JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey.
    haha geweldig.was vanmiddag op de radio. 100% NL vroeg wie er gewerkt had of vrij was,dus ik sms gestuurd,nog geen twee minuten later wordt ik terug gebeld. Man klinkt wel beroerd hoor op de radio haha.

Schildje, he bah nog steeds een ziekenboeg bij jullie

Marlous, groot gelijk hoor.Heb pas een shirt weg gegooid ( met een gat er in ;) ) dat al een jaar of 8 oud was haha. Echt te erg
    5 maanden is toch ook al super !

Danitjuh,gelukkig vind Ismail de ambu wel leuk :) Fijn dat hij dichter bij huis is nu.Wel balen dat je hubbie nu weg is. Voelt voor hem ook wel dubbel denk ?

Lutje,beterschap voor Emma

2. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Meiden, Frenzy is vandaag bevallen! Ze hebben een broertje voor Loek* gekregen!

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wel fijn dat ze de kinderen kent en dat jullie haar kennen. En dat ze niet helemaal vreemd is.
    Wij zitten ook aan een oppas te denken. Lijkt me wel makkelijk, we kunnen vaak mijn ouders of zusjes vragen, maar dat houd natuurlijk ook een keer op...
    Ik weet wel iemand die waarschijnlijk wel wil. Maar marcel wil er nog niet aan geloof ik ;)

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Wat fijn voor Frenzy!! Alles ok? naam al bekend??

Chantal Dikke knuf meid...

Kaatje Haha, jezelf terug horen is nooit fijn! Heb je nog wat gewonnen ook of dat niet?

Wat een heerlijk weertje vandaag zeg!
    Wij zijn vanmiddag even naar leeuwarden geweest. 538 was daar vandaag voor War Child.
    En ik wilde nog ff in de winkels neuzen.
    In de eerste de beste winkel heb ik de eerste de beste broek gepast, en hij pastte! Hij kon zelfs nog een maat kleiner!!
    Verder nog een shirt en een legging voor Jara en een legging voor Romee.
    Daarna zijn Jara en Marcel bij 538 gaan kijken en ik ben met Romee even de winkels langs geweest.
    Jara vond het geweldig. Ze stond te dansen en te zingen, haha!
    Ze is ook nog op tv geweest, en op het grote scherm op het plein. Toen ze de camera zag werd ze helemaal verlegen, haha!

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja, hij heet J.ort! :)

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    wat super, ik kijk echt de hele week al in het maart topic... wow

7. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Friesland
    Leuke naam zeg!!
    Fijn dat alles ok is!

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Haha ik ook Marlous, en net kwam ze het zelf melden :)

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb daar ook even ingebroken voor een felicitatie ! Super fijn voor haar.

10. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja absoluut!! :)

Zo, weeeeer aan het werk! Nog 2 nachtjes en dan zit het er weer even op. Ben toe aan vrije dagen en aan slaap haha (zegt ze terwijl ze net 2 weken aan het werk is :) )

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Iemand nog interesse in wat lekker in het leven kortingscodes?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Ennas, ja ik :D Had ze zelf ook maar per ongeluk mijn mail gewist en kan het niet meer vinden.

13. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Morguh,

@marlous
    Groot gelijk dat je eens iets voor jezelf haalt! Goed gedaan!

@lutje
    hoe gaat het met emma?

@ego
    Enige waar ik vandaag zin aan heb is het afmaken van een rok voor Ivy. Ben benieuwd hoe hij zal worden...
    Wederom een slechte nacht gehad... balen...

14. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna leuk zeg een rok maken voor Ivy. wel een foto laten zien als hij af is graag. Ik ben nieuwschierig wat je aan het maken ben.
    Jammer van de nacht.

Hier zijn de heren weer naar school. Gisteravond en begin van de nacht was het net een zeehondencreche hier. Bart heeft maar even gehoest. Fleur hoorde ik af en toe hoesten (gelukkig al losser) maar Rick heeft bijna 3 uur achter elkaar gehoest. Kreeg ook nog koorts maar vanmorgen was het weer weg.
    Hij wilde zo graag naar school en het is vandaag alleen de ochtend maar dus dat scheelt.
    Bart is naar de psz en was heel erg blij om zijn vriendinnetje weer te zien. Ook hoorde ik dat dit meisje Bart ook erg gemist had. Het was zo lief om te zien toen hun 2 elkaar weer zagen. :D

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hoopte op wat zon vanmorgen, maar hier is het grijs :(

Anna, haar temp was wat gezakt. Dus wel even naar kdv gebracht. De afleiding doet haar meestal goed. Verwacht wel ieder moment gebeld te worden, aangezien ze 38,3 had en bij 38,5 bellen ze meestal.

Begin zelf ook te krijgen wat Emma heeft. Begin weer te sniffen en m'n keel zeurt. Ga dus even rustig aan doen :) was draait, afwas is gedaan en nu op de bank met de nieuwste greys anatomy :D ik is blij :p :D

16. mamatien

mamatien Niet meer actief

1 op de 13 mensen is vamdaag ziek zeiden ze op de radio!!!!

Lutje, hoop dat t meevalt en je niet echt ziek wordt!

Anna, at ben je tocg creatief!! Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ach schildje wat schattig!hoe oud is bart ook alweer??

Van,orgen kwam ik van de wc, STAAT fleur ineens in de box. Sinds vorige week trekt ze zich aan dingen op, maar in de box had ze dat nog niet door. Ze had een mega grijns en ze was zo trots op haarze
    F dat t gelukt was, ik stond helemaal te gillen en juichen in de kamer hierdoor haha! Ik heb dr toen weer neergelegd, mn telefoon gepakt en ze ging natuurlijk meteen weer staan dus dat heb ik vastgelegd hihi, staat op fb. Mn kleine meisje wordt groot...

Net met haar gezwommen en 21 april mag ze afWemmen voor dr diploma 1 hahahahha

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die kan straks zelf de deur open gaan doen als ze jarig is, Mamatien!!! Wat gaat ze toch snel!

18. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Mamatien Bart is 3 jaar oud. Ik moest wel lachen want haar moeder kwam gelijk naar mij toe. Haar zoontje zit bij Rick in de klas dus ik zie haar en de kinderen regelmatig. Als Janne Bart maar ziet gaat haar hoofd opzij en begint ze heel erg lief en schattig te kijken naar hem, dit is het zelfde met Bart nou goed buiten zijn hoofd scheef doen. Ik had laats haar vader gesproken en die vertelde ook al dat Bart zulke mooie ogen heeft en hele lange wimpers samen met zijn grote ogen nou daar zullen nog veel meisjes verliefd op worden. haha

Zo jouw meisje gaat zeker snel zeg! Fleur probeer ik nu te laten zitten maar mevrouw wil gaan staan, doet ze nog niet goed maar zitten is er niet bij. :D

19. Frenzy

Frenzy Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.112
    263
    83
    Hey lieve juli mama's!

Zoals jullie weten,

Ik ben gister de trotste mama geworden van;

J.ort M.art L.oek! Een prachtige zoon van 3775 gram en 53 centimeter!

Ik ben zo trots, zo appentrots en dit gevoel is zo overweldigend... Pfff... Je leert het geluk zo te waarderen als je het kwijt bent geraakt! Moeder en zoon maken het goed!

En meiden wat lief van jullie om me in het maart topic te komen feliciteren :)!

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Natuurlijk doen we dat Frenzy... je blijft voor ons toch ook een juli mama hoor! En nu dan ook een trotse maart mama, had je al gefeliciteerd daar, maar ook hier hoor!!! Dat zo'n klein mannetje, je zo gelukkig kan maken!!! Geniet er van!!!!
    Wat mooi trouwens dat J.ort zijn 3e naam L.oek is!

Deel Deze Pagina