Goedenavond dames! Hoe is het hier? Heb wel even wat terug gelezen. Mammachantal: Ik sprak gister een moeder in het ziekenhuis (lang verhaal waarom ik daar was, leg ik zo uit) en haar dochtertje die mee was had een gebroken arm. Moest waarschijnlijk geopereerd worden, maar moeder wilde dit niet in het GHZ laten doen maar in het WKZ omdat ze de zelfde aandoening aan haar hart had als wat Viënna heeft. Sterkte met alles meid, en jullie meisje komt er wel, ze heeft al bewezen dat ze een vechter is! Tandjes: Hier nog 0,niks. Ze zitten er wel aan te komen, maar komen nog niet door. Ach alles op zijn tijd! Zitten: Doet ze al 2 maanden. Kan nu ook vanuit lig stand zelf gaan zitten. Kruipen: Hier nog niet. Alles op zijn tijd hihi. En stiekem vind ik het helemaal niet erg, houdt haar nog even lekker klein. Babbelen: Men o men, het is een echte meid! Als ze eenmaal begint, dan stopt ze niet meer. Begint dingen na te apen hihi de kleine schat! @hier: Ik loop op krukken. Gister bedrijfsuitje gehad van mannetje zijn werk. Eerst steengrillen, daarna zouden we bungee soccer gaan doen en laser gamen. Bungee soccer ging finaal mis toen ik en mijn tegenstander loeihard met onze voeten tegen elkaar aan trapte. Met als gevolg een flinke pijnscheut (kon me tranen nog net binnenhouden), en 10 minuten later een giga ei op m'n enkel. Naar het ziekenhuis geweest, arts vertrouwde het niet en moest foto's laten maken. Scheurtje en een botsplinter. Dus ben er even zoet mee. Volgendeweek dinsdag terug omdat de zwelling te erg was. Dan gaan ze bekijken hoe en wat en krijg ik misschien (en ik hoop zo van niet) alsnog gips. Hoe is het met de rest?
Sterkte bellie! Ghz mag hartekindjes niet eens opereren.. Hartekindjes moeten hele andere narcose hebben..
Morge, @Chantal heel veel sterkte de komende tijd. Het is niet niks wat jullie meisje moet doormaken. @Tanden ja wat zal ik er van zeggen. Ik heb verdikkingen gezien in Fleur haar mondje en dan zeker aan haar onderkaak. Ze is zeker met 2 kiezen bezig. Ze heeft weer van zulke rode wangen. Ze piept af en toe een beetje maar voor de rest heel vrolijk. Dus met een week zal er wel wat zitten. Gisteren zijn wij bijna de hele dag naar Ad zijn zus geweest. Ik was blij dat wij weer naar huis gingen. Het was wel leuk maar de man van zijn zus begint oud te worden en een zeur. Haar man is nu 69 jaar en zijn zus is nog maar 47 en hun zijn samen gelukkig maar hij probeert zijn wijsheid te forseren op anderen. Zoals dit Rick vind schaken heel erg leuk en wil dit graag leren. Nu kan mijn zwager dat ook goed maar doet dit dus al veel en veel langer dan Rick. Nu probeert hij hem dingen uit te leggen of te vertellen hoe het moet aan een 6 jarige. Het gezicht van Rick ging steeds meer naar beneden. Hij snapt niet dat hij nog maar een 6 jarige voor zich heeft die net de interesse krijgt in dit spel en hij zou het zo verpesten voor hem. Ook dat hij soms foute zetten deed was uit den boze. Zo leer je toch niet van je fouten!!! Ad en ik waren daar best wel boos over. Maar ondanks dat vonden de kids het heel erg leuk om hun weer te zien.
Chantal, sterkte meid, werkse vandaag! Schildje, oh dat is vervelend, en ook snue voor rick! Heb je foto van fleur dr tanden ?? Bellie: ik zag t op fb ja haha! Zonde van je utje.. Hoelang moet je er mee lopen? Anna, leui een nieuwe vent Lutje, jaaaaa daar is die dan wanneerheb je je sol gesprek ook alweer? Zo ik ben gisteravond heerlijk met vriendin /collega naar de sauna gegaan, echt ontspanning . We hebben mn sol.gesprek van morgen uitgebreid besproken. Wel geinig om van iemand anders te horen wat zij als +/- punten ziet.. Gister ook alle kleine vaasjes en kaarsjes van de salontafel en tvmeubel gehaald.. Fleur trok ze er dontinu af! Nu is het volgens mij echt babyproof
Ik zal vandaag eens kijken of ik een mooie foto kan maken. De laatste 3 tanden zijn net pas door dus die kun je misschien nog niet zo goed zien op de foto!!
morge dames, en weekend weer overleefd?? mamachantal. dikke knuf. het is niet niks wat jullie meisje (en jullie zelf natuurlijk) allemaal doorheen moeten. lutje. leuke spam. AnnaB jaaaj leuk een nieuwe man!! Word veel vis eten de komende weken! hihi belliebel. beterschap, hopenlijk hoeft het niet ook nog in het gips. schildje. ooh dat is sneu voor Rick. Hopenlijk is de zin voor het schaakspelletje er niet minder om geworden. wel fijn dat hij het leuk vond om er langs te gaan. mamatien Succes vandaag! hier alles paletti! vannacht geladen dus weer op weg naar Frankrijk. Nog 1 weekje en dan hebben de kids vakantie.
Jac wij hebben gistermiddag Rick duidelijk gemaakt dat het helemaal neit erg is om fouten te maken want daar leer je alleen maar van. Toen zag je hem toch wel weer blij kijken. Hij heeft ook nog wat geschaakt met Ad en daar kon je aan zien dat hij dat leuk vond om te doen. Want Ad laat hem fouten maken en vertelt hem dan ook waarom hij de fout heeft gemaakt.
Goedemorgen dames, Wat is het hier rustig haha! schildjes. Gelukkig maar dat hij het spelletje leuk blijft vinden. Idd mag je fouten maken. Daar kan je alleen maar van leren.(ik maak ze alleen maar met schaken, resultaat verlies altijd haha)
Goedem orgen, Zometeen sol gesprek! Heb dr continu vrij makkelijk over gedacht, want ik heb al een baan.. Maar begin nu toch wel zenuwachtig te worden hihi..
Succes!! Ben ziek, en moet vanmiddag werken dus nu nog maar even wat krachten sparen en hopen dat Juul zo moe wordt. Kunnen we nog even naar bed.
Goedemorgen.*gaap* Brakke nacht gehad. Morgen nog een dagje werken en dan een week vrij ( donderdag vrij genomen ivm mijn verjaardag en dan lekker lang paasweekend ) Belliebel, zag idd een foto van jou op krukken langs komen op fb. Balen zeg. Ook wel minder zo in het begin van je nieuwe baan. Hoe bevalt die trouwens ? Schildje, o irritant zeg. Laat een kind van 6 het gewoon spelerdewijs leren Mamatien,succes vandaag met je solli Jac, lekker vakantie in het vooruitzicht Ennas, beterschap
@Ennas beterschap. Nou gisteravond heb ik dus de eerste cursusavond gehad maar wat was dat fijn zeg. Wat een hoop herkenning als je andere ouders zo hoort praten over hoe hun kind is. De positieve en de negatieve kanten. Je kon merken dat iedereen een beetje nerveus was maar dat was na het voorstel rondje zo over. Ook toen er bij de theorie wat dingen naar voren kwamen zag je iedereen knikken over wat het zo bekend voor kwam bij je eigen kind. Over 2 weken is het weer en ik kijk er nu al naar uit. Ik was heel erg blij en opgelucht toen ik weer in de auto zat. Nu gaan we de komende weken leren hoe je je kind beter kunt benaderen enz enz. En dan zeker de positieve kanten weer te zien van je kind wat nu bij iedereen word overschaduwd door de negatieve dingen.
Schildje, wat fijn dat de cursusavond zo fijn was! Ennas, beterschap! Mamatien, succes! Ohhhhhh!!! Volgens mij heb ik m'n eisprong of zo. Even naar de supermarkt geweest en overal liepen leuke mannen Allemaal stoere werklui en ze zagen er allemaal even lekker uit. Moet zometeen naar de winkelstraat. Benieuwd wat ik daar tegen kom Heerlijk de lente in m'n bol!