JULI 2011 mama's!!! Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door paso, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sherry

Sherry Niet meer actief

Hier even weer een teken van leven.

De laatste tijd erg druk geweest met van alles. Manlief zijn oma d’r huis moest leeg geruimd worden dus dat is gedaan en op 13 april de oplevering. Met mijn schoonmoeder gaan de zaken ook niet zoals ze moeten zijn en op dinsdag a.s. zal de euthanasie plaats vinden. Dus er is een hoop geregeld en gedaan de afgelopen tijd en er komt nog meer aan..

Met onze kleine dame gaat alles goed. Ze gaat in eens met sprongen vooruit en hijs zichzelf aan alles omhoog. Zo nu en dan komt er ook op de juiste momenten mama en papa uit dus dat is ook wel onwijs lief en leuk (smelt moment) om te horen!

Zodra alles weer rustiger is sluit ik me weer aan :)

Onze nieuwe aanwinst. Hello Kitty B.Super buggy roze Heb een klein autootje en de achterbak + achterbank ligt vol als ik de joolz mee moet nemen...

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden.
    Zo lekker 6 dagen vrij !

Martje, ja Ferry heeft die foto's idd gemaakt :)

Mamatien,gaaf dat je er voor gaat !

Chantal, jeetje ziet er heftig uit zo.Is het ook. Denk dagelijks aan jullie en hoop zo dat ze de operatie goed door komt

3. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Lutje; Klinkt als een gezellig nachtje haha... Balen dat je terug moet komen voor je eigen paspoort.

Mamachantal; Heftig zeg...

Mamatien; Wow wat gaaf, gefeliciteerd!!

Sherry; Jeetje wat erg zeg...veel sterkte. Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine meid.

Kaatje; Mooie foto's hoor, dat doe ie goed :D Hij heeft natuurlijk ook 2 prachtige modellen om mee te oefenen. Als ik de foto's zo zie heb ik zo'n zin om er ook weer mee aan de slag te gaan...zitten alleen te weinig uren in een dag ;)

Hier vanmorgen naar het cb geweest, kleine man weegt nu 8120 gram en is 70 cm. Net onder het gemiddelde, maar volgt mooi z'n eigen lijntje.
    Vanmiddag was hij wat aan het mopperen en voelde vanavond behoorlijk warm aan, even getempt en 39,2... had wel verhoging verwacht, maar niet dat het zo hoog was.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    Sherry heel veel sterkte! Ahh papa&mama zeggen..lief!

Mamatien leuk dat je er voor gaat! Zo is die ene dag ook opgelost ja

kaatje mooie fotos!
    Martje beterschap 39 is best hoog!

Weer controle gehad, ze is 64 cm en 6500 gr.. Weet nie precies 65.. Nog iets.. Saturatie 85% was goed
    Tijdje gesproken met cardioloog en ze zei dat lumc meer ervaring heeft met de stent in ductus. Ze moet zowiezo aortaboog reconstructie krijgen + een glen( is bovenste holle ader op longsl ader zetten) of + een shunt van rechter kamer naar longsl ader / aorta naar longsl ader.
    Het word zowiezo een zware operatie,hoe dan ook.
    Glenn heeft ze zowiezo nodig, maar waarschijnlijk kan dat nu nog niet en krijgt ze aortaboog reconstructie+shunt.
    En dan andere x de glenn.

Heel verhaal sorry.

Glenn = beter dan shunt voor t hart.
    Moeilijk.. Toch in lumc blijven..?
    Eerst de hc maar afwachten.. Over 2 weken.
    Dan weer verder kijken..
    Cardio zei ook dat de discussie inde operatiekamer ging over de boogrepair..niet over de glenn. Overal overlijden er kindjes,ook in wkz, maar die kindjes kennen we niet. In Lumc kennen we ze wel.
    Elk hart is anders, we hebben 30 % kans dat t fout afloopt..best veel dus.

5. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @chantal
    Het is heftig hoor wat jullie moeten doormaken. Blijf het positief bekijken! Geniet maar optimaal van jullie dochters. En denk ook een beetje aan jezelf!

@sherry
    Knuff

6. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    morge dames,

chantal. pfft heftig hoor allemaal. hele dikke knuf.

Mamatien Gefeliciteerd!!!!! duim hard voor je mee.

sherry jeetje jij hebt ook een heftige tijd achter je, en nog voor je. hele dikke knuf meid.Neem je tijd!

Hier alles peletti! Gaat super. N. is super vrolijk. slaapt goed, en zit geen tel stil haha.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    16e is de hc.. 15e opname 17e naar huis. Dus 2nachten rmd huis.

8. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Haaaai, zwaai even voorbij... ik leef nog maar ben heel druk op het werk. Misschien morgen tijd om bij te lezen.

Chantal: 30% fout betekent ook dat 70% goed afloopt! Helaas maken dit soort statistieken en percentages geen reet uit op individueel niveau, maar ze heeft dus wel degelijk een goede kans! Ga straks ook je harttekening 's effe goed bekijken.

Nu weer aan het werk... moet een flink projectplan schrijven wat vandaag de deur uit moet.

Oh ja, dinsdag de mirena laten plaatsen, ik weet het nog niet zo... plaatsen was een koekie, viel me echt heel erg mee, maar daarna en nog steeds wel krampjes en soms steken in mijn onderbuik en bloedverlies. Ook vandaag een beetje somber en duf/moe, maar dat kan ook van de wijntjes van gisteren komen. En meteen een kilo aangekomen, maar dat kan dan zomaar weer van de paaseitjes komen... ik wacht nog maar even af.

Laterrrrrr meiden!

9. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    *zwaai*

Sollicitatiegesprek is achter de rug. Voor mijn gevoel ging het super, dus ben benieuwd. Er zijn nog 6 anderen. Hoor volgende week pas ergens of ik voor 2e gesprek mag komen. Baan klonk iig erg leuk en past echt helemaal bij mij.

10. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Ha meiden

Wat een sollicitaties! Hopelijk met en goed einde!!
    Hier een lekker slapend meisje. Morgen gaan we naar engeland voor 3 dagen. Zin in!
    Chantal, nog en paar dagen, blijft maar.spannend... Het is ook en hele tekening zeg.. Maar wat juud ook zegt, 70 procent is positiever en klinkt zelfs wel aardig... Blijft spannend...

er werd veel gezwaaid, zwaai!

Ho, hoor en meisje!

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057
    113
    jeeeeejj vien heeft gerold van rug naar buik !!
    ze is zo trots :D

12. martje

martje Fanatiek lid

12 nov 2006
    1.011
    0
    36
    Chantal; Jeetje wat een moeilijke keus zeg en wat moeten jullie een zorgen hebben over jullie kleine meid... Maar jullie meisje is een vechtertje en ook dit moet ze gewoon redden, gewoon uitgaan van die 70% kans dat het wel goed gaat! Knuff
    Ohhh, wat knap van Vien dat ze heeft gerold, wat een schatje is het!!

Lutje; Hoop dat het wat wordt!!

Marlous; Veel plezier in Engeland!

Hier vandaag de hele dag gewerkt, nu lekker weekend!
    Mika nu weer koortsvrij, ga ik vanuit tenminste, heb niet meer getemperatuurd vandaag want hij voelde gewoon normaal aan. Dus wat dat nu weer is geweest??

Hier gaat onze kleine man ineens snel, twee weken terug z'n eerste tandje erdoor en denk de tweede zit er ook aan te komen. Hij kan ineens veel beter zitten, voor de zekerheid nog wel het voedingskussen achter hem. En hij tijgert sinds maandag door de kamer!!

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Marlous, have fun!

Chantal, wat een schatje is het toch!! *smelt*

Ben weer lekker druk aan het schrijven voor m'n boek vanavond :) Heerlijk! En ondertussen weer aan het twitteren met die jongens uit Amerika :p

Emma's tweede tandje is hier ook een feit. Netjes naast de eerste. Oftewel d'r twee onderste voortanden.

14. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Jaaaa, wat een meid!!! En wat kijkt ze trots :Dé

Hier is het eindelijk stil, ga de hond uitlaten en slapen... Wordt een lang weekend, zin in, maar nu maar even slapen waar mogelijk :)

Meiden tot later, ik lees wat mee en schrijf volgens week s weer mee

15. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    oooh, wat een gave, blije foto!!!!

16. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Dus dan mag ze de dag na de catherisatie al weer naar huis? Dat is mooi vlot zeg!!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Go Viënna !

Ik was ( nou ja ben ) vandaag jarig. Vrij genomen om in de ochtend mijn oma op te zoeken die anderhalve week geleden weer is gevallen en nu weer in een verzorgingstehuis zit.
    Daarna een beetje in huis gerommeld. Morgenmiddag ga ik Elin haar naam laten tatoëren. Savonds met mijn zusje shoppen voor een zomerjas ( krijg ik van haar )

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag!!

Vienna Goed zo meid!!

Marlous Lekker zeg, een paar daagjes Engeland!! Waar gaan jullie heen??

Mamatien Wat goed dat je een ronde verder bent!!

Hier alles prima!
    Dinsdag met Romee naar het cb geweest. 70 cm en bijna 8,5 kilo. Ze krijgt volgens hun te weinig voeding (ze zou zo'n 500 ml moeten krijgen). Ach, ze drinkt toch niet meer dan 300 per dag, dus meer geven heeft ook geen zin. En ik ga echt geen extra fles geven.

Komende weken druk druk druk. Morgen nog werken, zaterdag de hele dag in de keuken want we hebben zondag een paasbrunch. Mijn hele familie komt gezellig eten. Zaterdagavond naar een 90's party, maandagavond naar Najib Amhali en volgende week zaterdagavond een avond met vrienden weg.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Kaatje, Gefeliciteerd!!!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.546
    3.057