JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Aangeboden.. Hamgerig meisje van 8,5 mnd. Na elk kuchje huilt ze en/of spuugt ze. Ze slaapt alleen zittend tegen je borst aan. Neerleggen = gillen.

Ze heeft geen koors..

;):)

2. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, nee dank je :D Veel sterkte!

Hier terug van kdv. Hebben er voor gezorgd dat ik nu bang ben dat Emma achterloopt :) Alle andere kindjes in haar groep zijn druk aan het rollen en kruipen. En mijn dame word kwaad en gaat huilen zodra ze op d'r buik ligt. Ze vroegen nu zelfs hoe het er thuis aan toe ging. Zo van: Is ze thuis wel bezig met kruipen? Weet dat het op d'r eigen tempo gaat. Maar zij is de enige van haar kdv groep die niet kruipt of er mee bezig is (en ze is niet de jongste). Komt wel, dat weet ik. Maar toch :cool::)

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Mees kruipt ook nog niet hoor... jouw meisje is straks misschien weer vroeg met praten of iets anders. Komt allemaal goed.

Chantal, hoe was het in het ziekenhuis?

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Ik post later ff mn verhaal. Als kids slapen. :)

5. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lutje; Juul kruipt ook niet hoor!!
    Komt heus wel goed met Emma :)
    M'n zusje heeft 9 maanden alleen maar in de wieg gelegen, deed echt 0,0 en die kan nu ook alles ;)

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Niet druk om maken ! Elin kan beide kanten oprollen,maar vind het veel makkelijker om op haar buik te gaan huilen tot ik haar terug rol. en kruipen ? Wat is dat ?Elin wil niet eens meer blijven zitten ;)

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :D Dank jullie wel! Weet het ook allemaal wel. Alleen als je daar binnen komt en te horen krijgt dat iedereen het daar al kan en alleen zij nog niet... Pff, dan ga je toch denken :D Mijn meiske is iig het allerbeste in knuffelen :p :D Iedereen is dol op haar omdat ze zo van knuffelen houdt.

8. mamatien

mamatien Niet meer actief

Lutje.. Irritant zeg, niets van aantrekken!!!
    Het cb maakte mij juist onzeker omdat Fleur al TEveel kan vlgens hen.... T is ook nooit goed..

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Precies, CB geeft mij ook steeds weer andere adviezen. Vorige afspraak was het niet erg dat ze niet graag op de buik ligt en moest ik me daar geen zorgen om maken. Keer daarvoor moest ik haar vooral veel op haar buik leggen, zelfs als ze dan ging huilen!

Ach, ik denk maar zo. Over een tijdje hoor je ons alleen maar mopperen dat het zo snel gaat, dat ze al lopen en dat het zoveel makkelijker was toen ze dat nog niet deden :p

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    hoooi,

@kledingmaat
    80! Heb 74 nu uit de kast gehaald. Het gaat snel!

@schildje
    wat een leuk jurkje!
    Wat goed zeg zwemdiploma B!!!

@marloes
    als er pakjes voor de buren worden afgeleverd dan neem ik het aan en ze moeten het zelf maar ophalen! :)
    Je buurvrouw moet blij wezen dat je het pakketje aanneemt! En als ze niet wilt dat het bij jullie ligt dan is dat haar probleem ze kan ook netjes dank je wel zeggen :)

@tandjes
    hier nog steeds 2 aan de onderkant :)

@jac
    Balen dat het probleem met sbroer en szus nog niet zijn opgelost!

@kaatje
    Leuke foto!

@juud
    Hoe gaat het met je?

@rapley
    Ga ik doen zodra hij wat meer tanden heeft en iets ouder is.

@lutje
    super een sollicitatiegesprek!! Succes alvast!

@ego
    hier de nachten nog steeds mega slecht!! Céan word tegenwoordig wakker wanneer hij zich omdraait! Met als gevolg 15 minuten slapen, omdraaien, wakker, huilen 10 minuten, 15 minuten slapen, omdraaien, wakker, huilen 10 minuten.... dit houd hij vol vanaf 02:00 uur tot 06:30 uur en dan is hij klaar wakker...

11. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Lutje; kijk, daar houdt Juul dan weer niet van! Die heeft geen tijd om te knuffelen. Alles wat der oogjes zien willen der handjes hebben... Best vermoeiend want ze kan er zelf niet naar toe. Dus de hele tijd aan het piepen.

Vandaag de autostoel in de auto gezet. M'n kleine onderneemertje wurmde zich uit de maxicosi riempjes, dus best gevaarlijk. Nu zit ze als een prinsesje in der maxi Cosi axiss :) In de ligstand dus niet erg belastend voor der rugje. Ze kan wel al goed los zitten dus dat scheelt. Had liever nog even gewacht maarja los in de auto is niet handig.

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goed zo!!

13. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Geeft niets hoor meid!!
    Romee doet ook nog steeds geen moeite ergens voor. Heb haar nu zo ver dat ze een beetje gaat zitten....
    Komt vanzelf!!

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Is hier trouwens iemand met een quinny zapp xtra?? Heb 'm vandaag voor het eerst gebruikt maar weet nu niet hoe ik de zitting weer van het onderstel af krijg :D

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Ennas, ik sta wel bij MNM bij facebook... kun je me vast zo vinden ;)

Hier wel een zapp...maar geen xtra...

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Misschien gaat die zitting er hetzelfde af?? :)
    Zal je even opzoeken :)

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb geen idee... hij ligt hier al heel lang ongebruikt onder de trap... binnenkort maar eens verkopen. Nauwelijks gebruikt.

18. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Haha dat is toevallig, ik had de normale quinny zapp en had een zitje besteld zodat ik hem kon ombouwen naar de xtra, vandaag binnengekomen en het zitje zit er nu in, maar ik heb ook geen idee hoe ik hem weer af krijg :D

19. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Allemaal bedankt voor het vriendjes worden op fb...:D

Wilde net m'n link weer verwijderen, maar dat kan dus niet meer...

20. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    Morge dames,

lutje. ooh wat leuk een sollicitatiegesprek. Deze gaat het vast en zeker worden. ALvast heel veel succes!! en jouw meid gaat vanzelf kruipen wanneer zij daar zin in heeft. (precies zoals alle dames al zeiden) Niks van aantrekken. N doet motorisch al heel veel maar brabbelen ho maar. zo zie je maar ieder zijn ding.

Mamachantal. dikke knuffel meid. Ben benieuwd naar je verhaal straks.Slim om toch met iemand te gaan praten. Het is heel veel wat je (jullie) te verstouwen krijgen.

zo nu snel gaan ontbijten met de kids. Tot later allemaal.

Deel Deze Pagina