JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Meeting. Ik hou de site in de gaten. MIj maakt het allemaal niet uit. Ik pas me aan. ENigste is dat ik pas op het laatste moment zeg of ik kom ja of nee.

marloes 80. ooh wat leuk. nee dat wist ik niet. Maar ik lees ook nergens anders meer behalve hier.

Nou hier was het gisteren. 21.30 voordat meneer eindelijk eens in slaap viel. Geen idee wat er loos was. Vanochtend was het 6.00 dat hij wakker werd. (normaal 7.00) En weer ontroostbaar. Geen idee waar ie last van had. Nu is die lekker aan het spelen met zijn grote zus in de box. (heel lief gezicht is dat)

2. mamatien

mamatien Niet meer actief

Meeting lijkt me handiger om of via zp if via fb te regelen(mensen ik heb begrepen dat de groep op fb andere naam heeft gekregen, dus jullie mogen me weer toevoegen) wamt via die site van kaatje kan niet gereageerd worden en is denk belangrijk dat iedereen de reacties kan lezen..l

Fleur gaat ookmlachen als ik naar haar toe ga als ze wil slapen, dus ik haal dr dr echt niet uit hihi. Met eten doet ze ook lastig.. Ze weigert laatste dagen en ik weet nou niet of dat komt omdat ze ziek was of omdat ze het 'zelf wil doen' als ik het in haar mond stop spuugt ze het uit, als ik haar brood in dr handen geef eet ze t wel op.. Maarja avondprak en fruit geef ik o lepeltje en dat kan ze toch echt nog niet zelf.. Heeft ze dus al paar dagen bijna niet op :-s is dit puberen of ziek zijn????

Zo naar t cb, ben benieuwd!

3. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Mamatien is rapley geen.optie?

4. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha dames,

Ik heb gister te vroeg gejuicht... Noor was wakker om half 2, half 4 en half 6... en om 7 uur de wekker... *gaap*
    Om half 4 maar een flesje gegeven, die dronk ze leeg, maar de papfles vanmorgen weer niet. Ik denk dat wel met zijn allen in een nieuwe fase belanden, Noor heeft in ieder geval veel kuren... en veel tanden, en een koortsige papa afgelopen week...

mamatien, hier ook zelf doen... boterhammen eet ze nu zelf, ik geef wel elke keer een stukje, anders heeft de hond iets te veel plezier van lunchtijd. 's Avonds begint ze ook naar de lepel te graaien, maar dan kan ik met geluidjes de maai armen redelijk ontwijken. Al vliegen de klodders soms in het rond, hoor...

Chantal Rapley, tja dan is het knoeien minder, maar ik gaf laatst een hele sperzieboon aan Noor en daar stikte ze half in. Zo'n boon gaat dan in het geheel in dr mond en daarna krijgt ze hem niet weg...

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hier ook eet drama :) Mevrouw wil geen groente meer! Dus heb gister maar extra fruit gegeven!

6. mamatien

fleur weer goedgekeurd! 7.6 kg, 67,5 cm! Ukkie dus :)
    Ja Rapley probeer ik soms idd ook te geven, had het gister toevallig met vriendlief erover dat we anders al dr eten zo maar moeten gaan geven.. Maar ik vind dat soms nog wel eng. Stukje peer of appel durf ik wel te geven, maar sperzieboon stopt ze ook in 1x in dr keel (heb ik al x gehad namelijk) Hoe doen jullie dat???? en hoe groot zijn de stukken die jullie geven?

Op het CB zeiden ze dat het ook kan komen dat ze last heeft van dr keel en daarom niet eet. Hetgeen ze wel zelf kan (brood) is dan nog 'spannend' waardoor ze dat wel eet.
    haha marloes hier ligt ook altijd alles onder, als ze die lepel weer is uit mn hand getrokken heeft... De katten hebben dit ook ontdekt en zitten onder dr stoel als zij eten krijgt haha!

Ohja ik had paar weken geleden toch voor de gein een sollicitatiebrief gestuurd.. Ik mag dinsdag op gesprek komen haha! Vet kicke :) Weet nog helemaal niet of ik die baan wil hoor, maar ga maar eens kijken wat ze me te bieden hebben (en of ze mij willen ;))

7. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Wat cool mamatien! Zo weet je in ieder geval hoe je in de markt ligt. Fijn kleine Fleur goedgekeurd.

Tja, die stukken verschillen heel erg. Een broodkorst doe ik een cm of 5, vindt ze lekker om op te bijten. Die sperzieboon doe ik dus even niet meer. Een stukje banaan is ongeveer een hapje waar ze op sabbelt.

Bij jullie dus ook drukte onder de kinderstoel. Onze hond leert tegenwoordig het woordje Zoek :D als het te lang duurt gaat ie weer in de mand liggen :p

8. mamatien

Liga of rijstewafel geef ik in zn geheel, broodkorst gewoon 1 stuk (is denk 6 cm ofzo?) Peer, banaaf, appel ook gewoon stuk dat ze kan vasthouden 1 achtste ofzo. Maar hoe doe je dat dan met groente of aardappel of vlees? Lijkt me zo raar om dat rapley te geven....

Ohja CB zei dat Fleur zich extreem snel ontwikkeld en dat ze hoopte dat het zo weer ff zou stoppen.. Ik was nogal verbaasd hierover dus vroeg of het niet goed was.. Toen liet ze dus het lijstje zien en staan en langs tafel/bank/box ed lopen hoeft rond 14 maanden ofzo.. Toen ik vroeg of het erg is dat fleur dat nu al doet (ik kan er toch niets aan doen..) gaf ze aan dat het niet erg was.. Dus btje vaag allemaal.. Ohja, ik mag ook met dr kleine stukjes fietsen omdat ze al heel stevig zit.

Marloes, en al in slaap gevallen na je wakker-nachtje?? :p

9. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Hoi dames,

Ik lees wel mee maar heb gewoon geen puf om te reageren.

Chantal succes morgen bij het WKZ!

Kaatje ik heb je gemaild :)

Ik zwaai verders naar de rest :D

10. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    *zwaait even voorbij* zo naar arbo arts :( dan ff langs alexandrium,ff naar prenatal & speelgoedwinkel, dan naar huis eten en jaim naar oma brengen. morgen vroeg op naar utrecht.. half 7-7uur al rijden.. pff dus vroeg naar bed

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Chantal Succes bij de arbo!

Danitjuh Zwaai!!

Mamatien T is ook nooit goed.... Zijn ze te langzaam dan is het niet goed, maar te snel is ook niet goed.
    Maar je kleine meid gaat wel heel hard hoor!! Romee komt nog niet eens vooruit ;)

12. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Chantal heel veel succes morgen, we duimen!!

mamatien, de vorige keer hadden ze ons redelijk over de rooie, toen was het hoofdje te snel gegroeid en de laatste keer was er toch niets aan de hand. Fleur is gewoon rap in haar motoriek, lekker laten gaan :D

Danitjuh Zwaai!!!

heb een hele drukke dag, dus baal als een stekker dat ik zo moe ben. Vanavond ook nog manlief op pad, pff ik lig er om 9 uur in denk ik :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weekend ! Heerlijk :)
    Volgende week hoef ik maar twee dagen te werken ( donderdag vrij genomen ivm verjaardag ) en dan natuurlijk lang paasweekend er achter aan.

Wat een super nieuws voor Nienke

Facebook pagina Is het nu dan wel alleen juli mama's? want zag vorige week een hoop anderen,dus ben er weer af gegaan

Mamatien. groente prak ik nog voor Elin.Had van de week zo een sperzieboon gegeven maar gooit ze op de grond haha.
    Appel kook ik eerst heel even in de magnetron waardoor het zachter wordt en snij het dan is stukjes van 1x1 cm ofzo
    Succes dinsdag !

Chantal, hoe was het bij de arbo ?

14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Arbo ging goed,,9u per week werken.

Bij.prenatal fotos van kids laten.maken..stond fotograaf!

Nu ff vaat doen

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik wist niet eens dat er een speciale facebook pagina was...

hoe was het bij de arbo, Chantal? Al vast heel erg veel succes voor morgen. Hoe laat moeten jullie er zijn?

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ahh jaim ging net huilend weg.. Ze gaat bij oma slapen vanacht.. Snik..

17. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Arme Jaim!

Heb een poll toegevoegd op FB... Kan iedereen de datums az klikken wanneer je kan. Is wat overzichtelijker :)

18. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Zoooo.... productief avondje :D Eerste twee hoofdstukken van m'n boek zijn af. Heb eindelijk geen writers block meer en ga er dus vol tegen aan. Heb de juiste muziek gevonden (30 seconden to mars) en opeens stromen de woorden m'n vingers uit :D Heerlijk!

Emma ligt ook normaal te slapen vanavond na een paar ramp avonden. Morgen zit ze weer dagje op het kdv en mag ik verder met solliciteren. Heb weer genoeg afwijzingen binnen gekregen en heb inmiddels bij o.a. thuiszorg gesolliciteerd.

Ennas, heb gestemd :D Weekend van 21 april is de streek hier afgesloten. Dan is er bloemencorso en dan wil je het dorp niet in of uit. Sowieso wel leuk om met Emma heen te gaan :D

Chantal, ach arm meiske! Veel succes morgen!

19. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Thnx dames! Komt goed.. Half 9 er zijn. Duurt zo'n.3 uur..

20. mamatien

Als ik op fb zoek naar w.arm p.annetje v(zobder punt) vind die hem niet, als ik zwangerschapspagina intik vindt hij m wel...(zie alleen niet meer wie er lid zijn..) naam is dus nog niet echt goed gewijzigd...

Deel Deze Pagina