Hoi, ja kindjes nu weer beter, maar Noor is nog steeds niet helemaal in goede doen. Ze heeft geen koorts meer, maar wilde bijv gisteren nog wel opeens uit zichzelf een middagdutje doen, heel bijzonder... Rein heeft vooral lopen kotsen, ook altijd gezellig. Met de man, tsja, het blijft allemaal maar ingewikkeld, geen zin om daar hier over te praten, zijn in ieder geval weer on speaking terms, maar het is meer een gewapende vrede dan echt relaxed. Chantal, laat je nog even horen hoe het vandaag ging? Moesten jullie naar het WKZ? Qua meeten, lijkt mij ook leuk, maar moet dan inderdaad wel vlotjes gebeuren, als de babies straks allemaal kunnen tijgeren/kruipen/kontschuiven/lopen zijn wij allemaal alleen maar bezig met achter die muppets aan te rennen en kunnen we nog niet met elkaar kletsen.....
Meeting, Ehm... als ik met iemand mee kan rijden maakt mij niet uit waar Anders zal het alleen lukken als het hier in de buurt is.
Waar? Maakt mij niet uit (Ennas) Utrecht ?? - chantal Wanneer? Maakt niet uit - chantal Wie? Ennas Chantal
Lutje; geen idee wat in de buurt is voor jou Voor mij is alles ver dus wat dat betreft maakt het mij niet uit...
Evt leiden? Is in de buurt van utrecht toch? Zie dat Juud uit Utrecht komt dus is dichtbij? Chantal in de buurt van Leiden dus is dichtbij? Lutje ook redelijk in de buurt? Kaatje woont bij Chantal in de buurt toch? De rest... Geeeen idee waar jullie allemaal wonen En dan nog de grote vraag... Wanneer???
Leiden is voor mij heel erg goed te doen Heel erg goed zelfs In Leiden ben ik zeker weten ook van de partij! En Kaatje en Chantal zitten niet echt heel erg dicht bij elkaar in de buurt (vooral niet als je naar Leiden kijkt).
Paso Het is de laatste van 10 uitzendingen. Zoals ik het kan bekijken word het 16 juni... Dan pas, nog even wachten dus
Marleen; wat leuk! Help je tegen die tijd even herinneren? Patriesja; zwaai Alles goed met je mannen? Zijn ze weer beter?
@ennas, man o man wat zijn ze de afgelopen tijd veel ziek geweest, echt niet normaal! Dinsdag en woensdag Jevani hoge koorts, toen was hij weer beter en kreeg hij donderdagavond weer koorts, maar... ik geloof dat ze nu allebei wel beter zijn (ik zeg het maar niet hard op).
Leiden is voor mij goed te doen met ov! Voor mij wel zsm.. Vrijdag naar wkz! Heeft cardio geregeld!! En.......ze is gegroeid!!!200 gram! Ze weegt nu.. 6335.. Binnekort(denk over 3wk) hartcatheterisatie.. Ze doet het goed! Iedereen happy. (cardio,mdl arts en dietiste) 4april weer terug.
Wat fijn Chantal!! Fijn dat ze de second opinion konden regelen en dat alle artsen tevreden waren. En natuurlijk dat Vienna gegroeit is