Middag, Hier gaat alles zijn gangentje. Fleur is een lekkere klets en ik zag gisteren dat tand nr. 8 ook al bijna door is. Dan kan ik het mij goed voorstellen dat ze daar een beetje van uit haar hum is. Ze gaat nog sneller dan de jongens deden. Ik ben bij mijn smoeder geweest vanmorgen en er is altijd markt voor haar deur op de vrijdag. Niet groot maar dat maakt niet uit. Dus er staat ook een man met kleding voor dames/heren en kinderen. Zag ik toch een leuk jurkje hangen!!! Fleur heeft hem nu van mijn smoeder gekregen. Normaal 15 euro maar omdat de verkoper mijn smoeder kent zij hij dan mag zij hem hebben voor 12,50. Nou dat is nog eens meegenomen. Hij is nu nog wat te groot. Maar daar groeit ze vanzelf in. Foto komt zo!!
Marlous; Heb die poes gezien, is het leuk? Heb uiteindelijk de roll en swing bal genomen. Vanmorgen Juul der verjaardagscadeau besteld! Nu weer 'hard' aan het werk. Juul op de crèche.... Kreeg net een foto van m'n zusje. Ze zijn buiten aan het spelen.. Zit dat kleine ding gewoon in de zandbak Ze vindt het helemaal leuk. Waaaar is m'n kleine baby??
ennas, die roll en swing ball hadden we nog van sam... maar poes is ook leuk!! Mees vindt de poes leuker dan de bal. ander vraagje, wat doen jullie met tnt-pakjes van de buren? Ik ben natuurlijk regelmatig thuis en mijn overbuurvrouw bestelt héél véél! Nu vind ik het helemaal niet erg, als er hier iets ligt... vraag de postbode wel altijd om een briefje in de bus te doen, dat het hier ligt. Gaan jullie de pakketjes zelf wegbrengen naar de buren? Ik denk nl dat de buurvrouw 'boos' is... een van de laatste keren stond hier nl een doos... zij kwam hem niet halen. Ik keer of 3 langs de deur geweest, maar niet thuis... dus tenslotte maar een briefje in de bus gedaan, dat wij nog een pakketje hadden staan. (dus ik denk dat het wel 1,5/2 weken bij ons gestaan heeft) En nu zie ik dus aan haar deur een groot briefje hangen, NIET bij nummer 76, wel bij andere buren of de supermarkt...
Moet ze zelf maar thuis zijn Marloes!! En als dat er niet lukt moet ze gewoon lekker naar de winkel gaan en het daar kopen. Bleghh ben zo moe, dat ik echt moeite moet doen om m'n ogen open te houden... T is hier ook doodstil, werkt ook niet echt bebloede ijk
Goedemiddag meiden, Wat is het weer heerlijk weer he!! Chantal, knuf meis! Schildje, leuke jurk Marloes haha wat lomp van je buurvrouw! Heb jij haar pakjes iig niet meer in de weg liggen.. Ik zou trouwens t zelfde doen als jij, betreft de pakjes! Ennas, gaaf in de zandbak! eet ze t zand niet op? Ennas werkse! Hier vanmorgen gebabyzwommen. Was zowaar met 5 papas en geen andere mamas (ook wel eens leuk haha:d ) Net heeft vriendin met haar zoontje (9mndn) hier koffie gedronken, echt zo schattig om fleur en hem bij elkaar te zien Zo ff lekker wandelen met fler en andere vriendin en vanavond heerlijk met vriendlief en een fles wijn the voicekids kijken, heerlijk dagje zo !!
Klinkt idd als een lekker dagje mamatien! Nee ze at het niet op zij m'n zusje! Wel natuurlijk lekker met der handjes wroeten haha. Nog 6 uur.... Moest vandaag 1-1/2 uur eerder beginnen. Nu dus van 1230 tot 2200
Pff heb een meisje dat niet wil slapen... Ze ligt op alle manieren in bed behalve de goede. Gaat al de hele dag zo... Vermoeiend... ennas succes vandaag.ga toch maar even kijken...
Hallo!!! Hier heerlijke middag achter de rug. Heerlijk met vriendin op het terras van een strandtent gezeten. Echt genoten. Vervolgens thuis heel belangrijke uitnodiging in de mail. Voor de 103e verjaardag van m'n oma! Wauw Dus in mei is het op naar Schipborg voor een feestje
Even een vraagje voor de meiden die al een kind op de basisschool hebben http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/345799-vraagje-bso-belastingtoeslagen.html#post12377606 Pakje van de buren : Breng ik niet zelf weg. Pakjes van een buurman ( en vriend ) een paar huizen verderop worden standaard hier gebracht,maar hij weet ook precies wanneer die aankomen en komt het dan vaak uit zijn werk gelijk ophalen.
Ennas, was ook errug lekker Alleen jammer dat de obers wat minder leuk waren om naar te kijken. Had de middag echt perfect gemaakt Jongetje in Emma's groep had vandaag z'n laatste dag. Was vier geworden dus op naar basisschool. Erg leuk cadeautje gekregen. Een doosje met daarin een potje, potgrond en zaadjes. Kan je zelf vergeet me nietjes planten. Vond het een erg leuk idee!
Dit was de laatste van die groep. Het is nu een babygroep Was eerst wel verticaal, maar door alle bezuinigingen zijn er zoveel weggegaan dat ze nu horizontale groepen hebben. Hier zaten ook jij en janneke rozijntjes bij
Ze slaapt!!! Eindelijk... Nu hopen op een goede nacht, dat hebben we ook al even niet gehad... Lutje jaloers!! Wel lekker zeg Pakjes halen ze zelf op, soms breng ik het ook wel. Rare buren zeg met zon briefje Ben best moe na de hele dag toos slapeloos, wel leuke schoentjes en kleertjes gekocht, jeej Chantal, hoe is het nu met vienna? Wanneer kunnen jullie naar utrecht voor de 2nd opinion?
Hoihoi!! Wat een heerlijke dag zeg!! Ik heb de hele dag gewerkt, maar kids naar buiten en zelf met de neus in de zon De jas kon zelfs uit! Tussen de middag kwam Ikea onze kasten brengen dus daar heb ik nog 2 van in elkaar gezet. De rest mogen mijn collega's doen. hihi. Marcel heeft sinds gisteravond ontzettend last van zijn oor, hij heeft de hele nacht niet geslapen. Vanmorgen dus bij de huisarts geweest: middenoorontsteking. Dus een kuurtje gekregen. Ik heb gister bericht gehad dat ik aankomende zondag mee mag doen met de opnames van Echt Waar!? (spelprogramma van rtl4 met Jeack Spijkerman, Ruben v/d Meer en Tijd Beckand) Ik mag samen met mijn zusje, hopelijk komen we met wat geld thuis. Dat word dus een ritje naar Hilversum zondag
Kaatje, leuk bowlen! elin doorgeslapen,goed zeg!! Tandjes, hier nog steeds niks hihi komt er wel aan volgensmij Kleertjes,hier nog steeds 62-68..wel meer 62 als 68 hoor.. Marloes: jeetje maat 80 al ! Schildje: Leuk jurkje!! Pakjes: heb goed contact met de buren,dus geen probleem, en die vent van de tnt weet ook precies wat voor pakjes het zijn (met jamelie dr verjaardag stond er dus toys-r-us op,en jaim deed de deur open en hij zei zo: ja is voor de buren hoor! hihi ) Babyzwemmen: owww wil ik ook! maandag maar weer is vragen aan de cardio..