@marlous Hij krijgt dus geen flesvoeding maar bv. Hij weigerd ook elke fles! Ook bij mijn moeder krijst hij alles aan elkaar 's nachts als hij niks krijg. Ik hoop dat hij straks de tuitbeker goed gaat pakken (heb er 1 van tupaware) en dan hoop ik dat hij die wilt 's nachts met water. Maar het wordt nog steeds niet beter helaas. @mamatien het cb zei laat hem maar huilen tussen 00:00 en 06:00... na 3 nachten slaapt hij door... nou zelfs na 5 nachten sliep hij niet door dus ben daar toen maar mee gestopt.
Stom hart! Heb weer jankavond.. Cardio gesproken.. Hartje moet hard werken.. Stent word te klein..dus operatie komt er aan... Maandag word ze besproken in t team wat het plan word.. Wanneer hartcatheterisatie en wanneer opereren... Ik word gek! Mn wereldje stort even helemaal in.. Cardio gaat wel met wkz bellen dat we eerder afspraak moeten hebben daar..
Ja ze zit wel op hun groep. Op donderdag is ze al weg als ik ze kom halen maar op maandag middag zie ik haar altijd wel even als ik de kids kom halen. Haar vader en mijn man zijn ook oud collega's
Hier op zich ook wel hoor.hebben smoeder en mijn zusje. En gaan eigenlijk weinig weg,maar donderdagavond heb ik een personeelsuitje van mijn werk, en dan mag Ferry mee. Smoeder heeft ze dan al vanaf 07.30 dus wil haar niet vragen ook nog eens de hele avond er bij te nemen, en mijn zusje gaat donderdagavond naar school.Voor dat soort momenten vind ik een oppas erbij dus wel handig.
Torenhoog kippenvel. Wat moet je door een hoop onzekerheid gaan. Maar Viënna is een vechtertje meis ! Rond haar operatie zal ik de kaarsjes bij Milou* branden om over haar te waken.
Hoi Kolfopbrengst wordt steeds slechter. Vandaag maar 70cc. Vanaf volgende week ga ik dus stoppen met kolven en de voeding van 15.00 vervangen voor flesvoeding.Dan kijken of ik nog genoeg productie hou om de ochtend en avondvoeding te blijven doen. Zo niet dan vind ik het ook wel prima dat het langzaam aan minder wordt.Geef al bijna 8 maanden bv dus ben ik best trots op
Hoi meiden, zowaar een keer druk gehad op m'n werk! Dus geen tijd gehad om te reageren. Net klaar en duik nu lekker m'n schone en gestreken bed in, heerlijk! Morgen om 8u weer op m'n werk zijn voor een informatie bijeenkomst... Echt zin in.. Not. Daarna lekker m'n kleine meisje ophalen van de crèche en lekker de hele middag samen zijn Tot morgen!!
Morge, Gisteren ben ik toch even met Fleur naar de ha geweest. Ze wilde niet drinken. Na veel aandringen heeft ze toch wat op en bij de ha was te zien dat haar keel weer rood was en ook haar oortjes. We zouden het deze nacht aanzien en dan vandaag, als ik toch voor Bart er naar toe moet, doorgeven hoe het gegaan is. Nou Fleur heeft van 7 t/m 8 uur liggen huilen. Een paar keer bij haar geweest en getroost maar niks hielp. Je kon echt zien dat zij zo moe was. Dus even laten huilen en ze viel in slaap. Wonder boven wonder heb ik haar vannacht niet gehoord. Rick was de eerst die begon te hoesten om half 5. Hij blijft vandaag nog thuis want hij voelt zich nog niet helemaal lekker. Ik denk dat ik hem morgen vroeg alleen naar school doe en geen zwemmen 's middags. Hier heeft groep 3 de vrijdagmiddag vrij dus dat komt dan goed uit. Heb dus niet verder gelezen. Ja wel iets over Chantal dikke knuffel meid!!
Goedemorgen meiden! Hoe staat het leven hier? Hier het weer wat rustiger aan gedaan. Maandag gezellig bij vriendin op kraamvisite geweest. Emma vond haar zoontje (eind december geboren) echt helemaal geweldig. Ze kraaide van plezier zodra ze hem zag Ik ben nog steeds druk aan het solliciteren, maar heb nu zelfs dat vacatures weer worden ingetrokken! Erg frustrerend en had gister ook een enorm instort momentje. Heb me even heerlijk laten gaan en voel me nu weer stukken beter. Zonnetje helpt ook uiteraard Emma zit nog steeds tegen tandjes aan. Ik zie er flink wat onder het tandvlees zitten, maar ze komen nog steeds niet door. Ze is dan ook behoorlijk zeurderig op sommige dagen. Vanmiddag ga ik even met haar buurten bij de manege. Was zelf maandagavond al geweest (bij m'n oude groepje) en vanmiddag is een vriend er (met een prachtige grote schimmel. Echt het paard van sinterklaas ). Dus Emma mag voor het eerst kennis gaan maken met paarden Heb ik hier nog iets gemist afgelopen week? Zie gelukkig genoeg updates voorbij komen op facebook
ha dames! De zon straalt en ik heb net een nieuwe bikini gekocht. Wel online (makkelijk tijdens werktijd ) dus ik hoop maar dat ie past. Heb besloten dat het maar eens klaar is dat ik altijd alles eerst voor anderen koop en mezelf de hele tijd op de laatste plaats zet. Ik loop ondertussen met een weggeteerde kledingkast waar de gaten half invallen. Ik wil er ook weer eens leuk uitzien! *einde klaagzang* Hoi Lutje! Afgelopen week, ja er gebeurt van alles. Ismail mag naar het ziekenhuis in Hoorn, de kids van schildje zijn allemaal ziek en weer half beter, ennas is druk aan het werk, Jac was jarig, chantal gaat voor een 2nd opinion maar daar moeten ze nog wel even op wachten en de zon is gaan schijnen. kaatje, ik heb op een gegeven moment ook een bv vervangen voor een flesvoeding, omdat het kolven niet fijn meer was. Dat ging prima, een dagje stuwing, maar daarna gewoon goed. Je houdt het al goed vol zo! Soms vind ik het jammer dat ik maar 5 maanden bv kon geven, maar ja Noortje wou zelf niet meer... ach, ik heb het in ieder geval geprobeerd en gedaan. Anna, was bij jou even vergeten dat C bv kreeg en de fles nog steeds weigert... lees nu dat door laten huilen ook niet gaat. Het is wel een nachtbrakertje... heb ook geen tips meer. Bij ons heeft het ook even geduurd, maar ineens hadf Noor de smaak van het doorslapen te pakken. Ik duim gewoon maar heel hard dat jouw mannetje dat ook gaat doen... Nu weer even verder werken, ben een vreselijk interview aan het uitwerken, kost me klauwen energie... pfff...
Marlous, bedankt voor de update! Jac, alsnog van harte gefeliciteerd! Schildje, beterschap! Ennas, Heb je je eerste vakantie alweer gepland? Chantal, had al het e.e.a. op fb voorbij zien komen. Dikke knuffel meid! Danitjuh, hou ik ook goed in de gaten via fb. Zag zo nu en dan heerlijke foto's van je ventje voorbij komen. Fijn dat ie naar Hoorn mag! Zon, heeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Net even gewandeld en oh wat is het lekker buiten. Voel me weer helemaal vrolijk worden. Hopelijk is het morgen ook super weer. Ga ik lekker in de tuin liggen!
Ik wil ook naar buiten! hmmm in het zonnetje liggen, rosé erbij, noor rondkruipend op een dekentje (of ernaast) Ik droom even weg, goed?
Met Fleur gaat het gelukkig wat beter. Haar temp was net 37.3 maar dat zou nog kunnen veranderen. Zo lekker wandelen met de kids. Wat is het toch heerlijk weer.
Lutje; naar Frans?? Hahaha ja eerste vakantie is al gepland, 12 t/m 19 april Nu even wat snel wat in huis doen en dan om 22u weer aan het werk.... *gaaaap*
Dames wat was het toch een heerlijk weertje vandaag!!!!! Ismail had vanmorgen nog voeding gehad in het VU. 1.5 uur later loop ik ff weg om wat drinken te halen. Kom ik terug heeft hij me toch een partij gespuugd! Arm kereltje. Het is ook niet niks om met een ambulance overgebracht te worden. Hij was volgens de ambulance mensen heel vrolijk en lachen enz... Ik heb alle kaartjes weer opgehangen Manlief naar schiphol gebracht die is als het goed is nu in Casablanca geland voor de tussenstop.
Hier opeens een ziek meisje. Temp was net 39,4. Vanmiddag voelde ze totaal nog niet warm. Nu dus wel. Een pcm gegeven en nu ligt ze lekker te slapen. Morgenvroeg weer controleren, want als het te hoog is hou ik haar thuis van het kdv.