JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Chantal wat goed zeg!!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wat goed van Viënna !

Elin zit sinds vandaag ook in de wagen.

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    volgens mij zit ze lekker, Kaatje!!!

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zo, hier is net de mobile van de box opgehaald... weer een baby-ding minder... aaaaah...

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja he. Hier staat de boxmobiel + boxhanger ook op mp.

6. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Avond dames :)

Hier ziek... jottem... Hopen dat het snel over gaat :)

@schildje
    hoe gaat het met de zieken bij jou?

@rok ivy
    Hij is af :) En erg leuk geworden.
    Hij staat op fb :)
    (post hem hier ook nog wel een keer :))

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Kaatje; Ze kijkt echt van; huh!? :)

Mobile; heb ik er ook afgehaald van de week... Was alleen maar stof aan het vangen. Wel een kaal gezicht :)

8. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    T is nu steeds afscheid nemen van die baby-dingen he?
    Aan de ene kant vind ik het wel makkelijker worden, maar het afscheid nemen van het baby vind ik soms wel wat lastig.
    Op t moment kan ik ook wat 'jaloers' wezen op zwagere vrouwen. :)
    Heel stom, want ik weet wel dat het klaar is met 2 mooie meiden, en zo voel ik dat ook. Maar toch..... Nooit meer zwanger, nooit meer een baby op de wereld zetten.
    (Nou ja, nu klinkt het heel zwaar en alsof ik er veel moeite mee heb, maar dat valt ook wel weer mee hoor! Maar soms kan ik er wel even bij stil staan...)

9. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb het ook hoor Marleen!!! Nooit meer zo'n klein hummeltje...
    onbeholpen en zo klein...

doe maar snel alles weg, straks ga ik twijfelen haha

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Haha, inderdaad! Gelukkig is marcel niet zo'n twijfelkont, die doet alles meteen de deur uit. Kost mij iets meer moeite ;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, leuk geworden die rok ! Beterschap

Marleen,herkenbaar hoor. Mijn kleine meissie is uit de kinderwagenbak gegroeid.snif haha

Nog een kindjeiig niet meer van ons zelf. Hebben er heel wat voor over moeten hebben maar hebben nu twee gezonde kinderen en zijn daar erg dankbaar voor. Al wordt ik soms wel eens een klein beetje jaloers op zwangere vrouwen.Nog even die schopjes voelen etc.
    Wij zouden nog wel graag voor een kindje pleegouders willen worden.Zouden a.s. 19 april een info avond hebben,maar hebben besloten ( nou ja vooral ik ) om dat nog even uit te stellen. Het kan twee jaar duren voor het zo ver is,maar ook binnen een paar maanden. Wil nog even mijn eigen kindjes groter hebben zodat zij beter begrijpen wat het precies inhoud ( kindje komt maar kan ook na een paar maanden weer weg gaan ) en vind twee kleine kids nu af en toe best pittig,en wil voor een pleegkind wel de energie en tijd hebben.

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Anna, hier gaat alles de goede kant op met de kids. Bart en Rick zijn weer helemaal beter en Fleur daar gat het ook steeds beter mee. Afgelopen nacht was ze even wakker vanwege een dichte neus en wat hoesten maar voor de rest is het heel wat beter dan vorige week woensdag/donderdag.

Hoe is het met jouw dan?

@Nooit meer zwanger zijn vond ik toen ik net bevallen was heel erg moeilijk. Ad is dan geholpen maar af en toe als ik een zwangere vrouw zie dan kriebelt het even maar als ik mijn 3 kids zie dan is het snel over. Ik vind het goed zo. Wel moeite met dingen weg doen maar dat heeft te maken met het baby af zijn en dat is even slikken.

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Wat een mooi doel, kaatje! Er is altijd veel vraag naar pleegouders he.

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen!
    Hier wederom een slechte nacht. Ze ligt flink te hoesten en heeft enorm veel last van d'r tandjes. Hierdoor is ze ontzettend hangerig. Heb dus zo'n idee dat ik aan weinig toe ga komen vandaag.

@Nog een kindje, gaat hier zeker weten nog wel gebeuren. Maar voorlopig niet :)

@Kaatje, wat goed zeg, pleegouders!

@Anna, beterschap! En leuk rokje zeg!

15. mamatien

mamatien Niet meer actief

Zo goedemorgen meiden!

@ Kaatje, wat mooi van je dat je dat wilt! Maar snap dat je ff wil wachten, want pleegkinderen zijn over het algemeen zeer pittig en vragen vaak ontzettend veel aandacht omdat ze al zoveel hebben meegemaakt.

@ Zwanger: hihi herkenbaar, alleen grote kans (tenminste, als alles lukt) dat ik nog wel een keer zwanger mag zijn :)

@ Lutje: balen van je beroerde nacht!

Hier weer op werk, deze week 4 dagen werken, vind ik toch wel pittig! Fleur is heel erg verkouden, maar heeft er zelf gelukkig weinig last van.

16. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Kaatje zeker een mooi streven om dit te willen gaan doen.

Beterschap voor zieke kindjes.

Hier kwam ik afgelopen week achter dat er bij Fleur nu tand nr. 6 en 7 door is. als ze nu tegen je praat doet ze het zo dat je al haar tandjes ziet dat is zo grappig om te zien. :D

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Kindjes.. Ik wil graag nog een kindje..over 5jr ofzo..als vien alle operaties heeft gehad, en we weten hoeveel zorg ze nodig heeft.
    Of ze geestelijk iets heeft opgelopen / hoe ze lichamelijk is.

(zal ik maar niet zeggen dat ik minimaal 6dagen overtijd ben.. Rot spiraal)

18. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Goedemorgen dames!

Wat een lekker weer wordt het vandaag. En ik mag op pad voor het werk, dus ik hoef er niet alleen naar te kijken. We hebben een druk en vermoeiend weekend gehad, maar wel heel leuk! Zaterdag zijn we met broer en schoonzus uit eten geweest, Noortje en Boris waren uit logeren. En na het etentje hebben we nog de bloemetjes buiten gezet tot 04.00 uur... oeps! :D

We waren uiteindelijk nog vermoeider dan met de beestenbende thuis... :p Gister was spa jarig en zijn we lopend heengegaan en met het hele stel weer naar huis. Het was alleen wel te veel voor Noortje, die was redelijk over de toeren van zo'n druk weekend.

Kindjes, ja er komt (als alles goed verloopt) er bij ons nog wel eentje bij. We willen nog even wachten tot Noortje iets groter is, maar dan gaat die spiraal eruit!

Kaatje wat een mooi idee! Goede vriendin van mij hebben ze thuis ook altijd pleegkinderen over de vloer gehad (en nu nog!). Het was voor de kinderen heel normaal, het hoorde gewoon bij het gezin dat er nieuwe kindjes bij en weg gingen. Ook wij (als vriendinnetjes) vonden dat heel normaal, dat was daar gewoon.

Chantal, het kan ook zijn dat je niet meer ongesteld wordt door de spiraal. Ik heb ook een mirena en na de eerste periode niet meer ongesteld. Had laatst wel zoveel kriebels in mijn buik dat ik maar een testje heb gedaan, maar dat was (nu gelukkig) loos alarm.

tandjes: Noortje krijgt er boven in een keer 4 tanden bij. Ze is het weekend ook wat koortsig geweest, en ze kwijlt nu ook wat meer. Maar ja, 4 in een keer is ook wel wat!

Las dat Frenzy is bevallen, wat fijn dat alles goed is met kleine J.ort! Gefeliciteerd! (voor het geval je nog een keertje komt kijken ;))

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zo, tuin ook weer gedaan :D Emma besloot opeens een ander ritme te doen vandaag en is pas na haar fruithap gaan slapen. Zonnetje stond tegen die tijd al lekker in de tuin, dus goed excuus om even handen uit de mouwen te steken!

Moest wat (reserve) dakpannen verplaatsen. Jeetje zeg! Geloof dat ik wel 100 spinnen heb vermoord! :$ Maar liever nu dan wanneer ze uitgegroeid zijn tot die mega zwarte spinnen. Dus handschoenen aan en een schoffel om ze te pletten :D :p En iedere keer toch een gilletje slaken als er weer eentje onder een dakpan vandaan rende :) Ben ook echt een held op sokken als het om spinnen gaat. :D

Straks maar even naar de drogist voor nieuwe zetpillen en chamodent. Eens kijken of dat laatste beter helpt/makkelijker gaat dan dentinox.

20. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Lutje, bij ons is chamodent een succes, we geven het nu gewoon 3x per dag en dat scheelt toch. (met een lepeltje, druppelen in haar mondje houdt ze hem stijf dicht!)

Zo de auto inpakken en op naar Tilburg voor het werk. Veel tijd tussendoor om in de zon te zitten, jeej! Vanavond naar een vriendin op visite, heb ik zin in!

Deel Deze Pagina