JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Lutje, kindjes krijgen geen koorts van tandjes, niet zo hoog in ieder geval. Emma is gewoon ziek. Waarom geef je haar niet een zetpilletje paracetamol? En als je het niet vertrouwt, gewoon bellen!

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Juud, ze heeft inmiddels al 2 pcm gekregen vandaag. Mag er nog eentje en die bewaar ik voor vanavond. Ik wacht nog even af of er nog verandering in zit de komende uren. En nee, inmiddels snap ik ook dat dit geen tandjes zijn :D

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    #2563 Lutje, 27 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
    En vervolgens bel ik toch de ha :D Niet de reactie die ik had verwacht... Ik mag over twee uurtjes even langs komen.

Edit: en uiteraard lijkt ze zich direct wat beter te voelen :) Nou ja, laat de afspraak wel ff staan. Beter 1x teveel dan 1x te weinig.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    succes lutje!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ook ! Ideaal.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
  7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oef, blij dat ik de afspraak niet alsnog afgezegd heb. Ze werd wakker (uit slaapje nummer 6 of 7), even verschoond, moest flink huilen en nu ligt ze weer te slapen. Kwartier nadat ze wakker was geworden...

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik ben helemaaaal niet bekend in die omstreken dus heb geen idee wat we daar kunnen doen :) Hier zou ik het wel weten maarja dat is zo'n eind weg :p

Lutje; toch gewoon een virus?? Hopelijk knapt ze snel op! Arme Emma!

9. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik heb vanmiddag met pijn in mijn hart de wieg verkocht aan een meid die 35 wk zwanger is.
    Ik weet er komt niet nog een kindje maar de babytijd is nu echt over!!

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ennas, gelukkig idd gewoon een virus! Dat ze totaal anders is als andere keren wanneer ze ziek is dat is normaal.

Meeting, stukje verder van Leiden en we zitten in mijn dorpje op het strand ;)

Schildje, dikke knuffel! Je hebt er gelukkig iemand anders heel blij mee kunnen maken. Lijkt me toch ook wel fijn om te bedenken dat er nog een ander kindje in komt te liggen.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Schildje, knuff

12. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na een brakke nacht volgt een brakke dag op t werk....
    Dokter gebeld, bloed was goed, ontlasting was nog niet binnen, morgen terugbellen..

Lutje; arme Emma een virus. Sneutje.. veel beterschap!

Schildje; emo momentje dus. Alle afscheid van het babyspul is naar.

Mamachantal; hoe is het gegaan bij het KDV?

Ennas; ik weet blijkbaar net zoveel van als jij van omgeving leiden :D niet veel dus! ;)

13. mamatien

mamatien Niet meer actief

In leiden heb je leuke parken!!!
    Je hebt het leidse hout, is ongeveer kwartier lopen vanaf station, maar wel heel leuk, met theehuis en hertjes enzo...
    Dan heb je nog t vogelpark en van der werf park, zijn ook leuk, maar is wel meer water, leidse hout is echt leuk!! En bij slecht weer gewoon t theehuis in! Theehuis De Leidsehout voor een heerlijke high tea, lunch of borrel in Leiden

Werd om 16.00 u gebeld door kdv dat fleur ziek is, 38.7 en heel zielig. Net thuis was ze wel aardig vrolijk, maar wel nog steeds 38.5. Nu jengelt ze in bed (doet ze normaal nooit.. Vind t dus wel zielig..)
    Zit nu in dubio voor morgen.. Naar kdv brenge of dagje thuis laten.... Wat zouden jullie doen??

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Leidse Hout... Dat is toch achter bij het diac? Dat is idd goed te doen vanaf station en in de omgeving is het gratis parkeren :p :D

Arme Fleur! Zou denk ik morgenvroeg even tempen en afhankelijk daarvan besluiten wat je doet. Als Emma onder de 38 zit breng ik haar gewoon hoor.

15. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Leidse hout idd hertjes en theehuis.n

16. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    nou, dan geloof ik dat we er uit zijn! Leidse hout wordt het dan? Nu de datum nog!

Ik heb gisteren mijn kolfset verkocht, en meteen maar de sterilisator erbij gedaan. Deed me eerlijk gezegd niet zoveel. Maar een wiegje is ook wel veel persoonlijker en aandoenlijker, daar heeft je lieve kleine poepiedoepie de eerste maanden echt ingelegen. Knuf schildje!

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @schildje, ja vind ik ook :) aaah je wieg, ik heb er ook allemaal zo een moeite mee *slik* (heb overigens nog helemaal niks weggedaan ;))

@lutje, goed dat je toch even gebeld hebt, ben je ook weer gerustgesteld!
    Jevani had ook zo een virus, ontzettend hoge koorts (bijna 41 gr) maar gelukkig wel na 2/3 dagen weer over.

@kaatje, ik zie idd ook niet meer zo vaak haltertops, heb je al iets gevonden?
    Jij natuurlijk ook volgende week jarig ;) leuk kadootje zeg!

@paso, hopelijk morgen ook alles goed

@mamatien, beterschap met fleur!
    Ik zou morgen even kijken hoe ze is en of ze nog koorts heeft, hou er alleen rekening mee dat de koorts in de ochtend het laagst is.

Vandaag weer op het CB geweest, onze ukkepuk is met 9 maanden nu 8 kilo en bijna 70 cm.
    Maar het was prima!
    Hij spuugt nog steeds af en toe, ondanks de jbpm, ze gaan er wel vanuit dat hij er overheen groeit en anders gaan ze als hij een jaar is verder kijken.
    Door de reflux heeft hij ook wat meer last van zijn darmen, vooral met avondeten, dus dat geven we nu al een tijdje vroeg in de middag en het gaat gelukkig een stuk beter.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    dan moet het wel mooi weer zijn, theehuis is wel klein..kan je geen kinderwagens kwijt hoor..

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    schildje knuff !!
    kaatje, had je ook niks op wehkamp en v&d gevonden?
    lutje hoe gaat t nu met haar?
    mamatien beterschap!

kdv was goed!! klein..maar wel goed :) ze hebben alles wat we nodig hebben..das t belangrijkste, zelfs eigen ambu !

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    schildje knuff !!
    kaatje, had je ook niks op wehkamp en v&d gevonden?
    lutje hoe gaat t nu met haar?
    mamatien beterschap!

kdv was goed!! klein..maar wel goed :) ze hebben alles wat we nodig hebben..das t belangrijkste, zelfs eigen ambu !

Deel Deze Pagina