Hoi allemaal! druk druk, dus haak hier ff in. Kledingmaat: wat groeien ze toch hard. Hier maatje 74 en 80, verschil wat kwa merk. Mijn reus zit op de 2% lijn van het CB. (slechts 2% van de baby's zijn dus zo groot ) En ik maar kleerjes kopen! Tandjes: 0..... ik heb nog steeds een tandloos kereltje Zwaait naar Jac.... ook last van tijdgebrek Mamachantal: hopelijk mag je ook snel babyzwemmen met Vienna! Marleen: Supervet! ik kijk daar altijd naar, volgens mij lig je de hele show in een deuk! Succes en hopen op een financiele meevaller! KDV; Hier vertikale groepen. Al zijn met dit weer vaak alle grotere kindjes buiten met een leidster, en de kleintjes binnen. Lutje: mmhhh heerlijk, wat zal jij genoten hebben van het voorjaarszonnetje! (en een natje en een droogje zeker )
He dames, Sorry sorry sorry. Ik verwaarloos jullie helemaal. Hier is het ff druk met van alles en nog wat. Problemen met sbroer en szus zijn ook nog niet opgelost. Heel drama weer geweest! Maar het is goed zo. Normaal namen souders het altijd voor hun op als we problemen met ze hadden, maar dit keer niet. Dus gelukkig krijgen we van die kant een keer geen lelijke gezichten. Hopenlijk gaat het contact tussen de twee broers ooit nog een keer herstellen. En anders niet... Kan er niet veel meer van maken. Maar goed nu weer de leukere dingen. Met n. gaat het hartstikke goed. Hij gaat al zelf staan en vind zichzelf dan helemaal het heertje. Heel grappig gezicht die dikke grijns op zijn gezicht. Probleem is alleen dat het weer gaan zitten nog niet helemaal onder de knie is. Dat gaat soms een beetje hardhandig. Maar goed dat zou vast ook wel snel geleerd zijn. Tweede tandje is ook door! Hij heeft er wel wat last van gehad helaas. En dat gebeurd net in het weekend dat manlief en ik weekendje met zijn tweeën weg waren. Mijn ouders hebben het weekend opgepast. hihi die waren bekaf na het weekend. Maar n. was daar dus niet helemaal in zijn hum. Ouders hadden dat niet verteld.pas op zondagavond toen we terug kwamen. Eerst vond ik dat vervelend. Maar meer dan mijn moeder had ik toch ook niet kunnen doen. ( zetpilletjes zijn een groot goed op zo'n moment.) Weekend was wel super. Heerlijk dagje naar de sauna, restaurantjes en naar Wicked geweest. Heeeeerrllliiijjjjkkkk! Daar kan ik weer een jaartje op teren.
Hier een heerlijk rustig ochtendje. Vanmiddag laat moet Rick proefzwemmen en als alles goed gaat morgenmiddag afzwemmen. Vanmorgen zag ik dat tand nr.8 ook door is. Dit gaat wel heel erg snel. Binnen 1,5 week 3 tanden erbij. Gaat zij zo door dan is ze al met 1 jaar klaar!!
Auwwww mn rug.. Gister ook al zo last.. Zo maar douchen&aankleden..boodschappen doen,tuin doen en hopelijk nog ff naar de stad. Mn man moet een nieuwe tel hebben.. En kan ik ff voor jasje voor vien kijken. Die ene is te groot.. Bewaar m wel voorde zomer. Ff ergens maatje 56 / 62 jasje halen.. Neem denk maar een goed passend shirt mee om te meten. Ahhhh vien.is in slaap gevallen op kleed op de grond..lief!
goedemorgen meiden, heerlijk weer... Shop ze voor straks Chantal! Ik 'moet' ook haha... eerst samen met Sam naar de kapper en dan nog ff voor wat broeken en shirtjes kijken voor hem.
Zwaai ! leuke dag met het gezin gehad. Afspraak gemaakt voor tattoo ( 6-4) voor Levi schoenen en twee shirts gekocht bij de bristol. Naar de kermis geweest ( elin voor het eerst in de draaimolen ) lekker gegeten en gaan nu een film starten marleen,veel plezier morgen !
Jac Lekker zeg, zo'n weekend weg! Heel fijn dat er zetpillen bestaan he? Gelukkig dat je niet wist dat N niet zo fit was. Dan was je misschien niet zo ontspannen je weekend doorgekomen. Balen dat er weer heibel is met je zwager en schoonzus. Gelukkig hebben je schoonouders zich er nu wat buiten gehouden. Kaatje Thanx! Zal vast lukken! Leuk zeg zo'n dagje! Wie mocht er met Elin in de draaimolen? Jij of Ferry? Wat is het hier rustig zeg! Ik ben vanmiddag even met mijn zusje en mn meiden de stad in geweest. Leuk jurkje voor Romee gekocht, een sjaal voor mezeld en een sjaal en slippers voor Jara. Verder nog zonnebrandcreme (we mogen t weer gebruiken ) en dat soort dingetjes.
Zonnebrand was ik ook al naar op zoek.. Kon het nog niet vinden! Haha Kaatje lekker in de draaimolen geweest Las het al op FB Ik mag weer fijn een nachtje werken. Zoooo geen zin haha
Goedemorgen Neem ik de kids net heel zachtjes mee naar beneden zodat Ferry een keer kan uitslapen,hoor ik hem nu al onder de douche staan. Had dus nog best ff met kids in bed kunnen kruipen.Beetje jammer Marleen, ik Hadden een kaartje voor Levi gekocht.Maar die durfde dus opeens niet.Wilde Ferry met hem mee gaan maar Levi dufde nog niet,dus ben toen samen met Elin gegaan Lekker geshopt dus.Moet hier ook nog even zonnebrand kopen Ennas, nacht weer overleefd ?
Kaatje, leuke foto! Ik mag ook altijd mee in de draaimolen. Marcel word al misselijk als ie er naar kijkt Ennas, ik heb de zonnebrand bij de etos gevonden. In een aantal andere winkels was het nog niet. De paaseitjes en pepernoten liggen altijd ver van te voren in de winkels, maar.als het mooi weer word staat er nog weinig zonnebrand in de winkels. Beetje raar....
goedemorgen dames, Kaatje Leuk in de draaimolen. Haha ik zou nu alsnog mijn bed induiken haha. Marleen. Veel plezier vandaag. HOpenlijk kom je met een "groot" geldbedrag terug! zo hier straks weer naar ons dorpje rijden. (zuiden van het land) Vanuit het hoge noorden. Delfzijl. Zoooo geen zin in.
Kaatje: succes met je tattoo volgende week. Die van mij zit al, en jeukt als de pest doordat de korstjes nu aan het helen zijn. En kijk niet raar op als ze in de tattooshop zeggen dat je ipv vaseline bepanthene baby zalf er op moet smeren Hihi, Elin in de draaimolen. Leuk! Marleen; hmmm zonnebrand daar heb ik eigenlijk nog niet bij stilgestaan. Wanneer moet je dat smeren? Mamachantal; is je rug al iets beter? Marloes: Sam zijn haren weer in model gekregen? Ennas; Ja en met dit weer is het ook niet leuk om overdag bij te moeten slapen. Ik heb gisteren heerlijk met mijn moeder en Jim een wandeling gemaakt. Ijsje gegeten en voor mij en mn vader haringen gekocht. Maar waar is de zon vandaag?
Goedemorgen. Voelt bijna als uitslapen vanmorgen mis hier alleen het zonnetje. Kaatje, leuke foto! Hier al sinds gisteren constant misselijk. Iets eten maakt het alleen maar erger. Zou bijna denken dat... maar nee, dat is onmogelijk. Denk dus dat ik iets verkeerds heb gegeten. Vanmiddag naar so. Smoeder is morgen jarig, dus gaan vandaag ff gebakje doen. Plan was om er ook te blijven eten en dan chinees te halen. Maar heb daar met die misselijkheid totaal geen zin in.
Morge, Hier was het gewoon weer de oude tijd dat de heren wakker waren. Goed de klok is dan verzet dus waren ze om 7 uur wakker. Zelf slecht geslapen. De kroost in ieder geval goed en daar gaat het om. Gisteren aan het eind van de middag heeft Rick dus proefzwemmen gedaan en hij kwam trots thuis met de goede mededeling dat hij vandaag dus mag afzwemmen. Wel had zijn zwemjuf gezegd dat hij goed moet luisteren wat hun zeggen en dan ook moet doen en dat hij dit zeker kan. Ik ga er dus met hem naar toe samen met Bart. Ad blijft thuis met Fleur want het is net op een tijd dat zij nog in bed ligt. Dan zijn wij klaar met zwemmen op de vrijdagavond wat zat dat fijn zijn zeg.
Jac, haha ik ben al blij als ik met 50 euro weer thuis kom! Succes met de terugreis! Paso, mooie tattoo zeg! Zonnebrand smeer je een half uur voor je in de zon gaat. Ik heb voor de kinderen altijd minimaal factor 30. Zeker als de zon heel fel is. (ik heb nu nog niet gesmeerd hoor) Meestal smeer ik de kids in en vergeet mezelf.... resultaat: ik rood, kids bruin Lutje, beterschap! Schildje, succes voor Rick! T gaat vast super!
Heb hier altijd factor 50 voor kids.. Jaim verbrand snel (word ook snel bruin Mooie tattoopaso.. Ik heb er 1 op mn enkel.. Staat jamelie in.disneyletters wil vienna er nog bij zettdn en iets van.bloemen.. En wil ook iets zetten voor elke operatie. Denk 2 kleine hartjes voor der hart operaties tot nu toe, voor darmen 2 bloemen ofzo.. En als grote hart ok is geweest een groot hart ofzo
Helaas,terug naar bed kan niet.Ferry is weg en kids zijn wakker. Ben nu paastakken aan het versieren met Levi Paso, mooie tattoo ! Ik heb er al 1,maar nu komt Elin haar naam er dus bij Lutje,vervelend die misselijkheid.zo heb ik opeens weer last van brandend maagzuur.Vind het toch ook af en toe wel lastig dat ik de pil doorslik. Je hebt toch geen echte graadmeter qua menstruaties etc Schildje, Spannend Rick afzwemmen ! factor Geloof niet zo in factor 50. Mij is ooit verteld dat vanaf factor 16 ofzo alles hetzelfde is. Heb meestal 30 ofzo voor Levi en smeer hem gewoon regelmatig in.
Morgen dokter maar bellen voor mn rug...kan amper lopen,niet normaal opstaan en ook nie bukken. Heel mnonderrug doet zeer en mn rechterbeen tintelt.. Ergste pijn zit bij mn heupbot aan de achterkant.. En net naast mn "lovehandle' hihi..