de vk, de arts zij dat ze keurig op de groeicurve loopt. tsss...

Nu weer druk aan het werk... much to do and so little time...

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Trouwens, er vroeg iemand naar Tallinn, dat waren wij! Tallinn is leuk en mooi! Wel veel engelsen en finnen die een weekendje over komen, dus de weekenden zijn druk en kun je er een flinke nacht doorhalen (als je dat wilt:D) voor de rest is het een mooie stad, met een heel oud behouden centrum en een goede sfeer.

Het eten en drinken is lekker en overal en je hebt niet het gevoel in een Baltische staat te zijn, het voelt heel westers. Ik ben ook in Riga en Vilnius geweest, daar was de sfeer wat geslotener (daardoor ook bijzonder). Qua prijs voelt het ook westers, je hoeft niet te denken dat het goedkoper is dan thuis, maar dat mocht bij ons de pret niet drukken!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Marlous, gelukkig niets aan de hand.

Jac, gefeliciteerd !

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    Jac gefeli !!!!!

15. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

Jul 15, 2010
    1,264
    0
    0
    Utrecht
    @Marlous, ja dat was ik! dank voor de info. Ik zat te denken om 's een keer met de man een weekendje weg te gaan. En aangezien hij nogal een Rusland/Oosteuropa freak is, leek Tallinn me wel wat. Valt me dan wel weer tegen dat het niet goedkoop is daar... Op mijn lijstje van Europese citytrips staan ook nog Krakow en Stockholm, maar dat terzijde. Vanwaar jouw reisjes naar alle baltische staten trouwens? #nieuwsgierig

16. Marlous

Marlous Fanatiek lid

Nov 19, 2010
    2,066
    0
    36
    Krakow staat ook nog op mijn lijstje! Schijnt heel gaaf te zijn. Stockholm = Zweden = duur, maar wel mooi :p Mijn broer is weg van Stockholm.

Vilnius ben ik met bestuurswerk geweest, toen was ik de Nederlandse National Representative (elk land had er een) in een Europees studentennetwerk. Erg leuke ervaring en veel gereisd. Toen ben ik ook verliefd geworden op Oost-Europese steden.

Twee jaar geleden ben ik naar Riga geweest als verjaardagscadeau van manlief. Mooie stad en nog wat geslotener dan Tallinn. Maar pas op, hier is ons plan voor Noortje 'geboren' :D

Wil je een goedkopere citytrip, zou ik riga aanraden. Je kunt goedkoop vliegen vanaf Weeze :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Jac, gefeliciteerd!!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heb de oppas 4 euro voorgesteld. Ze heeft meerdere gezinnen.Bij de ene krijgt ze meer,bij de ander minder dus ze vond 4 euro prima. Gelijk gevraagd of ze de 22ste kan.

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    mooi zo kaat !

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,548
    3,057
    113
    gister gebeld met wkz(wilhelmina kinder ziekenhuis = umc utrecht)
    we hebben 3 mei (pas) een afspraak.. second opinion.
    tot die tijd dus lumc.. we hadden gister gezegd bij controle dat we second opinion willen, en ze vroeg niet eens waarom..ze zei alleen: oke regel t maar !
    vien zit Weer hoog met dr saturatie (92%) en zei ze niks over :( beetje vaag.. k vertrouw t voor geen meter meer..echt niet.. dr hartje gaat kapot..straks is het te laat.. en dan?

ook mn verzekering gebeld, en buitenland is geen optie.. ja als we miljonair waren wel..maarja dat zijn we niet.
    we moeten ALLES voorschieten,en alles moet vooraf aangevraagd worden enz.. ook overnachting..en vergoeding is naar nederlandse maatstaven, dus we krijgen het bedrag vergoed wat hier in nl ook vergoed zou worden.
    oftewel,einde verhaal.
    een bed hier in nl op de ic,voor 1 dag kost al paar duizend euro,zonder een verpleging of arts erbij..
    Dus dat kunnen we ook uit ons hoofd zetten :( :(

*zucht* ben lange tijd niet meer zo bang geweest haar te verliezen..elke keer kijk ik naar haar en denk ik: oh meisje toch, hoelang hebben we nog met jou? haal je wel je eerste verjaardag? hoe oud zal je worden..

pfff... ben gelijk weer aan t janken..

Share This Page