Kaatje, gefeliciteerd!! Wauw, je tattoo komt eraan!! Marleen, e gaan naar newcastle met de boot over, twee nachtjes slapen, vrienden zien en maandag terug. jouw weekend is ook druk, maar leuk.
Kaatje; Nogmaals gefeliciteerd. Veel succes morgen, zijn bij jullie de winkels wel open morgenavond?? Marleen; Als ze niet meer wil houdt het op toch...hier wil Mika overdag ook bijna niet meer drinken, heeft het veel te druk met alles om hem heen. Drukke dagen dus, veel plezier!
Marleen, allemaal leuke dingen zo te horen!! Lutje, yeah goed gevoel is vaak goed teken!!8 Ik duim voor je! Chantal, wat een geweldige foto!! Marlous, oh lekker paar dagen weg, Kaat,ik had je gister al fb gefeliciteerd..vandaag tattoo, spannend hoor! Wij gaan straks ook met zn 3en weekendje weg, naar Bergen, heerlijk wandelen!wordt helaas niet zulk goed weer voorspelt, maarja.. We komen maandag terug, woe ga ik naar musical next to normal met vriendin, vrijdag hebben we een bruiloft.. Allemaall leuke dingen dus!! Ik ven voor as donderdag uitgenodigd voor assesment, maar kan dan niet dus gemaild of t vrijdag of maandag kan. Het is echt net een IQ test wat ik moet doen.. Ze hebben paar vb vragen gestuurd namelijk. Haha ben benieuwd
Veel plezier t weekend, Mamatien! Jij hebt ook allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Hopelijk kan die assesment verplaatst worden.
morge dames, mamatien spannend hoor! hopenlijk kan het verzet worden. Zal hard voor je duimen. kaatje!! Sorry, gefeliciteerd nog! ooh spannend een nieuwe tattoo. Ben erg benieuwd. Show je hem wel even als die geheeld is. (eerder mag natuurlijk ook he hihi) Ik wou zelf altijd nog de namen van mijn kids als ringen laten tattoëren. Maar ja de tijd. hmmm misschien toch nog maar eens over nadenken. Wil het al heel lang. maar is eigenlijk een beetje in de vergetelheid geraakt.
@Chantal wat kijkt ze trots zeg! Heel erg knap van haar. @Marlous veel plezier in Engeland. Ik zou ook zo willen. Dit is echt ons land om op vakantie te gaan. Maar wegens geld gebrek zal een vakantie er voorlopig niet inzitten. Hier een meisje wat gisteravond een beetje ontroostbaar was. Kom ik haar uit bed halen vanmorgen ligt ze vrolijk op haar buik te kletsen. Waarschijnlijk heeft mevrou ook wat op haar buik geslapen. Ik moest haar bedje nog verschonen en ik heb gelijk een heel erg groot laken gepakt en haar goed ingestopt toen ze na de pap weer naar bed ging en ze sliep zo. Ook heeft ze veel last van de kiezen die ze krijgt. Weinig slapen overdag. Maar dat vind ik neit gek als je met 4 kiezen bezig bent. @Kaatje nog van harte gefeliciteerd. Had het al op facebook gedaan. Zelf verkouden aan het worden. Mijn keel doet pijn en af en toe hoesten. Gelukkig vandaag lekker rustig aan doen omdat de jongens vrij hebben voor de komende 4 dagen.
Goedemorgen, Mamatien; Hoop dat je het kan verplaatsen. Schildje; Beterschap, hier hang ik ook tegen een verkoudheid aan.
Gaan nu morgenochtend. Tattoo staat ! Ze hebben gelijk het hoekje van de L ook even bijgewerkt want die was wat licht geworden.
Mooi kaatje! En nog gefeliciteerd Chantal ze kijkt echt trots! Had hem al op fb gezien maar het is een onwijs leuke foto Marloes, newcastle is leuk om te doen. Hebben wij ook al een aantal keer gedaan. Wij gingen er 1x per jaar naartoe met een lege koffer. Dit omdat er een zaak zit die voor normale prijzen kleding verkoopt voor lange mensen!
Hoi allemaal! Haak hier weer even in! Drukke dagen gehad met werk ed. Nu lekker vrij tot zondag 22u Sherry; jij was toen toch degene met die schattige jurkjes??? Heb je die nog?
Leuk kaat!! Ik zit nog hard te denken wat voor tattoo ik wil.. Wil iets symbolisch voor vienna dr hartje. En ook iets voor elke operatie. Olifant staat als symbool voor kracht wijsheid voorspoed en geluk.. Of een.lelie . Misschien zoiets..
Kaatje; Mooie tattoo Hier afgelopen tijd een jongetje dat overdag geen tijd had om aan de borst te drinken...en vandaag kan hij er geen genoeg van krijgen Vanmiddag drie nieuwe broeken voor Senna gekocht, hij had nog maar twee broeken zonder gaten...kijken of we nu weer een tijdje vooruit kunnen. Ook voor me zelf nog twee broeken en twee shirtjes meegenomen.
Goeiemorgen! Ik wil jullie alvast fijne pasen wensen. Heb t druk vandaag en morgen, dus dan komt het er niet van. Kaatje, mooie tattoo! Ik had gistermiddag al lekker vrij. Er waren niet genoeg kindjes voor 2 leidsters, dus ik heb lekker vrij genomen. Ik hoef woensdag pas weer te beginnen Nou, fijn weekend allemaal! Ik zal er zo maar uit, zal boodschappen doen en de keuken in
@Kaatje mooie tattoo. Hier had ik gisteravond een meisje met opeens 39 graden koorts. Wilde amper drinken. Ze had ook maar 110cc op maar toen ik haar in bed legde viel ze gelijk inslaap. Ze heeft tot vanmorgen 7 uur geslapen en dat van gisteravond 6 uur. Hopelijk blijft het hierbij. Zelf ook verkouden geworden, last van mijn keel neus dicht enz.
Goedemiddag meiden! Ik haak hier weer even in Hier een meisje die totaal nog niet doorheeft dat ze zichzelf kan optrekken. Iedere keer wil ze dat wij haar helpen. Strekt ze d'r handjes naar je uit en zodra ze je vast heeft, trekt ze zich op. Staan is favoriet. Maar dat ze dit ook zelf kan doen aan box of ledikant, dat heeft ze totaal niet door Ook is het drama zodra ik uit beeld verdwijn. Ze zet het direct op een stevig huilen. Gelukkig duurt het steeds maximaal een minuut en is ze daarna weer afgeleid Voor Pasen hebben we weinig plannen. Tweede paasdag is vader jarig en we gaan daar eerste paasdag eten. Emma blijft lekker daar slapen
Zo, heb mezelf er nog eens kunnen toe zetten hier nog eens langs te komen. Heb het zo druk met opleiding en de kids! Nog een (late) gefeliciteerd Kaatje & wat een mooie tattoo! 26 mei komt dochterlief haar naam er ook bij hier Hoe gaat het met iedereen? Kan het haast niet geloven dat het bijna allemaal een jaar geleden is...