Heey meiden Hier de 3e slechte nacht achtereen, dus ben een beetje brak... Niet zoveel puf om op iedereen te reageren, sorry! @chantal, nog 1 dagje!! oh wat spannend voor jullie zeg! Wat fijn dat ze dan eindelijk thuis is Maar idd ook een hoop geregel en kan me voorstellen, dat het best pittig zal zijn als ze eenmaal thuis is.
Hello ladies Jaja hier vandaag geen gezeur , ik heb vannacht een beetje geslapen. Manlief heeft voor nila gezorgd tijdens de krijsbuien en ik ben er maar een paar keer uit geweest. Ik lag gister ook al om half 9 op bed (nouja op zolder) en om 5 uur ben ik er met nila uit gegaan. Gelukkig lijken de kindjes niet zo ziek als gister. Al ben ik benieuwd hoe neia zo is als ze uit bed komt. Vanmorgen dus wel naar de osteopaat geweest. Die voelde weer enorme druk op haar maagje, ze heeft tijdens de behandeling ook weer veel geboerd. Ook zei ze dat ze last heeft van de gal. Nu moeten we iedere ochtend een theelepel biologische olijfolie in de fles doen. Ze lijkt nu wel iets rustiger als gister.
Paso, bah allemaal tegenvallers gister. Martje, nou neia en senna dus hetzelfde, allebei lief voor de kleintjes, maar zo zie je maar. MamaChantal, belachelijk van dat mens dat ze dan 3 kwartier later komt. haha jij hebt het druk met de voorbereidingen, maar dat worden zeker drukke dagen voor jou als ze thuis komt. Maar dat heb je er vast voor over. Kaatje, hopelijk is het kolven gelukt. Ennas, hoe is het met de hoofdpijn? Schildje, dat snap ik heel goed dat je zenuwachtig bent, ik ben benieuwd! Jac, mooi gezegd, enne je hebt gelijk, hier heeft nila ook soms plukken haar van neia in haar handen en dat vindt neia natuurlijk ook niet fijn. Juud, aaaah wat lief van Noor! Marlous, gefeliciteerd voor je vriendin! Succes met de laatste dingetjes inpakken en heel veel plezier! Lutje, balen van de nacht. Jammer is dat zeg als je dat gevoel hebt. Ik maak ook altijd afspraken, maar dat komt meer omdat ik nooit thuis ben. Marleen, gelukkig zie je er niet tegenop. Misschien is het zelfs wel even lekker. Ah fijn zo'n goede nacht.
witlofsoep, alles waar fruit bij gaat doe ik de 'sap' meestal in een apart bakje en pas als het een prutje is kijk ik of er nog wat bij moet. Zo niet spoel ik het weg.. vrienden, heb ik ook niet veel. 1 van mijn aller aller beste vriendin is mijn moeder. De rest zijn, heb ik het idee, wat meer vriendinnen als ze iets van je nodig hebben. Mijn sociale leven is 0,0. Maar heb het ook te druk en ik moet ook een maand vooruit plannen. Die andere vriendin woont in R'dam. Dus we spreken 1x in de 1 a 2 maanden af en voor de rest bellen we wat af. Maar ik geloof dat ik weer in een andere uithoek woon (zeeland)
Meisjes, ik wens jullie een hele fijne week. Chantal heel veel succes en geluk morgen! geniet ervan dat jullie meisje thuis is. de rest, tot over ene week!
@Lutje, ik mis het best wel. Als ik zie hoe Ad met zijn beste vriend van alles doet en ik heb helemaal niemand heb mis ik het heel erg. Er zijn ook dagen dat ik het niet heb maar toch. Ja, jammer dat je niet dichter bij woont. @Ennas lekker dan zo'n iemand die dat zegt. Nou het gesprek gehad vanmiddag en hij heeft dus echt adhd en hij is extreem met hyperactiviteit en concentratievermogen. Het is dus een bevestiging van wat wij al wisten maar toch heb ik na het gesprek even moeten huilen omdat het voor mij nu een opluchting is en dat wij hier iets aan kunnen gaan doen. Ook komt hij, als wij daar voor kiezen, zeker in aanmerking voor medicijnen. Over 2 weken hebben wij weer een afspraak en dan moet Rick mee. Dan moeten wij ook een keuze hebben gemaakt over wel of niet medicijnen. Het medicijn waar het over gaat is iets wat maar 4 uur werkt. Ook hoef je niet iets op te bouwen en dan altijd gebruiken. Je kunt het geven wanneer dat het nodig is. Ook omtrent zijn gedrag moeten wij en de omgeving op 1 lijn liggen. Dus wat mijn ouders doen de een ja zeggen en de ander nee kan dus niet meer. Ook al zijn zij het er niet mee eens ook zij moeten op 1 lijn zitten. Ook wordt er voor ons bekeken of er nog een cursus komt voor ouders met adhd kinderen, dan in de trent van of dat er is voor de zomervakantie zo niet dan gaan wij tot de cursus begint aan ouder begeleiding doen bij de zelfde vrouw die er vanmiddag ook bij zat. Het waren er 2 vanmiddag net als de vorige keer.
Hahah denk niet dat je der kent Volgens mij ben jij wat ouder als dat ik ben?? Marlous; Hele fijne vakantie!!!!
@ schildje, fijn dat er duidelijkheid is! al is het natuurlijk niet leuk om zoiets te horen.. Ook best rot idee dat je zoon nu echt een 'stempel' heeft. Maar nu kunnen jullie er wel mee aan de slag! Ritalin is medicatie wat 4 uur werkt zonder opgebouwd te worden.. weet niet of dat het is wat zij bedoelen? duidelijkheid en structuur zijn echt de kernbegrippen bij ADHD, dus daar zullen jou ouders zich ook aan moeten passen! Maar mogelijk dat zij ook wel een x naar een bijeenkomst oid kunnen dat zij meer uitleg krijgen over ADHD?! Laat het nu ff goed tot je bezinken.. En ga daarna rustig nadenken over die medicatie! Meiden, ik ga naar huis, ben kapot! Was weer zeer drukke dag, morgen nog een hele drukke dag, dan weekend!
Ik mag dan wel van groen om me heen houden maar dat belemmert me niet om vrienden tussen asfalt en hogen gebouwen te bezoeken zolang ik er maar niet hoef te wonen. Edit: MNM woont ook in de buurt
Als jullie nou allemaal eens deze kant op verhuizen... Zou een stuk gezelliger zijn! Hahaha En anders toch maar snel een meeting
Oh hihi ja ik ken Jeem wel En ik woon niet in Nijmegen, maar wel vlakbij, in Elst, tussen Arnhem en Nijmegen in. Ik hier ook niet veel vrienden. Mijn beste vriendinnen (dat zijn er wel 2, woehhhh) wonen in Dordrecht. Ik ben nooit iemand geweest met veel vrienden maar ik voel me toch niet echt op mijn plekkie hier en als het aan mij lag, hadden we al lang in Dordt gewoond Beetje sociaal isolement is het wel. Heb wel gezellige buurtjes en zo maar toch.. Mis mijn familie en vrienden best wel. Uur rijden is toch best behoorlijk.
Gezellig bij de wok en de bios he Skatje hahaha Toen was ik gewoon al zwanger zonder dat ik het wist lol! Zo drukke dag vandaag. Vanmorgen met iemand van ZP naar koffie en kind geweest was onwijs gezellig! Daarna naar PsyQ geweest. Toen eindelijk thuis en t was koop avond dus maar even gaan winkelen hihi. Nu voor de buis gtst kijken hihihi
*jaloers* mijn schotel weigert nog steeds enige vorm van dienst wat betreft nederlandse zenders :x En verhuizen zit er voorlopig niet in Ennas....ons huis raken we nooit meer kwijt zonder in de schulden te geraken door de huidige huizenmarkt. ik wacht nog steeds op die loterij
Zo vanmiddag een gezellige meeting gehad van het Westfriese ZP forum. Het was kwekkerdekwekkerdekwekker hahaha.. Was erg gezellig. Nu languit op de bank achter de laptop. Ismail ligt lekker in bed. Die was ook bekaf. Marlous gefeliciteerd met je vriendin! Dat is zeker een aparte naam zeg! Weet niet of je dit nog lees, maar een hele fijne vakantie geniet er lekker van! Chantal meis lekker slapen vanavond! Ik vindt het zo supertof voor jullie! Wij hadden ook pas geboortekaartjes verstuurd toen Ismail thuis was hoor. Er stond dan ook bij: Geboren 23 mei 2011 en dan ernaast Thuisgekomen 29 juli 2011 Marleen heerlijk geslapen dus. Daar knapt een mens van op he. Lutje vervelend zeg. Oh lees het al je bent je frustratie kwijt. Ik heb ook een vriendin die bijna nooit belt. Ik ben zo goed als altijd degene die haar belt. Maar goed zij denkt er gewoon niet aan om te bellen. Mamatien achhh arme kleine meis. Toch nog goed gegaan op het KDV? Ennas woont ook redelijk dichtbij mij in de buurt Hoorn Patriesja hopelijk slaap je aankomende nacht wel beter! MNM fijn dat je wat hebt kunnen slapen. Hopelijk gaat het nu steeds beterder. Schildje fijn dat jullie nu bevestiging hebben qua Rick. Ja en nu de goede beslissing maken. Moeilijk hoor. Succes ermee Paso balen van je schotel! Wij hebben ondertussen wel weer alle zenders.
Weekend ! Martje, nee heb geen vriezer voorraad meer. Baal wel want kolf nu op mijn werk totaal 200 cc hooguit als ik geluk heb. Dat is dus 1 voeding en moet dan dus savonds en de ochtend er na nog na kolven in de hoop nog een keer 200cc te halen Schildje, hoe was het bij gg-net ? Fijn dat jullie nu de bevestiging hebben en weten wat er is. Hoop dat als hij aan de meds gaat deze goed helpen. Marlous, jeee een babytje er bij in de vriendin kring. idd een aparte naam ! Kan idd wel eens een shirtje mee nemen van haar. thanx ! namen De naam Levi hoorde ik toen ik een jaar of 13 was. Is altijd blijven hangen, en kreeg Ferry ook overtuigd ! Helaas bleek 3 maanden later dat Levi op 3 stond van de meeste gegeven namen in 2008. Elin komt gelukkig een stuk minder voor.Hier in de omgeving maar 1x voor zover ik weet. Meisje is 3 weken na onze Elin geboren in een dorpje verderop Lutje, kan me je sippe gevoel wel voorstellen hoor. Mis hier ook regelmatig vriendschappen.Heb nu een oproepje geplaats op www.vriendinvoorjou.nl en heb nu met 3 meiden mailcontact en met 1tje morgen een eerste echte afspraak. Hier ook nooit mensen die zomaar binnen vallen,maar nu doe ik dat zelf eigenlijk ook nooit bij anderen. Mamatien, Fleur goed de dag doorgekomen op het kdv ? Skatje, als Elin niet kan poepen geef ik haar ook gewoon een theelepel olie hoor. Volgens mij vindt ze het niet eens vies MNM, fijn dat je wat hebt kunnen slapen en dat Nila wat rustiger lijkt
Hier ook weekend!! Vandaag gewerkt en het ging gelukkig hartstikke goed met Mika. Heeft heerlijk geslapen, denk dat hij gewoon niet zo lekker in z'n vel zat de vorige keer en misschien moet hij ook wel wennen dat oma hem naar bed brengt. Ben in ieder geval heel blij dat het vandaag wel goed ging! Lees dus dat er meer kindjes zijn die af en toe wel eens rare acties uithalen met hun broertje of zusje. Hier gebeurt het idd ook regelmatig dat Mika Senna bij z'n haren te pakken heeft. Juud; Schattig hé hoe lief ze kunnen zijn. Hier knuffelt Senna ook heel vaak met Mika en kusjes geven, laatst zei hij...Mika ik houd van je!! Marlous; Gefeliciteerd met je vriendin, aparte naam. Als je dit nog leest, geniet van jullie vakantie en tot volgende week. Marleen; Fijn dat jullie lekker hebben geslapen! Ja rode plekjes zijn alweer weg, geneest zo snel bij die kleintjes. Mamatien; Ach wat zielig dat Fleur ziek is, hoe gaat het nu? Ennas; Jeetje heeft iemand dat echt tegen je gezegd....belachelijk!! Patriesja; Hoop dat het snel beter gaat 's nachts. MNM; Hoop zo voor jullie dat het nu ook goed blijft gaan! Schildje; Wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Kan me best voorstellen dat je er verdrietig om bent. Succes met de beslissing over het wel of niet gaan gebruiken van medicatie. Paso; Hier hebben we ook schotel, maar doet het gewoon. Heb je al contact gehad met Canal Digitaal of heb je daar geen abonnement? Martje; Balen dat je steeds moet bijkolven. Ik kolf ook minder dan Mika krijgt, vind het ook lastig hoor. Als ik tussen twee voedingen door kolf heb ik soms maar 20cc... Gebruik nu wel neusspray en dat helpt wel. Vriendinnen; Hier ook niet echt, ook niet zo'n behoefte aan. Bespreek veel met m'n moeder en zus.