Dagje thuis laten!! Ik weet dat het voor veel werkende moeders erg lastig is als je kind ziek is, maar op een kdv heeft je kindje dan (vaak) niet een fijne dag. Bovendien hebben de leidsters er nog meer kinderen lopen en dus niet alle aandacht voor jou zieke kindje. Bij ons komen vaak kinderen die 's ochtend een zetpilletje hebben gehad. Dan gaat het der eerste helft van de dag redelijk, maar vervolgens moeten we toch de ouders opbellen wanneer de zetpil is uitgewerkt.... Maar goed, dat is mijn mening Oja, als ze nou vannacht lekker slaapt en morgenochtend is er niks aan de hand, dan gewoon brengen hoor! Ze zullen dan ook vast bellen als het toch niet gaat met dr.
Hier was Fleur vanmorgen vrolijk aan het kletsen en met haar vingertje over haar lippen aan het gaan en geluid er bij maken van bub bub bubmaar het was toen al wel HALF 5 . Daar word je niet vrolijk van. haha Maar na 20 min te hebben geklets en gegild van plezier is ze weer gaan slapen. Nu ligt ze nog steeds te slapen.
Goedemorgen. Hier nog steeds hoofdpijn. Zat er gisteravond helemaal doorheen. Einde van de middag was ze alleen stil op de arm, lopend door de kamer. En dat met migraine achtige hoofdpijn de hele dag. Niet fijn. Vriendlief was vervolgens laat thuis van werk, dus kon hem wel schieten Meiske heeft goed geslapen vannacht. Ze moest wel regelmatig huilen, maar viel zelf weer in slaap. Gelukkig maar. Nu ligt ze nog lekker te pitten Schildje, heel herkenbaar! Gisteren om drie uur 's nachts hoorden wij opeens da, da, da, da, ba, ba, etc uit haar kamer komen. Heeft ze gewoon een half uur langen liggen kletsen. Mij ook iets te vroeg Meeting, is het niet handiger naar 2 locaties te kijken? Leidse Hout als het mooi is en een cafe (met ruimte) als het slecht weer is.
Moguh dames, Henrieke dat is ook een optie idd! Schildje: haha te schattig, btje jammer alleen van t tijdstip Fleur toch maar dagje thus gelaten.. Viel reuze mee vanmorgen, lichte verhoging, maar vannacht wel heel erg gehoest, dus alles bij elkaar ervoor gekozen om thuis te blijven. Dagje zonnen vind ik ook niet erg Net te horen gekregen dat mn 'stiefschoonvader'(dus de man van vriendlief zn moeder) is overleden... Hij was al tijdje aiek, we hebben vorige maand afscheid van hem genomen (wonen andere kant vh land) maar ik had niet verwacht dst het zo snel zou gaan...had wel gedacht dat we nog n x afscheid konden nemen..
Sorry meiden, ben wel op de achtergrond aan het lezen, maar reageer wat weinig... Ben wel op fb, dat moet ook voor t werk, dus dat kan overdag Chantal, hoe is het nu met vien? Mama tien, gecondoleerd.. jac, hoi, hoe is het nu? Hier een meisje met babbels in bed... Slapen ho maar, maar wel heel moe...
Hier ook een meisje dat niet slapen wil. Vraag me af of dit de zomertijd is, nog de naweeën van gister of tandjes. Of alle drie In ieder geval gaat mijn plan om even op tijd op bed te gaan zo niet door.
hihi hier ook al eentje die niet wil slapen. Waar hij normaal altijd om 19.00 al slaapt. Zou het in de lucht zitten??
Hoi meiden! Hier ook weinig tijd! Werk enzo Vanavond lekker uit eten geweest met m'n zusje en Juul. Ze heeft zich keurig gedragen ondanks dat ze alleen vanmorgen geslapen heeft! Ze heeft vanmiddag een uur op bed gelegen maar slapen ho maar. Dus op hoop van zegen gaan eten.. Haha Mamatien; gecondoleerd! Je meisje weer beter? Oh Juul is wakker hoor ik... Lees jullie verhalen over niet slapende kindjes en ze gaat gezellig meedoen! Dikke tranen zo te horen... Maar eens kijken wat er is!
Oef ennas, dikke tranen klinken bekend, maar gelukkig vanavond voor het eerst niet. Ze slaapt!! Zonder het drama van de laatste 2 nachten... Zo de hond uitlaten en lekker slapen. Heb wat in te halen van de laatste nachten. Tot morgen meiden!
Ze is eindelijk stil na 2 uur... Denk d'r tanden. Uiteindelijk viel ze pas in slaap toen ik haar een pcm gaf (en deze werkte). Met de voeten in de slaapzak tegen de spijlen, op haar zij en de knuffel in beide armen was ze opeens van de wereld. Dus ik duik ook gelijk in bed!
meeting.had eventueel ook al twee locaties en datums op de site staan ( zie mijn onderschrift ) Mamatien,gecondoleerd
Even getroost... Niet stoppen. Dus ik til er uit bed en ga in de stoel zitten. Gaat ze vrolijk spelen haha. Dus maar weer in bed gelegd. Weer huilen maar voordat ik beneden was was het alweer stil. Dus viel mee Ben nu net thuis (Juul slaapt bij m'n zusje). Had weer een voorraad luiers binnen via Truus.nl en Wehkamp Heb nu 10 pakken liggen dus voorlopig weer genoeg! Morgen weer om 6u werken... Als er nog andere suggesties zijn voor de meeting???
hebben jullie trouwens gezien, dat Nienke in februari bevallen is van een zoontje: Thije! Nienke schreef ook mee met ons en is bevallen van Daan* toen.