Ben maar in bed gedoken. Buikpijn, misselijk en de wc al iets te vaak bezocht. Voel me verder prima. Geen koorts en ook nauwelijks nog verkouden. Chantal, vervelend! Tintelen klinkt als een beknelde zenuw.
Vraagje, Vien ligt nog in kinderwagenbak,past prima hoor heeft nog heel stuk over. Maarze heeft 1x uit nood in buggy gezeten en vond dat super.. Ze heeft natuurlijk wel de leeftijd datze alles wilt zien.. Ze slaapt wel vaak in de bak, maar in.de buggy in ligstand sliep ze ook. Zou ze al in de byggyinzet van kinderwagen kunnen? Die kan helemaal plat. En is steviger als de buggy natuurlijk. Ze kan nog niet zitten..
Denk dat het voor korte stukjes niet zo erg is. Emma zat er ook al heel vroeg in. Die vond het maar vervelend dat ze niets zag en dat liet ze merken ook
Lutje; beterschap! Mamachantal; hihi mooi beschreven waar je rug zeer doet Hopelijk kan de dokter er iets mee. Ik weet hoe het voelt en dat is alles behalve fijn! Je weet niet of je nu moet zitten of liggen, pijn doet het toch. Ik sta in de ochtend wel eens op en dan is mijn hele been "dood" alleen voel ik dat niet dus al ik dan opsta lig ik zo op de grond. Zonnebrand; ik zal me er eens in gaan verdiepen...maar moet je met zo'n voorjaarszonnetje ook al smeren dan? Jim doet even een tukkie (als hij zo nog ophoud met kletsen tenminste) en zal zo maar ff afwassen al is de motivatie ver te zoeken
Chantal. ja hoor ! Levi zat met 5 maanden al ( wilde alles zien en was uit de bak gegroeid ) maar dan idd iets meer in ligstand.
Gefeliciteerd Rick ! Lutje, beterschap ! hier een gillend meisje in bed.stomme tandjes. tand nummer twee is een feit !
Gefeli rick! Lutje beterschap! Kaatje werkt tandenspul niet? Weet ff niet hoe t heet.. Gaan we nog meeten..?? Anders word vien.weer geopereerd en ken ik er nie bijzijn..
Hoi, even snel... ben even niet geweest, erg druk, 3 dagen congres, zieke kindjes, ruzie met de man. Nu alles weer redelijk rustig. Maar wel een beetje moe, dus ga zo slapen, morgen op het werk maar even bijlezen en reageren. Hoop dat het jullie allemaal goed gaat (en Ismail weer thuis is, en Vienna toch weer een beetje gegroeid is) en jullie een beetje hebben genoten van het mooie weer! dikke kus Juud
Morgen controles.. Ben bang.. Tis zooo dubbel.. Ze moet geopereerd worden..maar ik wil t niet.. Weer de klote ic..weer afgeven..was t maar een.droom allemaal.. Morgen weten we een plan van t lumc... Was ze maar gezond.... Had ze maar iets simpels... Morgen weten we hoelang we nog (misschien) met haar hebben... K word gek..alweer...
Meeten; goed idee Nu aan het werk, moet zelfs even wat doen dus verder geen tijd om te reageren Chsntal; succes morgen!!!
Chantal, succes morgen meid! Rick, gefeliciteerd met je diploma! Lutje, beterschap! Zo, ben nu een half uurtje thuis. Echt super leuk om mee te maken zulke opnames! En mijn zusje en ik hebben allebei 156 euro gewonnen. (en heel veel LOL gehad!)
Chantal, heel veel sterkte vandaag! Meeten, goed plan! Sprong, denk dat ie hier al is geweest. Heb opeens een enorm kletsend meisje Voel me ietsjes beter vandaag. Heb gister nauwelijks wat gegeten, dus ben erg wankel. Maar iig niet meer misselijk. Een ding weet ik wel, voorlopig gaan we dus absoluut niet voor een 2e! Die misselijkheid van gisteren herinnerde me er weel veel te veel aan hoe mijn zwangerschap was.
Goedemorgen! Lutje; ja zo wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt! hopelijk knap je snel op! Marleen; klinkt als een geslaagde avond voor jou! Wanneer wordt het uitgezonden? (of was t live?) Chantal: Knuf! ik duim voor goed nieuws! Meeten: zou het er ooit van komen? Ennas; werk ze! Groot applaus voor Rick! Wat een super trotse foto! Hierzo; wasje draaien, afwasje doen waar ik van t weekend geen zin in had, met de stofzuiger door het huis gestormt en nu ff uitblazen op de bank. Jim slaapt, en om 12 u komt de fysio voor hem. Dan vanmiddag even naar het dorp wandelen, en van t weer genieten.
he dames, Lutje fijn dat het vandaag weer iets beter gaat. hihi leuk he als ze zo kunnen kletsen. mamachantal. HEel veel succes vandaag meid.
oeps sorry hier komt de rest. schildje! Gefeliciteerd met zijn diploma! lekker geen zwemmen meer hihi. Kaatje och arme elin. vervelend die tandjes he. HIer gaat N. elke keer slecht eten. (lees bijna niet) als er een tandje aan dreigt te komen. HOpenlijk heeft ze er snel geen last meer van. Juud he bah meid heftig weekje achter de rug dus. Kindjes nu weer beter? en met man weer uitgepraat? Marleen. hihi klinkt hartstikke leuk. En ca 150 euro is toch leuk meegenomen toch. zo hier weer terug. Liggen vandaag in eemshaven. Pfft wel een lange rit hoor. bedoeling was gister om eerst nog terug te rijden. Maar toen ik in ons dorpje was, was ik zo moe. Dus maar besloten om vanochtend te gaan rijden. Wat een heerlijk zonnetje staat hier. niet zo heel warm, maar achter de ramen heerlijk. Meeten lijkt mij ook leuk. Kans is alleen groot dat ik niet kan komen. Maar zal zeker mijn best doen.